narcyz Opublikowano 19 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2006 Zgodze sie jednak, ze takie E38 750iL to marzenie :)Znajomy to ma. Szkoda tylko, że w białym kolorze, ale pomimo tego wygląda świetnie. Nigdy jeszcze nie powiedział ile pali, ale chyba sporo, bo zaczął jeździć oszczędnie odkąd kupił to bmw. Co do samochodu za 24k, to mam 2 typy. Audi A4 i Honda Accord, jednak ze sporą przewagą na propozycję numer 2! ;) Niestety, za 25k trudno kupić tą Honde powyżej '99 roku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2006 (edytowane) No to fajnie miałeś! @arnie farciarz jestes :P ja robilem prawko w najwieksze upaly i nie spotkalem chyba zadnej "L" z klima: D robilem prawko w zime i sie nie przydala. :P ale odpowiedni przycisk byl:> i nawet dzialal sprawdzalem jak instruktor poszedl sobie do sklepu:> Edytowane 19 Lipca 2006 przez Gość Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...John Opublikowano 19 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2006 robilem prawko w zime i sie nie przydala. :P ale odpowiedni przycisk byl:> i nawet dzialal sprawdzalem jak instruktor poszedl sobie do sklepu:>Trochę dziwi mnie 1 przycisk i to jak sprawdziłeś działanie klimy w zimie?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 19 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2006 Co cię dziwi w tym 1 przycisku? Zwykła, najprostsza klima, ot co. A z klimatyzacją warto i w zimie jeździć choćby i po to, by szybciej odparowały szyby. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeHow Opublikowano 19 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2006 Pewnie jezdzil Corsa, a jesli system jest tam taki jak w wiekszosci opli, to jest guzik z slicznym platkiem sniegu i to wlasnie jest klima ;] . Obok powinien byc drugi guzik sluzacy do wlaczenia obiegu zamknietego, ktory ma na sobie takze napis max ;] wlaczenie jednego i drugiego daje z wiadomych powodow wiekszy chlod. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 19 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2006 kiepska klima to zlo.... najszybsza droga do powaznych chorob ukladu oddechowego :\\\ niestety nie mozna bez niej wytrzymac w 35C upal :\\ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 19 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2006 Miałem zpp więc dopiero odpisuje.. No to.. zdałem :P Trafiłem na jakiegoś średniego kolesia, spodobało mu sie zatrzymywanie i ruszanie bez szarpania-polecam ;). Ja i 2 inne dziewczyny zdały na chyba 20 osób.. a więcej nie widziałem (zostało z 5 osób) Ale ta duma jak wracasz z placu bez karteczki to coś niesamowitego! mniam :) I co teraz, do starostwa po odbiór czy cośj eszcze ? Kiedy ? :) A co do egzekutorów, to jest ich więcej niż egzaminatorów, z tego co wiem to tylko u mojego kolesia sie zdawało dzisiaj, jedna babka z Kraka składała jakieś tam zażalenie bo jej koleś był chamski itp itd.. Poprostu, jak sie umie jeździć to jest łatwiej, a jak sie umie i źle trafi to nie bata żeby zdać.. ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2006 (edytowane) Pewnie jezdzil Corsa, a jesli system jest tam taki jak w wiekszosci opli, to jest guzik z slicznym platkiem sniegu i to wlasnie jest klima ;] . Obok powinien byc drugi guzik sluzacy do wlaczenia obiegu zamknietego, ktory ma na sobie takze napis max ;] wlaczenie jednego i drugiego daje z wiadomych powodow wiekszy chlod. ano dokladnie tak:> a sprawdzilem dzialanie tym ze po wcisnieciu zapalilo sie swiatelko na tym przycisku:P taka sama klima jest w lancerze ktorego pokazywalem. przycisk on/off a reszte reguluje sie pokretlem od ogrzewania. po nabraniu wprawy mozna calkiem sprawnie regulowac sobie temperature na czuja:> skoro o klimie mowa. jak czesto nalezy wymieniac filtr czy co tam(zrodlo smrodku i bakterii [; )?? nigdy wczesniej nie mialem klimy, a wszyscy mowia ze tam jakies grzyby czy cos sie w fitrach zalega. @hinco gratuluje (...)a jak sie umie i źle trafi to nie bata żeby zdać.. ;]i bardzo dobrze tylko