Heat Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 No moze na swiatlach to tam komus tym Coltem odjedzie , ale tak przy 140km/h w gore to tylko poczuje smrodzik oddalajacego sie dieselka :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 wiadomo twoj colt to najszybszy samochód na świecie :lol: Widze, ze nie za wiele masz do powiedzenia w tej kwestii. Owszem w swojej klasie pojemnosciowej bez turbiny nie ma wiele konkurencji i sie tym niezle podniecam bo wielu jest drechow w swoich niemieckich mulach myslacych, ze ich 2.0 jest nie do pokonania. Dopuki sie nie przewiozlem 2.0 w turbo dieslu z intercoolerem w Vectrze to zylem wlasnie w tym przekonaniu jakie sieje wiekszosc uzytkownikow TDi. Fajnie jedzie ale bez przesady (podobnie do ojca poprzedniego samochodu - Mondeo 1.8 benzyna). Ilez razy stawala Skoda Octavia z 1.9TDi bo gosc myslal, ze pokaze malemu japonczykowi co to turbo diesel. Przyznam, ze byl mocny ale w koncowym rezultacie nie widzialem jego miny we wstecznym bo byl za daleko. I bede nadal twierdzil, ze ten maly Colt jest szybki dopuki mi wreszcie ktos nie odjedzie na swiatlach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 Aż tak ciężko w Wodzisławiu o auto napędzające się szybciej niż te >9sec. do 100ki...?? Coś koloryzujesz, brachu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlun Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 Nie no ja też musze przyznać że to Colty całkiem nieźle sobie razą jak na takie wozy:P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 Aż tak ciężko w Wodzisławiu o auto napędzające się szybciej niż te >9sec. do 100ki...?? Coś koloryzujesz, brachu. Pewnie i sa ale nie mialem okazji sie probowac. Albo inaczej, jezeli wiem co jedzie to juz potrafie ocenic czy stawac czy nie. Nie chce z siebie takiego posmiewiska zrobic jak wlasnie wlasciciele niemieckich mulow za 100euro na fakturze (vide burok, ktory sie probowal Tigra z STi od kolegi z tego forum). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 Nie ma co tu się przepychać, ale jak rozpoznasz czy jedzie np dajmy na to leon 90alh, czy też 130@np 170km? Po kolorze karoserii? :lol: Fajnie, że twoje autko jest dla ciebie wystarczające i wystarczająco szybkie, jednak z moich obserwacji (a może szczęścia?) spotkać chętne do małego sprintu szybkie auto (ok 8 sec i w dół) na drogach Śląska nie wymaga zabawy w taksówkarza- starczał kiedyś dojazd a4 na uczelnię, lub teraz sporadycznie do pracy. eot Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narcyz Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 (edytowane) Fajnie jedzie ale bez przesady (podobnie do ojca poprzedniego samochodu - Mondeo 1.8 benzyna). Ilez razy stawala Skoda Octavia z 1.9TDi bo gosc myslal, ze pokaze malemu japonczykowi co to turbo diesel. Przyznam, ze byl mocny ale w koncowym rezultacie nie widzialem jego miny we wstecznym bo byl za daleko. I bede nadal twierdzil, ze ten maly Colt jest szybki dopuki mi wreszcie ktos nie odjedzie na swiatlach. Kiedyś trafisz na Octavie, która nie ma 90KM, a 140 i nie poznasz tego z wierzchu ;] Dziś moją koleżanke zgarneła policja, bo kreciła beczki :lol: (maluchem) ;] /literówki Edytowane 19 Stycznia 2006 przez narcyz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 Nie ma co tu się przepychać, ale jak rozpoznasz czy jedzie np dajmy na to leon 90alh, czy też 130@np 170km? Po kolorze karoserii?Oglądając Allegro zauważyłem pewną prawidłowość: Ilość spojlerów i bajerów na samochodzie jest odwrotnie proporcjonalna do mocy/pojemności silnika. Czyli np kumpel ma Audi 80 B3 2.8L i jego auto wygląda zupełnie jak seria. Podczas gdy zdecydowana większość aut (wszelkich) po dość mocnym amatorskim tuningu optycznym (o ile to można nazwać tuningiem) to 1.0, 1. 