Skocz do zawartości
Macho

Jakim wozem jeździsz? - motoryzacja

Rekomendowane odpowiedzi

No to moja lekka przerobka mojego auta 2000 A4 2.8 quattro.

Instalacja Audi A4 96-01 AG Body Kit wzmocniona o belki w zderzakach + chrome front gril ,exhaust systems robiony od podstaw na 3 inch rurach +OBX Rear Performance Muffler type F1. i rymki18 inch z butkami.

Noooo, jesteś fajny :mrgreen:

Czegoś takiego szukam :P

W sumie ten tuning podoba mi sie tak sobie(ale raczej super ;] ), za to samochód mniam do schrupania ; ]

Powiedz mi szczerze ile Ci to łyka w mieście i ile w trasie, bo rozważam jeszcze 1,8T, byle quattro ; ]

Klape tylnią masz oryginalną? :huh:

Ile dałeś? :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i tracą troszkę na wyglądzie, ale wyższym autem zupełnie inaczej jeździ się w mieście ( parkowanie dziury krawężniki itd ) szczególnie w naszym kraju. Sam mam niemiłe doświadczenia z niskim autem, już nawet rozważałem zmienić sprężyny na wyższe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak na pojemnosc silnika to nierzre duzo ,trasa 26/gallon miasto 20/gallon.Klapa tylnia orghinal tylko wing poszedl na nia.Sprerzyn nie dawalem krotrzych bo o jezdzie w miesbie moglbym zapominiec.I tak jest troszke przechlapane na sportowym zawieszeniu z tymi oponami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, dawno tu nie zagladalem ;), ale jak dobrze pojdzie to niedlugo stane sie posiadaczem e30 318is ;) (136 km).

 

Co do rdzy, to w wiekszosci japonce nie sa ocynkowane, civiki nie byly, moze te najnowsze sa ale watpie, ogolnie japonce a przedewszystkim toyota to slabiutko zabezpieczone auta antykorozyjnie. Civiki tzw jajka gnija na potege.

Moze nie tak jak ople ;) ale niewiele im brakuje.

 

Najlepsze zabezpieczenie jak do tej pory maja audice, nawet starusienkie ponad 20 letnie rdza nie bierze, ostatnio ogladalem kolegi 200 turbo z 87 roku chyba, mechanicznie byl to trup, ale rdzy ani grama.

 

Beemki tez sa niezle pod tym wzgledem przynajmiej od modelu e30 - ocynk.

 

 

Najsmieszniejsze jest to ze podobno aktualnie jedne z najlepiej zabezpieczonych antykorozyjnie aut to fiaty :], tak przynajmiej slyszalem od znajomego blacharza.

Moja matka jezdzi brava z 99 roku i mimo wielu stluczek, obcierek, mimo tego ze auto nie jest garazowane, to rdzy wogole nie ma (tez pelen ocynk).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najsmieszniejsze jest to ze podobno aktualnie jedne z najlepiej zabezpieczonych antykorozyjnie aut to fiaty :], tak przynajmiej slyszalem od znajomego blacharza.

Moja matka jezdzi brava z 99 roku i mimo wielu stluczek, obcierek, mimo tego ze auto nie jest garazowane, to rdzy wogole nie ma (tez pelen ocynk).

I bardzo dobrze słyszałeś. Fiat Brava 1996r, miał stłuczkę, zrobiony na oryginalnych częściach - ani grama rdzy.

O dobrym zabezpieczeniu antykorozyjnym możemy mówić w samochodach BMW, VW, Skoda, Seat (modele powiedzmy od GolfaIV), Audi i paru jeszcze innych. O oplu powiem, że to w sumie zależało od klasy samochodu. Np. Porównajmy Astrę F i Vectrę A z OmegąB. Cięzko jest spotkać astrę i vectrę z tamtego czasu w tak dobrym stanie blacharskim, jak Omegę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo tu coś się chyba ludziom trochę pomieszało...Jak można porównywać Golfa 4 z civiciem z 92 roku (o takich była mowa wcześniej). Spójżmy jeszcze na porównanie cenowe tych aut. Teraz pomyślcie jeszcze raz, przecież chyba jasne jest, że 7 letnie auta nie gniją (chociaż zapewne i takie by się znalazły). To czy auto jest dobrze czy źle zabezpieczone przed korozją można ocenić po min 10 latach i nie na podstawie 1 czy 2 sztuk. Heh a co do Opli to większość z pierwszej połowy lat 90 gnije. Akurat ople to jak i fordy, gniją im podwozia (oczywiście dużo zależy też od właściciela). Ale głównie z takimi opiniami się spotkałem, nie mówiąc już o błotnikach i progach w oplach ale to jest normą w większości samochodów i proszę mi nie wyskakiwać z tekstami "mam 18 letniego opla i nie ma rdzy" bo jak wiemy wyjątki się zdażają.

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I bardzo dobrze słyszałeś. Fiat Brava 1996r, miał stłuczkę, zrobiony na oryginalnych częściach - ani grama rdzy.

O dobrym zabezpieczeniu antykorozyjnym możemy mówić w samochodach BMW, VW, Skoda, Seat (modele powiedzmy od GolfaIV), Audi i paru jeszcze innych. O oplu powiem, że to w sumie zależało od klasy samochodu. Np. Porównajmy Astrę F i Vectrę A z OmegąB. Cięzko jest spotkać astrę i vectrę z tamtego czasu w tak dobrym stanie blacharskim, jak Omegę.

dobra ale skoda to od Fabii w góre ...

a co do Fiata to też raczej od Stilo w górę (jakoś nie wierzę w zabezpieczenie w Punto, czy Broavo/Brava)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co do Fiata to też raczej od Stilo w górę (jakoś nie wierzę w zabezpieczenie w Punto, czy Broavo/Brava)

Trudne do uwierzenia, ale tak jest. Z tego co dobrze pamiętam, to Bravo/Brava, to pierwsze samochody Fiata 100% ocynk. Nie od parady to Car of the Year 1996r

Jesli spotkasz Brave i jej pochodne, na których karoserii jest rdza, to daję 99% na to, że auto było bite i naprawione na słabej jakości zamiennikach.

