Skocz do zawartości
Macho

Jakim wozem jeździsz? - motoryzacja

Rekomendowane odpowiedzi

ford sierra 1,6 sedan z '92

i po tym samochodzie wiem, ze juz zawsze bede jezdzil RWD :)

 

akurat nie mam pod reka wiekszej foty, tylko taki drobiazg

Dołączona grafika

 

ps. widze, ze nie jestem jedynym sierrafanem na tweaku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hahaha! dzisiaj stalem sie posiadaczem Chryslera Grand Voyagera 3.3 210KM (lekki tuning silnika, nie wiem co dokladnie :P) rocznik 1998 !!!!!!!! najciekawsza sprawa w tym aucie: kierownica z prawej strony :))))) kocham moja siostre :> taki prezent w dzien kobiet :D :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kur..... nie zauwazylem ze jest audi i wcisnalem inne

 

ale colt 93' 113KM still in da house

 

keares: ty sie pozbyles swego??

1317995[/snapback]

Jak to pozbylem ?

Nie pozbede sie go az sie rozwali na maxa.

Samochodzik nie do zajechania (odpokac). A zapiernicza jak GTi 150KM palac srednio 6,2 w lato i 6,8 w zime (oczywiscie przy jezdzie do 2000 obr/min).

 

Pytanie dns, potrafisz zalatwic tanio przednia szybe do naszego Colta ?

 

Poverslave, powodzenia na tankszteli (nawet jezeli to gaz).

Edytowane przez Kaeres

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poverslave, powodzenia na tankszteli (nawet jezeli to gaz).

1318198[/snapback]

hehe nie pali duzo w sumie (jak na 3.3) jak jechalismy w wakacje z Londynu srednio spalil 11,8 litra, ale przy mojej jezdzie boje sie ze w miescie bedzie duzo ponad 15 :P i nie jest na gaz :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ladnie, prawie 12 na trasie !

Ponad 15 na pewno. To ponad moze sie konczyc przed 18 l/100KM.

Pewnie 98 wache lejesz (bo nie widze sensu w tak wypasiony silnik lac 95) czyli zaje**** autko na polskie warunki :)

Ponad 200KM/h bez problemu ale jak jest u niego z przyspieszeniem ?

W koncu wazy z 2 tony, he ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

98 sens jest lać jak ma dopręzoną głowice i spalanie stukowe, na serje mozna lac 95...

P.S Kaeres - uwazaj z tą jazdą do 2000rpm bo to moze zle sie skonczyc dla twojego silnika (serio!) przypusmy jedziesz 60km/h na 5 biegu i masz te 2000rpm, silnik jest mocno obciązony a masz słabe smarowanie bo to tylko 2000rpm...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

im więcej RPM tym lepsze smarowanie, ale nie nalezy przesadzać i jezdzic na odcince :P po prostu chodzi o to ze silnik jest mocno obciazony a ma słabe smarowanie bo słabe jest cisnienie oleju :) Może i zaoszczedzisz troche paliwa, ale gorzej bedzie potem jak zdejmiesz głowice i ujrzysz tragedie...

 

fidel-> wiadomo RX8 to jest samochód :D silnik wankla rulez :D

Edytowane przez grzesiu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tobie chodzi pewnie o to, ze jak jade sobie na 5 przy predkosci 50-60KM/h i nagle otworze to sie silnik meczy.

To prawda bo dostaje duzo paliwa i wydziela sie wieksze cieplo a pompa wody na niskich obrotach nie narabia tyle chlodziwa.

Ale jezeli sie jezdzi ekonomicznie to sie NIE OTWIERA przepustnicy i do 2000 rpm sie nic silnikowi nie stanie.

