hinco Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2006 No to moja lekka przerobka mojego auta 2000 A4 2.8 quattro. Instalacja Audi A4 96-01 AG Body Kit wzmocniona o belki w zderzakach + chrome front gril ,exhaust systems robiony od podstaw na 3 inch rurach +OBX Rear Performance Muffler type F1. i rymki18 inch z butkami. Noooo, jesteś fajny :mrgreen: Czegoś takiego szukam :P W sumie ten tuning podoba mi sie tak sobie(ale raczej super ;] ), za to samochód mniam do schrupania ; ] Powiedz mi szczerze ile Ci to łyka w mieście i ile w trasie, bo rozważam jeszcze 1,8T, byle quattro ; ] Klape tylnią masz oryginalną? :huh: Ile dałeś? :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2006 ChrisG Powiedz mi czemu nie pokusiles sie na montaz krotszych sprezynek? :wink: IMHO troche za duzo traca te kolka na wygladzie przy takiej wysokosci... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Halfi Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Może i tracą troszkę na wyglądzie, ale wyższym autem zupełnie inaczej jeździ się w mieście ( parkowanie dziury krawężniki itd ) szczególnie w naszym kraju. Sam mam niemiłe doświadczenia z niskim autem, już nawet rozważałem zmienić sprężyny na wyższe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChrisG Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Jak na pojemnosc silnika to nierzre duzo ,trasa 26/gallon miasto 20/gallon.Klapa tylnia orghinal tylko wing poszedl na nia.Sprerzyn nie dawalem krotrzych bo o jezdzie w miesbie moglbym zapominiec.I tak jest troszke przechlapane na sportowym zawieszeniu z tymi oponami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Spoko ze przynajmniej masz twarde zawieszenie :wink: Albo mi sie wydaje cos z lewym bokiem jest nie teges - cholernie wystaje reflektor :? Tak to do niczego nie mozna sie doczepic ( kwestie gustow pomijam bo o tym sie nie dyskutuje ;] ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2006 18l/100km :D Totalna seria w silniku ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IGI Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Witam, dawno tu nie zagladalem ;), ale jak dobrze pojdzie to niedlugo stane sie posiadaczem e30 318is ;) (136 km). Co do rdzy, to w wiekszosci japonce nie sa ocynkowane, civiki nie byly, moze te najnowsze sa ale watpie, ogolnie japonce a przedewszystkim toyota to slabiutko zabezpieczone auta antykorozyjnie. Civiki tzw jajka gnija na potege. Moze nie tak jak ople ;) ale niewiele im brakuje. Najlepsze zabezpieczenie jak do tej pory maja audice, nawet starusienkie ponad 20 letnie rdza nie bierze, ostatnio ogladalem kolegi 200 turbo z 87 roku chyba, mechanicznie byl to trup, ale rdzy ani grama. Beemki tez sa niezle pod tym wzgledem przynajmiej od modelu e30 - ocynk. Najsmieszniejsze jest to ze podobno aktualnie jedne z najlepiej zabezpieczonych antykorozyjnie aut to fiaty :], tak przynajmiej slyszalem od znajomego blacharza. Moja matka jezdzi brava z 99 roku i mimo wielu stluczek, obcierek, mimo tego ze auto nie jest garazowane, to rdzy wogole nie ma (tez pelen ocynk). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukmek Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Najsmieszniejsze jest to ze podobno aktualnie jedne z najlepiej zabezpieczonych antykorozyjnie aut to fiaty :], tak przynajmiej slyszalem od znajomego blacharza. Moja matka jezdzi brava z 99 roku i mimo wielu stluczek, obcierek, mimo tego ze auto nie jest garazowane, to rdzy wogole nie ma (tez pelen ocynk). I bardzo dobrze słyszałeś. Fiat Brava 1996r, miał stłuczkę, zrobiony na oryginalnych częściach - ani grama rdzy. O dobrym zabezpieczeniu antykorozyjnym możemy mówić w samochodach BMW, VW, Skoda, Seat (modele powiedzmy od GolfaIV), Audi i paru jeszcze innych. O oplu powiem, że to w sumie zależało od klasy samochodu. Np. Porównajmy Astrę F i Vectrę A z OmegąB. Cięzko jest spotkać astrę i vectrę z tamtego czasu w tak dobrym stanie blacharskim, jak Omegę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Chyba mi nie powiesz, ze uwazasz Omege B za samochód dobrze zabezpieczony przed korozją.. A co do BMW to sam nie wiem.. Slyszalem, ze nie wszystkie są w pelni ocynkowane (mowie o E36). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukmek Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Chyba mi nie powiesz, ze uwazasz Omege B za samochód dobrze zabezpieczony przed korozją.. Dobrze to za duże słowo. Ale widać gołym okiem, że o wiele lepiej zabezpieczone. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zayonnc Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Bo tu coś się chyba ludziom trochę pomieszało...Jak można porównywać Golfa 4 z civiciem z 92 roku (o takich była mowa wcześniej). Spójżmy jeszcze na porównanie cenowe tych aut. Teraz pomyślcie jeszcze raz, przecież chyba jasne jest, że 7 letnie auta nie gniją (chociaż zapewne i takie by się znalazły). To czy auto jest dobrze czy źle zabezpieczone przed korozją można ocenić po min 10 latach i nie na podstawie 1 czy 2 sztuk. Heh a co do Opli to większość z pierwszej połowy lat 90 gnije. Akurat ople to jak i fordy, gniją im podwozia (oczywiście dużo zależy też od właściciela). Ale głównie z takimi opiniami się spotkałem, nie mówiąc już o błotnikach i progach w oplach ale to jest normą w większości samochodów i proszę mi nie wyskakiwać z tekstami "mam 18 letniego opla i nie ma rdzy" bo jak wiemy wyjątki się zdażają. Pozdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yotomeczek Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2006 I bardzo dobrze słyszałeś. Fiat Brava 1996r, miał stłuczkę, zrobiony na oryginalnych częściach - ani grama rdzy. O dobrym zabezpieczeniu antykorozyjnym możemy mówić w samochodach BMW, VW, Skoda, Seat (modele powiedzmy od GolfaIV), Audi i paru jeszcze innych. O oplu powiem, że to w sumie zależało od klasy samochodu. Np. Porównajmy Astrę F i Vectrę A z OmegąB. Cięzko jest spotkać astrę i vectrę z tamtego czasu w tak dobrym stanie blacharskim, jak Omegę. dobra ale skoda to od Fabii w góre ... a co do Fiata to też raczej od Stilo w górę (jakoś nie wierzę w zabezpieczenie w Punto, czy Broavo/Brava) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2006 dobra ale skoda to od Fabii w góre ... a co do Fiata to też raczej od Stilo w górę (jakoś nie wierzę w zabezpieczenie w Punto, czy Broavo/Brava) No to uwierz :] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukmek Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2006 (edytowane) a co do Fiata to też raczej od Stilo w górę (jakoś nie wierzę w zabezpieczenie w Punto, czy Broavo/Brava) Trudne do uwierzenia, ale tak jest. Z tego co dobrze pamiętam, to Bravo/Brava, to pierwsze samochody Fiata 100% ocynk. Nie od parady to Car of the Year 1996r Jesli spotkasz Brave i jej pochodne, na których karoserii jest rdza, to daję 99% na to, że auto było bite i naprawione na słabej jakości zamiennikach. Edytowane 21 Sierpnia 2006 przez lukmek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Witam, dawno tu nie zagladalem ;), ale jak dobrze pojdzie to niedlugo stane sie posiadaczem e30 318is ;) (136 km). Kto pierwszy, ten zakłada temat 'fanklub BMW' - ja sprzymierzam się do e30 325eta, tournig bądź coupe w full opcji z gazem sekwencyjnym ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2006 A nie, bo ja jestem pierwszy :P I zaraz zaloze taki temacik - dodam troche linkow etc .. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazikk Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2006 (edytowane) A ja sobie jezdze Citroenem BX-em 19 TZD :D Autko rocznik 1990 ale komfort jazdy duuuuzo lepszy niz polowy nowszych samochodow :D Zawieszenie hydropneumatyczne robi swoje :D + wygodne kanapy i siedzenia + bardzo duzo miejsca + 4 szyby elektryczne + oczywiscie wspomaganie = moim nastepnym samochodem tez bedzie Citroen BX :D "Z Citroenami jest tak ze albo je sie kocha albo nienawidzi" :D Edytowane 21 Sierpnia 2006 przez tazikk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varrol Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2006 A nie, bo ja jestem pierwszy :P I zaraz zaloze taki temacik - dodam troche linkow etc .. Daj link do forum bmw-klub :P Ja już upatrzyłem fajną E36, ale jest dość daleko (Drezdenko) i