Skocz do zawartości
Macho

Jakim wozem jeździsz? - motoryzacja

Rekomendowane odpowiedzi

Polecam Mitsubishi Colta/Mirage z silniekiem 1.8 16V autko ma 135hp a w wersji GTI 165hp. Brat jezdzi takim GTI na delivery wiec dziennie robi jakies 170mil i mimo przebiegu juz 189tys mil (300tys km) silnik chodzi jak nowy jak i reszta podzespolow. Wedlug danych od zera do setki ma w 7.9s i czuc ze autko ma naprawde kopa, oraz nieduzo pali.

Szkoda tylko, ze w Europie ciezko znalezc wersje z tym silnikiem :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę się czepiać ale to zdanie jest nielogiczne.

W dodatku:

 

I raczej turbinę wymyślono dużo wcześniej, zastosowano ją w aucie dopiero w 74 roku i to dla sportu, a nie aby poprawić ekonomiczność auta.

O proszę:

Tak dla ścisłości.

to, ze turbina byla wczesniej nie podlega dyskusji!

jesli chodzi o VTEC to tak jak pisalem ta technologia zostala opracowana z powodu wysokich cen paliwa w latach kryzysu paliwowego

technologia byla/jest alternatywa dla aut z turbodoladowaniem, ktore palily bardzo wiele paliwa

auta z VTECiem posiadaja osiagi jak auta z turbodoladowaniem, jednak zuzywaja duzo mniej paliwa i o o chodzilo konstruktorom tej technologi ;)

to VTEC zostal wymyslony w latach 80, a nie turbina.... czytamy ze zrozumieniem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam Mitsubishi Colta/Mirage z silniekiem 1.8 16V autko ma 135hp a w wersji GTI 165hp. Brat jezdzi takim GTI na delivery wiec dziennie robi jakies 170mil i mimo przebiegu juz 189tys mil (300tys km) silnik chodzi jak nowy jak i reszta podzespolow. Wedlug danych od zera do setki ma w 7.9s i czuc ze autko ma naprawde kopa, oraz nieduzo pali.

Szkoda tylko, ze w Europie ciezko znalezc wersje z tym silnikiem :(

Musisz sobie ulozyc bardziej informacje na temat Coltow.

Nie ma Colta z fabrycznym 135hp oraz 165hp chocby nie wiem czy byla to wersja z Marsa.

Wersja 1,8 GTI ma 140hp.

Jedyna prawda to, ze chodzi jak odrzutowiec i zadowala sie umiarkowanym spalaniem na pewno mniejszym niz silniki Eco z Opla nawet o poj. 1.4l i mocy 75 zdechlych wołów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może była jednak wersja ale na rynek Japoński o takiej mocy? Bo wiem że carisma z silnikiem 1,8 GDI własnie na rynku Japońskim była mocniejsza niż na rynek europejski(w Europie jakieś gorsze paliwo jest i dlatego tak zrobiona). Bo tak to GTI to tak jak piszesz 140 kucy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma szans !

Nie bylo silnika Colta w zadnym roczniku 165hp fabrycznie.

Jest jedna strzala nazywa sie Cyborg popularniej MIVEC.

Ale on ma 175hp i w okolicach 6.8s 0-100.

Podejrzewam, ze nie ma takiego w Polsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może była jednak wersja ale na rynek Japoński o takiej mocy? Bo wiem że carisma z silnikiem 1,8 GDI własnie na rynku Japońskim była mocniejsza niż na rynek europejski(w Europie jakieś gorsze paliwo jest i dlatego tak zrobiona). Bo tak to GTI to tak jak piszesz 140 kucy.

Na rynku japońskim są mocniejsze wersje odpowiedników, które są sprzedawane w EDM ;) i jest ich bardzo dużo. Z coltem nie wiem jak jest, ale tu http://www.passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=17 można poczytać o japosnkich rarytasach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

// [ tu bylo ogloszenie - zostalo wyciete, gdyz od takich rzeczy mamy dział Giełda ]

// fipa

 

Acha. Kupiliśmy vectre kombi 2.0 ecotec, i powiem że chodzi całkiem fajnutko. Na trasie spalił niecałe 5litrów na 100km !!! Nie wiedziałem że te silniki są aż tak ECOnomiczne ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Acha. Kupiliśmy vectre kombi 2.0 ecotec, i powiem że chodzi całkiem fajnutko. Na trasie spalił niecałe 5litrów na 100km !!! Nie wiedziałem że te silniki są aż tak ECOnomiczne ;)

Nie wierze, ze dwulitrowy silnik moze tyle spalić..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

choinka, nie wiedziałem o tych ogłoszeniach, fuck :wisielec:

 

Co do spalania to prawda. Trasa przebiegała od Olsztyna do miejscowości w której mieszkam, nalaliśmy na stacji bak pod sam korek, wyzerowaliśmy licznik i ruszyliśmy. Gdzieś w okolicach 240km postanowiliśmy zjechać, na stację i znów zatankować do pełna, żeby zobaczyć ile spaliło, weszło niecałe 11,5 litrów !! Ze stacji ruszyliśmy ku miejsca naszego zamieszkania (znów oczywiście wyzerowaliśmy licznik) i pod moim rodzimym Kętrzynem znów zatankowaliśmy do pełna, weszło DOKŁADNIE 10litrów, a przejechaliśmy od ostatniej stacji równo 217km. Trudno byłoby stawiać tu na licznik.

 

Co prawda jest to dwulitrowy silnik ale to DIESEL i ma niestety tylko 82KM. Zapomniałem to dopisać w poprzednm poście. Z resztą są 2litrowe silniki benzynowe ecoteca do opli ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Grzechu_1990

Co prawda jest to dwulitrowy silnik ale to DIESEL i ma niestety tylko 82KM. Zapomniałem to dopisać w poprzednm poście. Z resztą są 2litrowe silniki benzynowe ecoteca do opli ??

Jak sie sprawuje, jak przyśpiesza i jakie ogólnie osiągi ma?? Co do 2.0l w benzynie to jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiesz, moim punktem odniesienia może być tylko moja poprzednia felka z silnikiem 1.3 67KM. Noi w porównaniu do niej to diabełek :)

 

Konkrety, przyspieszenie jest moim zdaniem bardzo dobre, w końcu można bez problemu wyprzedzać tiry. No cóż jeśli chodzi głośność to jedt trochę inaczej niż w większości dieslów. Z zewnątrz terkocze jak wszystkie, ale wewnątrz podczas jazdy, przypomina mi to bardziej takie basowe buczenie ;) Ogólnie mnie to jakoś nie przeszkadza. Wada jest to, że poniżej 1,5tys. obrotów wpada silniczek w małe wibracje co powoduje, że strasznie trzeszczą plastiki z przodu :lol: Co do prowadzenia, jest naprawdę niesamowita, świetnie trzyma się drogi, ma miększe zawiesznie od felcci i moim zdaniem dużo lepiej tłumi nierówności na drogach (ale to imho nie to samo jak w beemce 735 :twisted2:)

 

Samochód jest z roku 1997, i jak na 9latka trzyma się WYŚMIENICIE. Mamy narazie tylko mały problem z elektryką, światła STOP działają średnio ok, 2 dni bo później wywalają od niego bezpieczniki i nie wiadomo dlaczego :mur:

 

To tyle, pozdrawiam

Edytowane przez quartzXXI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samochód jest z roku 1997, i jak na 9latka trzyma się WYŚMIENICIE. Mamy narazie tylko mały problem z elektryką, światła STOP działają średnio ok, 2 dni bo później wywalają od niego bezpieczniki i nie wiadomo dlaczego :mur:

 

To tyle, pozdrawiam

 

Pewnie na którymś z kabli jest przebicie, dochodzi do zwarcia i wywala w końcu bezpiecznik, porządny mechanik (z umiejętnościami elektryka) z miernikiem znalazłby to w 10min.

 

A co do ekonomiczności samochodów to trzeba brać zawsze pod uwagę masę samochodu i to, że czasem moc może się przydać. Nigdy nie powinno się myśleć, że jak mała pojemność to małe spalanie bo to będzie zależało kto i jak tym będzie jeździł. Gda samochód ma za mało mocy jak na swoje gabaryty a kierowca będzie miał czasem ochotę ładnie odejść od świateł to takie auto będzie paliło jak smok, dlatego warto wybierać samochody o odpowiednim stosunku mocy do masy a także pojemności do masy. Wiadomo przecież, że dzięki wysokim momentom obrotowym silników wysokopręźnych generalnie lepiej się one sprawdzają w większych autach (ze względu na ich masę), oczywiście gdy bierzemy też spalanie pod uwagę.

 

Ja generalnie przy kupnie auta kierowałem się tym, że musi mało palić (a nie taniego w tej chwili paliwa - więc auta z gazem odpadały). Pozostały diesle i benzyniaki. Mieszkam w mieście, rodziny na razie nie planuję więc musiało być to w miarę małe auto. Kasy za dużo nie miałem, więc piszę raczej o starszych samochodach. Stary diesel w małym aucie to by była katorga (przez głośność i ten basowy podźwięk, którego nie trawię. Czyli stanęło na ekonomicznym benzyniaku, ale jednocześnie musiał mieć jako takiego kopa (mam już dość mułów), także na placu boju pozostały same japończyki, no i jest civic czwartej generacji 1,5 90KM. Jakoś to idzie, pali nie dużo (nawet pomimo aktualnie rozwalonej sondy lambda, która generalnie dawkuje paliwo). Mając porównanie do opli, fiatów i VW to jednak jakość wykonania Hond przebija je o głowę. Najlepsze jest to, że niby civici to małe auta a w środku jest na prawdę sporo miejsca. Moim zdaniem w przedziale 5-6tys zł to raczej ciężko jest znaleźć lepsze auta (nie mówię tu o wyglądzie bo to kwestia gustu), zapewne im więcej ma się kasy tym można by znaleźć więcej ciekawych aut. Do Hond przekonała mnie też inna rzecz, mianowicie to, że bardzo dużo ludzi gdy raz już miało Hondę to zostaje jej wiernymi. A to chyba o czymś świadczy :wink:

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do Hond przekonała mnie też inna rzecz, mianowicie to, że bardzo dużo ludzi gdy raz już miało Hondę to zostaje jej wiernymi. A to chyba o czymś świadczy :wink:

Pozdr

Hmmm, ja mam podobne wrazenie z BMW..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehh, tak to jest, jak sie podaje malo konkretów. Bylem pewien, ze to 2.0 B.

 

Przyklady 2.0 B ecotec w Oplu http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1359344

 

Moj sąsiad ma tez ten silnik w Omedze B.

Ojciec ma identyczny silnik w Vectrze B, 10s do setki, calkiem przyjemnie sie jezdzi. Jednak nie polecam, ogladalem kiedys program na tvn turbo o omedze B z tym silnikiem i jakis mechanik stwierdzil, ze czesto zdarzaja sie przypadki problemow z silnikiem - gasnie na niskich obrotach przy gorszej benzynie, co nie zdarza sie w innych samochodach przy tym samym paliwie. Niestety nie jestem takim znawca ani pamieciowcem, zeby przypomniec sobie co bylo przyczyna tych zachowan, ale fakt faktem, ze u ojca w samochodzie tez sie to zdarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Acha. Kupiliśmy vectre kombi 2.0 ecotec, i powiem że chodzi całkiem fajnutko. Na trasie spalił niecałe 5litrów na 100km !!! Nie wiedziałem że te silniki są aż tak ECOnomiczne ;)

Niemal identyczna ma ojciec z tym ze silnik ten mocniejszy DTL (H) 101KM.

I dla mnie juz jest za slaby. Jechalem teraz nad morze i kilka razy mnie zawiodl swoja dynamika.

Jest na pelnym wypasie oprocz skor wiec wygoda jest niesamowita. Wersja kombi ma powiekszony rozstaw osi i pieknie polyka dziurska na polskich drogach.

Gdyby nie egzemplarz ojca do ktorego wlozyl przez rok ok 4k pln to bym polecil te samochody, a tak to moze sie komus trafic taki jak ojca i poplynie ze hej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie na którymś z kabli jest przebicie, dochodzi do zwarcia i wywala w końcu bezpiecznik, porządny mechanik (z umiejętnościami elektryka) z miernikiem znalazłby to w 10min.

 

A co do ekonomiczności samochodów to trzeba brać zawsze pod uwagę masę samochodu i to, że czasem moc może się przydać. Nigdy nie powinno się myśleć, że jak mała pojemność to małe spalanie bo to będzie zależało kto i jak tym będzie jeździł. Gda samochód ma za mało mocy jak na swoje gabaryty a kierowca będzie miał czasem ochotę ładnie odejść od świateł to takie auto będzie paliło jak smok, dlatego warto wybierać samochody o odpowiednim stosunku mocy do masy a także pojemności do masy. Wiadomo przecież, że dzięki wysokim momentom obrotowym silników wysokopręźnych generalnie lepiej się one sprawdzają w większych autach (ze względu na ich masę), oczywiście gdy bierzemy też spalanie pod uwagę.

