Skocz do zawartości
yotomeczek

PTR - omijać z daleka

Rekomendowane odpowiedzi

jak idę do sklepu to po konkretny model sprzętu. zobaczcie ile jest opinii o np. radeonie 9600. jedni uważają, że to kicha, inni że najlepsza grafa w tej cenie. i tak samo sprzedawcy mogą mieć różne zdania więc nie pytam co polecają tylko mam już upatrzony konkretny towar, jak ostatnio dysk samsung SP0612N. więc idę do PTR bo kupiłem go ok 20 zł taniej niż w każdym innym sklepie w lublinie (m.in. sąsiadującym VICO, Returnie i jeszcze kilku z lubelskiego "zagłębia" sklepów komputerowych na ul. fabrycznej). i to się liczy, bo 20 zł na dysku, 30 na procku, kumpel 100 zł na SB live + głośniki creative 4.1 i zbiera sięniezła sumka.

 

teraz mam swój ulubiony sklep komputerowy, gdzie nie wciskają klientowi intela "bo to firma" (w VICO kobiecie wcisnęli P4 z HT "bo to przyspiesza o 30% :lol: i orżnęli ją na ok 12 tysięcy !!!!!)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MUTOS NAPISAL

Świetnie, a co powiesz o moim przypadku??

 

 

Ze stary nie wiesz o czym piszesz.... ptr nie jest importeretm sprzetu a w Gdansku jest tylko odzial a nie centrala... no chyba ze mamy tak zajebiste cenny ze kolesie u nas kupuja a nie w hurtowni (co tez sie zdaza) i w tym przypadku to juz problem twojego marketu jak Ci przyjeli na serwis to musza sprawny oddac albo zwrot kasy. A jak sie dales zrobic w konia no to stary sorry. A co do gwarancji i serwisow. U nas to wyglada troche inaczej. Jak sprzet ktory oddajesz nie nosi sladow uszkodzen fizycznych wowczas wymieniamy od reki (jesli to jest cos co jest obecnie w sprzedazy) i po klopocie a sprawa serwisu jest wtedy naszym problemem bo go wysylamy i dostajemy nowy. Natomiast jesli cos jest uszkodzone fizycznie - np dysk ma jakies wgniecenie no to sorry - na rewersie serwisowym jest przyjecie warunkowe dysk jedzie do serwisu i jesli przyjma to ci odsylaja naprawiony/nowy.... jesli nie to odchodzisz z kwitkiem. Gdyby ktos w sklepie wydal by Ci za uszkodzony sprzet nowy a z serwisu wrocil by nienaprawiony wowczas to tak jak by sobie taki walniety sprzet kupil - nie jest to mile ;).

 

Na przyszlosc musisz sie bardziej stary orientowac i tyle a nie obwiniac kogos za to ze sie dajesz robic w jajo jak mlody pelikan.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka ze kazdy sprzedaje to co centrala nakazala. Jesli macie sprzedawac glosniki Yamada czy napedy msi albo procki intela bo komus w centrali sie za duzo zamowilo to kazdej osobie ktora nie ma pojecia na temat kompow bedziecie to wciskac. Tak wlasnie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle w serwisach lepiej zwalić winę na klienta niż coś naprawić w ramach gwarancji...

Twoja opinia jest zbyt stereotypowa.

Wyobraz sobie siebie z drugiej strony lady sklepowej.

Przez caly dzien przychodzi Ci 20 ludzikow, ktorzy swoja niewiedza tak nakopali w kompie ze sie tego sensowanie uruchomic nieda.

I teraz na koniec przychodzi Ci klient i chcac niechcac traktujesz go stereotypowo widzac we wszystkim wine klienta.

A co do serwisu w PTR to tak jak napisal SLIM wymieniaja od reki jesli tylko nie ma znamion uszkodzen zewnetrznych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MUTOS NAPISAL

Świetnie, a co powiesz o moim przypadku??