imo powinno byc "obojetnie jak sie trafi" Edytowane 19 Lipca 2006 przez Gość Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 19 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2006 To na 100% jest E38 - a o E36 'na szerokim grillu' pierwsze słysze ;)Po tym, jak zobaczyłem E36@E46, to już mnie nic nie zdziwi. ;) J.O.H.N. paliwo paliwem,ale musisz się liczyć również z cześciami do tego samochodu a to już nie jest pewnie tania zabawa jak to do wszytskich limuzyn.Jestem gotów zaryzykować teorię, iż znalazła by się jakaś część, która byłaby tańsza niż jej odpowiednik do jakiegoś japońskiego wozu. Szukał i udowadniał jednak nie będę - bo to tylko teoria. ;) Mianowicie, trochę lepsza wersja tego co mam teraz czyli passat b4, ale w wersji Vr6 (coraz bardziej mi się podoba (..) Lub Bmw 525 e34 (też piękne). Obydwa tańsze w zakupie o połowę, łatwiejsze w naprawie, no ale wiadomo, komfort i wyposarzenie to już nie to. Jeśli chodzi o "Pasiaka", to zdecydowanie wolałbym B3 - bardziej wizualnie mi się podoba, bo przypomina samochody policyjne/FBI w stanach (Ford Taurus bodajże) - przynajmniej na filmach takie mieli, oczywiście czarne :] Na E34 to mam wielką ochotę, ale moja mama jest drobną osobą i cięzko mi ją przekonać, że ten samochód nie jest wcale taki duży, na jaki wygląda ;). Sam go nie mogę sobie kupić, ale jak zmienimu Uno na niego (bo na coś raczej zmienimy), to 99% czasu byłby moim samochodzikiem. Nie wiem, jak z VW, ale E34 w topowym wyposażeniu nie było złe. Chyba, że potrzebujesz 2-strefowej klimy, barku na napoje, lodowki i telefonu. Klima, skóra, ABS, kontrola trakcji, szyberdach, elektryka i chyba starczy. Nie wiem, jak z poduszkami, bo nigdy nie zwracam uwagi na takie rzeczy. Jako dodatkowy argument, to VR6 ma afaik około 170 kucyków, natomiast 525i 24V ma ich 192. Poza tym jest jeszce model 530, 540 (przewaznie automaty) oraz M5 :] i chcialbym poradzic sie was jaki samochod do 25tys. polecacie ? (nie bedzie to samochod tylko dla mnie, ale dal calej rodziny wiec 4osoby musza spokojnie sie zmiescic) na dynamice az tak bardzo mi nie zalezy (oczywiscie w granicach rozsadku ;) ) warzne zeby malo palil i byl w miare wygodny. Zastanawiam sie nad Fordem Focusem HatchbackNiezłe autko. Nie podobało mi się do czasu, gdy w komisie zobaczyłem wersję 3D, po lekkim tuningu, czarną - no i cena była niezła wtedy. Nie pamiętam jednak jaka. Natomiast Focus 2 to już poezja. Przy tych 25K to też rozważyłbym A4. 1.9TDI 130KM byłby chyba tym, czego szukasz. Ewentualnie 2.5TDI, o ile takie tam wkładali - nie orientuję się w nowych Audi. Poza tym jest Passat, Octavia, Vectra B, BMW E39 (seria 5). Jeśli za duże, to Astra II, Golf IV, Audi A3. @J.O.H.N. hmmm no nie wiem nie chcialbym sie chyba pchac w auto ponizej rocznika 2000.Będziesz jeździł autem czy rocznikiem? Jeśli dobrze kupisz, to tym samochodem będą jeszcze Twoje dzieci jeździć. Jak trafisz źle, to nawet rocznik 2003 Cię nie uratuje. Poza tym patrząc na rocznik, musisz zejść w dół jeśli chodzi o klasę samochodu - w końcu coś za coś. Jeśli wolałbyś np 2-letnią Fabię itp, to proszę bardzo. Zauważ jednak, że większość taksówek to stare, sprawdzone samochody, a nie nówki z dolnej półki. Pomijając już rozmairy i komfort, to liczy się sprawdzona marka i model. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Vip_ Opublikowano 19 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2006 Panocki nowe foty :mrgreen: :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2006 teraz jak pojedziesz na zakupy musisz parkowac kolo drogich samochodow albo peugeota 1007 :> tylna felga jakos tak nie pasuje do calosci [; Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Vip_ Opublikowano 19 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2006 tylna felga jakos tak nie pasuje do calosci [; gdzie tam ...troszeczke sie tylko BBS zakurzyl :lol: :lol: :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 20 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2006 Oto i moje marzenie. :) http://youtube.com/watch?v=M8haGli-z9g&...rch=lancer%20mr Czyż nie jest niesamowity? :mrgreen: BTW. Vip. Mam takie osobiste pytanie: Czy gdy kupowałeś tą Vectrę, wiedziałeś jak bardzo ją pokochasz i ile pieniędzy w nią władujesz? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 20 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2006 W pracy jeżdżę takimi wozemi: R14, RX 50 i jeszcze jednym, którego nazwy nie pamiętam, więc w sieci nie znajdę raczej. Funkcjonalnie identyczny z R14, lecz dużo starszy i inny konstrukcyjnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 20 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2006 Moj ojciec (ja tez potrafie, czasem mu pomagam) pracuje na JCB 3CX :arrow: Oprócz tego mamy jeszcze starego Waryńskiego na kołach. Głownie na nim ojciec robi, a JCB praktycznie tylko zawala. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Errorx Opublikowano 20 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2006 Moj ojciec (ja tez potrafie, czasem mu pomagam) pracuje na JCB 3CX :arrow: Oprócz tego mamy jeszcze starego Waryńskiego na kołach. Głownie na nim ojciec robi, a JCB praktycznie tylko zawala. Jako dzieciak strasznie chcialem cos takiego miec :rolleyes: BTW Jakie polecacie opony letnie 205/55 R16? Auto: Mondeo '02 moc: 130km Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XwA Opublikowano 20 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2006 _Vip_>>> w jaki sposob przygotowywales te klamki do malowania?:> piaskowałes to czymś czy jak?:> Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeHow Opublikowano 20 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2006 z tego co widze, to chyba jest to vectra B. Jaki tam silnik wpakowales? :] Napisz wiecej o tym samochodzie, bo nie sledze wystarczajaco tematu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 20 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2006 (edytowane) Jako dzieciak strasznie chcialem cos takiego miec :rolleyes: BTW Jakie polecacie opony letnie 205/55 R16? Auto: Mondeo '02 moc: 130km Chyba Continentale są the best np: Conti Sport 2 TAKIE lub Goodyear NCT5 (takie ma moj tata w swoim Mondeo i rewelacyjnie sie jezdzi) TUTAJ Edytowane 20 Lipca 2006 przez torque8 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Vip_ Opublikowano 20 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2006 (edytowane) Oto i moje marzenie. :) 2235637[/snapback] _Vip_>>> w jaki sposob przygotowywales te klamki do malowania?:> piaskowałes to czymś czy jak?:> wiec tak... najpierw oczyscza sie cala powierzchnie, nastepnie psika specjalnym preparatem , ktory wchodzi w reakcje z plastikiem (takie jakby gruntowanie) nastepnie podklad i lakier + klar identyczna metoda maluje sie plastiki w fabrykach dobry lakiernik to podstawa i po takim zabiegu nie ma prawa nic odpryskiwac, niezaleznie od pory roku i temperatur co do Viki... tak to Vectra B z roku 96 z silniorem 1.8 16V (X18XE) z instalacja LPG Landi Renzo. Zawieszka posadzona o -25mm na sprezynach Irmscher z VB wersji SPORT.Obrecze BBS RX 7x16 o identycznym wzorem jak te montowane w najmocniejszej seryjnie produkowanej VB oznaczonej symbolem i500 w planach swap na 2.0 16V ze wzgledu na ogolna prostote takiej modyfikacji...zmienia sie TYLKO dol silnika....wszystkie pozostale elementy sa identyczne w tych dwoch ,blizniaczych silniczkach ( a jest to najtansza metoda na uzyskanie dodatkowych 20koni :] ) do tego sportowy kolektor, katalizator oraz srodek jako uzupelnienie dedykowanego tlumika z Michael Tuning Systems z Żor, walki irmscherowski i bedzie cacy :] Edytowane 20 Lipca 2006 przez _Vip_ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2006 (edytowane) moze to tylko zwykly opel ale to moj opel :Dno pewnie:> ...nastepna bedzie taka sama tylko poliftowa i z 2.5 V6 moze przeszczep serca lepiej? teorytycznie powinno pasowac bez zadnych przerobek. i zachowassz nie bedziesz sie musial rozstawac ze swoja Viki:> Edytowane 20 Lipca 2006 przez