Skocz do zawartości
Macho

Jakim wozem jeździsz? - motoryzacja

Rekomendowane odpowiedzi

no pewnie:>

moze przeszczep serca lepiej? teorytycznie powinno pasowac bez zadnych przerobek. i zachowassz nie bedziesz sie musial rozstawac ze swoja Viki:>

niestety taki SWAP jest calkowicie nieoplacalny ...koszta sa ogromniaste bo trzeba zmienic poprostu wszystko

 

na tej budzie max to 2.0 16V o nominalnej mocy 136koni ...jednak po niewielkich przerobkach mozna taki silniczek wykrecic leciutko na 150koni a wtedy przy relatywnie nizszej masie od ciezkiej, 170konnej V6 osiagi sa porownywalne

 

mysle ze wystarczy :] ....V6 jest niestety droga w serwisowaniu a i wypic lubi :]

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=114553181 - Omega C - grrr :twisted:

A jezeli nie to ostanie Omegi B na pelnym wypasie. W tej cenie to sobie mozna kolorkami przebierac.

tylko nie z tym silnikiem :/

 

2.5 TDS to silnik BMW i o ile w bejcach radzi sobie cacy to chlopcy opla zdoopcyli calkowicie jego chlodzenie i poprostu ten silnik sie notorycznie syci i stwarza problemy, a i koszta serwisowania nie sa miskie (BMW) ....ogolnie jesli opel to TYLKO BENZYNIAK ...ewntualnie nowe klekoty serii CDTI ktore sa pochodnymi fiatowskich JTD

 

poprzednie silniki diesla, szczegolnie 2.0 DTL czy DTH maja problemy z pompami paliwa no i felerna skrzynie o oznaczeniu F18 ktora to pada poprostu zawsze...a koszta sa spore, naszczescie dosc szybko je wycofali

 

za to taka omecia (i nie C tylko poliftowa B) z silnikiem 3.0 V6 to prawdziwe cacuszko :]

 

np. taka :] - http://www.allegro.pl/item115766697_opel_o...uper_auto_.html

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Edytowane przez _Vip_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.5 TDS to silnik BMW i o ile w bejcach radzi sobie cacy to chlopcy opla zdoopcyli calkowicie jego chlodzenie i poprostu ten silnik sie notorycznie syci i stwarza problemy, a i koszta serwisowania nie sa miskie (BMW) ....ogolnie jesli opel to TYLKO BENZYNIAK ...ewntualnie nowe klekoty serii CDTI ktore sa pochodnymi fiatowskich JTD

Kurcze tu nie moge sie z Toba zgodzic. Mam juz jako takie pojecie o BMW, interesowalem sie tez sporo cenami czesci, naprawami i w rzeczywistosci ogromny koszt utrzymania takiej przecietnej E36 320i czy E34 525tds to mit.. Jesli dbasz o samochód, to on bedzie naprawde trwały i niezawodny, a najczęstrze problemy wynikają ze słabych instalacji gazowych (strzały gazu, spalanie, osłabienie silnika), albo deptania po garach na zimnym silniku (turbina w tds).

 

Koszty utrzymania są o wiele wyższe w przypadku serii 7 czy M3/M5, ale kto kupuje auta tej klasy musi sie z tym liczyc.

 

Wniosek, jakie wyciągnalem z forum BMW to, ze tak naprawde największą zmorą porządnych włascicieli BMW są ich poprzednicy. Nie zauwazylem, zeby ktos narzekał na zajeżdzone silniki, raczej na osprzęt, z którym mozna sobie poradzic.

 

Nikt też mi nie powie, ze 2.5l tds to przecietny silnik ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze tu nie moge sie z Toba zgodzic. Mam juz jako takie pojecie o BMW, interesowalem sie tez sporo cenami czesci, naprawami i w rzeczywistosci ogromny koszt utrzymania takiej przecietnej E36 320i czy E34 525tds to mit.. Jesli dbasz o samochód, to on bedzie naprawde trwały i niezawodny, a najczęstrze problemy wynikają ze słabych instalacji gazowych (strzały gazu, spalanie, osłabienie silnika), albo deptania po garach na zimnym silniku (turbina w tds).

