DarkstormPB Opublikowano 7 Lutego Zgłoś Opublikowano 7 Lutego Cześć. Na wstępie informuję, że nie znam się specjalnie na komputerach więc proszę mówić prostym językiem bez żargonu;) Mój problem wygląda następująco. Odpalenie platform do oglądania filmów (netflix, prime video, hbo, disney) obojętnie na jakiej przeglądarce powoduje, że do monitora przestaje być podawany sygnal. Zamknięcie okna z otwartym filmem powoduje, że obraz powraca. Problem powtarza się przy każdym display porcie jaki mam. Gdy ten sam monitor podlącze przez hdmi problem nie występuje. Usunięcie i ponowna instalacja sterowników problemu nie rozwiązala. Co ciekawe gdy usunąlem sterowniki (zakladam, że dzialają wtedy jakieś podstawowe) i wtedy próbowalem wlączyć film to się udalo. Natomiast instalacja tych "glównych" sterowników spowodowala powrót problemu. Nie wiem co się zepsulo. Dziś rano wszystko dzialalo a po poludniu klops. Nic w między czasie nie bylo instalowane. Wszystkie opcje wygaszania ekranu i oszczedzania energii mam wylączone. Karta graficzna jaką mam to RX 7900xtx a monitor iiyama g-master GCB3280QSU Co mogę jeszcze zrobić? Czy jest szansa, że jakaś ukryta opcja gdzieś się wlączyla czy reklamować kompa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwykły User2 Opublikowano 7 Lutego Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 32 minuty temu, DarkstormPB napisał(a): Co mogę jeszcze zrobić? Użyć kabla HDMI, skoro z nim nie ma problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...