Skocz do zawartości
Q

Samochodowe marzenia.

Rekomendowane odpowiedzi

hmm ja to chyba jakbym nawet byl drugim BG to chyba jakiejs super fury bym nie kupil :? jakos mnie to nie kreci :? ale przy zalozeniu ze mam kupe kasy wzialbym mesia ML 55 AMG lub Porsche Cayene osiagow nie pamietam... na Expo podobala mi sie Kia Sorendo ... moze mi sie spelni to marzenie bo w koncu 140000zl za Kia w porownaniu do kilku milionow za wasze samochody marzen to malo wiec moze kiedys :wink: lub ewentualnie jak pisal ktos chyba na 2-giej stronie ST220 jest piekne albo jakis mustang :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do uno to zdecydowanie wole te  DAIHATSU. Wkoncu to japonska technologia a nie wloskie na o.d.p.ierdol

Ale nie sama technika czlowiek zyje - auto musi jeszcze wygadac a wygladu to raczej "szaradzie" nie ma co zazdroscic. A co do wloskiej techniki - jakos "nippon toys" nie maja tej renomy co Ferrari czy Lamborghini, ot takie zabawki dla co bogatszych studencikow amerykanskich politechnik... Wlosi robia wspaniale auta, zarowno technicznie jak i wizualnie, a to ze 126p zawodzi w obydwu konkurencjach to nie znaczy jeszcze ze taka etykiete nalezy nalepiac na wszystkie "wlochy".

 

Pozdr...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo 126 ma dopisana literke "p" a za swojich czasow byl ladny ;) tylko gusta sie zmienily

Eee, 127p - to rozumiem - bezposredni poprzednik Unochoda - tym sie juz da przyjemnie pojezdzic. Ale k-shell od poczatku byl czortopchajka... :?

 

Pozdr...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do uno to zdecydowanie wole te  DAIHATSU. Wkoncu to japonska technologia a nie wloskie na o.d.p.ierdol

Nie mam nic przeciwko Charade, ani tez nie popieram Uno, ale oba stwierdzenia w tym przypadku - japonska technologia jak i auta robione na odpierd... sa bardzo przesadzone i nie na miejscu :wink: , wyglad to sprawa wzgledna, Fiat Uno to auto do konkretnego odbiorcy, najnizsza polka, ludzi raczej biedniejszych, mial byc tani a moze nawet bardzo tani i taki jest w rzeczy samej.

 

Jesli chodzi o UNO byl rowniez produkowany przez Noviteca i np w topowej wersji mial 211 KM!

 

tu np 197 KM, 254 km/h, ponizej 6 do setki, pojemnosc 1,3 litra

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do uno to zdecydowanie wole te  DAIHATSU. Wkoncu to japonska technologia a nie wloskie na o.d.p.ierdol

Ale nie sama technika czlowiek zyje - auto musi jeszcze wygadac a wygladu to raczej "szaradzie" nie ma co zazdroscic. A co do wloskiej techniki - jakos "nippon toys" nie maja tej renomy co Ferrari czy Lamborghini, ot takie zabawki dla co bogatszych studencikow amerykanskich politechnik... Wlosi robia wspaniale auta, zarowno technicznie jak i wizualnie, a to ze 126p zawodzi w obydwu konkurencjach to nie znaczy jeszcze ze taka etykiete nalezy nalepiac na wszystkie "wlochy".

 

Pozdr...

czlowieku nie porownoj tutaj ferrari do toyoty bo to zupelnie inna klasa samochodow. Popatrz lepiej na rankingi najmniej rozwalajacych sie aut i tutaj japonia prowadzi i to z wielka przewaga. Minely czasy kiedy niemieckie auta odznaczaly sie solidnoscia. O wloskich to juz wogole boje sie wspominac bo w tym rankingu sa na saaaaaaaaaaaaamym koncu. Wlosi sa dobrzy w stylistyce to prawda(ale tylko niektore firmy) ale do techniki to im daleko. Juz wole miec tragicznie wygladajace auto ale ktore ma w sobie porzadna technologie ktora mu zapewnia wiele lat bezawaryjnej pracy.

 

A i co do ferrari to maja opinie aut psujacych sie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do uno to zdecydowanie wole te  DAIHATSU. Wkoncu to japonska technologia a nie wloskie na o.d.p.ierdol

Ale nie sama technika czlowiek zyje - auto musi jeszcze wygadac a wygladu to raczej "szaradzie" nie ma co zazdroscic. A co do wloskiej techniki - jakos "nippon toys" nie maja tej renomy co Ferrari czy Lamborghini, ot takie zabawki dla co bogatszych studencikow amerykanskich politechnik... Wlosi robia wspaniale auta, zarowno technicznie jak i wizualnie, a to ze 126p zawodzi w obydwu konkurencjach to nie znaczy jeszcze ze taka etykiete nalezy nalepiac na wszystkie "wlochy".

 

Pozdr...

czlowieku nie porownoj tutaj ferrari do toyoty bo to zupelnie inna klasa samochodow. Popatrz lepiej na rankingi najmniej rozwalajacych sie aut i tutaj japonia prowadzi i to z wielka przewaga. Minely czasy kiedy niemieckie auta odznaczaly sie solidnoscia. O wloskich to juz wogole boje sie wspominac bo w tym rankingu sa na saaaaaaaaaaaaamym koncu. Wlosi sa dobrzy w stylistyce to prawda(ale tylko niektore firmy) ale do techniki to im daleko. Juz wole miec tragicznie wygladajace auto ale ktore ma w sobie porzadna technologie ktora mu zapewnia wiele lat bezawaryjnej pracy.

 

A i co do ferrari to maja opinie aut psujacych sie.

tiaaaa ... ale cos mi sie wydaje ze mamy tu pisac o samochodach marzen a nie pojazdach ktorymi bedziesz mogl bezproblemowo zwozic kartofle z pola po wykopkach przez kolejna kilka sezonow .... 8) :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do uno to zdecydowanie wole te  DAIHATSU. Wkoncu to japonska technologia a nie wloskie na o.d.p.ierdol

Ale nie sama technika czlowiek zyje - auto musi jeszcze wygadac a wygladu to raczej "szaradzie" nie ma co zazdroscic. A co do wloskiej techniki - jakos "nippon toys" nie maja tej renomy co Ferrari czy Lamborghini, ot takie zabawki dla co bogatszych studencikow amerykanskich politechnik... Wlosi robia wspaniale auta, zarowno technicznie jak i wizualnie, a to ze 126p zawodzi w obydwu konkurencjach to nie znaczy jeszcze ze taka etykiete nalezy nalepiac na wszystkie "wlochy".

 

Pozdr...

czlowieku nie porownoj tutaj ferrari do toyoty bo to zupelnie inna klasa samochodow. Popatrz lepiej na rankingi najmniej rozwalajacych sie aut i tutaj japonia prowadzi i to z wielka przewaga. Minely czasy kiedy niemieckie auta odznaczaly sie solidnoscia. O wloskich to juz wogole boje sie wspominac bo w tym rankingu sa na saaaaaaaaaaaaamym koncu. Wlosi sa dobrzy w stylistyce to prawda(ale tylko niektore firmy) ale do techniki to im daleko. Juz wole miec tragicznie wygladajace auto ale ktore ma w sobie porzadna technologie ktora mu zapewnia wiele lat bezawaryjnej pracy.

 

A i co do ferrari to maja opinie aut psujacych sie.

tiaaaa ... ale cos mi sie wydaje ze mamy tu pisac o samochodach marzen a nie pojazdach ktorymi bedziesz mogl bezproblemowo zwozic kartofle z pola po wykopkach przez kolejna kilka sezonow .... 8) :lol:

Właśnie chyba wam się coś pomyliło.Mieliśmy mówić jakie chcielibyśmy mieć samochody, a nie o tym który się psuje (a już napewno nie miała to być rozmowa o Uno itp. :lol: )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chyba wam się coś pomyliło.Mieliśmy mówić jakie chcielibyśmy mieć samochody, a nie o tym który się psuje (a już napewno nie miała to być rozmowa o Uno itp.   :lol: )

No OK, ale forum jest jedno, a ludzie rozni i są nieziemsko biedni, nieprzyzwoicie biedni, bardzo biedni, średnio biedni, biedni, przeciętni, średnio bogaci, bogaci, bardzo bogaci, nieprzyzwoicie bogaci, nieziemsko bogaci :lol: Czytaj ze dla jednych samochodem marzen jest samochod nawet jesli to ma byc zardzewialy 15 letni maluch, a dla innych marzeniem jest Bugatti, dlaczego zatem stwierdziles ze nie miejsce tu na Uno? 8O Jest tu miejsce na kazde - KAZDE auto swiata, od A do Z, zwlaszcza jesli mowa o marzeniach, bo kazde auto moze byc marzeniem, nie mozesz decydowac o tym co i dla kogo ma byc marzeniem. Dlaczego niby ktos kto ma Bugatti nie moglby marzyc o Uno? Na tym to wlasnie polega, marzy sie o tym czego sie nie ma i niekoniecznie musi to byc cos czego nikt nie ma, co jest wyjatkowe, moze byc to zupelnie normalna i prosta rzecz za to ktorej sami nie mamy a chcemy miec... Jaka to przyjemnosc jechac Bugatti i wyprzedzic np Golfa GTi? zadna... A przyjemnosc z wyprzedzenia Uno 197 KM Golfa GTi? na pewno wieksza... Uno moze byc tak samo obiektem pozadania jak i kazde inne auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Właśnie chyba wam się coś pomyliło.Mieliśmy mówić jakie chcielibyśmy mieć samochody, a nie o tym który się psuje (a już napewno nie miała to być rozmowa o Uno itp.   :lol: )

No OK, ale forum jest jedno, a ludzie rozni i są nieziemsko biedni, nieprzyzwoicie biedni, bardzo biedni, średnio biedni, biedni, przeciętni, średnio bogaci, bogaci, bardzo bogaci, nieprzyzwoicie bogaci, nieziemsko bogaci :lol: Czytaj ze dla jednych samochodem marzen jest samochod nawet jesli to ma byc zardzewialy 15 letni maluch, a dla innych marzeniem jest Bugatti, dlaczego zatem stwierdziles ze nie miejsce tu na Uno? 8O Jest tu miejsce na kazde - KAZDE auto swiata, od A do Z, zwlaszcza jesli mowa o marzeniach, bo kazde auto moze byc marzeniem, nie mozesz decydowac o tym co i dla kogo ma byc marzeniem. Dlaczego niby ktos kto ma Bugatti nie moglby marzyc o Uno? Na tym to wlasnie polega, marzy sie o tym czego sie nie ma i niekoniecznie musi to byc cos czego nikt nie ma, co jest wyjatkowe, moze byc to zupelnie normalna i prosta rzecz za to ktorej sami nie mamy a chcemy miec... Jaka to przyjemnosc jechac Bugatti i wyprzedzic np Golfa GTi? zadna... A przyjemnosc z wyprzedzenia Uno 197 KM Golfa GTi? na pewno wieksza... Uno moze byc tak samo obiektem pozadania jak i kazde inne auto.

Nie musisz mi tłumaczyc idei słowa 'marzenie'. Zgadzam się, że każdy może marzyć o czymś innym i że czyimś marzeniem może być Uno albo nawet ten maluch. Ale mi chodziło o coś zupełnie innego.. Zaczeliście się sprzeczać co jest lepsze jakaś japońska technologia przeciwko włoskiej.

Jeśli to mają być samochody marzeń to nie istotne jest to czy się psuje czy nie. A Uno podałem jako przykład nawiązujący do tamtego posta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem o co chodzi ale nie istotne, generalnie warto pogadac o wszystkim związanym z 4 kółkami, czy 2 tez, nie da sie tematu prowadzic w jednym kierunku bo ludzi ciekawi wszystko :lol: nie bedziemy zakladac przeciez 50 postow w kazdej sprawie :lol: O Aucie marzen tez nie ma co rozmawiac w stricte znaczeniu tego slowa, bo "auto marzen" nie istnieje :lol: dlatego jest wlasnie autem marzen, a po za tym kompletnie nie ma to sensu, po co by rozmawiac o czyms czego nie bedzie sie miec? To tak jakby kazdy napisal kim chcialby byc a kim jest i co z tego wynika? Kompletnie nic, wiadomo ze jeden lubi slone drugi slodkie inny kwasne, co z tego ze rozpiszemy co kto lubi :lol: samo rozpisywanie pod tym wzgledem nie ma sensu, dlatego trzeba dyskutowac podkreslam o autach, jak to się mowi o gustach sie nie dyskutuje i nie na darmo jest to powiedzenie, bo jest sluszne i prawdziwe, rozmowa o gustach jest bez sensu i nie prowadzi do niczego :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ja sie wypowiem troszke nie na temat :)

Wlosi potrafia robic ladne auta i dobre silniki ale pod wzgledem rozwiazan kultury pracy mocy.... ale nie wytrzmalosci

Rodzice maja fiata brava podoba mi sie stylistyka silnik mimo ze 1,2 ma 16 zaworow i 88 KM i naprawde fajnie sie kreci rozpedza to dosyc duze autko w 12 sekund do setki i ma naprawde dobra elastycznosc - w miescie naogol wyzej niz 3 nie uzywam a i na 3 biegu mozna go rozpedzic do 110 km/h (wg instrukcjiu :) A na dodatek pali w miescie 7 l /100.

