Skocz do zawartości
Niemiec

uniewaznili mi gwarancje na 6610

Rekomendowane odpowiedzi

wczoraj oddalem swoja nokie 6610 na gwarancje do autoryzowanego salono nokii w olsztynie, bo czasami blokowaly sie klawisze 1,4,7 i * oraz przygasalo podswietlanie. Byla juz to druga usterka tego typu, wczesniejsza usunal mi serwis do ktorego era wysyla telefony i byl spokuj prze prawie 1,5 miecha. Teraz postanowilem oddac telefon do nokii sadzac, ze oni zrobia to dobrze, a tu kupa. Dzisiaj przyszedlem po telefon a tu panienka mi mowi, ze gwarancja zostala uniewazniona ze wzgledu na ingerencje cieczy w telefonie a telefon nigdy nie mial sttycznosci z ciecza. Dodatkowo powiem, ze pod ten panel syf wlazi jak najety, bo raz na kilka dni musze sciagac panel i czyscic wyswietlacz, a jest tam uszczelka, miedzy wyswietlaczem a panelem. Dodaje jeszcze fotke, ktora pstryknal serwis, chodzi o ten smieszny nalot na srodkowej fotce.

 

I teraz pytanie co z tym fantem zrobic, bo telefon ma niecale 3 miesiace.

http://niemczuk.republika.pl/obrazki/1457.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuje zadzwonić do przedstawiciela nokii na Polskę i przedstawić mu cala sytuacje. Tylko nie rozmawiaj z jakimś konsultantem tylko od razu poproś o kierownika serwisu, albo przedstawiciela do kontaktów z klientami. Miałem kiedyś podobna sytuacje tylko, ze to było z motorola. Ciągle się psuła i zadzwoniłem kierownika od spraw reklamacji i powiedziałem, co o tym sądzę, że nie po to kupiłem telefon, żeby cały czas leżał w serwisie. Jeszcze im powiedziałem ze wcześniej miałem nokie i nie miałem żadnych zastrzeżeń. Trochę wjechałem im na ambicje i następnego dnia zadzwonił do mnie ich przedstawiciel i powiedział ze mi wymienią na wyższy model. Tak wiec proponuje jutro z rana dzwonić.

 

P.S. Mam nadzieje ze nie odebrałeś telefonu z serwisu :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuje zadzwonić do przedstawiciela nokii na Polskę i przedstawić mu cala sytuacje. Tylko nie rozmawiaj z jakimś konsultantem tylko od razu poproś o kierownika serwisu, albo przedstawiciela do kontaktów z klientami. Miałem kiedyś podobna sytuacje tylko, ze to było z motorola. Ciągle się psuła i zadzwoniłem kierownika od spraw reklamacji i powiedziałem, co o tym sądzę, że nie po to kupiłem telefon, żeby cały czas leżał w serwisie. Jeszcze im powiedziałem ze wcześniej miałem nokie i nie miałem żadnych zastrzeżeń. Trochę wjechałem im na ambicje i następnego dnia zadzwonił do mnie ich przedstawiciel i powiedział ze mi wymienią na wyższy model. Tak wiec proponuje jutro z rana dzwonić. 

 

P.S. Mam nadzieje ze nie odebrałeś telefonu z serwisu  :?:

niestety musialem bo telefon jest mi potrzebny, bo zarabiam czesciowo za jego pomoca a telefonowac bede jutro. wkurzylem sie nieziemsko bo jest to moja trzecia nokia i kazde lezala w serwisie. najpierw mialem 3310 przez rok czasu i 3 serwisy, potem przez 6 m-cy 3410 i 2 serwisy a teraz mam 6610 od 3 miechow i to byl 2 serwis. Staruszek mial prze 2 lata 5110 i zero problemow a teraz ma 6310i od momentu kiedy sie pojawila w polsce i tez NP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest naklejona plomba z ichsiejszego serwisu. do odbioru telefonu bylem zmuszony, bo jak powiedzialem, ze nie odbiore telefonu do czasu wyjasnienia sprawy i poprosilem o ponowne wydanie telefonu zastapczego to powiedziei, ze mi nie dadza go.

 

oglonie zaluje teraz, ze nie poszedlem do ery, fakt, ze trwaloby to dluzej bo cos okolo 7 dni, ale nie kombinowaliby jak kon pod gore.

