Skocz do zawartości
FREDY KRUGER

ile powinno iść podkręcić MSI g4 Ti4400 TD 128 3,6ns????

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem bo moją karte msi g4 ti4400 128 3,6ns idzie podkręcić ze standardowych 275/550 na 300/630 stabilnie, ale jak podkręce jeszcze troszke to mam artefakty od pamięci, chipset podkręcił sie i tak dobrze bo mam tylko standardowy wiatraczek , ale pamięci podkręciły sie troche słabo . czego to może być wina?? ,czy trafiłem spieprzony egzemplasz MSI ?? czy może te pamięci samsunga 3,6ns poprostu sie tak słabo kręcą?? pomuszcie mi prosze :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam samsunga 4ns i idą 685 ale zyby dać wiecej musze zapodac radiatorki bo sie robią za ciepłe

 

sprawdz czy mas zciepłe kości jak tak to daj na nie radiatorki i bedą szły wiecej jak nie to miałeś pecha trafiłeś na kiepską sztuke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiesz ,dzisiaj patrzałem w Unreal Tournament 2003 demo jak sie ta moja tarta zachowuje, więc tak :: w rozdzielczości 1024/768 pamięci mogą być ustawione na 670Mhz (dopiero po kilkunastu minutach pojawiają sie maluteńkie artefakty) , ale jak na tych samych ustawieniać mamięci(670Mhz lub nawet 640Mhz) włącze 4*AA lub 2*AA to odrazu sie pojawiają artefakty ale jest ich wtedy bardzo sporo. w Quake III też idzie włączyć 670MHZ (więcej nie patrzałem czy idzie) bez artefaktów , ale nie patrzałem też z włączonym Antyaliasingiem. :cry: może poprostu jak włącze AA to sie wtedy bardziej pamiątki hajcujom i nie wyrabia bez radiatorków ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiesz ,dzisiaj patrzałem w Unreal Tournament 2003 demo jak sie ta moja tarta zachowuje, więc tak :: w rozdzielczości 1024/768 pamięci mogą być ustawione na 670Mhz (dopiero po kilkunastu minutach pojawiają sie maluteńkie artefakty) , ale jak na tych samych ustawieniać mamięci(670Mhz lub nawet 640Mhz) włącze 4*AA lub 2*AA to odrazu sie pojawiają artefakty ale jest ich wtedy bardzo sporo. w Quake III też idzie włączyć 670MHZ (więcej nie patrzałem czy idzie) bez artefaktów , ale nie patrzałem też z włączonym Antyaliasingiem. :cry:  może poprostu jak włącze AA to sie wtedy bardziej pamiątki hajcujom i nie wyrabia bez radiatorków ????

artefakty zaleza glownie z tego co zauwazylem od srodowiska 3d - czy jest to DX czy opengl - przewaznie opengl jest bardziej stabilny chociaz nie jest to regula bo jednak aplikacja pod DX chodzi lepiej a inna (np. 3dsmark) krzaczy sie odrazu

ja mam 4ns hynixa i LEADTEKA ti4200 i pamieci chodza mi na 620 bez artefaktow chociaz jakby mialy pare *C mniej to 650 bym osiagnal:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mam jeszcze pytanko odnośnie tych testów z owerclockingu co widziałem ostatnio w www.tomshardware.com.pl , czy to wogule jest możliwe żeby pamięci w MSI Ti4400 128mb 3.6ns poszły bez dodatkowego chłodzenia(radiatorków) poszły stabilnie na 680MHz???? :? bo moja nie chce tyle iść . czy to nie bajki czasem???? :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

więc tak : założyłem te miedziane revolteki i rezultatu nie ma ,wręcz odwrotnie bo jak sie po kilku minutach nagrzały to nie nadążały odbierać ciepła z pamięci i wytrzymują jeszcze mniej MHz ,więc żeby był jakiś efekt na tych revoltekach to bym musiał z obu stronach karty założyć wiatraki które by owiewały te radiatorki . prblem w tym jak je przymocować???? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...