Niestety awaryjnosc to juz calkiem inny problem - w tym aucie psuja sie takie rzeczy ktore w niemieckich czy japonskich sypia sie po 2 x wiekszym przebiegu ://

 

Niestety wlosi robia wozy nie pod nasz klimat, i nie po to zeby byly bezawaryjne.

Ich samochody maja cieszyc oko i zmysly :)

Niemcy robia zas wozy praktyczne - nie musza byc piekne wazne zeby byly praktyczne - przynajmiej te starsze - kazdy kto sie przejechal stara trojka powiedzmy 80 rocznik wie o co mi chodzi :)

Jest to taki chamski samochod :) - praca silnika, zawieszenie wnetrze sa takie hmmmm proste (nie pod wzgledem technicznym)

Japonskie autka sa zas wyrafinowane techniczne bezawaryjne ale w wiekszosci przypadkow brakuje im tego czegos - Choc zdazaja sie wyjatki (wspomniana charada, starsze celiki czy supry)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja powracam do tematu awaryjnosci i dementuje wszystkie z palca wyssane teorie jakoby FIATy byly nadmiernie awaryjne. Oczywiscie, jesli ktos woli zaoszczedzic 2000 zl to kupi egzemplarz montowany w Polsce i straci na tym 5000 na naprawy - wszak Rodacy wszystko spiepsza, nawet powietrze w kolach bedzie sie psulo :roll:. Osobiscie uzytkuje Uno z 1993 i Punto z 1998, oba sprowadzone z Wloch w ramach kontyngentu bezclowego i jakos nic sie nie psuje! Wiec mi nie pier... ze to awaryjne samochody :!: :x

 

Pozdr...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja powracam do tematu awaryjnosci i dementuje wszystkie z palca wyssane teorie jakoby FIATy byly nadmiernie awaryjne. Oczywiscie, jesli ktos woli zaoszczedzic 2000 zl to kupi egzemplarz montowany w Polsce i straci na tym 5000 na naprawy - wszak Rodacy wszystko spiepsza, nawet powietrze w kolach bedzie sie psulo :roll:. Osobiscie uzytkuje Uno z 1993 i Punto z 1998, oba sprowadzone z Wloch w ramach kontyngentu bezclowego i jakos nic sie nie psuje! Wiec mi nie pier... ze to awaryjne samochody :!: :x

 

Pozdr...

statystyki mowia co innego:/

 

a co powiecie o tym? http://mobile.de/SIDDySRTKD5ZJ6D3u2O7MJdRg...383479&top=729&

 

jak dla mnie mniam;D takim moge poszalec po szutrach:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ja sie wypowiem troszke nie na temat :)

Wlosi potrafia robic ladne auta i dobre silniki ale pod wzgledem rozwiazan kultury pracy mocy.... ale nie wytrzmalosci

Rodzice maja fiata brava podoba mi sie stylistyka silnik mimo ze 1,2 ma 16 zaworow i 88 KM i naprawde fajnie sie kreci rozpedza to dosyc duze autko w 12 sekund do setki i ma naprawde dobra elastycznosc - w miescie naogol wyzej niz 3 nie uzywam a i na 3 biegu mozna go rozpedzic do 110 km/h (wg instrukcjiu :) A na dodatek pali w miescie 7 l /100. 

Niestety awaryjnosc to juz calkiem inny problem - w tym aucie psuja sie takie rzeczy ktore w niemieckich czy japonskich sypia sie po 2 x wiekszym przebiegu ://

 

Niestety wlosi robia wozy nie pod nasz klimat, i nie po to zeby byly bezawaryjne.

Ich samochody maja cieszyc oko i zmysly :)

Niemcy robia zas wozy praktyczne - nie musza byc piekne wazne zeby byly praktyczne - przynajmiej te starsze - kazdy kto sie przejechal stara trojka powiedzmy 80 rocznik wie o co mi chodzi :)

Jest to taki chamski samochod :) - praca silnika, zawieszenie wnetrze sa takie hmmmm proste (nie pod wzgledem technicznym)

Japonskie autka sa zas wyrafinowane techniczne bezawaryjne ale w wiekszosci przypadkow brakuje im tego czegos - Choc zdazaja sie wyjatki (wspomniana charada, starsze celiki czy supry)