 

Ja generalnie przy kupnie auta kierowałem się tym, że musi mało palić (a nie taniego w tej chwili paliwa - więc auta z gazem odpadały). Pozostały diesle i benzyniaki. Mieszkam w mieście, rodziny na razie nie planuję więc musiało być to w miarę małe auto. Kasy za dużo nie miałem, więc piszę raczej o starszych samochodach. Stary diesel w małym aucie to by była katorga (przez głośność i ten basowy podźwięk, którego nie trawię. Czyli stanęło na ekonomicznym benzyniaku, ale jednocześnie musiał mieć jako takiego kopa (mam już dość mułów), także na placu boju pozostały same japończyki, no i jest civic czwartej generacji 1,5 90KM. Jakoś to idzie, pali nie dużo (nawet pomimo aktualnie rozwalonej sondy lambda, która generalnie dawkuje paliwo). Mając porównanie do opli, fiatów i VW to jednak jakość wykonania Hond przebija je o głowę. Najlepsze jest to, że niby civici to małe auta a w środku jest na prawdę sporo miejsca. Moim zdaniem w przedziale 5-6tys zł to raczej ciężko jest znaleźć lepsze auta (nie mówię tu o wyglądzie bo to kwestia gustu), zapewne im więcej ma się kasy tym można by znaleźć więcej ciekawych aut. Do Hond przekonała mnie też inna rzecz, mianowicie to, że bardzo dużo ludzi gdy raz już miało Hondę to zostaje jej wiernymi. A to chyba o czymś świadczy :wink:

Pozdr

sonda lamba NIE DAWKUJE PALIWA - ona wymuszająca ciągłą regulację składu mieszanki - żeby katalizator mógł pracować prawidłowo, co dopiero pośrednio przekłada się na zużycie paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sonda lamba NIE DAWKUJE PALIWA - ona wymuszająca ciągłą regulację składu mieszanki - żeby katalizator mógł pracować prawidłowo, co dopiero pośrednio przekłada się na zużycie paliwa.

 

 

 

sonda lambda mierzy zawartosc tlenu w spalinach - dane przekazuje do komputera, ktory w oparciu o te oraz inne dane steruje praca wtryskiwaczy

 

czyli jak najbardziej ma wplyw na podawana dawke paliwa - ale generalnie, to komputer dawkuje paliwo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli stanęło na ekonomicznym benzyniaku, ale jednocześnie musiał mieć jako takiego kopa (mam już dość mułów), także na placu boju pozostały same japończyki, no i jest civic czwartej generacji 1,5 90KM. Jakoś to idzie, pali nie dużo (nawet pomimo aktualnie rozwalonej sondy lambda, która generalnie dawkuje paliwo). Mając porównanie do opli, fiatów i VW to jednak jakość wykonania Hond przebija je o głowę. Najlepsze jest to, że niby civici to małe auta a w środku jest na prawdę sporo miejsca. Moim zdaniem w przedziale 5-6tys zł to raczej ciężko jest znaleźć lepsze auta (nie mówię tu o wyglądzie bo to kwestia gustu), zapewne im więcej ma się kasy tym można by znaleźć więcej ciekawych aut. Do Hond przekonała mnie też inna rzecz, mianowicie to, że bardzo dużo ludzi gdy raz już miało Hondę to zostaje jej wiernymi. A to chyba o czymś świadczy :wink:

Pozdr

Też chce własnie wessać żelazko z 1.5 ;) i upatrzone mam fajne mody do niej :D mpfi swap, do tego głowica od D16Z6 :) (VTEC) Edytowane przez Dejot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pojezdzilem troche moim CRXem i kurde zarabiaste autko

moc dynamika i przyklejone do drogi

i ten swist skrzyni biegow powyzej 5k odbrotow:] (nie wiem czy tak ma byc ale np w gran turismo tez to jest:P)

 

tylko troche zal nim jezdzicc po naszych polskich drogach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak sie zalacza VTEC (od ok. 4.5-5tys obr zalezy od silnika) to jest charakterystyczny swist :)

jezdzilem wieloma autami, ale dla mnie jest tylko Honda :D

 

P.S. Frajda jest nieziemska jak autkiem 1.4 lupiesz ~1.8 :)

1.6 VTi (160KM) B16xx przeszyl juz do historii jako kultowe woziki :)

Edytowane przez lukas-comp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sonda lamba NIE DAWKUJE PALIWA - ona wymuszająca ciągłą regulację składu mieszanki - żeby katalizator mógł pracować prawidłowo, co dopiero pośrednio przekłada się na zużycie paliwa.

 

heh yoto śpieszyłem się i nie chciało mi się wdawać w szczegóły. Generalnie to tak jak napisał rosolini mierzy ilość tlenu w spalinach i za pomocą napięcia informuje komputer o dobraniu optymalnej dawki paliwa.

 

 

sonda lambda mierzy zawartosc tlenu w spalinach - dane przekazuje do komputera, ktory w oparciu o te oraz inne dane steruje praca wtryskiwaczy

 

czyli jak najbardziej ma wplyw na podawana dawke paliwa - ale generalnie, to komputer dawkuje paliwo

 

dokładnie.

