Jabar83 Opublikowano 9 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2006 Na dzien dzisiejszy Fiat 126p w dobrym stanie :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 9 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2006 (edytowane) Odnośnie ilości kucyków (KM) w 126p, to AFAIK jest ich 24 w 650cc oraz 27 w EL i BIS (700cc). Obecnie jeżdżę codziennie do pracy czerwonym Fiatem 126p FL '94 na siedzeniu pasażera - brat prowadzi, bo: 1. to jego auto 2. nienawidzę 126p W pozostałe miejsca jeżdżę zielono-niebieskim (trudno powiedzieć, jaki to kolor) Fiatem Uno 1.0 CLIP '98 (bez gazu) należącym do rodziców. Ma około 45 kucyków i dość miękkie zawieszenie (przechyla się na zakrętach), więc rewelacji nie będzie. W 3 osoby jechaliśmy 160km/h w drodze do Krakowa. Myślę, iż samemu można dobić do 170 na PB/98. Na chama, to nawet próba zamknięcia licznika nie jest głupim pomysłem (180km/h), ale po lokalnych drogach nie ma gdzie - z górki by się dało, ale to nieuczciwe trochę. Dla siebie od pewnego czasu próbuję uzbierać na BMW serię 3 (E30). Na razie ciężko idzie, więc może się skończyć na E23, Polonezie lub "kredensie" (dla niewtajemniczonych: Fiat 125p) z gazem. Docelowo jednak seria 5 (E34) załatwiłaby sprawę. Edytowane 9 Stycznia 2006 przez ULLISSES Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 9 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2006 Ostatnio bylem obrazony na swojego miska bo mnie zawiodl z odpalaniem na tym mrozie. Ale wyciagnalem troche kasy na niego i juz jest super. Akumulator, nowa chlodnica, swiece. Pali od pstrykniecia - dzisiaj bylo rano -15`C i zapalil w 2sek. Jeszcze blachare mu zrobie po zimie i wyglada na to, ze bede nim jezdzil jeszcze z 2-3 latka. Znajomy mechanik wymieniajac swiecie mowil, ze ma piekna mieszanke bo swiece idealnie wypalone. Zdjelismy pokrywe silnika to zostal w szoku bo widzial 5 letnie samochody w gorszym stanie. Tak ze silnik na pewno jeszcze popracuje (a juz ma 220kkm) Przypomne tylko dla wygody samochod o jakim mowie abyscie nie szukali 20 stron do tylu. Mitsubishi Colt 1.6 16V 92r - 113KM Max cisnalem 205KM/h licznikowe z zapasem obrotomierza oraz konczaca sie prosta :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gkar Opublikowano 9 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2006 VW Golf III 1,8 96r. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 9 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2006 (...) W pozostałe miejsca jeżdżę zielono-niebieskim (trudno powiedzieć, jaki to kolor) Fiatem Uno 1.0 CLIP '98 (bez gazu) należącym do rodziców. Ma około 45 kucyków i dość miękkie zawieszenie (przechyla się na zakrętach), więc rewelacji nie będzie. W 3 osoby jechaliśmy 160km/h w drodze do Krakowa. Myślę, iż samemu można dobić do 170 na PB/98. (...) PB98 nie da Ci kompletnie nic. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg505 Opublikowano 9 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2006 (edytowane) <------Fiat punto II '00 (zielony :P) 5d. 1.2 8v 60KM. v-max (licznikowe ;)) ciut ponad 170km/h (katalogowo 155 :lol: ) przyspieszenie takie sobie;) odcina paliwo(a dokladniej LPG ;)) na 3 przy 130 :lol: :lol: spalanie w miescie - gazu: od 9-11 l/100km trasa od 6.5 - 9.5 zalezy jak noga lezy :P Edytowane 9 Stycznia 2006 przez greg505 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narcyz Opublikowano 9 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2006 Escort kombi '93 1,3L :( Troche z przymusus, ale cóż... Jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co się ma ;] Vmax 155km/h (licznikowe) z górki ;] Sprawdzone chociażby dziś na trasie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Errorx Opublikowano 9 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2006 PB98 nie da Ci kompletnie nic. Zalezy jakie. Z doswiadczenia wiem ze na niemiecka 98 daje kopa w porownaniu do polskiej 95 ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoctorPulse Opublikowano 9 