 

 

Teraz jestem juz pewien jednej rzeczy: NO MORE NOKIA IN MY HANDS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze jak zadzwonisz i powiesz co i jak to zalatwia to jakos bezproblemowo. Mozesz wspomniec o tych wczesniejszych apatratach ktore tez ciagle lezaly w serwisie. Wcale sie nie przejmuj tym serwisem, bo on nie podlega bezposrednio nokii tylko jest ich przedstawicielem, a jak oddajesz do ery to oni wysylaja do serwisu glownego (chyba w wawie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wspomnij jeszcze ze irytujace sa ciagle awarie w twoim przypadku z nokiami i zastanawiasz sie nad zmiana firmy aparatu, to zawsze dziala :) np powiedz ze niezle sa te nowe motorolki(przyklad) i zmienisz na taka bo kpina jest to co robi nokia z serwisem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wspomnij jeszcze ze irytujace sa ciagle awarie w twoim przypadku z nokiami i zastanawiasz sie nad zmiana firmy aparatu, to zawsze dziala :) np powiedz ze niezle sa te nowe motorolki(przyklad) i zmienisz na taka bo kpina jest to co robi nokia z serwisem :)

taka jest prawda, ze niezla jest ta motka t722i bo mam taka w domciu :D

 

moze cos pomoze. Czekam jeszcze na inne sposoby a dzwonic bede jutro i to przez tatusi, bo ja bym im tam sajgon zrobil i juz by nie bylo przedstawicielstwa nokii na Polske

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wspomnij jeszcze ze irytujace sa ciagle awarie w twoim przypadku z nokiami i zastanawiasz sie nad zmiana firmy aparatu, to zawsze dziala :) np powiedz ze niezle sa te nowe motorolki(przyklad) i zmienisz na taka bo kpina jest to co robi nokia z serwisem :)

To akurat Nokii jest obojętne, jak wiesz klientem Nokii sa nasi operatorzy i raczej nie jest to klient prywatny, wszystkie aparaty sa w promocjach, a to czy ta Nokia bedzie lezec na polce w idei erze czy plusie to maja gdzies.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze chlopaki stwierdzili, ze prosciej jest uniewazniac gwarancje niz naprawiac swoje buble :/

Moim zdaniem zrobiles blad z tym iz udales sie do Nokii, powinienes teraz isc do operatora i u nich zalatwic sprawe bo tak na prawde to im zalezy na tym zebys korzystal z ich sieci a nie Nokii i to ich mozesz postraszyc a oni to zalatwia za Ciebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a powiedz mi co w takim wypadku ERA mi pomoze, jak w karcie gwarancyhnej mam wywalona w kosmos czerwona pieczatje "GWARANJCA NIEWAZNA" ??

Idz i sie dowiedz wtedy bedziesz wiedzial co w takim wypadku Era pomoze, ja reklamowalem telefon w Idei nawet nie majac gwarancji (na dowod zakupu) jesli masz zakupiony telefon w promocji to powinno im zalezec na Tobie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a powiedz mi co w takim wypadku ERA mi pomoze, jak w karcie gwarancyhnej mam wywalona w kosmos czerwona pieczatje "GWARANJCA NIEWAZNA" ??

Idz i sie dowiedz wtedy bedziesz wiedzial co w takim wypadku Era pomoze, ja reklamowalem telefon w Idei nawet nie majac gwarancji (na dowod zakupu) jesli masz zakupiony telefon w promocji to powinno im zalezec na Tobie.

pozyjemy zobaczymy, najpier bede dzwonil do nokia sp z o.o. poland w wa-wie i man nadzieje, ze ustawia tych kretynow z olsztyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przyszedlem po telefon a tu panienka mi mowi, ze gwarancja zostala uniewazniona ze wzgledu na ingerencje cieczy w telefonie a telefon nigdy nie mial sttycznosci z ciecza.[/url]

Standardowa odpowiedz w takich momentach. I nie chodzi chyba tylko o Nokie.. po prostu latwo im zwalic wine na uzytkownika. Jak mi sie telefon zepsul to tez bylo ze zostal zamoczony...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ja taki maly ot uczynie i pwoiem ci, zebys kupil ericssona, bo serwis dziala naprawde uczciwie i szybko :]

i mila obluga, widac, ze zalezy im na kliencie ;]

 

mowie o serwisie ericssona niedaleko dworca centralnego (w takim wypasistym biurowcu ;]

 

nie pamietam, jaka to ulica....