 

 

Ze stary nie wiesz o czym piszesz.... ptr nie jest importeretm sprzetu a w Gdansku jest tylko odzial a nie centrala... no chyba ze mamy tak zaje...dwabiste cenny ze kolesie u nas kupuja a nie w hurtowni (co tez sie zdaza) i w tym przypadku to juz problem twojego marketu jak Ci przyjeli na serwis to musza sprawny oddac albo zwrot kasy. A jak sie dales zrobic w konia no to stary sorry. A co do gwarancji i serwisow. U nas to wyglada troche inaczej. Jak sprzet ktory oddajesz nie nosi sladow uszkodzen fizycznych wowczas wymieniamy od reki (jesli to jest cos co jest obecnie w sprzedazy) i po klopocie a sprawa serwisu jest wtedy naszym problemem bo go wysylamy i dostajemy nowy. Natomiast jesli cos jest uszkodzone fizycznie - np dysk ma jakies wgniecenie no to sorry - na rewersie serwisowym jest przyjecie warunkowe dysk jedzie do serwisu i jesli przyjma to ci odsylaja naprawiony/nowy.... jesli nie to odchodzisz z kwitkiem. Gdyby ktos w sklepie wydal by Ci za uszkodzony sprzet nowy a z serwisu wrocil by nienaprawiony wowczas to tak jak by sobie taki walniety sprzet kupil - nie jest to mile ;).

 

Na przyszlosc musisz sie bardziej stary orientowac i tyle a nie obwiniac kogos za to ze sie dajesz robic w jajo jak mlody pelikan.

Nie wiem, ta sytuacja miała miejsce jakieś 3 - 4 lata temu. Jednak plomby miał prt :( Nie ważne to było dawno, ale sytuacja niesyety miała miejsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka ze kazdy sprzedaje to co centrala nakazala. Jesli macie sprzedawac glosniki Yamada czy napedy msi albo procki intela bo komus w centrali sie za duzo zamowilo to kazdej osobie ktora nie ma pojecia na temat kompow bedziecie to wciskac. Tak wlasnie jest.

A to bys sie zdziwil..... wg twojego uznania kazdy komp w PTR bylby na intelu z glosnikami jamady... A sytuacja przedstawia sie zgola odwrotnie 90% zestawow idzie na amd... Proste bo jak ktos chce wydajny zestaw za 2k to fakt da rade zrobic to na intelu ale jak to sie bedzie mialo do wydajnosci tego samego zestawu na AMD.... widac ze brakuje Ci doswiadczenia w branzy.... fakt jest taki ze jesli jestes dobry w tym co robisz nikt i nigdy nie bedzie wtracal sie w to co robisz.

 

 

A co do serwisow.... tak jak napisalem winny nie zwala sie na klienta. U nas wymieniamy od reki natomiast jesli cos ma mechaniczne uszkodzeni to raczej nie stalo sie samo. Owszem mozemy przyjac element pojedzie do serwisu i tyle... zreszta co do gwarancji to mowiac z punktu widzenia klienta czlowiek bez ukladow w Gdansku nigdzie nic szybciej i lepiej nie zalatwi.

 

1 Duzy sklep - oddajesz i czekasz 3 tygodni

 

2 Duzy sklep - minimum tydzien czekania

 

3 PTR - 70- 80 % przypadkow wymiana od reki. A zreszta sami sprawdzcie

 

Pozdrawiam wszystkich rozgoryczonych i tak jak pisalem poprzedni.... zycze kazdemu zeby odnalazl swoje wymazone miejsce zakopow :twisted: :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SKLEP PTR jest najlepszym i najbardziej kompetentnym sklepem i serwisem jaki spotkałem!!! Przynajmniej tak jest w Bydgoszczy. Wszystko u nich kupuję o wiele taniej niż gdzie indziej i żadnych problemów z uznaniem napraw gwarancyjnych nie było!

 

GORĄCO POLECAM PTR!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...