Zreszta byloby bezsensem chciec nagle przyspieszac w celu wyprzedzania na wyzszym biegu, badz w jezdzie pod gorke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kaeres chodzi też oto ze zamulasz silnik co nie jest zdrowe......Ja truke wrzucam przy 50km, czwórką jade dopieri jak mam na blacie 60-70km.Mówie tutaj o jezdzie w miescie a w miescie nie jezdze powyrzej 50km wiec 4-tego biegu nawed nie włączam.Aha jeszcze jedno.Takie zamulanie silnika nie jest zdrowe dla katalizatora.Wkoncu sie wykonczy....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to taki maly autobus :D licznik wyskalowany do 120 mph czyli 200km/h ale sa jeszcze dalej kreski do 130mph i tyle wyciagal w niemczech i wydaje mi sie ze dal by rade wiecej gdyby nie byl zaladowany (3 osoby + reszta samochodu pelna od rzeczy), przyspieszenie nie wiem jakie bo nie testowalem, ale mysle ze z 11-12 sec?, niestety nie jest to wersja 4x4 :( a do tego automat, z czego sie w sumie ciesze bo nie umiem zmieniac biegow lewa reka :/

 

teraz wady: wrocilem ze stacji :/ tankowalem pierwszy i ostatni raz pb98 :P weszlo.... prawie 60 litrow i teraz nawet nie mam na piwo :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hahaha! dzisiaj stalem sie posiadaczem Chryslera Grand Voyagera 3.3 210KM (lekki tuning silnika, nie wiem co dokladnie :P) rocznik 1998 !!!!!!!! najciekawsza sprawa w tym aucie: kierownica z prawej strony :))))) kocham moja siostre :> taki prezent w dzien kobiet  :D  :D

1318000[/snapback]

Wsadź ten silnik do jakiegoś mniejszego samochodu, bo się w Vanie marnuje :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kaeres chodzi też oto ze zamulasz silnik co nie jest zdrowe......Ja truke wrzucam przy 50km, czwórką jade dopieri jak mam na blacie 60-70km.Mówie tutaj o jezdzie w miescie a w miescie nie jezdze powyrzej 50km wiec 4-tego biegu nawed nie włączam.Aha jeszcze jedno.Takie zamulanie silnika nie jest zdrowe dla katalizatora.Wkoncu sie wykonczy....

1318384[/snapback]

Mow co chcesz, to nie jest hamerykanczyk czy mulowaty niemiec.

Japoniec jest elastyczniejszy.

Zreszta tak jak tlumaczylem nie depie gdy mam na obrotomierzu 1800 rpm i jade na 5 biegu. Od tego jest redukcja do 3 i heja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słabe smarowanie przy duzych prędkościach dobrze temu silnikowi nie zrobi, a czy bedziesz jezdzil 1800rpm czy 3000 - 4000rpm to az moze o 0,4l ci wiecej wypije, a silnik nie bedzie sie zamulał i katował....czasem bardzej zdrowe dla silnika jest wkręcenie go do odciny na 3 biegu niz emerycka jazda na piątym...

Edytowane przez grzesiu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to sprawa wyglada tak:

niskie obrotu i wyoski bieg jest duzo bardziej szkodliwe niz niski biegi i wysokie obotu (nie do odcinki) skaldaja sie na to nastepujace rzeczy:

-slabe chlodznie/smarowanie

-w cylindrach jest bardzo bogata mieszanka ( za dzuo niesplaonego paliwa bo za malo powietrza), odklada sie nagar czyli syf (sprawnosc silnika spada

-silnik pali wiecej bo musi sie z czegos brac moc

-duzo wieksze naprezenia na elementy ukladu napredowego

Ogolnie mowiac to zabojstwo silnika!!!!!!!!!!!!!!!!! i wlasnej kieszeni

Nowoczesne jednostki sa 16 zaworowe czyli chca i musza sie krecic!!!!!!!!!!!! Nie ma to jak Honda Civic Type-R i jej silniczek wiertareczka!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi ojciec kupił Peugeota 309 GTI !!!!

To dopiero autko......

na 2 ponad 100, na 3 około 165 km\h

max z tego autka to około 235 km\h

silnik 1.9 129 koni na 935 kilo to robi wrażenie !!!!!!

Nawet tak duzo nie pali a smiga az miło ,

w książce napisane że 8.5 sekundy do 100.............. bez komentarza.......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to sprawa wyglada tak:

niskie obrotu i wyoski bieg jest duzo bardziej szkodliwe niz niski biegi i wysokie obotu (nie do odcinki) skaldaja sie na to nastepujace rzeczy:

-slabe chlodznie/smarowanie

-w cylindrach jest bardzo bogata mieszanka ( za dzuo niesplaonego paliwa bo za malo powietrza), odklada sie nagar czyli syf (sprawnosc silnika spada

-silnik pali wiecej bo musi sie z czegos brac moc

-duzo wieksze naprezenia na elementy ukladu napredowego

Ogolnie mowiac to zabojstwo silnika!!!!!!!!!!!!!!!!! i wlasnej kieszeni

Nowoczesne jednostki sa 16 zaworowe czyli chca i musza sie krecic!!!!!!!!!!!! Nie ma to jak Honda Civic Type-R i jej silniczek wiertareczka!!!!!!

