Demboch Opublikowano 22 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2003 Witam Jak juz pewnie sie przekonaliscie w niejednym moim temacie jestem kompletnie zielony w tym wszystkim wiec stad moje pytanko .... O co chodzi w tych timingach pamieci , w jaki sposb podaje sie wieksze napiecie na ramach i jakie jest optymalne napiecie na ramach ??? ----- dodane chwile potem ---- aha i co to te dzielniki ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2002JSQ Opublikowano 22 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2003 Napiecie VCore, DDR ustalasz z poziomu BIOS'u... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtt Opublikowano 22 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2003 jakie dzielniki?? :shock: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2002JSQ Opublikowano 22 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2003 moze mnozniki? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demboch Opublikowano 22 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2003 dobra z tymi dzilnikkiami to zem sie zlamil :( ale o tych timingach to jeszcze nikt mi tego nie wytlumaczyl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...