Skocz do zawartości
kucyk

Shademark 2.0 - benchmark/wyniki

Rekomendowane odpowiedzi

Podaje wam linka do ściągnięcia tego programu - zaznaczam, że jeszcze go nie testowałem, ale na 99% potrzebuje karty zgodnej z ps2.0...

Oto link:

http://www.shadermark.com/shadermark_install.exe

Wrzucajcie swoje wyniki, jak tylko go zassam, też podam rezultaty...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwny ten bench - zero radości i nawet nie pokazuje żadnego końcowego wyniku :?:

 

Odczytany wynik to:

 

shader 2 ( Per Pixel Diffuse Lighting): 151 fps 6.6164 mspf 756 rendered frames

shader 3 ( Per Pixel Directional Light Shader (Phong)): 104 fps 9.5844 mspf 522 rendered frames

shader 4 ( Per Pixel Point Light Shader (Phong)): 106 fps 9.4088 mspf 532 rendered frames

shader 5 ( Per Pixel Spot Light Shader (Phong)): 85 fps 11.7523 mspf 426 rendered frames

shader 6 ( Per Pixel Anisotropic Lighting): 111 fps 9.0242 mspf 555 rendered frames

shader 7 ( Per Pixel Fresnel Reflections): 96 fps 10.3762 mspf 482 rendered frames

shader 8 ( Per Pixel BRDF-Phong/Anisotropic Lighting): 85 fps 11.8126 mspf 424 rendered frames

shader 9 ( Per Pixel Car Surface Shader): 76 fps 13.1462 mspf 381 rendered frames

shader 10 ( Per Pixel Environment Mapping): 154 fps 6.4776 mspf 772 rendered frames

shader 11 ( Per Pixel Environment Bump Mapping): 135 fps 7.4284 mspf 674 rendered frames

shader 12 ( Per Pixel Bump Mapping): 91 fps 10.9530 mspf 457 rendered frames

shader 13 ( Per Pixel Shadowed Bump Mapping): 85 fps 11.7556 mspf 426 rendered frames

shader 14 ( Per Pixel Veined Marble Shader): 74 fps 13.5184 mspf 370 rendered frames

shader 15 ( Per Pixel Wood Shader): 89 fps 11.1904 mspf 447 rendered frames

shader 16 ( Per Pixel Tile Shader): 50 fps 19.9666 mspf 251 rendered frames

shader 17 ( Fur Shader With Anisotropic Lighting): 9 fps 115.4674 mspf 44 rendered frames

shader 18 ( Per Pixel Refraction and Reflection Shader with Phong Lighting): 67 fps 14.9046 mspf 336 rendered frames

shader 19 ( Dual Depth Shadow Mapping With 3x3 Bilinear Percentage Closer Filter): 18 fps 56.5744 mspf 89 rendered frames

shader 20 ( High Dynamic Range Shader (cross blur)): 38 fps 26.6005 mspf 188 rendered frames

shader 21 ( High Dynamic Range Shader (gaussian blur)): 41 fps 24.2478 mspf 207 rendered frames

shader 22 ( Per Pixel Edge Detection And Hatching Shader): 24 fps 42.0176 mspf 119 rendered frames

shader 23 ( Per Pixel Water Colour Shader): 34 fps 29.4360 mspf 170 rendered frames

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

shader 2 ( Per Pixel Diffuse Lighting): 81 fps 12.2866 mspf 407 rendered frames

shader 3 ( Per Pixel Directional Light Shader (Phong)): 62 fps 16.2165 mspf 309 rendered frames

shader 5 ( Per Pixel Spot Light Shader (Phong)): 47 fps 21.2117 mspf 236 rendered frames

shader 6 ( Per Pixel Anisotropic Lighting): 59 fps 16.9247 mspf 296 rendered frames

shader 7 ( Per Pixel Fresnel Reflections): 44 fps 22.9115 mspf 219 rendered frames

shader 9 ( Per Pixel Car Surface Shader): 24 fps 42.2171 mspf 119 rendered frames

shader 10 ( Per Pixel Environment Mapping): 92 fps 10.8135 mspf 463 rendered frames

shader 11 ( Per Pixel Environment Bump Mapping): 80 fps 12.4263 mspf 403 rendered frames

shader 12 ( Per Pixel Bump Mapping): 44 fps 22.4812 mspf 223 rendered frames

shader 13 ( Per Pixel Shadowed Bump Mapping): 25 fps 40.4021 mspf 124 rendered frames

shader 14 ( Per Pixel Veined Marble Shader): 34 fps 29.8060 mspf 168 rendered frames

shader 15 ( Per Pixel Wood Shader): 45 fps 22.3623 mspf 224 rendered frames

shader 17 ( Fur Shader With Anisotropic Lighting): 4 fps 228.3962 mspf 23 rendered frames

shader 18 ( Per Pixel Refraction and Reflection Shader with Phong Lighting): 20 fps 51.1244 mspf 98 rendered frames

