unckle Opublikowano 19 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2003 witam mam dwa pytania z troche róznych beczek:) i prosze pomózcie bo naprawde chce to wiedzieć... 1. szukałem, ale nigdzie nie znalazłem jak mozna zupgreadować bios nagrywarki, mam liteon 52327s, aktualny bios qs04 czy coś można zniszczyć przy tej operacji i jak do tego nie dopuscić? 2. w podkręcaniu jestem zielony a w dodatku nie mam kasy placic za spalony/uszkodzony sprzecior i jeszcze rodziców ktrzy jak cos zrąbie z kompem to mnie zabiją wiec pytam: czy przez podkrecanie proca i ewentualnie pamieci mozna cokolwiek zniszczyc? jesli tak to jak temu zapobiec. Jestem troche zdezorientowany bo troche poczytałem i wywnioskowałem, ludzie pisali ze nic nie mzna zniszczyc, ale widze duzo topiców: "podkręcałem kompa i go zniszczłem" wiec prosze powiedzcie mi c ewentualnie złego moze sie stac i jak do tego niedopuscic. jeszcxze jedno na nmapieciu 12v mam 12,48~12,59 czy jak podkrece proca to to moze jeszcze wzrosnać czy raczej spadnie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borowy Opublikowano 19 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2003 Marnie szukałeś http://www.cdrinfo.pl/software/lista_biosy.php Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
unckle Opublikowano 19 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2003 bios to ja wiem gdzie szukać ale jak go wgrać i jeszcze to drugie pytanko... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeonPPC Opublikowano 19 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2003 Szukaj :wink: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...