Gość Opublikowano 4 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2003 Dodge Charger '69, jeszcze lepiej Challenger V-8 426 c.i. (7000 ccm) Hemi. Takie samochody maja dusze, a nowe porsze to nic innego jak sliczna zabawka, takie jest moje zdanie .. nic dodac nic ujac, teraz samochody to jakies porazki, co z tego ze szybko jezdza, jak nawet w niektorych nie da sie poszalec (np. esp z amputowanym wylacznikem), nie czusc zapachu benzyny, rozgzanego oleju i nie slychac otwarych na maxa conamniej 2 przepustnic w conajmniej 1 gazniku ... stare samochody (lata 70-80) maja w sobie to "cos" ... W nowych furach to nawet nie slychac, ze on ma 8 garow, a w takiej starej besti jak deples to az drzala. Ten motyw w zaszybkich i za wscieklych mnie zniszczyl :) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2003 Ja mam 2 samochodowe marzenia jedno spełni się na 99% a drugie nigdy :roll:. :arrow: Mercedes SLR (marzenie które się nie spełni :lol:) :arrow: Volga GAZ-21 (marzenie które się spełni za rok może dwa 8)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 4 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2003 Hehe:D Piękny widok, lepszy od zachodu słońca na pustyni :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 4 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2003 mi wystarczy rower(Romet) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q Opublikowano 4 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2003 A może to wasze marzenie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q Opublikowano 4 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2003 A może to wasze marzenie ? chcę tylko dodać, że tak to wygląda po drugiej stronie odry :cry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalak Opublikowano 4 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2003 W holandi również mają 911 w policji autostradowej :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_k Opublikowano 4 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2003 W holandi również mają 911 w policji autostradowej :):> a co michalak gonili cie juz takim :?: ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S_Works Opublikowano 5 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2003 Plymouth Barracuda z silnikiem Hemi 440 Six Pack lub 383 Magnum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brachol Opublikowano 5 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2003 moim marzeniem (raczej nierealnym ;)) jest miec Bugatti EB 16.4 Veyron http://autoswiat.redakcja.pl/archiwum/arty...sp?Artykul=6919 kilka zdjec ;) i Cadillac Sixteen (rownierz raczej nierealne ;)) http://www.radio.com.pl/czaswolny/motoryza...asp?eventID=113 i zdjecie ;) a tu troche wiecej zdjec: http://www.radio.com.pl/czaswolny/motoryza...191&eventID=113 a z realnych to jak juz ktos pisal Renault Megane II sedan albo grandtour, lub moze Skode Octavie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S.Youth Opublikowano 5 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2003 wiadomo ze chcialbym lamborgini diablo/ jakiegos lotusika czy ferrari ale ostatnio choruje na DAIHATSU CHARADE GTTI :/ (juz od pol roku) zbieram na taki wozik kase i na wakacje ew koniec roku mam zamiar takie cudko kupic :) Troszke danych 1.0 pojemnosci :) 3 cylindry :) 2 walki rozrzadu :twisted: 4 zawory na cylinder :twisted: turbo :twisted: intercooler :twisted: 100KM :twisted: do 100km/h w 8 sek :twisted: vmax 185 (katalog, 200 realnie :twisted:) waga okolo 800 kilo Autko zjada na odejscie niejedna baware z 2x wiekszym silnikiem i czesto wprowadza w zaklopotanie kierowcow duzo wiekszych autek :) najlepiej podobno jest jak cie juz taki dresik w swojej 318 dogoni i sie pyta przez okno jaki masz silnik a ty mu na to 1,0 3 cylindry :P Jest to najmocniejszy seryjny 3 cylindrowy 1dno litrowy silnik na swiecie Po drobnych modyfikacjach mozna zrobic z niego 130KM ale widzialem juz na necie przeroobki z moca 