memorando Opublikowano 1 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2003 co oznacza ta funkcja w biose rezerwację pamięci fizycznej dla agp? czy pamięć jaka jest zawarta na karcie grafiki? proszę o szybkie wyjaśnienienie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 1 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2003 http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=317...p+aperture+size Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrVonFetysz Opublikowano 1 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2003 w skrocie ile ramu jest dla karty graficznej dla textur ustaw np na 128MB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobyszcze Opublikowano 1 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2003 poleca się ustawienie połowy wartości ramu; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebasw Opublikowano 3 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2003 nie ktore programy testujace wydajnosc calego kompa, chyba w Sandrze to mialem, wykazuja, ze powinno byc tyle ustawione co ma MB karta graf. Jak mialem 256 to pisalo, by dac na 128 MB, czyli tyle co mna karta. Testow nie robilem, ale wydaje mi sie, ze ustawienie 128, czy 256 nie ma wielkiego znaczenia, byc moze roznica jest minimalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astral Opublikowano 3 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2003 To troche tak, jak z ustawianiem wielkosci swap file w Windows. Moim zdaniem stosowanie zasady typu "polowa wielkosci ramu" nie jest najlepsze. No bo majac 1 GB RAM nie ma sensu wstawiac 512 MB AGP AS, a majac 128 MB RAM, ustawic 64 MB AGP AS, to tez nienajlepszy pomysl :). Od dawna stosuje nastepujaca regule, i jak na razie dobrze sie sprawdza : RAM w Kompie ---- RAM Karty gfx. ----- AGP AS 128 MB --------------- 32 MB ----------- 16 MB 128 MB --------------- 64 MB ----------- 16 MB 128 MB -------------- 128 MB ----------- 16 MB 256 MB --------------- 32 MB ----------- 32 MB 256 MB --------------- 64 MB ----------- 32 MB 256 MB -------------- 128 MB ----------- 32 MB 512 MB --------------- 32 MB -----------128 MB 512 MB --------------- 64 MB ----------- 64 MB 512 MB -------------- 128 MB ----------- 32 MB 1024 MB -------- 32 / 64 / 128 MB ---- 128 MB Oczywiscie, nie kazdy musi sie zgodzic z takimi ustawieniami. To tylko moja mala regulka, jesli ktos wie inaczej, to cool. I rzeczywiscie, Doom III prawdopodobnie bedzie potrzebowal 256 MB AGP AS do max. wydajnosci, czyli bez 768 MB RAM'u w kompie, raczej nie ruszalbym tej gry, chyba, ze ktos nie musi miec max. grafiki w grze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...