Gość Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukmek Opublikowano 20 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2006 BTW: Jakie polecacie opony letnie 205/55 R16? Auto: Mondeo '02 moc: 130km Polecam Firestony FHSZ80. Ojciec ma te gumy złożone w Golfie IV TDI@177KM i mówi, że to są jedne z najlepszych opon na jakich jeździł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Vip_ Opublikowano 20 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2006 (edytowane) no pewnie:> moze przeszczep serca lepiej? teorytycznie powinno pasowac bez zadnych przerobek. i zachowassz nie bedziesz sie musial rozstawac ze swoja Viki:> niestety taki SWAP jest calkowicie nieoplacalny ...koszta sa ogromniaste bo trzeba zmienic poprostu wszystko na tej budzie max to 2.0 16V o nominalnej mocy 136koni ...jednak po niewielkich przerobkach mozna taki silniczek wykrecic leciutko na 150koni a wtedy przy relatywnie nizszej masie od ciezkiej, 170konnej V6 osiagi sa porownywalne mysle ze wystarczy :] ....V6 jest niestety droga w serwisowaniu a i wypic lubi :] http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=114553181 - Omega C - grrr :twisted: A jezeli nie to ostanie Omegi B na pelnym wypasie. W tej cenie to sobie mozna kolorkami przebierac. tylko nie z tym silnikiem :/ 2.5 TDS to silnik BMW i o ile w bejcach radzi sobie cacy to chlopcy opla zdoopcyli calkowicie jego chlodzenie i poprostu ten silnik sie notorycznie syci i stwarza problemy, a i koszta serwisowania nie sa miskie (BMW) ....ogolnie jesli opel to TYLKO BENZYNIAK ...ewntualnie nowe klekoty serii CDTI ktore sa pochodnymi fiatowskich JTD poprzednie silniki diesla, szczegolnie 2.0 DTL czy DTH maja problemy z pompami paliwa no i felerna skrzynie o oznaczeniu F18 ktora to pada poprostu zawsze...a koszta sa spore, naszczescie dosc szybko je wycofali za to taka omecia (i nie C tylko poliftowa B) z silnikiem 3.0 V6 to prawdziwe cacuszko :] np. taka :] - http://www.allegro.pl/item115766697_opel_o...uper_auto_.html Edytowane 20 Lipca 2006 przez _Vip_ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 21 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2006 2.5 TDS to silnik BMW i o ile w bejcach radzi sobie cacy to chlopcy opla zdoopcyli calkowicie jego chlodzenie i poprostu ten silnik sie notorycznie syci i stwarza problemy, a i koszta serwisowania nie sa miskie (BMW) ....ogolnie jesli opel to TYLKO BENZYNIAK ...ewntualnie nowe klekoty serii CDTI ktore sa pochodnymi fiatowskich JTDKurcze tu nie moge sie z Toba zgodzic. Mam juz jako takie pojecie o BMW, interesowalem sie tez sporo cenami czesci, naprawami i w rzeczywistosci ogromny koszt utrzymania takiej przecietnej E36 320i czy E34 525tds to mit.. Jesli dbasz o samochód, to on bedzie naprawde trwały i niezawodny, a najczęstrze problemy wynikają ze słabych instalacji gazowych (strzały gazu, spalanie, osłabienie silnika), albo deptania po garach na zimnym silniku (turbina w tds). Koszty utrzymania są o wiele wyższe w przypadku serii 7 czy M3/M5, ale kto kupuje auta tej klasy musi sie z tym liczyc. Wniosek, jakie wyciągnalem z forum BMW to, ze tak naprawde największą zmorą porządnych włascicieli BMW są ich poprzednicy. Nie zauwazylem, zeby ktos narzekał na zajeżdzone silniki, raczej na osprzęt, z którym mozna sobie poradzic. Nikt też mi nie powie, ze 2.5l tds to przecietny silnik ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu90 Opublikowano 21 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2006 Ja autobusem ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Vip_ Opublikowano 21 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2006 (edytowane) Kurcze tu nie moge sie z Toba zgodzic. Mam juz jako takie pojecie o BMW, interesowalem sie tez sporo cenami czesci, naprawami i w rzeczywistosci ogromny koszt utrzymania takiej przecietnej E36 320i czy E34 525tds to mit.. Jesli dbasz o samochód, to on bedzie naprawde trwały i niezawodny, a najczęstrze problemy wynikają ze słabych instalacji gazowych (strzały gazu, spalanie, osłabienie silnika), albo deptania po garach na zimnym silniku (turbina w tds). Koszty utrzymania są o wiele wyższe w przypadku serii 7 czy M3/M5, ale kto kupuje auta tej klasy musi sie z tym liczyc. Wniosek, jakie wyciągnalem z forum BMW to, ze tak naprawde największą zmorą porządnych włascicieli BMW są ich poprzednicy. Nie zauwazylem, zeby ktos narzekał na zajeżdzone silniki, raczej na osprzęt, z którym mozna sobie poradzic. Nikt też mi nie powie, ze 2.5l tds to przecietny silnik ;) inaczej powiem ... 