190 KM !!! Ja raczej pozostal bym przy standardowej mocy :) Autko jest fajne ale bardzo ciezko dostac w polsce - ogladalem jedno w wawie nawet sie przejechalem ale bylo w zlym stanie - dzisiaj troche zaluje ze go nie kupilem :/ Mikolaju daj mi taki na choinke !!!! :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sinus Opublikowano 5 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2003 S.Youth sam wlasnie szukam autka dla siebie! :D Powiedz mi ile to malenstwo kosztuje? Bo juz gdzies o nim czytalem i narobilo mi smaka! :) I wiesz jakby ci sie udalo znalezc dwie sztuki to daj mi znac! ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DA VINCI Opublikowano 5 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2003 Plymouth Barracuda z silnikiem Hemi 440 Six Pack lub 383 Magnum Jeszcze tylko darmowe tankowanie do konca uzytkowania pojazdu :P p.s. to nie tylko odnosi sie do tego samochodu ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrtnt Opublikowano 5 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2003 S.Youth nie polecam tego typu auta. Charade 1.0 z turbo i 100 KM to zaden wyczyn, turbina to jeden z najdrozszych i najmniej trwaly element, w przypadku awarii koszta i dostepnosc to... :? Pewnie ze robi wrazenie, ale za taka cene mozna lepiej. Ponadto domyslam sie ze silnik to jego jedyna mocna strona, a jak z hamowaniem? jak z zawieszeniem? to sa podstawowe pytania, nie wiem czy Daihatsu jest pod tym wzgledem chocby na miernym poziomie, szczerze mowiac przy tej masie, dlugosci, oponach zawieszeniu nie ma najmniejszych szans byc dobrym... Cinquecento z rajdow mialy 160-170 KM przy 600-700 kg i 5 do setki... Juz zwykle Cinquecento od Noviteca ma 101 KM... i to chyba bez turbo... a to Seicento X-treme lepiej nie mowic... 190 KM!!! 282 Nm!!! przy 1,24 litra!!! http://www.autoplaneta.pl/article.php?sid=191 DANE TECHNICZNE: Pojemność skokowa: 1242 Stopień sprężania: 8,2:1 Moc maksymalna KM/obr. (kW): 190/6330 (139) Maksymalny moment obrotowy (Nm/obr): 282/5440 Rozmiar kół: 7x15 Ogumienie: 195/45R15 Prędkość maksymalna: 226 km/h Przyśpieszenie 0–100 km/h: 5,8 sek. Ale to Seicento jest przygotowane do tego, potezne hamulce tarczowe, zawieszenie, klatka bezpieczenstwa, pasy, w ogole wszystko co w nim jest to technika super sportowa... Wyczynem jest przekroczyc 100 KM z litra bez turbiny ale powoli juz przestaje to byc wyczynem, np rekord "zwyklej" Hondy Civic cos kolo 650 KM (w ogole a nie z litra :lol: ) ale strzelam z pamieci wiec moglem sie pomylic, na pewno wiecej niz 500. Male autka sa fajne ale jak dla mnie 100 KM przy 800 kg, to szalenstwo nie tuning, czy takie auto wytrzyma 2-3 lata ciut ostrzejeszej jazdy??? :roll: watpie... po drugie zderzenie czolowe dwoch aut przy predkosci raptem 40 km/h, gdzie jedno wazy 1600 a drugie 800... :cry: Tak wiec poza parametrami technicznymi takich aut czyli tych 8 do setki, w praktyce to tylko bajer na papierze, poruszamy sie w ruchu drogowym a nie na pustym torze. :wink: Jak to wyglada w praktyce? Niejedna baware zjada na odejscie :lol: a przy hamowaniu? np ze 160-ciu kazda bawara zje daihatsu i to 2 krotnie! Efektow tlumaczyc nie trzeba :lol: Nie chce Cie przekonywac do tego ze charade to zle auto, bo zle nie jest, srednie moze i dobre, jesli jednak planujesz kupic to auto przemysl to bo jest wiele innych rownie ciekawych alternatyw :lol: ... A w sferze marzen polecam najlepsze firmy tuningowe tam sa dopiero auta, na pewno wiekszosc znacie, ale moze akurat nie zwiedzaliscie tych stron :wink: Novitec (Fiat, Alfa, Ferrari) www.Novitec.com/ Hamann (BMW, Ferrari) http://www.hamann-motorsport.de/ Oettinger (Audi, VW, Seat) www.Oettinger.de/ Strosek (Porsche) http://www.strosek.de/ Koenig-Specials (Mercedes, Ferrari, BMW, Lamborghini) http://www.koenig-specials.com/ Brabus (Mercedes) http://www.brabus.com/ Arden (Jaguar) http://www.arden.de/ Rieger (rozne marki) http://www.rieger-tuning.de/ Zender (Alfa, Maserati, Ferrari) http://www.zender.de/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrtnt Opublikowano 5 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2003 S. Works, nie wstawiajcie takich zdjec - nie miesci sie cale nawet w 1152x864 a wiekszosc ma 1024x768 co powoduje klopoty z czytaniem tekstu, a jak ktos ma wolniejsze lacze to mu wspolczuje :lol: Zmniejsz je albo wytnij :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2003 ja tam nie lobie tuningowanych samochodow(to tak jak bys mial karoserie od Ferrari z slinikiem od malucha :? ) ale to moje skromne mazenie nr1 http://www.cwn.org.uk/motoring/jaguar/imag...-se-400x300.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrtnt Opublikowano 5 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2003 ja tam nie lobie tuningowanych samochodow(to tak jak bys mial karoserie od Ferrari z slinikiem od malucha :? ) ale to moje skromne mazenie nr1http://www.cwn.org.uk/motoring/jaguar/images/s-type-4.2-se-400x300.jpg tuning dotyczy tak samo cinquecento jak i Lamborghini czy Ferrari, nie wiem co tu do lubienia, tuning to prosta sprawa to co spieprzyl producent poprawi firma tuningowa, mowa o tuningu optycznym a technicznie? to nawet nie ma o czym mowic gdyby nie tuning, to najmocniejszy seicento mialby ile tam? 40-50 KM? na gownianych felgach, gownianym ogumieniu itd itp... a tak ma 190... proste jak 2+2=9 :lol: W największej mierze to tuning jest odwzierciedleniem marzen, istoty kazdego z nas czyli ze kazde seryjne auto powinno byc inne i tak jest wlasnie w istocie z tuningiem, kazde auto mimo iz seryjne jest inne :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2003 tuning tech ok zgadzam sie cos jak oc ;) ale tuning optryczny feee np zygac mi sie chce jak widze np lanosa z wlotem powietrza jak w subaru zdezak ala ferrari spojler jak w w F1 albo wiekszy (np to http://b0rg.w-n.pl/wt/galerie/joke_collection/kron.jpg mnie zabilo) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baltazaar Opublikowano 5 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2003 ... Cinquecento z rajdow mialy 160-170 KM przy 600-700 kg i 5 do setki... Juz zwykle Cinquecento od Noviteca ma 101 KM... i to chyba bez turbo... fajnie tylko ze te rajdowki to mialy zywotnosc silnika policzona na 1 rajd i ni duda wiecej ... sprostowanie : cienias z noviteca mial sprezarke, jak rowniez intercooler (zamieniony z chlodnica miejscami -> intercooler po lewej stronie samochodu, chlodnica po prawej patrzac od przodu), oraz drugi wtryskiwacz razem z drugim komputerem sterujacym jego praca. w podstawoej wersji (w momencie jak sie pojawil kit montazowy - cale 9000zl) mial seryjne hamulce (troche cienko hamowalo sie ze 170-180) a jedynymi zmianami w zawieszeniu byla zamiana amortyzatorow i sprezyn o zmienionej progresji. co do mocy to fakt mialo to 101 km ale nieto akurat bylo najwazniejsze, fajnieszy byl moment odrotowy prawie 2Xwiekszy od seryjnego (cos kolo 140Nm, nie pamietam dokladnie). przyspieszenie 0-100 okolo 7-7.5 sek. zdajcie sobie sprawe jakieto robi wrazenie w tak malym samochodzie (ci co mieli okazje jezdzic maluchami z 903 lub 1100 wiedza o co chodzi :twisted: ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S.Youth Opublikowano 6 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2003 S.Youth nie polecam tego typu auta. Charade 1.0 z turbo i 100 KM to zaden wyczyn, turbina to jeden z najdrozszych i najmniej trwaly element, w przypadku awarii koszta i dostepnosc to... :? Pewnie ze robi wrazenie, ale za taka cene mozna lepiej. Ponadto domyslam sie ze silnik to jego jedyna mocna strona, a jak z hamowaniem? jak z zawieszeniem? to sa podstawowe pytania, nie wiem czy Daihatsu jest pod tym wzgledem chocby na miernym poziomie, szczerze mowiac przy tej masie, dlugosci, oponach zawieszeniu nie ma najmniejszych szans byc dobrym... Cinquecento z rajdow mialy 160-170 KM przy 600-700 kg i 5 do setki... Juz zwykle Cinquecento od Noviteca ma 101 KM... i to chyba bez turbo... :) Wlasnie musze cie zaskoczyc - autko ma seryjnie utwardzone zawieszenie (podobno bardzo dobre) 4 tarcze z czego z przodu wentylowane ... silnik z tego co sie doczytalem bardzo wytrzymaly - czytalem na necie opinie ludzi ktorzy mieli te autka i doszukalem sie tylko jednego niezadowolonego uzytkownika ktoremu 2 razy padla skrzynia biegow a dokladniej 5 bieg :) Rozmawialem z ludzmi w polsce ktorzy je mieli/maja i im sie tylko buzia smieje :) ehhh Co do ceny (sinus :) to ja np ogladalem autko w cenie 3,5k rocznik 89 ale bylo w najwyzej dostatecznym stanie .... Dobry stan i rocznik powiedzmy 93 to juz okolo 7-8 tys do 10 Czesci podstawowe sa dostepne w polsce, wiekszosc pasuje od seryjnej charady, podstawowe do silnika tez sa dostepne (pasek rozrzadu, napinacze, zawory, filtry itp) turbiny nie widzialem no ale zyjemy w 21 wieku i wszystko mozna sprowadzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brachol Opublikowano 6 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2003 jezeli komus sie niepotoba tuning optyczny to zapraszam na strone http://www.wiejski.tuning.prv.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrtnt Opublikowano 6 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2003 tuning tech ok zgadzam sie cos jak oc ;) ale tuning optryczny feee np zygac mi sie chce jak widze np lanosa z wlotem powietrza jak w subaru zdezak ala ferrari spojler jak w w F1 albo wiekszy (np to http://b0rg.w-n.pl/wt/galerie/joke_collection/kron.jpg mnie zabilo) Arnie ale w optycznym chodzi tez o to samo, ze kazdy czlowiek jest inny, moze to glupie ale tak jest a po co sa te wszystkie bajery z komorkami? Tez mozna powiedziec po co komu kolorowy ekran a tu juz mowa o roznicach 256 i 4096 kolorow :wink: Telefon to przeciez telefon i nic wiecej wystarczy by dzwonil :lol: Ja tez nie rozumiem np duzego fiata za 1000 ze spojlerem a'la subaru wrc za 250 :-) no ale mimo wszystko ze to nie ma sensu (dla nas) ma sens dla tego kto go ma :lol: A co do Charade. Podsumowujac zgadzam sie ze charade to autko fajne juz o tym napisalem, ale w pierwszym poscie napisales o wrazeniach ze 100 KM przy 800 kg stad odnosze wrazenie iz to jest glownym kryterium wyboru, dlatego napisalem ze mozna inaczej. Generalnie jakiekolwiek auto bys nie wybral bedzie dobre, to Twoj wybor. Np mowisz o roczniku 93 i dobrym stanie, cos mi sie to nie wydaje, no ale to zalezy kto przez co rozumie dobry stan no i jest to odrebna dyskusja. Musisz miec na uwadze ze o tym aucie znalezc mozna nie duzo bo jest bardzo malo popularne, dla przykladu na allegro nie ma nic na haslo daihatsu a na haslo charade wypadlo tylko kilka czesci jak felgi. W gratce na 60k ogloszen jest troche aut, ale wszystkie 1.0 to wersje normalne, bez turbo tu masz bardzo pomocny link zobacz ile tego bylo, uuua http://www.catalog.auto.ru/daihatsu/g31/ Więc ten z turbo to model 1.0 GTi, mnie sie na gratce udalo znalezc jeden jedyny GTi 1.6 z roku 94 za 19,900 (dziwne ze o rok nowszy a juz 10k drozej 8O ) polecam tez linki (tu znajdziesz opinie) faktycznie wypowiadaja sie na jego temat bardzo dobrze, moze nawet az za dobrze :lol: : http://www.carsurvey.org/model_Daihatsu_Charade.html Fakt za cene jak mowisz to auto jest baaardzo atrakcyjne, ale czy to jest to 100 konne za te 7-8 czy sa to te wersje bez turbo??? bo to zasadnicza roznica i wydaje mi sie ze auto z turbo musi byc drozsze od tego bez zwlaszcza ze sa drastyczne roznice techniczne, no i sa roznie wyposazone itd itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruce Opublikowano 6 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2003 ja kce hummera!! :D Długość 4686 mm Szerokość 2197 mm Wysokość 1905 mm Rozstaw kół (przód i tył) 1820 mm Rozstaw osi 3302 mm Hamulce Tarczowe Pojemność silnika 6500 cm3 Moc silnika 195KM Masa własna 2830kg Prędkość maksymalna 135km/h Głębokość brodzenia 760mm Średnica zawracania 16,2 m Zbiornik paliwa 95+64 dm3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_k Opublikowano 6 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2003 ja kce hummera!! :D Długość 4686 mm Szerokość 2197 mm Wysokość 1905 mm Rozstaw kół (przód i tył) 1820 mm Rozstaw osi 3302 mm Hamulce Tarczowe Pojemność silnika 6500 cm3 Moc silnika 195KM Masa własna 2830kg Prędkość maksymalna 135km/h Głębokość brodzenia 760mm Średnica zawracania 16,2 m Zbiornik paliwa 95+64 dm3 (...) a skad ty wezmiesz kase na benzyne dla tego smoka :?