 

 

FX 5800 @ 570/1156

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekam na pokaranie mnie przez radeona 9600 ;]

 

procek @ 1.4ghz ale nie sadze zeby ten test byl wrazliwy na procka, moze dam rade zara wiecej z fx'a wycisnac...

Nie wiem jak 9600, ale mój 9500 zamiata Twojego FXa :wink: :lol:

 

 

shader 2 ( Per Pixel Diffuse Lighting): 122 fps 8.1909 mspf 611 rendered frames

shader 3 ( Per Pixel Directional Light Shader (Phong)): 84 fps 11.9238 mspf 420 rendered frames

shader 4 ( Per Pixel Point Light Shader (Phong)): 85 fps 11.7071 mspf 428 rendered frames

shader 5 ( Per Pixel Spot Light Shader (Phong)): 68 fps 14.6688 mspf 341 rendered frames

shader 6 ( Per Pixel Anisotropic Lighting): 89 fps 11.2424 mspf 445 rendered frames

shader 7 ( Per Pixel Fresnel Reflections): 77 fps 12.9696 mspf 386 rendered frames

shader 8 ( Per Pixel BRDF-Phong/Anisotropic Lighting): 67 fps 14.8649 mspf 337 rendered frames

shader 9 ( Per Pixel Car Surface Shader): 61 fps 16.4278 mspf 305 rendered frames

shader 10 ( Per Pixel Environment Mapping): 125 fps 8.0220 mspf 624 rendered frames

shader 11 ( Per Pixel Environment Bump Mapping): 108 fps 9.2346 mspf 542 rendered frames

shader 12 ( Per Pixel Bump Mapping): 73 fps 13.6599 mspf 367 rendered frames

shader 13 ( Per Pixel Shadowed Bump Mapping): 49 fps 20.2571 mspf 247 rendered frames

shader 14 ( Per Pixel Veined Marble Shader): 52 fps 19.1629 mspf 261 rendered frames

shader 15 ( Per Pixel Wood Shader): 69 fps 14.5394 mspf 344 rendered frames

shader 16 ( Per Pixel Tile Shader): 40 fps 25.0663 mspf 200 rendered frames

shader 17 ( Fur Shader With Anisotropic Lighting): 7 fps 143.5259 mspf 35 rendered frames

shader 18 ( Per Pixel Refraction and Reflection Shader with Phong Lighting): 53 fps 19.0152 mspf 263 rendered frames

shader 19 ( Dual Depth Shadow Mapping With 3x3 Bilinear Percentage Closer Filter): 14 fps 69.3299 mspf 73 rendered frames

shader 20 ( High Dynamic Range Shader (cross blur)): 28 fps 35.2978 mspf 142 rendered frames

shader 21 ( High Dynamic Range Shader (gaussian blur)): 31 fps 32.2745 mspf 155 rendered frames

shader 22 ( Per Pixel Edge Detection And Hatching Shader): 19 fps 53.3585 mspf 94 rendered frames

shader 23 ( Per Pixel Water Colour Shader): 35 fps 28.9063 mspf 173 rendered frames

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe, radki rozgniataja mojego fx'a jak robaka ;]

 

shader 2 ( Per Pixel Diffuse Lighting): 85 fps 11.7386 mspf 426 rendered frames

shader 3 ( Per Pixel Directional Light Shader (Phong)): 64 fps 15.5922 mspf 321 rendered frames

shader 5 ( Per Pixel Spot Light Shader (Phong)): 49 fps 20.3068 mspf 247 rendered frames

shader 6 ( Per Pixel Anisotropic Lighting): 62 fps 16.1146 mspf 311 rendered frames

shader 7 ( Per Pixel Fresnel Reflections): 48 fps 20.7768 mspf 241 rendered frames

shader 9 ( Per Pixel Car Surface Shader): 26 fps 38.7732 mspf 129 rendered frames

shader 10 ( Per Pixel Environment Mapping): 99 fps 10.1103 mspf 495 rendered frames

