Skocz do zawartości
Macho

Jakim wozem jeździsz? - motoryzacja

Rekomendowane odpowiedzi

bte, opłaca sie ściągać z 'zachodu' samochody indywidualnie? (bede przejazdem moze..)

 

jezeli sie dobrze trafi to sie oplaca :) przyklad: ostatni zakup szwagra-mazda 323f 2.0 disel 103km z 2000r kupil za ~2600e ale tak jak mowie trzeba dobrze trafic

 

tylko tak jak ktos pisal tablice dosyc drogie.. w holandi jest to koszt 150e...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam jednak turbognoje aktualnie "nie pasują" ze względów, nazwijmy to, ideologicznych. Ferrari z dieslem? Prawie jak oksymoron.

Heh, zabawne. Kilka lat temu podobne podejście do sprawy mieli szefowie Jaguara. A teraz? Wiem, że jak na razie XKR z Dieslem pod maską nam nie grozi, bo wkładanie "klekota" nawet do XJR byłoby profanacją. Jednak X-Type z Dieslem jeźdźi i podobno nieźle się sprzedaje. Ale jak dla mnie, to do X-Type mogą sobie nawet gaz zakładać i olej rzepakowy lać. X-Type jest przecież "Jaguarem dla biednych".

 

Podobnie też sytuacja Diesla ma się w wyścigach na 1/4 mili. Zobacz, jakie czasy kręcą VW Lupo i Skoda Pickup.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... drugie akapitu nie przeczytałeś? Czarno na białym napisałem, że diesle powoli zdobywają dotąd niedostępne im klasy, jak np. aut usportowionych, czy też luksusowych.

 

A diesle i ich popularność w naszym SSS, to taka polska egzotyka. Wydmuszki od Masters'a, CS albo innego Diagtronika faktycznie jeżdzą jak dzikie i fajnie się je w akcji ogląda. Tu zgoda ;)

 

PS. Abyśmy się dobrze zrozumieli- współczesne dieselki, to bardzo zacne jednostki napędowe. Jeździ mi się nimi świetnie, jednak debiutu wysokoprężnego silnika w Lambo albo Porsche mam nadzieję, że nie doczekam. Ot, tyle ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... drugie akapitu nie przeczytałeś? Czarno na białym napisałem, że diesle powoli zdobywają dotąd niedostępne im klasy, jak np. aut usportowionych, czy też luksusowych.

Skoro już pytasz, to szczerze mówiąc nie znam się aż tak dobrze na szczegółach techniczno-mechanicznych, więc po przeczytaniu pierwszej części zdania (z której zrozumiałem tylko, że chodzi w jakiś silnik w sportowej wersji Seata), pominąłem resztę ;)

 

jednak debiutu wysokoprężnego silnika w Lambo albo Porsche mam nadzieję, że nie doczekam.

Myślę, że nie tylko Ty masz taką nadzieję. Przynajmniej jeśli chodzi o 4 cylindry. Przy 8 już nie jest tak strasznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się tak zastanowić, to patent jest niezły. Startu do benzyny pewnie nie ma, ale te 310Nm powinno nieźle bujać ten samochodzik. Setka poniżej 10s to raczej pewnik, bo autko nie jest przesadnie duże i ciężkie.

ojj trochę to waży i w 10 raczej się nie zmieści ;)

 

"japońskie ferrari" japońskie ferrari to NSX :D

Edytowane przez Dejot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Setka poniżej 10s to raczej pewnik, bo autko nie jest przesadnie duże i ciężkie.

ciagniki siodlowe(bez naczepy) tez podobno robia setke w 10sekund..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciagniki siodlowe(bez naczepy) tez podobno robia setke w 10sekund..

Tylko tam jest ciekawa sprawa z tymi biegami.... 100 moga robic na 8 biegu :) ale chyba maja jakies dluzsze biegi do jazdy bez naczepy.

A to Mitsu to lol.. :D musi miec naped na przod i jak zostawil oryginalna skrzynie to za szybko nie pojedize :). Nie zle oczy musza tez robic na stacji jak gosc samochod GT zalewa ropa :D

Edytowane przez RS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko tam jest ciekawa sprawa z tymi biegami.... 100 moga robic na 8 biegu :) ale chyba maja jakies dluzsze biegi do jazdy bez naczepy.

A to Mitsu to lol.. :D musi miec naped na przod i jak zostawil oryginalna skrzynie to za szybko nie pojedize :). Nie zle oczy musza tez robic na stacji jak gosc samochod GT zalewa ropa :D

po prostu powiedzmy co 2 bieg wrzuca i nie bawi sie w półbiegi :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli sie DOBRZE trafi to sie oplaca :) przyklad: ostatni zakup szwagra-mazda 323f 2.0 disel 103km z 2000r kupil za ~2600e ale tak jak mowie trzeba dobrze trafic

 

tylko tak jak ktos pisal tablice dosyc drogie.. w holandi jest to koszt 150e...