Zgadam się z tobą w zupełności :o

Chodź trzeba zaznaczyć, że zawsze zdarząją sie wyjątki. :C

 

Samochód włoski:

Dołączona grafika

Samochód niemiecki:

Dołączona grafika

Samochód japoński:

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę zrozumieć co chcecie od Fiata :lol: , owszem Fiaty statystycznie psują się najbardziej, mają wiele drobnych usterek itd itp, ale po pierwsze dane dotyczą starszych aut, po drugie Fiat to auta TANIE po trzecie Fiat zmienia image i nie musi tak być, po czwarte nie porównujcie typowego Uno z np podobną tu calkowicie dla przykladu Toyotą Corollą czy Mazda 121 (mowie o roczniku np 93) gdzie w Uno dam za czesci 1/5 ceny co w Toyocie, co prawda Uno zepsuje sie 2 razy czesciej ale i tak sumarycznie mam taniej te czesci.

 

Ta Toyota Camry wlasciwie nie jest full japońska :lol: , a amerykańska, pewnie ze to japonska technologia, ale produkowana w ameryce na amerykanski rynek i od Camry na rynek Europejski rozni sie. Przedstawione samochody razem nie maja za bardzo sensu poniewaz sa to rozne auta wiekowo z innych okresow, BMW a Toyota to zbyt duża różnica, tymbardziej Camry a BMW serii 5, nie wspomne juz o Alfie 156, do konkurencji z Camry powinnismy postawic 166, sa to dwa topowe auta firm.

 

Proponowałbym takie porównanie, jest to klasa średnia, nie ma sensu dawać tu BMW czy Mercedesa bo to najlepsze i najdrozsze niemieckie auta, Fiata tez nie ma sensu dawać bo reprezentuje zupelnie inną ligę, wybralem Mazde, ot tak ale japonczyki generalnie wszystkie wypadaja bardzo podobnie. To jest tylko baaaaaaaaardzo prowizoryczne porownanie, gdyby to mial byc test trzeba by testowac auta poronywac dane itd itd No i dochodzi gust, milosnika wloskiego Alfa Romeo nie przekona zadne BMW milosnika BMW zadne Alfa Romeo a milosnika Hondy ani Alfa Romeo ani BMW :lol:

 

Dołączona grafika

 

Jak widać są to 3 bardzo odmienne style, niemiecki - solidność, japoński - futurystyczny, wloski - oryginalny, wszystkie maja swoje plusy i minusy i w pewnym sensie jedno jest lepsze od drugiego. :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do uno to zdecydowanie wole te  DAIHATSU. Wkoncu to japonska technologia a nie wloskie na o.d.p.ierdol

Ale nie sama technika czlowiek zyje - auto musi jeszcze wygadac a wygladu to raczej "szaradzie" nie ma co zazdroscic. A co do wloskiej techniki - jakos "nippon toys" nie maja tej renomy co Ferrari czy Lamborghini, ot takie zabawki dla co bogatszych studencikow amerykanskich politechnik... Wlosi robia wspaniale auta, zarowno technicznie jak i wizualnie, a to ze 126p zawodzi w obydwu konkurencjach to nie znaczy jeszcze ze taka etykiete nalezy nalepiac na wszystkie "wlochy".

 

Pozdr...

eee tam :)

jak sie chce to i daihatsu bedzie wygladalo fajne zreszta jest ono duuuzo ladniejsze od prostokatnego uno :) technicznie tez - silnik jest robiony od podstaw pod turbo a nie jak w uno - silnik 1,3 od ritmo z dolozona sprezarka

zreszta co do osiagow to uno ma identyczne jak daihatsu nawet moc ta sama :) jedynie vmax ma wieksze unacz

100 KM z 1,3 to zadna rewelacja teraz silniki maja taka moc z tej pojemnosci bez turbo

 

 

silniczek daihatsu miodzio :)

This engine is a high output and high-performance engine which employs a TWIN-CAM (DOHC), 12 valve, turbocharged EFI (Electronic Fuel Injection) system, electronic timing advance system, electronically controlled supercharging pressure system, turbocharger and air-cooled intercooler.

 

 

- For reduced weight, the cylinder head employs alluminium alloy.

 

- The cylinder head is a newly-designed, twin-cam, 12-valve type. In this engine, the camshaft directly drives the valves. This mechanism provides good valve follow-up characteristic, thus making possible higher engine revs.

 

- The cylinder blockis a high-rigidity, half skirt type.

 

- The vanadium-steel-made crankshaft features high rigidity.

