Skocz do zawartości
Macho

Jakim wozem jeździsz? - motoryzacja

Rekomendowane odpowiedzi

Obecnie nie mam prawa jazdy ponieważ mam 14 i pół roku, ale jeżdże smochodami ojca.:) Są to Ford Focus, Lublin II, Star 742 oraz Uaz.:)

Ten ostatni jest najlepszy! Zajebiscie się nim jeździ po lasach, polach, rzekach itp. :)

Edytowane przez pikolo61

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ofcoz wozki starego ale co tam, zawsze mozna wziac kluczyki i gdzies pojechac :)

 

1>>> Saab 9-5 Aero 2.3 wersja 250Km + 18' + obnizony o 1cm + zmieniony chip. Nikt nie wie ile koni ale pewnie wzwyz 275, moment ze standardu 300nM pewnie kolo 350-400 bo paliwo zre jak cholera. Przy spokojnej jezdzie 14/100km, agressiv do 18litrow dochodzi.

 

2>>> Saab 9-3 Cabrio, ten starszy model 2.0 185Km , Aero Pack + 17' + zmienione turbo i chip. J/w jesli chodzi o dane. We wloszech ostatnio bylo max 250km/h na autostradzie [;

 

3>>> 9-3 Aero Cabrio, nowszy model, 2.0 210Km + 18'. W drodze juz jest pewnie nowy chip i turbo [;

 

4>>> Ja sobie moze kiedys kupie stara 900 Cabrio Turbo Aero sprzed 89' roku. Piekny woz.

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do golfa gti to niestety nie zbieraja sie jakos wybitnie a jak na cos co ma plakietke gti to wg mnie slabo - 1,8 ma ponad 10 do setki :/

 

Z gti to g60 jeszcze idzie niezle :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja niedlugo ide na prawko i jak dobrze pojdzie to starsi sprezentuja mi samochodzik. Postawilem warunek, ze zrobie prawko jak bedzie drugi samochod ;] A ze od zawsze moim marzeniem byl Opel Senator to najprawdopodobniej tego stane sie posiadaczem :] Juz kiedys starszy mial Senatorka ale wersje "A" i do dzisiaj nie zapomne tej wygody, nie spotkalem sie z wygodniejszymi kanapami w zadnym samochodzie w jakim siedzialem. Teraz juz lukam wersje "B" z 92r. :] Glowna wada tego autka sa dwie zeczy, kiepska blacha, bo Opel wtedy mial dziadowska blache. A druga zecza jest to, ze przod jest zbyt ciezki wzgledem tylu. Przy tym silniczku co tam jest wystarczy miec troche ciezsza noge i momentalnie sie pali gumy, co za rarem sprawia, ze auto jest niebezpieczne zima ;) Przyznam szczerze, ze rozmawialem z Ojcem o BMW 5 ale ludzi, ktorzy mieli przyjemnosc jezdzic BMW z 92r i Senatorkiem. Stawiaja na Senatora, bo jest wiekszy i wygodniejszy :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja niedlugo ide na prawko i jak dobrze pojdzie to starsi sprezentuja mi samochodzik. Postawilem warunek, ze zrobie prawko jak bedzie drugi samochod ;] A ze od zawsze moim marzeniem byl Opel Senator to najprawdopodobniej tego stane sie posiadaczem :] Juz kiedys starszy mial Senatorka ale wersje "A" i do dzisiaj nie zapomne tej wygody, nie spotkalem sie z wygodniejszymi kanapami w zadnym samochodzie w jakim siedzialem. Teraz juz lukam wersje "B" z 92r. :] Glowna wada tego autka sa dwie zeczy, kiepska blacha, bo Opel wtedy mial dziadowska blache. A druga zecza jest to, ze przod jest zbyt ciezki wzgledem tylu. Przy tym silniczku co tam jest wystarczy miec troche ciezsza noge i momentalnie sie pali gumy, co za rarem sprawia, ze auto jest niebezpieczne zima ;) Przyznam szczerze, ze rozmawialem z Ojcem o BMW 5 ale ludzi, ktorzy mieli przyjemnosc jezdzic BMW z 92r i Senatorkiem. Stawiaja na Senatora, bo jest wiekszy i wygodniejszy :]

1484797[/snapback]

Przejedz sie SAAB'inka 9000 tym nowszym modelem :wink: Mi sie bardziej podoba od mojej 9-5 ;/ Do niedawna mialem ta krowe :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja podobnie jeszcze pieszo. :? Jak się uzbiera 15.000zł to mam 3 warianty.