shader 11 ( Per Pixel Environment Bump Mapping): 87 fps 11.5346 mspf 434 rendered frames

shader 12 ( Per Pixel Bump Mapping): 47 fps 21.0970 mspf 238 rendered frames

shader 13 ( Per Pixel Shadowed Bump Mapping): 26 fps 38.1982 mspf 131 rendered frames

shader 14 ( Per Pixel Veined Marble Shader): 35 fps 28.6626 mspf 175 rendered frames

shader 15 ( Per Pixel Wood Shader): 46 fps 21.6639 mspf 231 rendered frames

shader 17 ( Fur Shader With Anisotropic Lighting): 4 fps 244.3750 mspf 25 rendered frames

shader 18 ( Per Pixel Refraction and Reflection Shader with Phong Lighting): 26 fps 38.4632 mspf 130 rendered frames

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

shader 2: 231 fps 4.3263 mspf 1156 rendered frames

shader 3: 159 fps 6.2792 mspf 797 rendered frames

shader 4: 162 fps 6.1630 mspf 812 rendered frames

shader 5: 130 fps 7.7192 mspf 648 rendered frames

shader 6: 169 fps 5.9078 mspf 847 rendered frames

shader 7: 147 fps 6.8049 mspf 735 rendered frames

shader 8: 127 fps 7.8964 mspf 634 rendered frames

shader 9: 115 fps 8.6703 mspf 577 rendered frames

shader 10: 237 fps 4.2249 mspf 1184 rendered frames

shader 11: 205 fps 4.8722 mspf 1027 rendered frames

shader 12: 139 fps 7.1958 mspf 695 rendered frames

shader 13: 87 fps 11.4634 mspf 437 rendered frames

shader 14: 87 fps 11.4745 mspf 436 rendered frames

shader 15: 124 fps 8.0435 mspf 622 rendered frames

shader 16: 75 fps 13.2676 mspf 377 rendered frames

shader 17: 13 fps 75.0751 mspf 67 rendered frames

shader 18: 104 fps 9.5913 mspf 522 rendered frames

shader 19: 27 fps 36.9137 mspf 136 rendered frames

shader 20: 49 fps 20.4557 mspf 245 rendered frames

shader 21: 53 fps 18.9713 mspf 264 rendered frames

shader 22: 35 fps 28.2024 mspf 178 rendered frames

shader 23: 52 fps19.3215 mspf 259 rendered frames

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ech...ten mój config (szczegolnie proc-strasznie wąskie gardło dla grafy)..ale FX5800 i tak dostaje baty... :!: :twisted: :!:

 

shader 2: 169 fps 5.9020 mspf 848 rendered frames

shader 3: 127 fps 7.8678 mspf 636 rendered frames

shader 4: 129 fps 7.7505 mspf 646 rendered frames

shader 5: 105 fps 9.5326 mspf 525 rendered frames

shader 6: 132 fps 7.5724 mspf 661 rendered frames

shader 7: 115 fps 8.6668 mspf 577 rendered frames

shader 8: 81 fps 12.4142 mspf 403 rendered frames

shader 9: 84 fps 11.8582 mspf 422 rendered frames

shader 10: 151 fps 6.6037 mspf 758 rendered frames

shader 11: 108 fps 9.2471 mspf 541 rendered frames

shader 12: 111 fps 8.9972 mspf 556 rendered frames

shader 13: 53 fps 18.7559 mspf 267 rendered frames

shader 14: 14 fps 72.6053 mspf 69 rendered frames

shader 15: 75 fps 13.3977 mspf 374 rendered frames

shader 16: 60 fps 16.6838 mspf 300 rendered frames

shader 17: 8 fps 117.7042 mspf 43 rendered frames

shader 18: 70 fps 14.3734 mspf 348 rendered frames

shader 19: 20 fps 49.8023 mspf 101 rendered frames

shader 20: 14 fps 72.3005 mspf 70 rendered frames

shader 21: 14 fps 71.6239 mspf 70 rendered frames

shader 22: 30 fps 33.0457 mspf 152 rendered frames

shader 23: 23 fps 43.3665 mspf 116 rendered frames

 

pozdr

Damianosz :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warto dodac ze jest to dosc "wysoko" taktowany fx !!

 

Zamierzam na dniach podpiac moj parownik i zobaczyc co @ -40C potrafi ta grafa, @ 630-650mhz rdzen bedzie dlaej zbierac okrotne baty :D

Może czas sie przeżucić na jakiegoś radka :?: :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...