1318520[/snapback]

zgadzam się w 100%!!! Nowe silniki, ,mające 16 lub wiecej zaworów, mają moc dość wysoko, np. niektóre mają moment obrotowy przy 4700rpm a moc okolo 5200rpm!!! Do nowych silników także dobrze mieć dobry olej, np. Castrol Formuła RS 10W-60, jest bardzo zadki co zapewni dobre smarowanie silnika, a nie do nowych jednostek napędowych lać mineralnego lotosa :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pokaz mi wykres z hamowni to uwierze w tę moc :P

 

to ze ktos Ci powiedzial ile ma mocy to naprawde nie oznacza ze tyle ma ;)

1318496[/snapback]

normalnie ten silnik ma 180KM, a to ze ma taka moc jestem pewien bo sam odprowadzlem ten samochod podczas wakacji do serwisu (w Mikolowie, Jonathan pewnie wie gdzie:D) i nic Ci nie musze udowadniac LOL :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się w 100%!!! Nowe silniki, ,mające 16 lub wiecej zaworów, mają moc dość wysoko, np. niektóre mają moment obrotowy przy 4700rpm a moc okolo 5200rpm!!! Do nowych silników także dobrze mieć dobry olej, np. Castrol Formuła RS 10W-60, jest bardzo zadki co zapewni dobre smarowanie silnika, a nie do nowych jednostek napędowych lać mineralnego lotosa :lol:

1318573[/snapback]

I ja sie zgadzam z przedmowca - to samo mowil moj ojciec (mgr inz mechanik -zna sie na rzeczy wierzcie mi) takze lepiej silnikow nie zamulac, przeciez maja nam dobrze sluzyc :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

normalnie ten silnik ma 180KM, a to ze ma taka moc jestem pewien bo sam odprowadzlem ten samochod podczas wakacji do serwisu (w Mikolowie, Jonathan pewnie wie gdzie:D) i nic Ci nie musze udowadniac LOL  :lol:

1318692[/snapback]

 

a co moc do serwisu ?

 

i nie chodzi tu ze masz mi cos udowadniac - mi to rybka, naprawde ...

 

ale nie lubie jak ktos szacuje moc na zasadzie - mam strumienice - +10 km, zrobilem dolot - +5 km, udroznilem wydech +10 km, etc...

 

myslisz ze przez 7 lat moc jest taka jak po wyjscu z fabryki ? podawanie jakis wartosci bez wiarygodnego wykresu jest po prostu bez sensu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do serwisu to nie napisalem dokladnie i stad moga wynikac watpliwosci: auto pojechalo do serwisu... w celu naprawy klimy :P ale ze jest to serwis amerykanskich samochodow (+motory, ale to tu nie wazne), kolesie wiedza co robia i po gadce szmatce zaproponowali podniesienie mocy z fabrycznej do 210KM - sami okreslili moc wyjsciowa, wiec tak zapewne jest, a nie jest to kit zaden bo serwis polecil mi kumpel ktorego ojciec tam pracowal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze motorynke ~1,5KM:) a prawko bedzie dopiero za cos kolo 2 miesiecy dopiero na wyklady chodze:)

w wakacje kupuje MZ 150 (kiedys mialem i byla zajebista)

a jezdzil pewnie bede malczakiem mamy:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety ale ponizej okolo 1,500 rpm mamy nizsze cisninie oleju i panewki dostaja po d..pie :P przynajmiej u mnie :D Jak silnik jest cieply to no digitalu na luzie pala

mi sie 2 kreski od cisnienia oleju (na 5) jak dodam gazu to cisnienie rosnie az od okolo 1,500 - 1800 osiaga maxymalna wartosc dlatego staram sie nie jezdzic ponizej 1,500 obrotow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...