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2006 (edytowane) Renault 19 "94 1.8, jeżdże kiedy moge, ale póki co zimie mówie stanowcze nie ;) troche mi brakuje do prawka ale, to już niedługo ;) w planach Audi A3 1.8T z włoch lub BMW 320 Coupe "96 od wujka :] Edytowane 9 Stycznia 2006 przez DoctorPulse Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 9 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2006 Fiat 126el rocznik 1996 24HP po modach silnika @ około 35HP Fiat Brava 1242 cc 16V rocznik 1999 @ seria czyli 2 Fiaty i inne graty:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 9 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2006 Audi A4 95' 1,6 101KM :P jako pasażer (prawko w tym roku dopiero ;) ) mam goopie pytanie może dla niektórych, ale miał ktoś z takim styczość? do ilu na liczniku(rpm) powinno sie kręcić na każdym biegu? moja starsza mieści sie w przedziale 20k-35k, ale widze że przy 35k dopiero wciska w fotel, jak jeździć żeby nie zajeździć "nowki' (mamy od wrzesnia) autka : ] sorry za n000bowe pytanie, ale nie jestem w temacie ;) wole jednoślady [; ale nie spalinowe [; Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 9 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2006 nie ma sztywnych prawidlowych rpm ... kazdy jezdzi inaczej kazda fura inaczej wazy i ma rozne silniki ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 9 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2006 Benzynie 3,5k nie zaszkodzi. Aha, za kilka dni odbieram prawo jazdy, narazie bede miał do dyspozycji: :arrow: Fiat Uno 1,4 70KM (5d) :arrow: Fiat Seicento 1,1 55KM (van) Moze bede szukał cos dla siebie, ale rodzice.. jak to powiedzieli: musza zobaczyć jak jeżdzę. Tak naprawde to sprawa jest głębsza, bo nie wiadomo, czy trzy samochody + moj motocykl + motorower brata.. Czy to nie zbyt duzo kosztów ;] Poza tym za pół roku studia.. Zobaczymy ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoon Opublikowano 9 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2006 Audi A4 95' 1,6 101KM :P jako pasażer (prawko w tym roku dopiero ;) ) mam goopie pytanie może dla niektórych, ale miał ktoś z takim styczość? do ilu na liczniku(rpm) powinno sie kręcić na każdym biegu? moja starsza mieści sie w przedziale 20k-35k, ale widze że przy 35k dopiero wciska w fotel, jak jeździć żeby nie zajeździć "nowki' (mamy od wrzesnia) autka : ] sorry za n000bowe pytanie, ale nie jestem w temacie ;) wole jednoślady [; ale nie spalinowe [; :D No to niezle silniki robilo audi w latach 90-tych jak wyciagaja 20k-35k rozumiem, ze obr/min :D A tak na powaznie, to chyba jest gdzies czerwona kreska na obrotomierzu ? Wszystko zalezy od konkretnego samochodu i od tego jak ktos bardzo chce na ten samochod uwazac. Jako ze mam automat, to nie wybieram sobie do ile krecic, ale nie powstrzymuje sie czasem przed wcisnieciem gazu do dechy i nie panikuje jak obroty zblizaja sie do maksymalnych - ale nie robie tego wiecznie. Praktycznien iemozliwe jest odpowiedzenie na twoje pytanie, ale zeby nie bylo, ze zostawiam cie z niczym to powiem tak: sam jezdzilbym na obrotach do o 1000-1500rpm mniej od maksymalnych jak chcialbym sie poruszac dynamicznie. A jak jezdzic, zeby nie zajezdzic nowki ? zazwyczaj w salonach to mowia, zreszta jak samochod jest juz od wrzesnia to pewnie ma te poczatkowe iles tam tys. km przejechane przy ktorych nie nalezy jezdzic na wysokich obrotach(pewno na zbyt niskich tez nie). Zapewne w instrukcji ejst wszystko napisane, a jak nie to mozna spytac w salonie. Zeby nie bylo offtopic to nie wiem, czy juz mowilem, ze sie teraz powoze Daimlerem (taki bardziej luksusowy Jaguar). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 9 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2006 kazdy silnik ma swoja wlasna charakterystyke, ja nie wyobrazam sobie np jazdy do 2,5k w Hondzie ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 10 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2006 Pisząc o starszej serii 3 miałem oczywiście na myśli E21, gdyż E23 to seria 7. fipa: Właśnie tego silnika (1.4) nie dało mi się wymusić od rodziców przy kupowaniu Una - teraz wszyscy marudzą, że ten 1.0 wolny trochę. Nie dalej jak wczoraj nie miałem szans na prostej z dość starą Alfą (164 bodajże - jeden z tych większych sedanów). hinco: Myślę, że już spokojnie możesz jeździć na normlanych obrotach. Wprawdzie nie wiem, jaki tam jest zakres (myślę, że jakieś 6,5-7,5k), ale ogólnie zbyt niskie obroty także są nie zdrowe dla wałka, bo powodują dość duże obciążenie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 10 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2006 fipa: Właśnie tego silnika (1.4) nie dało mi się wymusić od rodziców przy kupowaniu Una - teraz wszyscy marudzą, że ten 1.0 wolny trochę. Nie dalej jak wczoraj nie miałem szans na prostej z dość starą Alfą (164 bodajże - jeden z tych większych sedanów). Ja takze nie mialem nic do gadania przy kupowaniu Una. Któregos dnia wracam ze szkoły, a autko stoi na podwórku.. ;) Na szczescie własnie mój ojciec wział ten wiekszy silnik.. Przez pewien czas żałował, mowil, ze to zbyt mocne jak na miejscie autko.. Kiedy jednak przejechał się Unem w 1.0 Fire przestał narzekać ;) Szkoda tylko, ze mamy najuboższą wersję, tzn standard + lakier metalic. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoGo Opublikowano 10 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2006 (edytowane) Nie ma zasady co do obrotów. Zależy to od tego jaki styl jazdy preferujesz. Czy jeździsz oszczędnie i spokojnie, czy depcesz po 4k albo i wiecej, chodz to też zalezy od silnika. btw Ja mam ostatnio przyjemność pochulać tym. Ofkorz nie mój ;p starego... :] wersja 350, 8.4s do 100, nasz jest czarny. Edytowane 10 Stycznia 2006 przez PoGo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 10 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2006 A jak jezdzic, zeby nie zajezdzic nowki ? zazwyczaj w salonach to mowia, zreszta jak samochod jest juz od wrzesnia to pewnie ma te poczatkowe iles tam tys. km przejechane przy ktorych nie nalezy jezdzic na wysokich obrotach(pewno na zbyt niskich tez nie).nom ... ja swojego uniaka, zgodnie z tym co powiedzieli w salonie, przez pierwsze 10.000Km trzymałem w zakresie ~3000-4000obrotów mimo że trochę więcej paliwa żłopał, ale potem się opłaciło, w tej chwili (50.000Km) na trasie pali w okolicach 5l/100 przy średniej 110KM/h z odpoczynkami, jak próbowałem jazdy oszczędnościowej (wracałem kompletnie spłukany z zakopca) to jak wyliczyłem średnią jadł tylko 4,1l/100, niemówiąc o tym że dobrze dotarty silnik ma naprawdę więcej mocy. Ścigałem się z seicento kumpla z identiko silnikiem, na A4 od bramki w Katowicach do Krakowa i miałem czas o ponad 5min lepszy od niego, mimo cięższego wozu :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 10 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2006 pare sprostowań: autko nie jest nowe,rocznik 95 nie ja jeżdże (chociaz moze to sie zmieni za pół roku) - a moi rodzice zakres na obrotomierzu jest do 8 i nie ma żadnych kresek, i to jest własnie złe ( jest tylko ta na największych obrotach no ale co to za nowosć ze przy max obrotach nie powinno sie jeździć:] ) : / a idzie pieknie, 200km/h na obwodnicy Krakowa miażdży, a do tego mały zapas i to przecież już w sumie 11 latek! Ja jak dobrze pójdzie przejme to autko od starszego i bede sie nim bujał, tylko czekam na alusy (jakie?) chociaż najpierw musze rozbić starego poldka żeby bujac sie Audi ;| Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo23 Opublikowano 10 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2006 Sorry za pytanie ale chyba jak zmieniacie biegi to nie patrzycie na obrotomierz :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 10 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2006 czasami trzeba spojzec jak sie zbliza odcinka :> Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heat Opublikowano 10 