epikur Opublikowano 28 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2003 GeForce 4 MX 440 with AGP8x : :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: moze ktos podpowiedziec czy te czestotliwosci sa prawidłowe dla tej karty: Memory : 256 Engine :240 :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaan Opublikowano 28 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2003 chyba sa ok , ale czy te pamieci podales w trybie ddr? bo jesli nie , to pewnie ten MX jest 64bitowy... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epikur Opublikowano 28 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2003 Całą karta (bodajze na DDR) czyli WSZYSTKO Z NIA GRA ?? NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X Driver 4.5.2.3 Description NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X Manufacturer NVIDIA Total Local Video Memory 64 MB Total Local Texture Memory 64 MB Total AGP Memory 64 MB Driver File nv4_disp.dll Driver Version 4.5.2.3 Driver Date 7-28-2003 Driver WHQL Certified true Max Texture Width 2048 px Max Texture Height 2048 px Max User Clipping Planes 0 Max Active Hardware Lights 8 Max Texture Blending Stages 8 Fixed Function Textures In Single Pass 2 Vertex Shader Version 1.1 Max Vertex Blend Matrices 0 Max Texture Coordinates 8 VGA Memory Clock 265.5 MHz VGA Core Clock 249.8 MHz PCI Name NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X Vendor ID 0x10de Device ID 0x0181 SubSystem ID 0x00000000 Revision ID 0xa2 -------------------------------------------------------------------------------- Texture Formats 32-bit ARGB [8888] 32-bit RGB [888] 16-bit RGB [565] 16-bit RGB [555] 16-bit ARGB [1555] 16-bit ARGB [4444] FourCC [DXT1] FourCC [DXT2] FourCC [DXT3] FourCC [DXT4] FourCC [DXT5] Capabilities AGP Texturing, Hardware Transform and Lighting, Positional Lights, Subpixel Accurate Rasterizing, Stencil Buffers, Range Fog, Table Fog, Vertex Fog, W-Fog, Specular Gouraud Shading, Anisotropic Filtering, Bilinear Filtering, Point Sampling, Trilinear Filtering, Additive Texture Blending, Dot3 Texture Blending, Multiplicative Texture Blending, Subtractive Texture Blending, Cube Mapping, Factor Alpha Blending, Vertex Alpha Blending, Texture Alpha Blending, Texture Clamping, Texture Mirroring, Texture Wrapping, Guard Band Support, Mipmap LOD Bias Adjustment, Projected Textures, Point Primitive Support, DXT Compressed Textures, Mipmapped Cube Textures, Hardware Rasterization, Shading, Transform and Lighting, Scissor Test, Legacy Depth Bias -------------------------------------------------------------------------------- DirectShow Version 9.0b Long Version 4.09.00.0902 Registered DirectShow Filters .RAM file Parser AC3 Parser Filter AC3Filter ACELP.net Sipro Lab Audio Decoder ACM Wrapper ASF ACM Handler ASF DIB Handler ASF DJPEG Handler ASF ICM Handler ASF JPEG Handler ASF URL Handler ASF embedded stuff Handler ASX file Parser ASX v.2 file Parser AVI Decompressor AVI Draw AVI Splitter AVI/WAV File Source AVI_PASS BDA MPEG2 Transport Information Filter Color Space Converter DV Muxer DV Splitter DV Video Decoder Default DirectSound Device Default MidiOut Device DivX Decoder Filter DivXAntiFreeze File Source (Async.) File Source (Netshow URL) File Source (URL) File stream renderer Fraunhofer Video Decoder IVF source filter Indeo audio software Indeo video 4.4 Decompression Filter Indeo video 5.10 Decompression Filter Internal Script Command Renderer Ligos MPEG Splitter Ligos MPEG Video Decoder Line 21 Decoder Line 21 Decoder 2 Lyric Parser MIDI Parser MJPEG Decompressor MJPEG Decompressor AL/BS MPEG Audio Decoder MPEG Layer-3 Decoder MPEG Video Decoder MPEG-2 Demultiplexer MPEG-2 Sections and Tables MPEG-2 Splitter MPEG-I Stream Splitter Microsoft MPEG-4 Video Decompressor Microsoft Screen Video Decompressor Multi-file Parser NSC file Parser Ogg Multiplexer Ogg Splitter Overlay Mixer2 Pinnacle Colorspace Converter Pinnacle MPADecoder Pinnacle MPEG Video Decoder Pinnacle MPEG Video Decoder (DWSource) Pinnacle PushPull (Async.) QT Decompressor QuickTime Movie Parser SAMI (CC) Parser VBI Surface Allocator VGA 16 Color Ditherer Video Port Manager Video Renderer Vorbis Decoder WM ASF Reader WM ASF Writer WMplug WST Decoder Wave Parser Windows Media Audio Decoder Windows Media Multiplexer Windows Media Pad VU Data Grabber Windows Media Update Filter Windows Media Video Decoder Windows Media source filter XLDecompress XML Playlist Xing VideoCD Navigator XviD MPEG-4 Video Decoder Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_k Opublikowano 28 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2003 najepiej sprawdz to sam bo z ko{s}micznych niepowodzen na tej karcie mozna wymienic chocby probe uruchomienia/zainstalowania windows XP :lol: a tak wogole to po co tej karcie agp 8x ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMD Rulezz Opublikowano 28 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2003 AGP jes tpo to, żeby był pretekst do wypuszczenia zmienionej wersji. dali lepsze taktowanie GPU i sporo lepsze pamięci. MX440 miał 270/400 a tu jest 275/513 do daje na prawdę sporą różnicę bo można podkręcić do 650 MHz pamięci i rdzeń np. do 325 i jest synchro :) fajna karta, cena bardzo niska, wydajność FX5200 a czasem wyższa tylko że DX niższy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epikur Opublikowano 28 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2003 VGA Memory Clock 265.5 MHz VGA Core Clock 249.8 MHz ??? wiec jakie 513?? jak to mozna sprawdzic?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 28 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2003 VGA Memory Clock 265.5 MHz VGA Core Clock 249.8 MHz ??? wiec jakie 513?? jak to mozna sprawdzic?? Riva tunerem/Power Stripem lub Aida 32 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrVonFetysz Opublikowano 28 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2003 to jest noname czy jakakas lepsza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMD Rulezz Opublikowano 28 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2003 VGA Memory Clock 265.5 MHz VGA Core Clock 249.8 MHz ??? wiec jakie 513?? jak to mozna sprawdzic?? wytłumaczę jak dziecku bo widzę że nikt się nie domyśli najbardziej oczywistej rzeczy pod słońcem. memmory clock 265.5, a jako, że to DDR (double data rate) to 2*265.5 to daje 533 MHz czyli nawet lepiej niż 513, któro jest w specyfikacji nVidii dla MX440 z AGPx8. tylk odziwi mnie ten zegar GPU : 250 to było w MX440SE AGPx4, w/g nVidii mx440 zgp x8 powinny mieć 275 MHz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epikur Opublikowano 28 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2003 wielkie dzieki . a ? ide da sie z niej wycisnac ? by była agresywna do bólu ? wielkie dzieki . a ? ide da sie z niej wycisnac ? by była agresywna do bólu ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaan Opublikowano 28 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2003 wielkie dzieki . a ? ide da sie z niej wycisnac ? by była agresywna do bólu ? wielkie dzieki . a ? ide da sie z niej wycisnac ? by była agresywna do bólu ? Tzn. co ? Ile z niej wyciagniesz? Jesli tak to sam musisz sprawdzic , niestety nikt Ci tego nie powie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...