 

1.Ford Sierra XR4I '83

1431420[/snapback]

Bralbym saaba bo mam teraz 3 w chacie, osztatnio sprzedana 9000cde : (

Musisz wziac pod uwage dosc spore koszty utrzymania samochodu. Zarowno czesci jak i spalanie ---> bez gazu sie nie obejdzie tbh.

 

Jednak poszukalbym zagranica 900 Cabrio sprzed 89', wyremontowal, wsadzil klatke bezp., zawieszenie usztywnione i 1-3cm w dol + wieksze turbo z jakiegos innego saaba ze zlomu + zmieniony chip. Spokojnie 250km i moment rzedu 350nM do wycisniecia.

 

Tbh - nie lubie tuningu optycznego, fajniej jest podjechac do typa z np boxterem czy innymi wymyslam z 9-3 Cabrio ponad 275km moment obrotowy powyzej 350Nm i koles dostaje po plerach i to ostro. A samochow wyglada na zwykla wersje :oops:

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja za 2-3 lata planuje kupić czarnego Cheviego Impalę 5.7 '96 8)(mimo 5.7L dość oszczędny) a jak sie nie uda to Caprica tez z 96r. :P

poprostu lubie "tapczany" na kółkach i nie chce innego :P

pozdr.

Edytowane przez radzio_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja za 2-3 lata planuje kupić czarnego Cheviego Impalę 5.7 '96 8)(mimo 5.7L dość oszczędny) a jak sie nie uda to Caprica tez z 96r. :P

poprostu lubie "tapczany" na kółkach i nie chce innego :P

pozdr.

1486046[/snapback]

 

nie wiem ile będziesz kciał przeznaczyć, wiem, że marzenia to fajna sprawa ale koszty akcyzy przy tych rocznikach potrafią zepsuć chumor.... gdyby nie akcyza to pewnie byłbym juz właścicielem eclipse z 99r ze stanów :(

no chyba, że bedizesz szukał takiego sprzeta w europie...

 

...tak przy okazji, moze ktos z was zna kogoś kto w okolicach krakowa kce sprzedać Xsare z lat 98-00 1.4-1.6 koniecznie 3-drzwiową :) juz jestem zelony od przegladania ogłoszeń :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem ile będziesz kciał przeznaczyć, wiem, że marzenia to fajna sprawa ale koszty akcyzy przy tych rocznikach potrafią zepsuć chumor.... gdyby nie akcyza to pewnie byłbym juz właścicielem eclipse z 99r ze stanów :(

no chyba, że bedizesz szukał takiego sprzeta w europie...

1486075[/snapback]

No właśnie Caprica można kupić u nas za ok 22kzł w b.ddobrym stanie a z Impalą to nie wiem bo nie widzialem u nas jeszcze. na ibeju są po ok 9k$ w srednim stanie (za te 2-3 lata jeszcze stanieją) a z akcyzą to sie pomyśli.. (może jakiś wałek cy cuś :roll:) bo aktualnie to by wyszło 2,5x cena auta z tego co liczylem :mur: bo na zabytek to za mlode jeszcze (tak to by tylko 7%VATu było) a jak dowalą podatek od pojemności (4zł za ccm) to bedzie ciężko :| ale za pare lat może się coś zmieni ;)

 

----------

UPDATE:

 

Jest jeszcze jedna fajna rzecz:

jak masz minimum 2 zabytkowe samochody (np. Chevrolety) i zarejestrujesz je jako kolekcja Chevroletów (lub podłączysz się do takowej) to możesz sprowadzić nawet nowego chevroleta płacąc jedynie 7%vatu (bez cła i akcyzy) + transport (auto rejestrowane jako zabytek!)

pozdr.

Edytowane przez radzio_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja ostatnio pomykam VW Polo Classic 1.9 TDI limitowana edycja (białe zegary, kubełkowe fotele, alusy, spojler, pełna elektryka)

 

1496858[/snapback]

