lothar345 Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Ciekawe ilu z Was podzieli moja opinie ze tak naprawde mierzenie wydajnosci grafiki w 3dmarku 2003 mija sie troche z celem. Spojrzcie na testy na http://www.tomshardware.com/graphic/200308...0818/index.html Okazuje sie ze najnowsze drajwery potrafia wycisnac w tym testerze znacznie wiekszy wynik podczas gdy wydajnosc w rzeczywistych aplikacjach tj gry pozostaje bez zmian. Zatem reasumujac na podstawie pzryjetego punktu odniesienia: 3dmark i najnowsze optymalizacje sterow sa kupe warte. Skoro podnose wydajnosc w 3dmarku why nie w grach????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptor Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Skoro podnose wydajnosc w 3dmarku why nie w grach?????bo w 3dmarku masz za każdym razem taką samą kolejność scen i można zoptymalizować ich wyświetlanie (wyciać części niewidoczne) a w grach nigdy nie wiadomo co zrobi gracz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lothar345 Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2003 przeciez wycinanie niewidocznych fragmentow odbywa sie w czasie rzeczywistym przed rozpoczeciem procesu renderingu. Nie ma znaczenia gdzie sie poruszamy, czy jest to z automatu czy wyswietlaniem kieruje czlowiek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mak777 Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Było już sporo razy o tym że 3dmark to shit odkąd producenci kart graficznych, a raczej chipsetów zaczeli optymalizować sterowniki! Było też dlaczego tak nie jest w grach! więc poszukaj trochę następnym razem nim założysz nowy temat!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechl!n Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Fragment newsa z nvidia.pl powinien wyjaśnić na czym polegało "optymalizowanie" driverów: NVIDIA oficjalnie wydała nowe Detonatory FX v45.23. Ciekawe w nich jest to, że są zatwierdzone przez FutureMarka. Zgodnie z informacjami podawanymi przez NVIDIA sterowniki te przeszły przez nowe warunki optymalizacji sterowników: - optymalizacja MUSI generować w pełni poprawny obraz - optymalizacja MUSI mieć efekt nie tylko w benchmarkach - optymalizacja NIE MOŻE posiadać wbudowanych wcześniej wyliczonych wyników W przypadku tego ostatniego warunku chodzi oczywiście o programy-benchmarki, które generują ciągle to samo i liczenie pewnych detali można było zastąpić już gotowym wynikiem (w ten sposób NVIDIA zyskiwała punkty w 3DMarku03). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...