 

- The pistons employs a semi-forged type.

 

- The tooth profile of the timing belt adopts a 8mm pitch, "YU" type which features a low noise level.

 

- The intake and exhaust valve system employs a cross-flow, 4-valve type (2 intake valves and 2 exhaust valves per cylinder) which features high intake and exhaust efficiency, thus increasing the volumtric efficiency.

 

- The fuel supplying method adopts the highly-reliable EFI (Electronic Fuel Injection) system. Therefore, optimum air-to-fuel ratio has been realized.

 

- The ignition system employs the Electronic Spark Advance Control. This control system performs fine ignition timing control which has not been achieved in the mechanical type

 

 

 

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Prawda ze ladniejsze ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zauważyłem tendencje tweakowiczów skupiaja sie w takich grupach :

 

-amerykany(spoko ale jakoś mi nie leżą) maja swoj charakter i rozumiem zwolenników

-auta praktyczne do codziennego uzytku (realna sprawa i podejscie)

-Kosmosy takie jak Ferrari , Lambo , Maclareny F1 (kto by o nich nie marzył :) )

-najnowsze hightechy :) (różne rodzaju BETY i AUDIKI) Fajna zabawa mniej wiecej jak z kompem :))))

-I poprzedni post , auta cichociemne :>>>>> :twisted: :twisted: :twisted: To co własnie kocham :)

Mój ukochany przedstawiciel tej grupy to Omega Lotus :)))) Tu macie dane techniczne :

 

PERFORMANCE

(faktori)

0-100km/h 5.4s

0-200km/h 17.3s

0-100-0km/h 8.6s

0-60mp/h (97km/h) 4.9s

0-100mp/h (161km/h) 11.0s

0-402.33m 13.5s

TOPSPEED 286km/h

 

ENGINE

In-line six cylinder 3615cc.Double overhead camshafts,

4valve/cylinder. Lotus-Delco electronic multipoint fuel injection.

Twin Garret T25 Turbochargers each with liquidcooled-

intercoolers 0.7 bar turbopressure.

Reinforced iron cylinderblock,graphite coated pistons,forged-

crankshaft ,reinforced special connecting rods, hardened-

camshafts and modified lubrication system with oil spray

on pistons from underneath.

GEARBOX : Manual 6-speed from Chevrolet Corvette

TRANSMISSION Rear differential with 45% slip function from Australia

GM Holden Commondore

SUSPENSION Front:MacPherson struts with coil springs and triangle -arms,

anti-rollbars. Rear: Multi-links,coilsprings, anti-roll bars.

Gas shock absorbers, with pneumatic self-levelling.

STEERING Recirculating ball, rack and pinion, speedsensitive, 2.6 turns

lock-to-lock

EQUIPMENT AC, Full leather, hard wood, 17" wheels.

WHEELS/TYRES Front 8.5-17 235/45-17

Rear 9.5-17 265/40-17

BRAKES Ventilated discbrakes front and rear Front 330mm with

4-piston racing calipers. Rear 300mm dual-piston racing-

calipers. ABS

DIMENSIONS Length: 477cm, Width: 181cm Height: 143cm

Wheelbase: 273cm , Track: f 149cm, r 154cm

Weight: 1650kgs(empty). Fuel tank 75litres

 

A tu link z fotką i ofertą sprzedaży lekko :wink: Podkręconej wersjii :) :

http://www.carboerse.de/anzeigen/opel/omeg...0099fa67834da68

 

oraz link do strony gdzie znajdziecie wszytko na temat tego auta :

 

 

http://www.algonet.se/~steeng/index.htm

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

Fajne zdjęcie :D

 

Jak już napisałem moim marzeniem jest Porsche GT2 lecz kwota 958 294zł (przy kursi Euro=4.5733 :twisted: ) jest nie realna dla mnie i pewnie nigdy nie będzie. Ale z takich marzeń do spełnienia to bardzo podoba mi się Peugeot 206 RC

 

 

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

SILNIK benzynowy

Pojemność skokowa (w cm3) 1997

Moc maks. przy prędkości obrotowej

- norma CEE (kW) 130 przy 7000

- norma DIN (KM) 177 przy 7000

OSIĄGI

Prędkość maksymalna (km/h) 230

Przyspieszenia od 0 do 100 km/h (w s) 7,1

 

Nie jest to jakiś kosmos lecz w zupełności wystarcza do szybkiej jazdy. Jak dla mnie bajerek jest :wink:

 

Pełen test tego samochodu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...