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2006 kazdy silnik ma swoja wlasna charakterystyke, ja nie wyobrazam sobie np jazdy do 2,5k w Hondzie ... Hyh Taka np Civic Type-R to obrotomierz ma do 9tys obr/min a czerwona kreska sie zaczyna przy 8.5k :lol: Ja sobie tez nie wyobrazam jazdy japoncami nawet do tych 3k . Po prostu te silnik az prosza sie o krecenie ich na najwyzsze obroty (chocby sama technologia v-tec ) :wink: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 10 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2006 nie trzeba miec vteca ani dohc zeby krecic japonczyki wysoko :> Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoGo Opublikowano 10 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2006 W naszym ML350 zauważyłem, że automat różnie jeździ czasami 1500 rpm, a jak sie porzadnie depnie to automacik go ciagnie pod 6000 czasami. Oczywiscie mozna samemu sie pobawic tiptronic. Skrzynia jest bardzo dziwna bo 7 biegów, a jak sie ostro depcze to omija jeden bieg :D ale przyznac trzeba, że taki motor nawet kawał samochodu ladnie ciagnie. Juz widze jak idzie wersja 500 ;-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 10 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2006 Sorry za pytanie ale chyba jak zmieniacie biegi to nie patrzycie na obrotomierz :D Jak jezdze spokojnie to nie ale gdy sie scigam to oczywiscie patrze bo znajac obroty przy ktorych moj samochod ma najwyzsza moc staram sie wokol nich utrzymywac. Nie dziw sie, ze w rajdowych/wyscigowych samochodach czasami predkosciomierza nawet nie ma tylko WIELGACHNY obrotomierz. W co "sportowszym" samochodzie obrotomierz jest centralnie, a licznik z prawej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narcyz Opublikowano 10 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2006 W naszym ML350 zauważyłem, że automat różnie jeździ czasami 1500 rpm, a jak sie porzadnie depnie to automacik go ciagnie pod 6000 czasami. Oczywiscie mozna samemu sie pobawic tiptronic. Skrzynia jest bardzo dziwna bo 7 biegów, a jak sie ostro depcze to omija jeden bieg :D ale przyznac trzeba, że taki motor nawet kawał samochodu ladnie ciagnie. Juz widze jak idzie wersja 500 ;-)Jeździłem starszą wersją MLa 270 (2004r.). To przyznam, że odniosłem wrażenie że ten silnik jest troche zamały do tego samochodu, chociaż też już całkiem nieźle sobie radzi ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo23 Opublikowano 10 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2006 Nie ja tak tylko z ciekawości zapytałem, czasem zerkam na obrotomierz jak się gdzies bawie samochodem, ale ogólnie to nie. :wink: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 10 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2006 do póki sie nie wyczuje samochod to słysząc ryk silnika nie można powiedzieć ile ma rpm, trzeba sie teo wyuczyć, Takei cośznalazłem: Audi A4 1.6 - 74kW (101KM)/5300obr , 140Nm/3800obr Spalanie - 90km/h - 5.6l 120km/h - 7.2l miasto - 9.7l Przyśpieszenie - 0-100km/h - 11.9 V-max - 191km/h czyli do 3800 mozna go kręcić i bedzie sie dobrze miał, a 5300 to wszystko co może dać ale z bólem?:> Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 10 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2006 (edytowane) do póki sie nie wyczuje samochod to słysząc ryk silnika nie można powiedzieć ile ma rpm, trzeba sie teo wyuczyć, Takei cośznalazłem: Audi A4 1.6 - 74kW (101KM)/5300obr , 140Nm/3800obr Spalanie - 90km/h - 5.6l 120km/h - 7.2l miasto - 9.7l Przyśpieszenie - 0-100km/h - 11.9 V-max - 191km/h czyli do 3800 mozna go kręcić i bedzie sie dobrze miał, a 5300 to wszystko co może dać ale z bólem?:> Tego sie naprawde nie da sztywno określic. Strasznie sie tego przyczepiles - jeździj 'na słuch', na wyczucie ;) 5300 to napewno nie jest max, ale silnik ma taką charakterystyke. Powyzej tych obrotów moc spada. przy 3800 bedziesz odczuwał najwiekszego 'buta' ;] Edytowane 10 Stycznia 2006 przez fipa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...