3, 1.6L lub Diesle (nawet nie TDI) - czyli oglnie najniższe silniki w danym modelu samochodu. Co do wersji 110KM, to ścigałem się (a raczej próbowałem się ściagać) z kumpla VW Passatem kombi '99 z takim silnikiem. Moje lekkie, ale dość słabe Uno 1.0 nie miało najnmniejszych szans. Co ciekawe, było to przy małych prędkościach, gdzie beznyna teoretycznie jest lepsza. Co do Colta, to wiadomo nie od dziś, iż japońskie silniki legitymują się dość dużymi mocami z małych pojemności i mało które samochody im dorównują. BMW ma jakieś szanse (np 150KM z 2.0i), ale masa tych samochodów powoduje, iż cięzko to wykorzystać np na światłach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 boo niektórzy zamiast wydac kase na lepsze autko, mocniejszy silnik, młodszy rocznik, wywalają ją w spoilery cyz co tam mają.... i mamy drechowozy.... ; / Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 spojlery w dobrym stylu albo dokladki zderzaka nie sa przeciez zle ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smasher Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 Neoplan, Ikarus, Jelcz ... czasem Polonez kumpla :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlun Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 Audi z 2,8 litroeym silnikiem zadko sie spotyka takie odwalone bo są to zreguły droższe samochody i droższe w utrzymaniu że nie powiem iż żadsze w znalezieniu.A że w naszym kraju nie kazdego sac na utrzymanie takieho silnika bo co jak co ale gazu tez sporo pali wiec ludzie kupują mniejsze silniki bo na takie je stac. Niektórzy chcą wtedy je bardziej "usportwić", ale tak jak wunat pisze spojelry w dobrym stylu są jak najbardziej ok(ładne są np dosyć czśto spotykane BMW e30 ale na wszystkich oryginalnych częściach wtedy jest czym sie pochwalić a nie że zdrzaki odpadajaą a rura jest szerokości rynny albo i szersza) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 no właśnie, w dobrym stylu ;) a nie 3 spoilery+obniżenie zawieszenia+przyciemnienie szyb itp itd w malczanie który ma rdze , problemy z silnikiem itp ;) chodzi mi o to że zamiast łądować $$ w spoilery owiewki czy cosw ten deseń, lepiej wydać na zwykły remont samochodu, ot np wymienić odpadającą rure wydechową ; ] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 obnizenie fury to podstawa ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 (edytowane) gorzej jak tłumnik bedzie sie włóczył po asfalcie ; ] Edytowane 19 Stycznia 2006 przez hinco Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 gorzej jak tłumnik bedzie sie włóczył po asfalcie ; ]Gorzej? Jak bedzie krzesic iskry? Toz to tylko przy okazji podswietla podwozie ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 tlumikiem to nie ale chcialbym wstawic rozporke i wlasnie sie tak obawiam ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlun Opublikowano 20 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2006 Przy obnizonym zawieszeniu i rozpurce to można zęby na naszych drogach stracić przez te dziury Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiecień Opublikowano 20 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2006 Co do japończyków - te silniki trzeba KRĘCIĆ baaaaaardzo wysoko. Elastyczność tam nie istnieje dlatego bez redukcji przy wyprzedzaniu się nie obejdzie. A taki TDI - jedziesz sobie na 5 biegu ~80km/h, wrzucasz kierunek, pedał w podłogę i wciska w fotel. Mija 10s i masz już ponad 120km/h na budziku, 130 konna benzyna potrzebowała by ~20s a japoniec to już wogóle... I żeby nie było że jestem fanatykiem ropniaków - wolę dobrą turbodoładowaną benzynę chociażby ze względu na kulturę pracy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 20 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2006 Co do japończyków - te silniki trzeba KRĘCIĆ baaaaaardzo wysoko. Elastyczność tam nie istnieje dlatego bez redukcji przy wyprzedzaniu się nie obejdzie. A taki TDI - jedziesz sobie na 5 biegu ~80km/h, wrzucasz kierunek, pedał w podłogę i wciska w fotel. Mija 10s i masz już ponad 120km/h na budziku, 130 konna benzyna potrzebowała by ~20s a japoniec to już wogóle... I żeby nie było że jestem fanatykiem ropniaków - wolę dobrą turbodoładowaną benzynę chociażby ze względu na kulturę pracy. Masz racje z ta elastycznoscia. Przez to diesle sa wygodniejsze w jezdzie. Jednak po redukcji przy 80KM do trojki 16V dostaje wiekszego kopa niz TDi na jakimkolwiek biegu tym samym jest bezpieczniejszy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlun Opublikowano 20 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2006 No co do elastytczności diesla to się zgodze tam mozna sobie piątka jechac 50km\h i jak sie wcisnie w pedał to przyspiesza wmiare.W sumie te 150konne i wyzej disesle całekiem dobrze sobie radza przy ostrzejeszeh jeździe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo23 Opublikowano 20 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2006 (edytowane) Tak jak mówiłem daje zdjęcie bo PASZCZU tak się nie może doczekać zrobione to zdjęcie było w sierpniu 2005 r. na wakacjach . BTW ALE z ciebi cfaniak :blink: http://img506.imageshack.us/my.php?image=hpim21025fi.jpg Edytowane 20 Stycznia 2006 przez kamilo23 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heat Opublikowano 20 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2006 Masz racje z ta elastycznoscia. Przez to diesle sa wygodniejsze w jezdzie. Jednak po redukcji przy 80KM do trojki 16V dostaje wiekszego kopa niz TDi na jakimkolwiek biegu tym samym jest bezpieczniejszy. "Jestem za a nawet przeciw" Moze kiedys jak zmadrzejesz to przeczytasz jeszcze raz swoj post i bedziesz sie z niego smial... Na razie szkoda mi klawiatury aby komentowac glupoty , ktore wypisujesz... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 20 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2006 Kurcze, i jeszcze ta precyzja "16V"... 1.2 16V też jest równie elastyczny? Przez długi okres czas (2 lata) jeździłem mondeo 2.5V6 (24V, nie 16V, może dlatego :lol:) i nie był on elastyczniejszy od 2.0 TDCi, a przecież o tym Kwiecień pisał. Może ten jego colt to jakiś prototyp, co naście lat temu się uchował w japońskiej fabryce, z napędem jak Enterpise. KRS, osiągasz już WARP 4? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlun Opublikowano 20 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2006 (edytowane) ale porównując do mesia 2.0d napewno colt jest elastyczniejszy co:P??? Albo może tak może nie elastycziejszy ale colt przy zmianie na 3 przy 80 ma wiekszego kopa. Edytowane 20 Stycznia 2006 przez mlun Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 20 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2006 wszystko ok, kazdy moze miec wlasne zdanie ale nie rozumiem tego czepiania sie ze japonczyki trzeba krecic wysoko, dla mnie to tak jakby jechac po dieslach ze moc maja glownie nisko ... kazdemu wedle potrzeb ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlun Opublikowano 20 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2006 Nie no tu sie chyba nikt nie czepia poprostu one mają taką charakterystkę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heat Opublikowano 20 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2006 wszystko ok, kazdy moze miec wlasne zdanie ale nie rozumiem tego czepiania sie ze japonczyki trzeba krecic wysoko, dla mnie to tak jakby jechac po dieslach ze moc maja glownie nisko ... kazdemu wedle potrzeb ... Ja sie nie czepiam tego . Ba! uwazam nawet , ze to wlasnie czyni japonskie samochody tak ekscytujacymi , to wkrecanie na obroty powoduje zastrzyk adrenaliny i sprawia , ze kierowca o zacieciu sportowym czuje sie w takim samochodzie bardzo dobrze... Ale nie staram sie wciskac nikomu kitu , ze moj samochod jest "the best" ! Sam moge sie przyznac do tego , ze nie jeden raz ktos odstawil mnie na swiatlach (Ot np nie zauwazylem znaczka Type-R na bardzo niepozornej Accord :lol: )bo w koncu moj mul zbiera sie te 10 sec do setki i jestem swiadomy tego , ze wystarczy , ze obok mnie stanie np zwylky passat 1.8T i jestem pozamiatany . Ale wiem tez w jakich sytuacjach nie ma na mnie bata a zrobilem juz w sumie okolo 150tys km na samochodach , ktore mialem i polowa z tego to glownie autostrady lub drogi szybkiego ruchu , gdzie liczy sie przede wszystkim elastycznosc i bezposrednio z nia powiazany moment obrotowy . A tego raczej mojemu silnikowi nie brakuje :wink: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 20 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2006 zmieniajac troche temat, jak Wam dzisiaj samochodziki odpalaly ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 20 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2006 Uno przy - 20*C mialo mały problem. Troszke go chychłałem, po czym zauwazylem, ze przełącznik był w pozycji GAS. Przełączylem na benzyne i no problemo ;) Od razu wytłumacze - ojciec cos kombinowal, ze nie ma tak, ze odpala na benzynie po czym sam za chwile przelacza na gas. Cały czas odpala i jezdzi na gazie. Ostatnio tylko jak ja odebralem prawo jazdy przejezdzilem cały bak na beznynie, aby sie nic nie zastało ;) Aha - Uno stoi w nieogrzewanym garażu. Z Seicento zero problemow, ale stoi w cieplutkim garażu :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...