kucyk Opublikowano 29 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2003 Podaje wam linka do ściągnięcia tego programu - zaznaczam, że jeszcze go nie testowałem, ale na 99% potrzebuje karty zgodnej z ps2.0... Oto link: http://www.shadermark.com/shadermark_install.exe Wrzucajcie swoje wyniki, jak tylko go zassam, też podam rezultaty... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 29 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2003 Zasysam i wyniki zapodam jutro. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubasik Opublikowano 29 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2003 zaraz sciagne i zapodam wynik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 29 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2003 me 2 chociaz wiem ze radeony rozgniota mojego fx'a jak robaka zalosnego :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Zadek Opublikowano 29 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2003 Dziwny ten bench - zero radości i nawet nie pokazuje żadnego końcowego wyniku :?: Odczytany wynik to: shader 2 ( Per Pixel Diffuse Lighting): 151 fps 6.6164 mspf 756 rendered frames shader 3 ( Per Pixel Directional Light Shader (Phong)): 104 fps 9.5844 mspf 522 rendered frames shader 4 ( Per Pixel Point Light Shader (Phong)): 106 fps 9.4088 mspf 532 rendered frames shader 5 ( Per Pixel Spot Light Shader (Phong)): 85 fps 11.7523 mspf 426 rendered frames shader 6 ( Per Pixel Anisotropic Lighting): 111 fps 9.0242 mspf 555 rendered frames shader 7 ( Per Pixel Fresnel Reflections): 96 fps 10.3762 mspf 482 rendered frames shader 8 ( Per Pixel BRDF-Phong/Anisotropic Lighting): 85 fps 11.8126 mspf 424 rendered frames shader 9 ( Per Pixel Car Surface Shader): 76 fps 13.1462 mspf 381 rendered frames shader 10 ( Per Pixel Environment Mapping): 154 fps 6.4776 mspf 772 rendered frames shader 11 ( Per Pixel Environment Bump Mapping): 135 fps 7.4284 mspf 674 rendered frames shader 12 ( Per Pixel Bump Mapping): 91 fps 10.9530 mspf 457 rendered frames shader 13 ( Per Pixel Shadowed Bump Mapping): 85 fps 11.7556 mspf 426 rendered frames shader 14 ( Per Pixel Veined Marble Shader): 74 fps 13.5184 mspf 370 rendered frames shader 15 ( Per Pixel Wood Shader): 89 fps 11.1904 mspf 447 rendered frames shader 16 ( Per Pixel Tile Shader): 50 fps 19.9666 mspf 251 rendered frames shader 17 ( Fur Shader With Anisotropic Lighting): 9 fps 115.4674 mspf 44 rendered frames shader 18 ( Per Pixel Refraction and Reflection Shader with Phong Lighting): 67 fps 14.9046 mspf 336 rendered frames shader 19 ( Dual Depth Shadow Mapping With 3x3 Bilinear Percentage Closer Filter): 18 fps 56.5744 mspf 89 rendered frames shader 20 ( High Dynamic Range Shader (cross blur)): 38 fps 26.6005 mspf 188 rendered frames shader 21 ( High Dynamic Range Shader (gaussian blur)): 41 fps 24.2478 mspf 207 rendered frames shader 22 ( Per Pixel Edge Detection And Hatching Shader): 24 fps 42.0176 mspf 119 rendered frames shader 23 ( Per Pixel Water Colour Shader): 34 fps 29.4360 mspf 170 rendered frames Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 29 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2003 shader 2 ( Per Pixel Diffuse Lighting): 81 fps 12.2866 mspf 407 rendered frames shader 3 ( Per Pixel Directional Light Shader (Phong)): 62 fps 16.2165 mspf 309 rendered frames shader 5 ( Per Pixel Spot Light Shader (Phong)): 47 fps 21.2117 mspf 236 rendered frames shader 6 ( Per Pixel Anisotropic Lighting): 59 fps 16.9247 mspf 296 rendered frames shader 7 ( Per Pixel Fresnel Reflections): 44 fps 22.9115 mspf 219 rendered frames shader 9 ( Per Pixel Car Surface Shader): 24 fps 42.2171 mspf 119 rendered frames shader 10 ( Per Pixel Environment Mapping): 92 fps 10.8135 mspf 463 rendered frames shader 11 ( Per Pixel Environment Bump Mapping): 80 fps 12.4263 mspf 403 rendered frames shader 12 ( Per Pixel Bump Mapping): 44 fps 22.4812 mspf 223 rendered frames shader 13 ( Per Pixel Shadowed Bump Mapping): 25 fps 40.4021 mspf 124 rendered frames shader 14 ( Per Pixel Veined Marble Shader): 34 fps 29.8060 mspf 168 rendered frames shader 15 ( Per Pixel Wood Shader): 45 fps 22.3623 mspf 224 rendered frames shader 17 ( Fur Shader With Anisotropic Lighting): 4 fps 228.3962 mspf 23 rendered frames shader 18 ( Per Pixel Refraction and Reflection Shader with Phong Lighting): 20 fps 51.1244 mspf 98 rendered frames FX 5800 @ 570/1156 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 29 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2003 Czekam na pokaranie mnie przez radeona 9600 ;] procek @ 1.4ghz ale nie sadze zeby ten test byl wrazliwy na procka, moze dam rade zara wiecej z fx'a wycisnac... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 29 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2003 580 na rdzeniu ale wzrost nedzny bo po 1 fps max w testach + wiecej klatek wyrenderowanych :| Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 29 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2003 Czekam na pokaranie mnie przez radeona 9600 ;] procek @ 1.4ghz ale nie sadze zeby ten test byl wrazliwy na procka, moze dam rade zara wiecej z fx'a wycisnac... Nie wiem jak 9600, ale mój 9500 zamiata Twojego FXa :wink: :lol: shader 2 ( Per Pixel Diffuse Lighting): 122 fps 8.1909 mspf 611 rendered frames shader 3 ( Per Pixel Directional Light Shader (Phong)): 84 fps 11.9238 mspf 420 rendered frames shader 4 ( Per Pixel Point Light Shader (Phong)): 85 fps 11.7071 mspf 428 rendered frames shader 5 ( Per Pixel Spot Light Shader (Phong)): 68 fps 14.6688 mspf 341 rendered frames shader 6 ( Per Pixel Anisotropic Lighting): 89 fps 11.2424 mspf 445 rendered frames shader 7 ( Per Pixel Fresnel Reflections): 77 fps 12.9696 mspf 386 rendered frames shader 8 ( Per Pixel BRDF-Phong/Anisotropic Lighting): 67 fps 14.8649 mspf 337 rendered frames shader 9 ( Per Pixel Car Surface Shader): 61 fps 16.4278 mspf 305 rendered frames shader 10 ( Per Pixel Environment Mapping): 125 fps 8.0220 mspf 624 rendered frames shader 11 ( Per Pixel Environment Bump Mapping): 108 fps 9.2346 mspf 542 rendered frames shader 12 ( Per Pixel Bump Mapping): 73 fps 13.6599 mspf 367 rendered frames shader 13 ( Per Pixel Shadowed Bump Mapping): 49 fps 20.2571 mspf 247 rendered frames shader 14 ( Per Pixel Veined Marble Shader): 52 fps 19.1629 mspf 261 rendered frames shader 15 ( Per Pixel Wood Shader): 69 fps 14.5394 mspf 344 rendered frames shader 16 ( Per Pixel Tile Shader): 40 fps 25.0663 mspf 200 rendered frames shader 17 ( Fur Shader With Anisotropic Lighting): 7 fps 143.5259 mspf 35 rendered frames shader 18 ( Per Pixel Refraction and Reflection Shader with Phong Lighting): 53 fps 19.0152 mspf 263 rendered frames shader 19 ( Dual Depth Shadow Mapping With 3x3 Bilinear Percentage Closer Filter): 14 fps 69.3299 mspf 73 rendered frames shader 20 ( High Dynamic Range Shader (cross blur)): 28 fps 35.2978 mspf 142 rendered frames shader 21 ( High Dynamic Range Shader (gaussian blur)): 31 fps 32.2745 mspf 155 rendered frames shader 22 ( Per Pixel Edge Detection And Hatching Shader): 19 fps 53.3585 mspf 94 rendered frames shader 23 ( Per Pixel Water Colour Shader): 35 fps 28.9063 mspf 173 rendered frames Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Zadek Opublikowano 29 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2003 ... ale mój 9500 zamiata Twojego FXa Mój 9600pro już zupełnie :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 29 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2003 Po raz kolejny te test ukazuje nieudolność FXa w PS i VS 2.0... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Zadek Opublikowano 29 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2003 Ciekawe na jakich kartach jadą ci, co napisali tego Marka? :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 29 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2003 hehe, radki rozgniataja mojego fx'a jak robaka ;] shader 2 ( Per Pixel Diffuse Lighting): 85 fps 11.7386 mspf 426 rendered frames shader 3 ( Per Pixel Directional Light Shader (Phong)): 64 fps 15.5922 mspf 321 rendered frames shader 5 ( Per Pixel Spot Light Shader (Phong)): 49 fps 20.3068 mspf 247 rendered frames shader 6 ( Per Pixel Anisotropic Lighting): 62 fps 16.1146 mspf 311 rendered frames shader 7 ( Per Pixel Fresnel Reflections): 48 fps 20.7768 mspf 241 rendered frames shader 9 ( Per Pixel Car Surface Shader): 26 fps 38.7732 mspf 129 rendered frames shader 10 ( Per Pixel Environment Mapping): 99 fps 10.1103 mspf 495 rendered frames shader 11 ( Per Pixel Environment Bump Mapping): 87 fps 11.5346 mspf 434 rendered frames shader 12 ( Per Pixel Bump Mapping): 47 fps 21.0970 mspf 238 rendered frames shader 13 ( Per Pixel Shadowed Bump Mapping): 26 fps 38.1982 mspf 131 rendered frames shader 14 ( Per Pixel Veined Marble Shader): 35 fps 28.6626 mspf 175 rendered frames shader 15 ( Per Pixel Wood Shader): 46 fps 21.6639 mspf 231 rendered frames shader 17 ( Fur Shader With Anisotropic Lighting): 4 fps 244.3750 mspf 25 rendered frames shader 18 ( Per Pixel Refraction and Reflection Shader with Phong Lighting): 26 fps 38.4632 mspf 130 rendered frames Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phobosq Opublikowano 29 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2003 ja a propos linka: dead! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptor Opublikowano 29 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2003 shader 2: 231 fps 4.3263 mspf 1156 rendered frames shader 3: 159 fps 6.2792 mspf 797 rendered frames shader 4: 162 fps 6.1630 mspf 812 rendered frames shader 5: 130 fps 7.7192 mspf 648 rendered frames shader 6: 169 fps 5.9078 mspf 847 rendered frames shader 7: 147 fps 6.8049 mspf 735 rendered frames shader 8: 127 fps 7.8964 mspf 634 rendered frames shader 9: 115 fps 8.6703 mspf 577 rendered frames shader 10: 237 fps 4.2249 mspf 1184 rendered frames shader 11: 205 fps 4.8722 mspf 1027 rendered frames shader 12: 139 fps 7.1958 mspf 695 rendered frames shader 13: 87 fps 11.4634 mspf 437 rendered frames shader 14: 87 fps 11.4745 mspf 436 rendered frames shader 15: 124 fps 8.0435 mspf 622 rendered frames shader 16: 75 fps 13.2676 mspf 377 rendered frames shader 17: 13 fps 75.0751 mspf 67 rendered frames shader 18: 104 fps 9.5913 mspf 522 rendered frames shader 19: 27 fps 36.9137 mspf 136 rendered frames shader 20: 49 fps 20.4557 mspf 245 rendered frames shader 21: 53 fps 18.9713 mspf 264 rendered frames shader 22: 35 fps 28.2024 mspf 178 rendered frames shader 23: 52 fps19.3215 mspf 259 rendered frames Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Zadek Opublikowano 30 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2003 ja a propos linka: dead! Zobacz ten: http://www.shadermark.de/start.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianosz Opublikowano 30 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2003 ech...ten mój config (szczegolnie proc-strasznie wąskie gardło dla grafy)..ale FX5800 i tak dostaje baty... :!: :twisted: :!: shader 2: 169 fps 5.9020 mspf 848 rendered frames shader 3: 127 fps 7.8678 mspf 636 rendered frames shader 4: 129 fps 7.7505 mspf 646 rendered frames shader 5: 105 fps 9.5326 mspf 525 rendered frames shader 6: 132 fps 7.5724 mspf 661 rendered frames shader 7: 115 fps 8.6668 mspf 577 rendered frames shader 8: 81 fps 12.4142 mspf 403 rendered frames shader 9: 84 fps 11.8582 mspf 422 rendered frames shader 10: 151 fps 6.6037 mspf 758 rendered frames shader 11: 108 fps 9.2471 mspf 541 rendered frames shader 12: 111 fps 8.9972 mspf 556 rendered frames shader 13: 53 fps 18.7559 mspf 267 rendered frames shader 14: 14 fps 72.6053 mspf 69 rendered frames shader 15: 75 fps 13.3977 mspf 374 rendered frames shader 16: 60 fps 16.6838 mspf 300 rendered frames shader 17: 8 fps 117.7042 mspf 43 rendered frames shader 18: 70 fps 14.3734 mspf 348 rendered frames shader 19: 20 fps 49.8023 mspf 101 rendered frames shader 20: 14 fps 72.3005 mspf 70 rendered frames shader 21: 14 fps 71.6239 mspf 70 rendered frames shader 22: 30 fps 33.0457 mspf 152 rendered frames shader 23: 23 fps 43.3665 mspf 116 rendered frames pozdr Damianosz :twisted: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 30 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2003 Warto dodac ze jest to dosc "wysoko" taktowany fx !! Zamierzam na dniach podpiac moj parownik i zobaczyc co @ -40C potrafi ta grafa, @ 630-650mhz rdzen bedzie dlaej zbierac okrotne baty :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junior Opublikowano 30 Września 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2003 Warto dodac ze jest to dosc "wysoko" taktowany fx !! Zamierzam na dniach podpiac moj parownik i zobaczyc co @ -40C potrafi ta grafa, @ 630-650mhz rdzen bedzie dlaej zbierac okrotne baty :D Może czas sie przeżucić na jakiegoś radka :?: :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uneek Eth Opublikowano 1 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2003 U mnie po ściągnięciu pliku: shadermark_install.exe (39025MB), przy instalce wywala błąd: "An error (-5012: 0x8000fffff) has occurred while running the setup". Czyżby źle ściągnięty plik :?: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 1 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2003 Może czas sie przeżucić na jakiegoś radka :?: :D trza miec kabone ;] wole przecierpiec tego fx'a (wcale tak wolny nie jest ;] i potem na r420 / nv40 skoczyc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianosz Opublikowano 2 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2003 a zapomniałem również dodać, że karta na tej płycie chodzi mi na AGPx2 (agpx4 nie jest obslugiwane przez mobo) :idea: pozdr Damianosz :twisted: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...