 

Koszty utrzymania są o wiele wyższe w przypadku serii 7 czy M3/M5, ale kto kupuje auta tej klasy musi sie z tym liczyc.

 

Wniosek, jakie wyciągnalem z forum BMW to, ze tak naprawde największą zmorą porządnych włascicieli BMW są ich poprzednicy. Nie zauwazylem, zeby ktos narzekał na zajeżdzone silniki, raczej na osprzęt, z którym mozna sobie poradzic.

 

Nikt też mi nie powie, ze 2.5l tds to przecietny silnik ;)

inaczej powiem ...

 

2.5TD montowany w omegach (2.5TDS z BMW) to jeden z najbardziej awaryjnych silnikow jakie siedza w omegach, ale jest to spowodowane bledami konstrukcyjnymi ukladu chlodzenia panow z GM, a nie samego silnika, ktory w BeMkach sprawuje sie wysmienicie.A koszt serwisowania jest relatywnie wyzszy niz pozostalych oplowskich jednostek (tu akurat nie ma sie co dziwic :] )

 

teraz pasi ? :]

 

info z omega klub polska :]

 

jak dla mnie to albo nowe oplowskie klekoty seri CDTi albo benzyniaki

Edytowane przez _Vip_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poginam Neoplanem :P

 

..ale juz niedługo :D

 

na dniach planuje zakupik furki w granicach 10-12tys. Celuje w Astrę I (najlepiej z LPG), brałem też pod uwagę Punto i Megankę. PS: znacie w miare konkretne forum o Oplach? (na jednym od 4 dni czekam na aktywację konta <_< )?

 

Co polecacie? Z jakimi garami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

asterka najlepiej 1.6 16V ...przy tej masie naprawde fajnie to lata

 

silniki 8V sa za to praktycznie bezawaryjne i tanie w eksploatacji

 

ale ja bym bral 1.6 16V + lpg (sam najpierw celowalem w astre) ...silnik X16XEL to ten sam co jest monowany w Vectrach ...plus jest taki ze bardzo latwo go zagazowac zwykla instalka IIgen. z mikserem i reduktorem

 

tu masz fora

 

http://www.att-tuning.tar.pl/index.php

 

http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=&Board=astra

 

i polecam stronke : http://astra.autokacik.pl/

 

masz jakies pytania to wal

Edytowane przez _Vip_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale ja bym bral 1.6 16V + lpg (sam najpierw celowalem w astre)

myslałem o 1.4 16v z LPG - troche zejde z opłat, ale nie wiem jak ze spalaniem (codziennie szykuje mi sie jazda przez pół Warszawy, w tym 2-3 konkretne notorycznie powtarzające się co rano korki, nie ma ze ich nie ma - zawsze są :angry: ).

 

PS: autokącik to to forum, ktore wspomniałem w poprzednim poscie :lol:

 

Vip -> to ty lakerujesz tą vektre? zaczeło ją brać w progach po zimie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myslałem o 1.4 16v z LPG - troche zejde z opłat, ale nie wiem jak ze spalaniem (codziennie szykuje mi sie jazda przez pół Warszawy, w tym 2-3 konkretne notorycznie powtarzające się co rano korki, nie ma ze ich nie ma - zawsze są :angry: ).

 

PS: autokącik to to forum, ktore wspomniałem w poprzednim poscie :lol:

 

Vip -> to ty lakerujesz tą vektre? zaczeło ją brać w progach po zimie?

 

odpusc 1.4 ...pali tyle samo co 1.6 a juz tak fajnie nie smiga

 

pewno ze ja lakieruje Viki :] ...korozji to bylo malutko ...poprostu chce zrobic sobie igle puki mam na to kase :]

 

nie chce mi sie gadac kolejny raz, tu masz topic : http://forum.vectraklub.pl/viewtopic.php?t=24212&start=0

 

EDIT

 

jak masz brac 1.4 16V to wez lepiej 1.6 8V ...podobnie jezdzi a jest mniej awaryjny i mniej siorpie

 

ta jest fajna : http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=115127479

 

nie boj sie automatycznej skrzyni ...zdaniem wielu do astry to najlepsza skrzynia :]

jezdzilem identyczna tez na automacie i naprawde jest bardzo pozytywnie

Edytowane przez _Vip_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w planach swap na 2.0 16V ze wzgledu na ogolna prostote takiej modyfikacji...zmienia sie TYLKO dol silnika....wszystkie pozostale elementy sa identyczne w tych dwoch ,blizniaczych silniczkach ( a jest to najtansza metoda na uzyskanie dodatkowych 20koni :] )