Edytowane przez lukmek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, dawno tu nie zagladalem ;), ale jak dobrze pojdzie to niedlugo stane sie posiadaczem e30 318is ;) (136 km).

Kto pierwszy, ten zakłada temat 'fanklub BMW' - ja sprzymierzam się do e30 325eta, tournig bądź coupe w full opcji z gazem sekwencyjnym ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja sobie jezdze Citroenem BX-em 19 TZD :D

 

Autko rocznik 1990 ale komfort jazdy duuuuzo lepszy niz polowy nowszych samochodow :D Zawieszenie hydropneumatyczne robi swoje :D

+ wygodne kanapy i siedzenia

+ bardzo duzo miejsca

+ 4 szyby elektryczne

+ oczywiscie wspomaganie

= moim nastepnym samochodem tez bedzie Citroen BX :D

 

"Z Citroenami jest tak ze albo je sie kocha albo nienawidzi" :D

Edytowane przez tazikk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie, bo ja jestem pierwszy :P

 

I zaraz zaloze taki temacik - dodam troche linkow etc ..

Daj link do forum bmw-klub :P

 

Ja już upatrzyłem fajną E36, ale jest dość daleko (Drezdenko) i narazie szukam kogoś, kto by mi ją obejrzał zanim się tam wybiorę.

 

A tak btw. to E36 były w pełni ocynkowane - nie głoś herezji :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

18l/100km :D

Totalna seria w silniku ?

Wiesz, ja się spodziawałem dużo więcej ;]

W książce znaczy manualu jest wpisane więcej, nie chce mi sie teraz sprawdzać ; ]

W sumie uwaga uwaga, mało :P

Takie 1,8T z klimą w mieście tyle weźmie :P

Tylko miasto tutaj a miasto w US to dwie różne sprawy.. ; ]

 

Chris jeszcze powiedz moze czy Q daje odczuwalne róznice czy to to samo co ośka?

Z reszta większość użyszkodnikó samochodów moze mi powiedziec czy róznica w jeździe jest duża przy 4wd i ośce ; ]

 

 

 

Editt:

Może ktoś sie orientuje jak sie ma sprawa jeżdżenia w Polsce z kierownicą po prawej? jakie koszty przełożenia jak i gdzie itp ?

Edytowane przez hinco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś ile kosztuje montaż poduszki powietrznej dla kierowcy w samochodzie?

Chodzi o całą instalację + części

Tzn nie masz nic a chcesz miec poduche? Nie wydaje mi sie zeby to bylo mozliwe - zbyt duzo elektoniki, czujniki przeciazeniowe itd, IMHO to wszystko wklada sie dosyc wczesnie przy montazu auta. A po wypadku w aso wymiana poduch i napinaczy a czesto kompa sterujacego bo jest jednorazowy to sa grube tysiace zlotych, tak wiec podsumowywujac, zycze powodzenia. Edytowane przez ^BerZerK^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"troche" przesadziłeś, mam a4 1.8T avanta, ośke i w mięscie z klima oscyluje w okolicach 12l

Mi chodziło o Q

Nauczycielowi ode mnie ze szkoły takie bierze 15 w mieście na upałach, ale miasto takie że stoisz co pare metrów i jedziesz max20-30 na godzine..

Nie chodzi mi o udowadnianie moich dosiadczeń, interesują mnie odpowiedzi na pytania ; ]

Edytowane przez hinco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn nie masz nic a chcesz miec poduche? Nie wydaje mi sie zeby to bylo mozliwe - zbyt duzo elektoniki, czujniki przeciazeniowe itd, IMHO to wszystko wklada sie dosyc wczesnie przy montazu auta. A po wypadku w aso wymiana poduch i napinaczy a czesto kompa sterujacego bo jest jednorazowy to sa grube tysiace zlotych, tak wiec podsumowywujac, zycze powodzenia.

Dzięki za odpowiedź, czyli tak jak myślałem: gra nie warta świeczki.

Moi rodzice się uparli, że oni mają w swoim aucie 8 poduch, to ja też musze mieć w swoim przynajmniej jedną, bo inaczej mi kasy nie dołożą :-|

Dlatego zastanawiałem się nad zamontowaniem po kupnie, ale wygląda na to, że zostają mi modele aut tylko seryjnie w nie wyposażone :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W gronie moderatorów uzgodnilismy, ze ten temat narazie zamykamy. Po to powstało całe subforum motoryzacyjne, by nie rozwijac tego mało czytelnego tematu. Stąd tez powstal temat o BMW ;) Sam przymierzalem sie do podzielenia kolosa na kilka mniejszych, a konkretnie do wyodrębnienia kilku wątków. Nie jest to jednak możliwe, gdyż granice pomiedzy nimi są plynne, czesto jeden post to odpowiedz na wiele wątków.

 

Prosze o rozważne zakladanie nowych tematów i jak najmniejsze OT. Mam tez nadzieje, ze zamkniecie tego tematu nie przyczyni sie do masy bezsensownych tematów i rownie nieciekawych odpowiedzi na nie.

 

Temat przyklejam, aby sie uciekal na dalsze strony, bo uwazam, ze mimo wszystko jest dosyc wartosciowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...