ale zainteresowani wiedza o co chodzi zapewne :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ja taki maly ot uczynie i pwoiem ci, zebys kupil ericssona, bo serwis dziala naprawde uczciwie i szybko :]

i mila obluga, widac, ze zalezy im na kliencie ;]

 

mowie o serwisie ericssona niedaleko dworca centralnego (w takim wypasistym biurowcu ;]

 

nie pamietam, jaka to ulica....

ale zainteresowani wiedza o co chodzi zapewne :D

ja mam servisowanego se w ccs (cyfrowe centrum serwisowe) dodatkowo telefon jest zakupiony w programie vip z tej firmy wiec zobowiazali sie wykonywac naprawe w jeden dzien :) mialem okazje sprawdzic - wyslalem telefon na zmiane oprogramowania.

Wysylka oczywiscie na ich koszt - telefon wyslalem w poniedzialek we wtorek pojawil sie u nich na servisie w srode zmienil status na naprawiony w czwartek okolo 12 mialem go w domku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak juz sie z nimi uzerac , to nie dac se wcisnac "slady cieczy itp". Ja bym powiedzial, ze nie przyjmuje telefonu z gwarancji, bo oddalem go NIEZALANEGO, a to ze jakis ku...as wylal na niego cos w serwisie to nie moja wina. TO jest paranoja. Jesli telefon byl wrzucony do kaluzy to moze i moga uniewaznic gwarancje, ale jak czlowiek rozmawia czasami na deszczu czy cos takiego, to woda nie ma prawa wleciec. WYdaje mi sie ,ze ta woda to trick tego samego pokroju co "ukruszone jadro" w przypadku amd. Mimo ze ukruszenia nie ma ,a lbo ukruszenie nie ma zadnego wplywu (bo ukruszona zostala warstwa ochronna) to jednak serwisy czasmi wciskaja klientowi, ze ktos zle zakladal radiator itp itd i w koncu oni tluka kokosy , a klient dostaje po kieszeni!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe witam w klubie. Tylko ze ja mialem tak rok temu z motorolka v50. Tez z ery. A historia wyglada tak: kupilem dwie sztuki. Jedna dla siebie druga dla matki. Moja od poczatku gubila zasieg. serwis. Cos tam pogrzebali i oddali mowiac teraz bedzie ok. PO 3 dniach zawiozlem spowrotem. To samo. Wymienili plyte glowna. Myslalem ze bedzie ok. Zdazylem dojechac do domu i tel zgubil zasieg. Juz ostro wqrzony pojechalem do serwisu. Pan powiedzial ze wysla do innego i bedzie ok. Po 2 tyg odpowiedz-telefon zalany, gwarancja nie wazna. Pytam sie facia jakim sposobem jak wymienili plyte glowna i tel mialem pare godzin?(sierpirn cieplo bez deszczu a nie fundowalem mu tez kapieli). Mowi ze moglem sprawdzic na miejscu i nie wychodzic z serwisu. Niezle podejscie nie? Druga motorolka miala innego bubla. Gubila zasieg dokladnie po 2 minutach rozmowy. Wymienili na nowa po 3 naprawach(juz nie wychodzilem z serwisu i sprawdzalem na miejscu przez 45 minut) i.... to samo. gubi zasieg. Nie mialem sily i sprzedalem grata. Niech sie ktos inny meczy. To byla moja pierwsza i jedyna motorola. Nie dosc ze dostalem 2 zepsute aparaty to jeszcze serwis mnie ich olal. NIGDY WIECEJ!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w noki przestal mi mikrofon dzialac dlatego zmienilem na SE do tego jak rok temu kupilem do tego 3210gowna nowa baterie to oczywiscie byla szczelona[niechciala sie ladowac], jak tam przyszlem na 2 dzien to glupia <span style="color:red;">[ciach!]</span> ze stoiska Plusa* (bo tam kupilem baterie) powiedziala ze to nieorginala bateria ze niby ja podmienilem** (bo cos niby w seriwsie noki tak powiedizeli) :x :x :x

 

normalnie trzeba bylo sie ostro wyklocic o racje :(

 

wniosek:

 

nigdy wiecej Plus GSM - olewaja ludzi

nigdy wiecej seris Nokia - robia ludzi w czlona

 

* male stoisko Plusa w Auchan Mikolow obok wejscia - omijac jakby tam chorzy na Ebola pracowali... :?