Ale to tak przelotem nie znajdziesz okazji. Dopiero jak tam z miecha to upolujesz coś, bo takie okazje po jednym dniu już są nieaktualne.

Ja jak byłem w Belgi to większość gazet motoryzacyjnych (auto giełd) wychodzi w poniedziałek, a we wtorki, najdalej w środy nie było już tych fajnych okazji. A żeby kupić okazję, bo tylko po taką opłaca się jechać to to trzeba trochę posiedzieć i "polować"

Od razu przestrzegam żeby nie szukać auta w komisach, ani takich małych mieskich serwisach a w szczególności na giełdach. Byłem w Urtrechcie na giełdzie (prawdoipodobnie największa) to połowa wystawiających to polacy.Tam nie kupisz nic ciekawego, poza częściami. Tylko prywatni ludzie są w miarę wiarygodni.

 

PS. J.O.H.N., im więcej piszesz, tym bardziej staje się to widoczne. Popracuj nad ortografią troszkę- te wszystkie "żeczy", "kłutnie" i "chamownie" odbierają wiarygodność twoim postom.

Ja już tak mam, i trochu za póżno na douczanie. Ale jak piszę na papierze to nie mam z tym problemu. Jakiś taki zonk...

ktoś coś mówił o dieslach w sportowych furach ?? co powiecie na 3000gt

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=109311441

No fajne. "Żwawe" i oszczędne Edytowane przez J.O.H.N.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OMG, ale experyment :)

Umarlbym ze smiechu jakbym go uslyszal na drodze.

To jest jeszcze lajcik, kiedyś była do sprzedania Mazda Rx7 z silnikiem od Golfa 1.6D o "potwornej mocy" 50HP. Normalnie nic tylko na lans do miasta wymarzona fura i to po taniości :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest jeszcze lajcik, kiedyś była do sprzedania Mazda Rx7 z silnikiem od Golfa 1.6D o "potwornej mocy" 50HP. Normalnie nic tylko na lans do miasta wymarzona fura i to po taniości :lol:

A żebyś wiedział. Teraz to kupić do niej jakiś fajny silnik, również po taności (bo pełno takich), swap i masz rx8 po taniości co prawda bez krętliwego wankla ale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A żebyś wiedział. Teraz to kupić do niej jakiś fajny silnik, również po taności (bo pełno takich), swap i masz rx8 po taniości co prawda bez krętliwego wankla ale...

Bzdura totalna! Jaki jest sens posiadania RX7 czy RX8 bez silnika Wankla? Toć to profanacja i bezmózgowie. Wiesz co oznacza RX? "Rotary eXperimental" - nawet w nazwie masz silnik Wankla i to właśnie czyni ten samochód wyjątkowym bo jest jedyny na świecie. Sorki ale akurat Wankle to moje oczko w głowie od lat więc każdemu kto swapuje Wankla na inne padło mówię stanowczo NIE :] Samochody z takimi silnikami sa dla bogatych entuzjastów a nie dla druciarzy..........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bzdura totalna! Jaki jest sens posiadania RX7 czy RX8 bez silnika Wankla? Toć to profanacja i bezmózgowie. Wiesz co oznacza RX? "Rotary eXperimental" - nawet w nazwie masz silnik Wankla i to właśnie czyni ten samochód wyjątkowym bo jest jedyny na świecie. Sorki ale akurat Wankle to moje oczko w głowie od lat więc każdemu kto swapuje Wankla na inne padło mówię stanowczo NIE :] Samochody z takimi silnikami sa dla bogatych entuzjastów a nie dla druciarzy..........

Ja nic takiego nie napisałem.

A co do wankla, to z pewnością wiesz o ich długowieczności. Fakt jest jedyny w swoim rodzaju, z tym że to właśnie stanowi problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

takie male conieco do poczytania.

Wyscig miedzy 1.8T a 1.9TDI z wirusem :)

http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=34768

No nawet sie Leon przyznal, ze dostal killa.

Moze jedynie stawac tak jak EVO z Fabia - z 60km/h na 5biegu :D :D :D (nie moge z tego porownania).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o walkę TD vs T, to zależy, co chcemy brać pod uwagę:

 

Jeśli pojemność, to zapewne 1.8T wygrywa z 1.9 TDI (JTD itp).

Jeśli moc, to 1.8T 180KM nie ma dużych szans z 2.2 D-4D 177KM.

 

Zrobienie natomiast silnika Diesla, który ma podobny stosunek mocy do pojemności, jak jednostka benzynowa, to ciężka sprawa. Nie mówię tu jednak o jednej sztuce po mocnym O/C, lecz o produkcji seryjnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TDI 135KM vs. 1.8T 180KM. Faktycznie, doskonały przykład ukazujący wyższość turbobenzyn nad turbodieslami.

 

Sądziłem, że już jeden topic śmiechu mamy...

Bardzo dobry sposob na pokazanie wyzszosci silnikow benzynowych nad wysokopreznymi w szybkiej jezdzie.

1.9 TDI to stuningowany silnik na 135KM, a 1.8T to zwykla seria.

Seryjny silnik o nieco mniejszej pojemnosci zjada stuningowanego TDI ktory ma taki duzy moment, juz od startu.

 

BTW ktos napisal ze 1.9tdi ma 135KM dlatego to zle poronanie :). Tylko zeby 1.9TDI mialo 180 km trzeba przebudowac 3/4 silnika. Seryjne TDI osiagaja moc 180KM przy pojemnosci 2,5L. A 1.8T seryjne maja po 225KM w Seacie i Audi.

 

Moga sie podniesc glosy ze TDI to nie najnowsze konstrukcja, ze Toyota ma nowsze silniki... Ale 1.8T to tez "stara" konstrukcja.

 

I jeszcze jedno smiesznie ktos porownal 1.8T do 2.2D4d ... Porownujmy chociaz bardzo zblizone pojemnosci....

Do 2.2D4D moge porownac 2.0 T FSI :) i znowu gnojowoz dostaje po [gluteus maximus]....

Thats all folks....

Edytowane przez RS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bzdura, a nie seria... doczytaj.

 

Widać, że masz problemy ze zrozumieniem tematu, który podlinkowałeś. Tam mamy do czynienia z TDI 110KM@135KM i 1.8T 150KM@180KM (cyt. "Passat 1.8T remap na nie mam pojecia ile aktualnie..." z innych tematów wynikało, że właśnie okolice 180KM). Różnica prawie 50KM i ty to nazywasz dobrym porównaniem? n/c

 

PS. W tym samym dziale jest cała masa pojedynków między turbodieslami i benzyniakami o zbliżonej mocy- gdybyś się choć trochę wysilił, to byś znalazł. Ty zadowoliłeś się pierwszym z brzegu linkiem, zupełnie nieprzydatnym.

 

PPS. Z TDI w serii majacego 130KM można samym programem spokojnie dojechać w okolice 170KM, gdzie ta przebudowa połowy silnika? Siedzisz na forum streetracingu, widziałeś (o ile ci się chciało) całe masy wykresów z dupohamownii i ciągle takie herezje piszesz?

Edytowane przez draak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chwile sobie "pobuszowalem" po tamtym boardzie i w sumie poza tanimi dresiarskimi tekstami o kill'ach :blink::lol: (powaznie czasem widac , ze wlasciciele sa jacys "niedowartosciowani" ) znalazlem jeden fajny filmik Ibizy TDi 0-170km/h... Jestem w szoku :blink:

 

ps. Znowu mam ochote na "chipa" :lol: Tyle , ze po ostatnich szopkach z wymiana turbo (nie wiem czy to przez boxa , ktorego kiedys mialem) sam juz nie wiem czy gra jest warta swieczki... Chociaz takie lekkie 130@150hp kusi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry sposob na pokazanie wyzszosci silnikow benzynowych nad wysokopreznymi w szybkiej jezdzie.

Ty nie wiesz co piszesz.

I od kiedy Diesle są do sportowej jazdy. Faktem natomiast jest że są do takowej również urzywane i wcale nie odstają od benzyniaków. Faktem natomiast jest też że 2.0 fsi z 2.0 Tdi nigdy nie wygra np. z racji tego iż na samym chipie z Tdi więcej się wyciągnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(..)

I jeszcze jedno smiesznie ktos porownal 1.8T do 2.2D4d ... Porownujmy chociaz bardzo zblizone pojemnosci....

Do 2.2D4D moge porownac 2.0 T FSI :) i znowu gnojowoz dostaje po [gluteus maximus]....

Przeczytaj jeszcze raz dokładnie mojego posta, a potem komentuj. B)

 

@Heat: Ty tu marudzisz przy 130KM, a ja mam "aż" 45KM. Co ja mam mówić, jak mnie ważący 1.5 tony Passat 1.9TDI 90KM bierze na światłach? ;)

PS. Jak cena nie jest kosmiczna, to ja bym się skusił na Twoim miejscu. Te 20KM więcej nie zmusza Cię do deptania do spodu na każdym biegu. Samo O/C nie zniszczy Ci silnika, jeśli będziesz normalnie jeździł.

Edytowane przez ULLISSES

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba czas pomyśleć nad tanim tjuningiem mojej ibizki 1,2 70km (albo 71^^). Jakby nie patrzeć to wybitnie ciężka nie jest a jako tako robi te 160km/h.

co rozumiesz pod słowami "tani tuning" ?? tuning nigdy nie jest tani zwłaszcza jak mówimy o wolnossacej jednostce benzynowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam na myśli tuning nie przekraczający ceny auta, za które dałem 2000PLN (^^) bez radia,i innych [ciach!]lników, samochód do jazdy ale trzeba tez coś mieć z życia więc narazie ide się w jakieś audio zaopatrzyć a z waszej strony czekam na jakies propozycje jak zwiększyc moc silnika i moment obrotowy, dodam, że za dużo o tuningu takiej wiekowej ibizy nie znalazłem (a raczej nic nie znalazłem) no i nie chciałbym aby ten "tuning" szczególnie wpłynął na mase samochodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...