punek Opublikowano 9 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2003 Witam!! Słuchajcie przyznam się bez bicia że nie zglądałem do "Archiwum" ale mi porostu nie działa :(. A zależy mi na czasie i nie mogę przeglądać każdego posta pokolei. Istnieje sieć 17 kompów (łącze DSL 512 ale wkrótce będzie 1Mbit) . Wszystkie komputery są połączone kablem. Ale teraz jest możliwość podłączenia się do nich ale tylko i wyłącznie drogą radiową. :arrow: Pytanie nr 1: Czy jest możliwe takie podłączenie czy trzeba wszystkie hub'y wypir*** i wstawić radiówki?? :arrow: Pytanie nr 2: Co musiałbym kupić najlepjej jakieś sprawdzone urządzenia jeśli mieliście jakieś doświadczenie w tym zakresie. :arrow: Pytanie nr 3: Do najbliższego kompa w sieci mam około 90 metrów. Do serwera mam około 400M. Co i jak musiało by być rozmieszczone?? Jestem całkowicie zielony w sprawie sieci bezprzewodowych także nie bijcie :) Za odpiwedzi z góry dziękuję. Bardzo Was proszę jak możecie to powstrzymajcie się od uwag typu "search", "to było" itd. itp. Mam schemat tej sieci ale nie bardzo wiem czy mogę go umieścić w necie (nie pytałem o zgodę). Jak ktoś by chciał mogę przesłać na maila. Pozdrawiam Punek P.S. Proszę o sensowne odpowiedzi ponieważ jutro do godziny 18 muszę dać odpowiedź. I nie wiem czy się w to ładować. Teraz siedzę na SDI i wiadomo 10x a nawet więcej szybszy net kusi niesamowicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...