 

do tego sportowy kolektor, katalizator oraz srodek jako uzupelnienie dedykowanego tlumika z Michael Tuning Systems z Żor, walki irmscherowski i bedzie cacy :]

A chłodzenie zamierzasz zostawić stock'owe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak masz brac 1.4 16V to wez lepiej 1.6 8V ...podobnie jezdzi a jest mniej awaryjny i mniej siorpie

 

ta jest fajna : http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=115127479

 

nie boj sie automatycznej skrzyni ...zdaniem wielu do astry to najlepsza skrzynia :]

jezdzilem identyczna tez na automacie i naprawde jest bardzo pozytywnie

szczerze, to zdecydowanie wolę manuala. Nie boje się autmatołów, poprostu preferuję pełną kontrolę tego, co się dzieje :wink:

 

PS.: dodam, ze osobiści dyskwalifikuje czerwone i białe autka, z całkowitym embargo na te drugie :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szczerze, to zdecydowanie wolę manuala. Nie boje się autmatołów, poprostu preferuję pełną kontrolę tego, co się dzieje :wink:

 

PS.: dodam, ze osobiści dyskwalifikuje czerwone i białe autka, z całkowitym embargo na te drugie :lol:

 

i bardzo dobrze ...bialych samochodow sie nie kupuje, a czarwone to moze byc ferrari :]

 

tak jak mowie...szukaj 1.6 16V

 

rocznikiem sie nie sugeruj...tak samo bedzie Ci korodowal rocznik 97 jak i 99.Tak samo przebieg nie jest adekwatny do stanu technicznego autka

 

wazne zeby autko nie bylo walone z kazdej strony czy po dachowaniu :]

 

A chłodzenie zamierzasz zostawić stock'owe?

pewno, nie ma co szalec ....150hp to jest tylko 14konikow wiecej niz seria w przypadku 2.0

 

dolotu tez nie bede zmienial....szkoda mi przeplywomierza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki za pomoc :) mysle ze bede sie rozgladal miedzy tymi samochodami (focus, a4, passat, omega, vectra) i wyszukiwal najlepszej oferty :) no i rozwazyl opinnie rodzicow wkoncu oni wkladaja w to pieniadze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm..

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=116614788 - tylko pewnie nie oclony <_<

 

PS: co to jest Webasto? czy nie brakuje mu osłony na silniku? tego plastiku?

 

a ztym typem prawie sie juz ustawiałem:

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=116599995

 

PS2: co myślice o butli w zapasie, a sam zapas w pokrowcu luzem w bagazniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm..

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=116614788 - tylko pewnie nie oclony <_<

 

PS: co to jest Webasto? czy nie brakuje mu osłony na silniku? tego plastiku?

 

a ztym typem prawie sie juz ustawiałem:

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=116599995

 

PS2: co myślice o butli w zapasie, a sam zapas w pokrowcu luzem w bagazniku?

 

co do pierwszej :

 

cos mi sie nie widzi w tym autku ....halogenow w zderzaku brakuje, cos czuje ze byl maly dzwon ...wskazuje na to tez minimalnie inny lakier przednich nadkoli i drzwi (ale moze taka fota)

 

druga bardzo ladna ...widac ze autko zadbane.Butla w kole to bardzo dobre wyjscie i jak tylko mi sie skonczy legalizacja mojego walca to sam sobie taka zapodam :]

 

WEBASTO to system dogrzewania bez odpalania silnika.Klikasz w zime z balkonu,zalancza sie ogrzewanie,schodzisz na dol do autka i juz masz cieplutko i nie musisz niczego drapac :]

 

zadnej pokrywy mu nie brakuje ...to jest silnik 8zaworowy o mocy 60hp i wlasnie tak to wyglada

Edytowane przez _Vip_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gratsy Vip! Pięknie się prezentuje niunia :) Klamki też polakierowane z tego co widać 1sza klasa, więc teraz już na bank oddaję im swoje autko do restylingu.

