Skocz do zawartości
DonRedboX

Pierwszy raz podkrecalem CPU - wrazenia, spostrzez., pytania

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Wlasnie sobie podkrecilem Bartka 2500+ na 3200+ (11x200). Robilem to pierwszy raz i co zauwazylem...

wskazania z AIDA32:

1. Temperatura CPU - 39*C

2. Woltarz - 1.68V

3. Obroty wiatraka - 2377rpm (Zalman 7000A-Cu)

4. Ilosc obecnych MHz - 2200

5. Test CCR 2002 - wynik: 9181 - nic mi to nie mowi :(

Moj sprzet jest w podpisie...

i teraz pytania:

(zaznaczam, ze w kwestii krecenia jestem zielony - prosze o wyrozumialosc, czytalem wiele watkow, uzylem opcji "szukaj")

1. Jak najlepiej ustawic te mnozniki, ile moge bezpiecznie podkrecic?

2. Rozumim, ze temperatura nie powinna przekraczac 50*C po podkreceniu tak?

3. Jakie dawac napiecia? a moze zostawic na auto?

ps. jesli macie jeszcze jakies uwagi, to bardzo chetnie poczytam :)

ps2. bylem na forum overclocking.pl i przeczytalem wszystkie watki dotyczace podkrecania bartkow 2500+, ale widac, ze oni sie troche znali, bo nie poruszali tych podstawowych zagadnien, ktore mnie tak interesuja :)

UPDATE:

lepiej 11x200 czy 13 lub 14x166 ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

hmm..... - SZUKAJ :!: Wszystkie Twoje pytania znajdą odpowiedź w opcji szukaj :!: .Pewnie zę lepiej jest jak jest wyzsze FSB czyli 200MHZ :!: POelcam zminiejszajac mnożnik zwiekszać FSB.widzę że masz pamieci 400 mhz.NIewiem na jakich kosćiach i jak chodzą ale jakl bedziesz jechałfsb wiećej niz200 mhz to bedziesz je tez podkręcał.Wieć ustawi timingi na normal cas2.5 i mozęsz dać im troszkę V w góre.Napiećie proca.Cały czas testuj system jakims progsem np.prime95 lub cpuburn.Najpierw polecam kręcenie samego proca czyli daj fsb 200 mhz (jak teraz masz stabilne) i dawaj mnożnik w góre i testuj prime95.Jak sie wywali (bedzie błąd) to podnieś napiećie na procu.I tak w kółko.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi