_Vip_ Opublikowano 12 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2006 _Vip_: A ile taka przyjemność? Pytam, bo widzę że chłopaki dość mocno zagłębiają się w temacie, więc mogą z konkretną liczbą wyskoczyć. Ja mam do wymiany/zrobienia drzwi (LP i PT na pewno wymiana), tylni zderzak (klejenie), przedni wymiana. Do tego pomalowanie wszystkich w/w elementów, polerowanie całego wozu (aby był jednolity kolor), naprawa wydechu i baku, wymiana końcówek drążków, ewentualne poprawki w silniku. Mam zamiar zamknąć całość w 1200PLN (wliczająć cenę drzwi - same blachy). Uprzedzając dziwne pytania - nie, nie rozbiłem wozu. Przednie zderzak połamany - zima, tylni pęknięty - nie wolno cofać na parkingu, drzwi - rdza zeżarła :| Autko ma ok. 104 000 km i jeszcze nigdy nie zawiodło. calosc mi podliczyli na 1500zl po znajomosci :] na wycene musialbys podjechac...innej opcji nie ma niestety Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 12 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2006 calosc mi podliczyli na 1500zl po znajomosci :] na wycene musialbys podjechac...innej opcji nie ma niestety Tzn ja pytałem raczej z ciekawości, bo to wyżej mam już zaklepane - kumpel z pracy ma takie hobby. :] BTW: Jeśli chodzi o koszty, to zapomniałem dodać, iż drzwi będą używane, a przedni zderzak już mam - nie jest liczony do tego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 13 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2006 (edytowane) hehe moze bym wziol i disla ale to traktory niestety i o szybkiej jezdzie zz takim go... pod maska nie mam mowy... i niech mi ktos nie mowi ze nie wiem bo nie jezdzilem bo jezdzilem i to jeszcze wieloma innymi... disel=syf, ktory malo pali przynajmniej w teori... acha i jest drozszy w zakupie :Dchyba sobie żarty stroisz :lol: jak tak dalej pojdzie oczywiscie... co do autka to bmw odpada ale sa nowe typy audi q7 i a6 ta terenowa wersja (oczywiscie jakies lekkie uzywki zzagranicy wczesniej sprawdzone na warsztacie i ksiazka serwisowa i wszystko) imho rav jest bardziej wszechstronny w terenie od takich q7 czy a6 to juz typowe suvy którymi strach w teren wjechac by czegos nie pourywać, rav ma w sobie jeszcze cos z terenowki. Edytowane 13 Lipca 2006 przez slavOK Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slow Opublikowano 13 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2006 chyba sobie żarty stroisz :lol: Kiczis chyba faktycznie jezdzil traktorem a nie nowymi dislami ;) ehh marzy mi sie Peugot 406 Coupe z turbosprezarka odkad mialem okazje sie nim przejechac :rolleyes: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wodnikpl Opublikowano 13 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2006 Ja narazie sobie na moim dualu śmigam :D I dalej uważam ze to najlepsza forma motoryzacji :D A maży mi sie Eclipse albo ew. Lancer :P Napewno nie najlepsze ale jak na moje potrzeby.... :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...John Opublikowano 13 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2006 Audi allroad, no to jest bardziej auto na polskie drogi! Czyli jak masz 2 kilometry autostrady to obniżasz autko i fajnie leci. A jak masz 100 km polskiej drogi to podnosisz i komfort pozostaje. W teren panowie to Wrangler rubicon, albo uaz, albo taki drogi mercedes (zapomniałem modelu), Dla was teren to chyba polna łąka. Wg mnie to wszystkie suv'y to nie w teren, ew na na bezdreoża. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 13 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2006 Teren - Land Rover Defender, Wrangler i moze Mitsubishi Pajero. J.O.H.N. chodzio Ci zapewne o G-klasse. 3.0d na teren :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slow Opublikowano 13 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2006 w teren to tylko UAZ (made in USSR gniotsa nie lamiotsa) ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 13 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2006 (edytowane) Ten drogi Mercedes to chyba klasa G (dla twardzieli) lub M (dla szpanerów). A może Pajero? Jeśli wytrzymuje Dakar, to w Polsce sobie powinien poradzić ;) Edytowane 13 Lipca 2006 przez ULLISSES Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KosiMazaki Opublikowano 14 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2006 (edytowane) W teren to tylko rasowa terenówka która ma ramę!, szpery itp. żadne gnioty pokroju SUV. Ja stawiam na G klasse, miałem przyjemność długą polatać i polecam ;] Defender to taczka, komfort jak w Żuku no ale nie zgnije bo z alu :P a Pajero czy Land Crousier to nie głupi pomyśł tyle że drogie. UAZ no fajnie ale komfort gdzieś się zgubił po drodze jak klepali go u kowala podobnie jak we Wranglerze, pozatym dużo pali i lubią się gniazda zaworów wypalać, części też drogie. Może jeszcze stary Cherokee. Ja jednak obstawiam "Gelende" ;] Zawiecha i napęd nie do zajechania, silnik u mnie był stary, bo 2.3 benzynka ale latało to całkiem całkiem i się nie psuło. Do tego ten rasowy wygląd niczym siekierą strugany. Miodzio. Ps. A może coś jeszcze bardziej rasowego....Steyr Puch ;] Edytowane 14 Lipca 2006 przez KosiMazaki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 14 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2006 Jak już się bawić w rasowy offroad, to jest jeszcze Wildcat, ale... to ma 4s do setki i pije więcej niż Viper. A takie rzeczy jak wysoka cena i fakt, że robią go ręczenie w jakimś odległym kraju to już szczegóły. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yotomeczek Opublikowano 14 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2006 Kiczis chyba faktycznie jezdzil traktorem a nie nowymi dislami ;) ehh marzy mi sie Peugot 406 Coupe z turbosprezarka odkad mialem okazje sie nim przejechac :rolleyes: Hehe - dokładnie Pewnie kolega ma swoje V8 i cieszy siężyciem (omijając stacje banzynowe :D ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlun Opublikowano 14 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2006 Hymmm ktoś wcześniej pisał o Top Gearze,tam własnie jak testowali tego diesla bi-turbo 4,2 L to Clarkoson powiedział że to właśnie najlepszy diesel jaki wypodukowali więc nie chopdziło mu o szilni beznynowy ale o ten właśnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 14 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2006 ehh marzy mi sie Peugot 406 Coupe z turbosprezarka odkad mialem okazje sie nim przejechac pod koniec roku będę polował właśnie na taką 406 Coupe tylko, że 2.2 HDi .... 3L w benzynie by mnie zrujnowało. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejot Opublikowano 14 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2006 Hymmm ktoś wcześniej pisał o Top Gearze,tam własnie jak testowali tego diesla bi-turbo 4,2 L to Clarkoson powiedział że to właśnie najlepszy diesel jaki wypodukowali więc nie chopdziło mu o szilni beznynowy ale o ten właśnie.Ale nam chodzi jak testował Audi RS4 i chodzi o silnik benzynowy! :wink: To V8 kręci się do ponad 8tys. obr. B-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...John Opublikowano 14 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2006 Ale nam chodzi jak testował Audi RS4 i chodzi o silnik benzynowy! :wink: To V8 kręci się do ponad 8tys. obr. B-) O dieslu z koncernu vag powiedział to samo. KosiMazaki: Widocznie mieli za mało chętnych na tego merca, bo przerobili go na suv'a. A szkoda bo coraz mniej dobrych terenówek. http://moto.onet.pl/1342539,2254,artykul.html Terenowy Mercedes GL bazuje na rozwiązaniach technicznych klasy ML Ja o silnikach citroena mogę powiedzieć tyle, że są po prostu przednie. Jeździłem jakiś czas berlingo, nie wiem dokładnie z jakim silnikiem(jakiś większy), ale daerło to niemiłosiernie, a kulturą pracy to biło benzyniaka na głowe. Po prostu przyspieszanie to była sama przyjemność. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlun Opublikowano 14 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2006 (edytowane) A ja zrozumialem ze o tego diesla chodzi:P Wiem tylko z opowiadań bo facet u którego samochód do serwisu oddajemy ma Audi V8 to jest starszy brat A8.Wiem że to nie to samo bo starsze i słabsze ale samochód podobno fajnie jeździ. PS. jestem ciekawy jaki wydaje dźwięk ten diesel V8:P Edytowane 14 Lipca 2006 przez mlun Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeHow Opublikowano 14 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2006 pewnie nie jest to dźwięk: kle kle kle kle kle kle :] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...John Opublikowano 14 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2006 ma Audi V8 to jest starszy brat A8 PS. jestem ciekawy jaki wydaje dźwięk ten diesel V8:P Audi v8 :shock: ?? Coś pokręciłeś, albo na klapie bagażnika źle przeczytałeś? Nie na 100%, ale wg mnie starszy brat a8 to audi 200. Ps: jak benzynowy v8 na biegu jałowym. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 14 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2006 potwierdzam. pamietam v8 :), a poza tym http://www.google.com/search?q=audi+v8&...-8&oe=utf-8 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...John Opublikowano 14 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2006 Nie na 100%Więc poprawiam audi 200 to poprzednik v8. Raczej nie znam całej historii wszystkich marek, więc wybaczcie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlun Opublikowano 15 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2006 Z tego co pamiętam V8 miało nadwozie po przeróbkach od Audi 100(typu poszerzenie błotników itp). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...John Opublikowano 15 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2006 To mnie dopiero zamotaliście. Ja już się w sprawie audi nie wypowiadam... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlun Opublikowano 15 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2006 Hehe:P Czytałem poprstu trochę o tm modelu bo mi się podobai pare rzaczy wiem:P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KosiMazaki Opublikowano 15 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2006 (edytowane) KosiMazaki: Widocznie mieli za mało chętnych na tego merca, bo przerobili go na suv'a. A szkoda bo coraz mniej dobrych terenówek. http://moto.onet.pl/1342539,2254,artykul.html Bo najpierw była zwykła G dla wojska i ludu, później powstała wersja AMG tak jak każdego mietka, dalej powstała moda na SUVy w USA i wszystkie gibające się murzyny rzuciły się na G klasse, warto dodać że wznowiono produkcje po 20 latach kiedy to już M klasa była na rynku. Ale wiadomo, stara dobra G klasa była rasową terenówka, rama i "klockowa" sylwetka już nie była tak atrakcyjna mimo obwieszenia jej świecidełkami i tak naprawdę co by z nią nie zrobili to ona zawsze była i jest rasową terenówką pomimo skóry, klimy, większych silników, dodatków elektrycznych itp. Teraz powstaje jakaś klas GL któa będzie takim samym [ciach!]em jak klasa M, widać ewidentnie że to auto robione nie z myślą o nas - Europie. Dodatkowo doszła sprawa kasy i statystyk, skoro 90% posiadaczy terenówek nigdy nimi w teren nie wjeżdza to można uciąć koszty , zrezygować z kosztownej mechaniki, materiałów, ogólnie wytrzymałości i zrobić SUVa któy po ubitej drodze szutrowej pojedzie. Ja bym tego patykiem nie dotknął, gdybym miał wybierać miedzy obiema to z pocałowaniem brałbym Gelandenwagena jako przykład podam ze raz lecielismy i nam na drogę wyskoczył jeleń (taki prawdziwy z rogami :PP a nie taki szpenio znany z polskich dróg siedzący w BMW) ciemno było to wyszedł dzwon. Wysiadamy i już wizja że szykują się wydatki i remont przodu. Patrzymy jeleń leży sztywny a Mietek cały. Pękła tylko nakładka na lewym błotniku. No to skitraliśmy go i odwieźliśmy na skup dziczyzny bo co tak sam będzie siedział sztywny na tej drodze w środku nocy :D Zresztą kiedyś wczytałem przepis na auto terenowe do terenowych Mistrzostw Polski i tam owczesny i mistrz powiedział tak. Bierzemy mosty i zawiechę od G klasy, skrzynie od Cherokee'go, mosty dorabiamy w Warszawie w jakimś tam warsztacie co się profesjonalnie tym zajmuje (można też przerobić te od Gelandki. Reszta wg. uznania ;] Edytowane 15 Lipca 2006 przez KosiMazaki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2006 a mnie zastanawie po cholere ktos wymyslil takie cos jak SUV. ani tym w teren wyjechac, ani na trase(wielkie, ciezkie, nieaerodynamiczne pudlo pewno pali duzo).. i ludzie to kupuja? to tak jak zakladanie telewizorow i niskoprofilowych opon do hummera.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...John Opublikowano 15 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2006 a mnie zastanawie po cholere ktos wymyslil takie cos jak SUV Bo się dobrze sprzedają, a jak widać na rynku coraz więcej tego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 15 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2006 Jestem przekonany, że przynajmniej 50% właścicieli samochodów typu SUV nie ma pojęcia, że z ich samochodów są takie terenówki, jak z waty cukrowej kamizelka kuloodporna. SUV wymyślono po to, abyś nie zakopał się na polnej drodze, gdy wybierzesz się pod namiot, na plażę lub do dziadków na wieś. Cały haczyk w tym, aby mieć świadomość tego, co się kupuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 15 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2006 A mnie sie wydaje, ze SUV'y są chetnie kupowane, bo czlowiek w takim duzym gabarytowo aucie czuje sie bezpiecznie. A jak jeszcze takie autko ma duzo chromów i mocny silnik, to juz jest sie czym pochwalic przed sąsiadami. Ogolnie w Polsce ludzie kupują nowe samochody takze po to, by sie pokazac. Takie jest moje zdanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 15 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2006 Gdzieś słyszałem w TVN chyba, że jakaś tam oragnizacja ekologów czy jakoś tak, domaga sie zaprzestania produkcji suvów bo są nieekonomiczne, kilka procent suvów zjedzie z aswaltu na prawdziwy teren a prawie wszystkie w taki terenie sobie nie poradzą. W Polsce to chęc pokazania że sie ma na taki samochód i jego utrzymanie oraz poprostu komfort jazdy dużym samochodem, bo co jak co to sam chciałbym mieć takie bydle z niezłym silnikiem i do tego całkiem bezpieczne.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...