 

Też chce własnie wessać żelazko z 1.5 ;) i upatrzone mam fajne mody do niej :D mpfi swap, do tego głowica od D16Z6 :) (VTEC)

 

Ta mpfi swap to fajna sprawa, zwiększasz moc o około 10-12KM i moment (nie pamiętam o ile, ale też o jakieś takie wartości), czyli jak na tuning za około 650zł (koszt części) to fajna sprawa, do tego zmniejsza się zużycie paliwa. Pozostaje tylko jeden problem, układanie wiązek od kompa i odpowiednie podłączanie, trochę z tym jest roboty...

 

A żeby to na VTECa przerobić to chyba sama głowica nie wystarczy...

Pozdr

 

P.S. Jest jeszcze inna fajna cecha Hond, łatwość w ich tuningowaniu, mam na myśli tuning wizualny: felgi, przyciemnione szyby i dokładki pod zderzaki (nie przesadzone), ewentualnie zmiana podświetlenia w środku i wystarczy :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do ekonomiczności samochodów to trzeba brać zawsze pod uwagę masę samochodu i to, że czasem moc może się przydać. Nigdy nie powinno się myśleć, że jak mała pojemność to małe spalanie bo to będzie zależało kto i jak tym będzie jeździł. Gda samochód ma za mało mocy jak na swoje gabaryty a kierowca będzie miał czasem ochotę ładnie odejść od świateł to takie auto będzie paliło jak smok, dlatego warto wybierać samochody o odpowiednim stosunku mocy do masy a także pojemności do masy. Wiadomo przecież, że dzięki wysokim momentom obrotowym silników wysokopręźnych generalnie lepiej się one sprawdzają w większych autach (ze względu na ich masę), oczywiście gdy bierzemy też spalanie pod uwagę.

Dokladnie.

Zawsze mnie smiesza ludzie kupujacy powiedzmy autko wazace 1,300kg-1,500kg i do tego silnik 2,0L 140KM. Potem sie dziwia czemu slaba fabia 1,4L 101KM (1060kg) bierze ich na swiatlach :]

Edytowane przez Buu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie.

Zawsze mnie smiesza ludzie kupujacy powiedzmy autko wazace 1,300kg-1,500kg i do tego silnik 2,0L 140KM. Potem sie dziwia czemu slaba fabia 1,4L 101KM (1060kg) bierze ich na swiatlach :]

Raczej nie maja takich priorytetow.

Wola 2.0 z 140KM niz Fabie 1.4 bo sobie jedzie 150km/h i spokojnie wyprzedzi rzad tirow przyspieszajac do 200km/h, a Fabia by sie predzej zabil.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie maja takich priorytetow.

Wola 2.0 z 140KM niz Fabie 1.4 bo sobie jedzie 150km/h i spokojnie wyprzedzi rzad tirow przyspieszajac do 200km/h, a Fabia by sie predzej zabil.

dokładnie

i niech mi nikt nie wmawia że Fabia 1.4 to taki szybki wózek :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie

i niech mi nikt nie wmawia że Fabia 1.4 to taki szybki wózek :D

Zdziwilbys sie ile moja wyciaga :-P

 

@Kaeres

Jazda 150km/h fabia to zaden problem, przynajmniej moja.

 

Do 200km/h nie mialem jeszcze okazji sie rozpedzic. Przy 4,5K obrotow na piatce mam 160km/h a silniczek kreci sie do 7,5k.

 

btw. Ja wole nowe auto , czytaj fabie z salonu z silnikiem 101km niz starego, uzywanego 2-wu litrowca.

Edytowane przez Buu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdziwilbys sie ile moja wyciaga :-P

 

@Kaeres

 

 

Do 200km/h nie mialem jeszcze okazji sie rozpedzic. Przy 4,5K obrotow na piatce mam 160km/h a silniczek kreci sie do 7,5k.

 

Problem w tym, że dalej pewnie nie będzie miał już siły silnik się wkręcać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że dalej pewnie nie będzie miał już siły silnik się wkręcać.

W tym rzecz że ma :D jeszcze kawalek pedala mi zostalo ;) i jak sie depnie to jeszcze ciagnie ;)

 

Ten silniczek troche sie rozni od ogolnie dostepnych w fabiach jednostkach 1,4L. Jest on baza dla Voslvagenowskiego silnika 1,4L TFSI (kompresor i turbo) ~170KM.

 

Z grubsza silnik ma inne walki, kolektor dolotowy, sterownik, etc.

Edytowane przez Buu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...