2.5TD montowany w omegach (2.5TDS z BMW) to jeden z najbardziej awaryjnych silnikow jakie siedza w omegach, ale jest to spowodowane bledami konstrukcyjnymi ukladu chlodzenia panow z GM, a nie samego silnika, ktory w BeMkach sprawuje sie wysmienicie.A koszt serwisowania jest relatywnie wyzszy niz pozostalych oplowskich jednostek (tu akurat nie ma sie co dziwic :] ) teraz pasi ? :] info z omega klub polska :] jak dla mnie to albo nowe oplowskie klekoty seri CDTi albo benzyniaki Edytowane 21 Lipca 2006 przez _Vip_ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayk Opublikowano 21 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2006 Poginam Neoplanem :P ..ale juz niedługo :D na dniach planuje zakupik furki w granicach 10-12tys. Celuje w Astrę I (najlepiej z LPG), brałem też pod uwagę Punto i Megankę. PS: znacie w miare konkretne forum o Oplach? (na jednym od 4 dni czekam na aktywację konta <_< )? Co polecacie? Z jakimi garami? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Vip_ Opublikowano 21 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2006 (edytowane) asterka najlepiej 1.6 16V ...przy tej masie naprawde fajnie to lata silniki 8V sa za to praktycznie bezawaryjne i tanie w eksploatacji ale ja bym bral 1.6 16V + lpg (sam najpierw celowalem w astre) ...silnik X16XEL to ten sam co jest monowany w Vectrach ...plus jest taki ze bardzo latwo go zagazowac zwykla instalka IIgen. z mikserem i reduktorem tu masz fora http://www.att-tuning.tar.pl/index.php http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=&Board=astra i polecam stronke : http://astra.autokacik.pl/ masz jakies pytania to wal Edytowane 21 Lipca 2006 przez _Vip_ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayk Opublikowano 21 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2006 ale ja bym bral 1.6 16V + lpg (sam najpierw celowalem w astre) myslałem o 1.4 16v z LPG - troche zejde z opłat, ale nie wiem jak ze spalaniem (codziennie szykuje mi sie jazda przez pół Warszawy, w tym 2-3 konkretne notorycznie powtarzające się co rano korki, nie ma ze ich nie ma - zawsze są :angry: ). PS: autokącik to to forum, ktore wspomniałem w poprzednim poscie :lol: Vip -> to ty lakerujesz tą vektre? zaczeło ją brać w progach po zimie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Vip_ Opublikowano 21 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2006 (edytowane) myslałem o 1.4 16v z LPG - troche zejde z opłat, ale nie wiem jak ze spalaniem (codziennie szykuje mi sie jazda przez pół Warszawy, w tym 2-3 konkretne notorycznie powtarzające się co rano korki, nie ma ze ich nie ma - zawsze są :angry: ). PS: autokącik to to forum, ktore wspomniałem w poprzednim poscie :lol: Vip -> to ty lakerujesz tą vektre? zaczeło ją brać w progach po zimie? odpusc 1.4 ...pali tyle samo co 1.6 a juz tak fajnie nie smiga pewno ze ja lakieruje Viki :] ...korozji to bylo malutko ...poprostu chce zrobic sobie igle puki mam na to kase :] nie chce mi sie gadac kolejny raz, tu masz topic : http://forum.vectraklub.pl/viewtopic.php?t=24212&start=0 EDIT jak masz brac 1.4 16V to wez lepiej 1.6 8V ...podobnie jezdzi a jest mniej awaryjny i mniej siorpie ta jest fajna : http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=115127479 nie boj sie automatycznej skrzyni ...zdaniem wielu do astry to najlepsza skrzynia :] jezdzilem identyczna tez na automacie i naprawde jest bardzo pozytywnie Edytowane 21 Lipca 2006 przez _Vip_ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...