 

PS. Nie chciałeś zrobić sobie małego wycięcia w zderzaku na tłumik końcowy, coś a'la Dołączona grafika ? Oprócz tego idealny tunning wizualny autka jak dla mnie (czyli zawiasik, ładne aluski, szybki- dobra, dymionych szybek to Ty nie masz, coś muszę mniej "ziółek" przed

snem pić ;)).

 

PPS. Dodawanie miniaturek jest po ostatnim up'ie totalnie zwalone jak dla mnie.

Edytowane przez draak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma co kombinowac z wycieciami bo pewnie by sie skonczylo na tym ze byloby trzeba nowy zderzak kupic :D :D :D

 

jest pieknie tak jak jest

 

tylko musze sobie jeszcze skolowac gume pod przedni zderzak i finito narazie B-)

 

jestem okropnie zadowolony, dodatkowo chlopaki zakonserwowali mi calutenkie autko i to za free bez zadnego wspominania na ten temat z mojej strony :rolleyes:

 

jak co to wal do mnie i bedziemy zaklepywac termin dla Ciebie :]

 

Edit

 

foty wlepione juz tak jak trzeba :]

Edytowane przez _Vip_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękna ta vectra, wygląda ja nówka :D

Jak bys chciał ją sprzedać to ile bys za nią chciał $ ?? tak z ciekawości pytam :) :)

Edytowane przez maruh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko idzie kupic kwestia ilosci posiadanej gotowki $$$ :rolleyes:

ojca i matke tez bys sprzedal ?? :]

 

Viki zostanie ze mna na dlugo ...a jak sie dorobie i kupie cos wiekszego to Viki powedruje w rece mojej ladniejszej polowy :]

Edytowane przez _Vip_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Viki zostanie ze mna na dlugo ...a jak sie dorobie i kupie cos wiekszego to Viki powedruje w rece mojej ladniejszej polowy :]

a ile ma ona km nabiegane? rocznik 96 wiec celuje w over 200.000?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vip - tak patrzę na te zdjęcia - na zdjęcie tyłu i coś mi nie pasuje - tylko co - a to znaczek Opla - a raczej jego brak :P A tak poza tym to autko pięknie zrobione - ciekawe, czy moje nowe wozidło będzie wymagać malowania - ale do Katowić z Wawy daleko (no chyba że akurat będę w Krakowie na dłużej).

 

BTW - załóż szersze opony :P http://nitro.tronder.net/bilder/Hansey%20V...B1/P1010004.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Slicznie wyglada teraz.

Jeszcze zeby sie teraz nie psula i bedzie git.

Ile przycalowales za to wszystko ?

1.6k pln po naprawde duuuzej znizce :] ...normalnie z konserwacja 2.5k

 

z tymi silnikami to jest tak ...w kazdej przy przebiegu ok. 100k siada przeplywka i czujnik polozenia walu, ale jak to wymienisz to juz wiecej typowych usterek nie ma, nie liczac spraw eksploatacyjnych czyli np. zawieszka :]

 

nalatane ma 256k km a silniczek chodzi jak zegareczek :] (poprzedni wlasciciel latal glownie na trasach)

 

musialo by mnie po[ciach!]lic :]

 

i to nie szersze opony tylko zle dobrane do felgi ...jak dla mnie debilizm

Edytowane przez _Vip_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.6k pln po naprawde duuuzej znizce :] ...normalnie z konserwacja 2.5k

 

z tymi silnikami to jest tak ...w kazdej przy przebiegu ok. 100k siada przeplywka i czujnik polozenia walu, ale jak to wymienisz to juz wiecej typowych usterek nie ma, nie liczac spraw eksploatacyjnych czyli np. zawieszka :]

 

nalatane ma 256k km a silniczek chodzi jak zegareczek :] (poprzedni wlasciciel latal glownie na trasach)

Całkiem realny przebieg

Ostatnio ogladałem honde z przebiegiem 95k :lol: w pamieci miała pow 200-250 kierownica łysa na maxa a siedzenia bardzo mocno poprzecierane ogolnie auto było w opłakanym stanie a ktos z kim ogladałem to auto kupił je choc mu odradzałem ale co tam ja sie nie znam z drugiej strony na allegro za 2k wiecej niz dał takie autka wygladaja o wiele lepiej :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...