Skocz do zawartości
Pinki

Sklepy komputerowe

Rekomendowane odpowiedzi

No cóż ja również biorę na firmę i walę do ACTION, osobiście uważam, że taniej i zdecydowanie pewniaj niż na jakiejś tam giełdzie, no i mam pewność, że mi przyjmą reklamację, chociaż z uszkodzonymi prockami to zawsze dopisują, że WARUNKOWO :( :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co powiecie o monell.pl :?: tylko nie padnijcie, ceny są netto :lol:

ale po doliczeniu vatu i tak coś mało wychodzi...

Monell (Katowicki) jest OK, ceny faktycznie najnizsze w miescie (nie liczac gieldy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w akszonie wcale nie ejst tak tanio, jak by sie moglo wydawac

Powiedz gdzie masz lepszy serwis niz w Action ?

wszedzie jest lepszy serwis niz w Action Wroclaw :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

mimo 3xmrgreen to nie mialo byc smieszne, jesli czyta to ktos z tej firmy, to niech sie powaznie nad tym zastanowi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w akszonie wcale nie ejst tak tanio, jak by sie moglo wydawac

Powiedz gdzie masz lepszy serwis niz w Action ?

wszedzie jest lepszy serwis niz w Action Wroclaw :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

mimo 3xmrgreen to nie mialo byc smieszne, jesli czyta to ktos z tej firmy, to niech sie powaznie nad tym zastanowi...

w wawie action ma super serwisik, do niczego sie nie przyczepiają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No generalnie Serwis w ''ACTION'' jest Git, ale mają tam takiego jednego serwisanta /taki chudy, niewyględny o twarzy szczura, siedzi zawsze po lewej pod ścianą i ma posępne ''oblicze znawcy tematu''/ jak zawsze wpadam do nich z czymś do naprawy lub raczej wymiany, to koleś robi wielkie oczy /a robi to tak, że wychodzą mu za uszy/ i wali swój tekst: ''jak to???'' wielokrotnie nie był w stanie pojąć, że procek zawieszał system i wtedy pytał: ''jak to zawiesza???'', a gdy już się człowiek naczeka swoje i wpada po odbiór sprzętu, to koleś nawet nie umie powiedzieć co faktycznie z nim było, czy to sprzęt naprawiony czy wymieniony i wtedy wali tekst typu: ''nie wiem?!!!'', a sprzęt wydaje z taką miną jakby mu się całą rodzine wymordowało /a oczy i uszy, no wiecie... :)/

Tak więc w imieniu przynajmniej części klijentów ''ACTION'' prosiłbym o jakąś wzmożoną opiekę psychologiczną lub cokolwiek co pomogłoby temu ''sympatycznemu'' serwisantowi stać się jeszcze bardziej sympatycznym :):):)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No generalnie Serwis w ''ACTION'' jest Git, ale mają tam takiego jednego serwisanta /taki chudy, niewyględny o twarzy szczura, siedzi zawsze po lewej pod ścianą i ma posępne ''oblicze znawcy tematu''/ jak zawsze wpadam do nich z czymś do naprawy lub raczej wymiany, to koleś robi wielkie oczy /a robi to tak, że wychodzą mu za uszy/ i wali swój tekst: ''jak to???'' wielokrotnie nie był w stanie pojąć, że procek zawieszał system i wtedy pytał: ''jak to zawiesza???'', a gdy już się człowiek naczeka swoje i wpada po odbiór sprzętu, to koleś nawet nie umie powiedzieć co faktycznie z nim było, czy to sprzęt naprawiony czy wymieniony i wtedy wali tekst typu: ''nie wiem?!!!'', a sprzęt wydaje z taką miną jakby mu się całą rodzine wymordowało /a oczy i uszy, no wiecie... :)/

Tak więc w imieniu przynajmniej części klijentów ''ACTION'' prosiłbym o jakąś wzmożoną opiekę psychologiczną lub cokolwiek co pomogłoby temu ''sympatycznemu'' serwisantowi stać się jeszcze bardziej sympatycznym :):):)

 

Zgadzam sie, ale takich jest tam wiecej, z wyjatkiem jednego, ktory zawsza siedzi z boku po prawej, ten koles jest naprawde kumaty. Raz jak przynioslem mu plyte z usmazonym kontrolerem mostka poludniowego, powiedzial ze jest 2 % szans na uznanie gwarancji.....zadzwonilem drugiego dnia, kazali przyjechac po nową płyte :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to sluchajcie tego:

 

kumpel zamawia plyte glowna z action wroclaw i dostaje egzemplarz z uszkodzonym mechanicznie gniazdem proca. ok, zdarza sie. za dwa dni dostaje nowa.

 

tydzien pozniej zamawia ten sam model plyty i dostaje..... ten sam egzemplarz z uszkodzonym gniazdem (identyczny numer seryjny).

 

 

jak to sie nazywa ?

 

dodam, ze to nie pierwsza taka systuacja, choc pierwsza tego kalibru...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie, ale takich jest tam wiecej, z wyjatkiem jednego, ktory zawsza siedzi z boku po prawej, ten koles jest naprawde kumaty. Raz jak przynioslem mu plyte z usmazonym kontrolerem mostka poludniowego, powiedzial ze jest 2 % szans na uznanie gwarancji.....zadzwonilem drugiego dnia, kazali przyjechac po nową płyte

No tak faktycznie ten po przawej jest spoko koleś i właśnie u niego najlepiej załatwiać wszelkie sprawy /podobno to jakiś szef serwisu czy coś w tym rodzaju/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...