narazie szukam kogoś, kto by mi ją obejrzał zanim się tam wybiorę. A tak btw. to E36 były w pełni ocynkowane - nie głoś herezji :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Efyr Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2006 To jak... Wie ktoś ile kosztuje montaż poduszki powietrznej dla kierowcy w samochodzie? Chodzi o całą instalację + części I czy wogóle się czymś takim zajmują Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2006 (edytowane) 18l/100km :D Totalna seria w silniku ? Wiesz, ja się spodziawałem dużo więcej ;] W książce znaczy manualu jest wpisane więcej, nie chce mi sie teraz sprawdzać ; ] W sumie uwaga uwaga, mało :P Takie 1,8T z klimą w mieście tyle weźmie :P Tylko miasto tutaj a miasto w US to dwie różne sprawy.. ; ] Chris jeszcze powiedz moze czy Q daje odczuwalne róznice czy to to samo co ośka? Z reszta większość użyszkodnikó samochodów moze mi powiedziec czy róznica w jeździe jest duża przy 4wd i ośce ; ] Editt: Może ktoś sie orientuje jak sie ma sprawa jeżdżenia w Polsce z kierownicą po prawej? jakie koszty przełożenia jak i gdzie itp ? Edytowane 22 Sierpnia 2006 przez hinco Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2006 .....W sumie uwaga uwaga, mało :P Takie 1,8T z klimą w mieście tyle weźmie :P .... "troche" przesadziłeś, mam a4 1.8T avanta, ośke i w mięscie z klima oscyluje w okolicach 12l Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^BerZerK^ Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2006 (edytowane) Wie ktoś ile kosztuje montaż poduszki powietrznej dla kierowcy w samochodzie? Chodzi o całą instalację + części Tzn nie masz nic a chcesz miec poduche? Nie wydaje mi sie zeby to bylo mozliwe - zbyt duzo elektoniki, czujniki przeciazeniowe itd, IMHO to wszystko wklada sie dosyc wczesnie przy montazu auta. A po wypadku w aso wymiana poduch i napinaczy a czesto kompa sterujacego bo jest jednorazowy to sa grube tysiace zlotych, tak wiec podsumowywujac, zycze powodzenia. Edytowane 22 Sierpnia 2006 przez ^BerZerK^ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2006 (edytowane) "troche" przesadziłeś, mam a4 1.8T avanta, ośke i w mięscie z klima oscyluje w okolicach 12lMi chodziło o Q Nauczycielowi ode mnie ze szkoły takie bierze 15 w mieście na upałach, ale miasto takie że stoisz co pare metrów i jedziesz max20-30 na godzine.. Nie chodzi mi o udowadnianie moich dosiadczeń, interesują mnie odpowiedzi na pytania ; ] Edytowane 22 Sierpnia 2006 przez hinco Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Efyr Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Tzn nie masz nic a chcesz miec poduche? Nie wydaje mi sie zeby to bylo mozliwe - zbyt duzo elektoniki, czujniki przeciazeniowe itd, IMHO to wszystko wklada sie dosyc wczesnie przy montazu auta. A po wypadku w aso wymiana poduch i napinaczy a czesto kompa sterujacego bo jest jednorazowy to sa grube tysiace zlotych, tak wiec podsumowywujac, zycze powodzenia.Dzięki za odpowiedź, czyli tak jak myślałem: gra nie warta świeczki. Moi rodzice się uparli, że oni mają w swoim aucie 8 poduch, to ja też musze mieć w swoim przynajmniej jedną, bo inaczej mi kasy nie dołożą :-| Dlatego zastanawiałem się nad zamontowaniem po kupnie, ale wygląda na to, że zostają mi modele aut tylko seryjnie w nie wyposażone :? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2006 W gronie moderatorów uzgodnilismy, ze ten temat narazie zamykamy. Po to powstało całe subforum motoryzacyjne, by nie rozwijac tego mało czytelnego tematu. Stąd tez powstal temat o BMW ;) Sam przymierzalem sie do podzielenia kolosa na kilka mniejszych, a konkretnie do wyodrębnienia kilku wątków. Nie jest to jednak możliwe, gdyż granice pomiedzy nimi są plynne, czesto jeden post to odpowiedz na wiele wątków. Prosze o rozważne zakladanie nowych tematów i jak najmniejsze OT. Mam tez nadzieje, ze zamkniecie tego tematu nie przyczyni sie do masy bezsensownych tematów i rownie nieciekawych odpowiedzi na nie. Temat przyklejam, aby sie uciekal na dalsze strony, bo uwazam, ze mimo wszystko jest dosyc wartosciowy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...