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutos Opublikowano 6 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2003 Z nowych tak do jeżdzenia na co dzień to najchętniej pick-upa. Najlepiej dodge, Mitsubishi 300 albo Toyota Hilux. A ze starych tak do jazdy w niedzielę to Chevy Impala '59 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruce Opublikowano 6 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2003 ja kce hummera!! :D Długość 4686 mm Szerokość 2197 mm Wysokość 1905 mm Rozstaw kół (przód i tył) 1820 mm Rozstaw osi 3302 mm Hamulce Tarczowe Pojemność silnika 6500 cm3 Moc silnika 195KM Masa własna 2830kg Prędkość maksymalna 135km/h Głębokość brodzenia 760mm Średnica zawracania 16,2 m Zbiornik paliwa 95+64 dm3 (...) a skad ty wezmiesz kase na benzyne dla tego smoka :?: a co to jest 20, czy tam 25l/100 :D to moze napsize inaczej: ja kce HUMMERA z dozywotnim bonem na darmowa rope!! :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrtnt Opublikowano 7 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2003 Hehe a moze to???... Lamborghini LM 002 z 1986 roku? Nosił nazwę Lamborghini LM002 i mial 420KM to "nieco" pomniejszony silnik diablo do 5.2 litra :lol: :lol: :lol: Teraz trochę danych, proszę słabych psychicznie o nie czytanie :lol: Dimensions WheelBase 118.1 in / 2999.74 mm Length 193 in / 4902.2 mm Height 72.8 in / 1849.12 mm Width 78.8 in / 2001.52 mm Weight 5935 lbs / 2670.75 kg Front / Rear Track F: 63.6 in / 1615.44 mm R: 63.6 in / 1615.44 mm Engine Configuration V12 Valvetrain DOHC, 4 valves, cylinder Displacement 315.31 cu in / 5171.084 cc Power 313.2 kw / 420.0 bph @ 6800 rpm Torque 500.0 nm / 369 ft lbs @ 4500 rpm Bore 3.37 in / 85.598 mm Stroke 2.95 in / 74.93 mm Compression Ratio 9.5:1 BHP / Liter 81.3 bph Transmission Type 2X5 Manual Final Drive 4.13:1 5th Gear Ratio 0.89:1 Chassis & Body Steering Recirculating Ball Brake Types Vented Discs Performance Top Speed 201 mph / 321.6 kph Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q Opublikowano 7 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2003 2.6 tony i 321 km/h ?? Ciekawe jak to wygląda w rzeczywistości?! :lol: To taki wyjątkowo sportowy czołg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phranzee Opublikowano 7 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2003 hymm, z tych co juz byly w temacie to chyba najladniejszy to bugatti z postu Brachol'a :) jeszcze niczego sobie jest afair autko mercedesa we wspolpracy z maclarenem, chyba ostatnie, nie pamietam :P a jezeli chodzi o autko na polskie dziury to tylko hammer :D hmm chyba Schwarzenegger sobie cos ostatnio duzego kupil/dostal ;) chociaz stare amerykanskie tez sa niczego sobie :P ale nie musze martwic sie wyborem - i tak niedostepne dla wiekszosci :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brachol Opublikowano 7 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2003 hymm, z tych co juz byly w temacie to chyba najladniejszy to bugatti z postu Brachol'a (...)ladny to on jest i jak dla mnie nawet bardzo, ale zobaczcie na jego dane :D wszystko pisze w artykule AutoŚWIAT ktory rownierz zamiescilem ;) jeeli ktos nieczytal to na zachete napisze ze w ten model jest wyposazony w silnik o pojemnosci 8l i mocy 1001 koni. przyspieszenie do 100 zajmuje mu zaledwie 2.9s a do 300 niecale 14s 8O dodam ze to jest najszybszy samochod na swiecie produkowany seryjnie. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...