osiolandy Opublikowano 30 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2003 W zwiazku z tym, ze juz; nie lubie Micro$oftu podjalem sie przejsc na cos latwego i w miare podobnego do okienek potrzebuje pomocy. Do tej pory uzywalem czasami EMula do okienek. Wiem, ze jest XMule do mandraka, ale potrzebuje dokladnej instrukcji jak go zainstalowac i uruchomic. Wiem - krytyka ze Mandrake to ... ale jestem zupelnie zielony jesli chodzi o Linuksy, a tego akurat mam i zaczalem uzywac. Tylko brak mi wlasnie odpowiednika eMula. W postach zobaczylem ze jest XMule, tylko prosze o pomoc w jego instalacji. Pozdrawiam OsiolAndy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kat_666 Opublikowano 30 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2003 W ktoryms ks ekspert byl opis :P ;) Szukanie nie szkodzi...Na pewno cos znajdziesz na ten temat :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snaj* Opublikowano 30 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2003 Zciagasz rpm-a instalujesz, wydajesz komende xmule i jesli umiesz uzywac emula to jestess w domu. Nic nie trzeba zmieniac ani ustawiac w systemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ParanoiK Opublikowano 30 Października 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2003 Nie zaszkodzi też przeczytać jakiegoś manuala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...