Skocz do zawartości
nigel0

D1600. Epox 8rdae. DDR400. co z tego wyjdzie

Rekomendowane odpowiedzi

:?: Witam wsystkich majsterkowiczów chciałbyn zaczerpnąć opini osób które tzw. overlocking mają w małym paluszku, otóz moja konfiguracja to:D1600,epox 8rdae nf2,256DDR 400. Jestem zielony w tych sprawach ponieważ dopiero co przesiadłem się z konfiguracji przy której można było pomażyć o jakimś kręceniu zatem mam pytanie ile mogę wycisnąc z tego sprzętu, moja pierwsza próba zakończyła sie porażką ponieważ spaliłem płyte z powodu starego zasilacza ale ją wymienil uff.... :D.Mogę powiedzieć tyle że udało mi się ustawić mnożnik na 12,5 z 12 przy 13 płyta się zwiesza i trzeba zresetować cmos mam pytanie jak to ominąć i gdzie mogę dowiedzieć się czegoś więcej otym. Przy zmianie fsb na 166 efekt jest ten sam to dziwne ponieważ słyszałem że d1600 chodzą na 200 hmm zatem drugie moje pytanie to jak to ominąć. Po trzecie moja płyta jest na nf2 czy wszystkie płyty mają asynchroniczne taktowanie fsb do agp/pci czy trzeba to gdzieś ustawić.Jest też w ustrawieniach płyty opcja CPU Interface do czego ona służy ponieważ można ją ustawić na agressive lecz wolę tego nie robić w ciemno, ostatnie pytanie na ile rozsądnie jest podkręcić taki system aby to wszystko chodziło przynajmniej 2 lata dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

dzięki właśnie takiej odpowiedzi szukałem jestem zupełnie zielony w tej kwestii wiem że jak podkręce fsb to czasem trzeba podnieść vcore ale ile

jeśli komuś się nie spieszy to proszę o pomoc wiem że zaawansowani overlockerzy omijają takie tematy z daleka a im także na początku nie było łatwo i było dużo :?:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=26983

http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=29395

tu sobie poczytaj , pamietaj ze ten twoj durny to nic innego jak athlon xp wykastrowana plowa cachu aa i tu masz jeszcze

http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=47553

Udostępnij tę odpowiedź