=L@win@h= Napisano 28 Września 2003 Zgłoś Napisano 28 Września 2003 Sluchajcie... jest taka sprawa... monitorek mi sie popsul a mam jeszcze na niego gwarancje, jednak moja mamusia wywalila pudlo po nim bo jej za duzo miejsca w piwnicy zajmowalo :evil: I teraz taka prosba... czy ktos z was moglby mi moze porzyczyc takie pudlo... i jak mi zreperuja monit to je oczywiscie oddam. Bo w sumie moglbym oddac sam monit tylko ze pkt. 6 gwarancji mowi : " Sprzet powinien zostac dostarczony do ASS lub przekazany do transportu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W przypadku braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia sprzetu podczas transportu ponosi reklamujacy" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość dwaIP Napisano 28 Września 2003 Zgłoś Napisano 28 Września 2003 mialem podobny problem i spytalem serwis o wybor przewoznika ktory dostarczy sprzet do naprawy (koszty transportu pokrywa gwarant) to przyjechali i naprawili na miejscu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soltys Napisano 28 Września 2003 Zgłoś Napisano 28 Września 2003 ja mam ten monitor, i co powien czas zmieniaja mi sie kolory, na pewien czas mam odcien niebieski...raz na 2 godziny tak sie dzieje, co to moze byc? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
=L@win@h= Napisano 28 Września 2003 Zgłoś Napisano 28 Września 2003 Do soltysa Mi sie dzieje to samo tyle ze rzadziej.... i akurat to nie jest powod dla ktorego oddaje monit do serwisu... ale tez mi sie tak czasami robilo... zawsze lekkie (LEKKIE !!!) pukniecie go z boku pomagalo :D... i tak mi sie robilo bardzo rzadko (mniej niz 10 razy napewno przez te ponad 2 lata urzytkowania) Do dwaIP Watpie zeby mi to zreperowali na miejscu :evil: problem jest opisany w temacie : http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?p=540825 Zatem ponawiam pytanie... czy jest ktos z wawki kto ma taki monitor i uzyczyl by mi pudlo od niego... postawilbym jakis browarek albo cos.... napewno jakos bym sie odplacil :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anti2k Napisano 29 Września 2003 Zgłoś Napisano 29 Września 2003 Nie musisz miec pudla jak dowozisz i odbierasz sprzet od serwisu. Nigdy nie daje monitow LG w pudlach i nigdy nie ma problemu z naprawa. Przy Grochowskiej masz serwis tam na pewno go przyjma. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
=L@win@h= Napisano 29 Września 2003 Zgłoś Napisano 29 Września 2003 Grochowska 45 ? To sie zaraz przejade na rowerku bo daleko nie mam i sie tam dowiem wszystkiego... Dzieki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...