** wiadomo zlodziejem jestem.... :?

 

normalnie chyba tylko w Polsce trzeba tak patrzec tym ZŁODZIEJA z serwisow na rece :? :x :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w noki przestal mi mikrofon dzialac dlatego zmienilem na SE do tego jak rok temu kupilem do tego 3210gowna nowa baterie to oczywiscie byla szczelona[niechciala sie ladowac], jak tam przyszlem na 2 dzien to glupia <font color="#FF0000">[ciach!]</font> ze stoiska Plusa* (bo tam kupilem baterie) powiedziala ze to nieorginala bateria ze niby ja podmienilem** (bo cos niby w seriwsie noki tak powiedizeli) :x :x :x

 

normalnie trzeba bylo sie ostro wyklocic o racje :(

 

wniosek:

 

nigdy wiecej Plus GSM - olewaja ludzi

nigdy wiecej seris Nokia - robia ludzi w czlona

 

* male stoisko Plusa w Auchan Mikolow obok wejscia - omijac jakby tam chorzy na Ebola pracowali... :?

** wiadomo zlodziejem jestem.... :?

 

normalnie chyba tylko w Polsce trzeba tak patrzec tym ZŁODZIEJA z serwisow na rece :? :x :(

widzisz, zastanów sie co piszesz, miałeś styczność z jednym salonem plusa i odrazu wydajesz wyrok na całą sieć, dla mnie to troche dziwne, mam telefon w plusie od 4 lat i nie miałem nigdy ani z serwisem ani z bok żadnych problemów, poza tym wydaje mi sie że zachowanie pracowników w salonie nie świadczy o jakości usług samej sieci, a wydaje mi sie że te akurat plus ma najlepsze w Polsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odebralem telefon z powtornej ekspertyzy i palanty z CRC podtrzymali decyzje. Towarzystwo wzajemnej adoracji. Jak mi adrenalina troche opadnie to napisze cos na maila, niech sobie nie mysla, ze ta sprawe tak zostawie.

 

Osobiscie mam 1000% pewnosci, ze telefon w moich rekach nie mial stycznosci z ciecza (telefonu nikt inny nie dostaje w lapiki) i sadze, ze kretyniz z Enter Tel 5 w Olsztynie sami to sfabtykowali lub CRC to zrobilo przy wczesniejszej wizycie telefonu u nich.

 

Smiac mi sie chcialo z kolesia w Erze jak odbieralem telefon. NIe oddal mi ekspertyzy z Enter Tela, hjak go o nia poprosilem to powiedzial, ze jest mi niepotrzebna bo na tych kwitach z CRC jest napisane, ze podtrzymuja wczesniejsza decyzje. Zebysie widzieli jego wryaz twarzy jak mu powiedzialem, ze ten swistwk moze byc wazny przy powodztwie cywilnym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiesz co jak co ale zlodzieja jeszce nikt przedtem ze mnie nie robil :? takze sie ostro zdenerwowalem bo jakby na to niepatrzec ci ludzie ktorzy pracuja na stoisku Plusa reprezentuja caly ten koncern.

nie dosc tego nie byla to zabawka za 15zl tylko za 150zl specjalnie kupiona w "porzadnej" firmie aby w razie problemow z produktem ewentualne sprawy gwarancyjne poszly gladko [dlatego teraz juz wiem ze w zyciu nieskorzystam z uslug tego oparatora :?] bo np Vobis gdy reklamowalem im zepsuta karte (GF4Ti) po jakim czasi grzecznie zwrocil mi kase i niemusialem przy tym szargac sobie nerwow uzerajac sie z debilnym personelem [w koncu widac komu bardziej zalezy na klijencie...] ,

jestem ciekaw jakbys zareagowal gdyby w salonie firmowym ...(tu marka twojego auta) odmowili ci wymiany zepsutej czesci [powiedzmy amortyzatora] bedacej na gwarancji argumentujac to tym ze jest nieorginalna itp mimo iz kupiles ja u nich poprzedniego dnia... :? :x

 

jakos majac stycznosc z Era nieodczulem zeby ludzie tam pracujacy traktowali mnie rownie "przyjaznie" :x nie dosc tego reklamujac inne towary w roznych sklepach nigdy niespotkalem sie z takim chamstwem - a to tez dosc mocno rzutuje na firme ktorej swego rodzaju dewiza jest haslo "mozesz wiecej"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...