Szkoda, ze na ropę :/

Do takiego wygladu diesel :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mitsubishi Lancer, rocznik 1991, swietna maszyna, pomimo 14 lat i 214 tys km wymieniany byl tylko (oczywiscie oprocz mat. eksploatacyjnych) uszczelniacz walka rozrzadu, swietny bezynowy silnik 1468 cm3, 12v, 90 km (co ciekawe, jest to jeden z pierwszych jesli nie pierwszy seryjnie produkowany silnik z bezposrednim wielopunktowym wtryskiem benzyny) i masa na poziomie 960 kg robi z niego naprawde szybka bryke, a do tego w cyklu mieszanym przy duzym obciazeniu i gazie w podlodze spala ok 6, 5 l / 100 km, co przy tym przebiegu jest naprawde niezle, a do tego ten dzwiek przy 6000 obr/min :) , po prostu swietny, nie ma to jak japonski silnik :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem cudowną Toyotą Celica '93 2.0 136 HP. Ale nastąpiło boooom z mojej winy. Skasowany lewy bok, mnie się oczywiście nic nie stało.. świetne zabezpieczenia pasywne Toyoty się sprawdziły w praktyce. :(

 

Gdy była piękna wyglądała tak:

 

http://members.chello.pl/xt/celica/celica_1.jpg

http://members.chello.pl/xt/celica/celica_2.jpg

http://members.chello.pl/xt/celica/celica_3.jpg

 

No i zestaw oponek + felg, które kupiłem przed "wypadkiem". :/

 

http://members.chello.pl/xt/celica/celica_4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Amd_Powered

ja zbieram na nissana 200sx;) moze ktos posiada to cudo:)? i podzieli sie opiniami na temat tego furaka:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro w temacie to nie ja (bo ja tylko tym jezdze) ale moi starzy : VW passat 1.9tdi 2002rok i skoda octavia 1.9tdi 2000rok, jak dobrze pojdzie to ta octe dostane na studia a mam sobie kupi co innego :P pozyjemy zobaczymy.

 

ps. widze ze nie lubicie dieseli, ja nienawidze benyznowych. uważam że benzyna jest OK tylko do sportowego samochodu, np. subaru impreza czy mitsubishi lancer evo oraz tych z najwyższej półki (porsche ferrai aston martin etc). a jak kogoś nie stać na utrzymanie to dieselek rulez, ponieważ : spalanie i elastyczność na wyzszych biegach !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taaaaaaa................a wyzsze koszty przegladow, czestrze wymany filtrowi, olejow?? Diesel jest niezly ale przy obecnych cenach paliwka zupelnie nieoplacalny. Duzo wyzsze koszty zakupu niz benzyny. A i jeszcze jedno ktory nieautoryzowany serwis naprawi silnik w ktormy jest wiecej elektroniki niz mechaniki????? A benzynka nie jest az tak skomputeryzowana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość wortigern

slyszalem ze cena banzyny i ropy bedzie rowna Oo...

 

PS. Radek PIEKNA Celica, strasznie podobaja mi sie te wozki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zbieram na nissana 200sx;) moze ktos posiada to cudo:)? i podzieli sie opiniami na temat tego furaka:)

1526818[/snapback]

200sx ma slabe oryginalne turbo ktore czesto pada, jak robisz remont to trzeba najczesciej kupic nowy wal bo oryginalnego nie powinno sie szlifowac, slyszalem tez cos o padajacych panewkach ale nie chce wprowadzac w blad - najlepiej poczytaj tu

www.turbokillers.com

 

A co do celiki - to mi kiedys sie podobaly ale dzisiaj podobnie jak calibry i inne "szybko" wygladajace samochody mnie smiesza :) - Bo jak to wyglada gdy moj kadett gsi polyka na swiatlach prawie kazda calibre i co druga celice ? :) a wygladu nie ma juz takiego sportowego :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zreszta jeźli sie duzo jeździ bardziej sie opłaca diesel poniewaz silniki duzo wiecej wytrzymuja remont dla benzyny i disla to jakies

benzyna 300tys km

diesel 500-600tys km

Czytałem w gazetach ze 1 disel przejechał 1mln kl bez powazniejszych napraw i do jst własnie moc :D

Edytowane przez Misiu15go

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taaaaaaa................a wyzsze koszty przegladow, czestrze wymany filtrowi,  olejow?? Diesel jest niezly ale przy obecnych cenach paliwka zupelnie nieoplacalny. Duzo wyzsze koszty zakupu niz benzyny. A i jeszcze jedno ktory nieautoryzowany serwis naprawi silnik w ktormy jest wiecej elektroniki niz mechaniki????? A benzynka nie jest az tak skomputeryzowana.

1527017[/snapback]

to dlaczego wszystkie"naprawde twarde" pojazdy typu ciężarówy ciagniki itepe to diesle?

bo ja poprostu nie do zdarcia,,, a elektroniki to rzeczywiście naje*** w np Starze, w tirach tesh nie ma tego za wiele:]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...