Skocz do zawartości
Macho

Jakim wozem jeździsz? - motoryzacja

Rekomendowane odpowiedzi

Tak było kiedyś, teraz istnieje jeszcze rynek wtórny:> Poza tym z tego co pamiętam to już nie produkują tego samochodu- wyprodukowano bodajże 349 sztuk.

Widziałem Enzo w zeszłe wakacje, jednak do tej pory na publicznej drodze największe wrażenie zrobił na mnie McLaren, a nie Enzo, Gallardo czy SLR;] Heh, popatrzeć też czasem fajnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak było kiedyś, teraz istnieje jeszcze rynek wtórny:> Poza tym z tego co pamiętam to już nie produkują tego samochodu- wyprodukowano bodajże 349 sztuk.

Widziałem Enzo w zeszłe wakacje, jednak do tej pory na publicznej drodze największe wrażenie zrobił na mnie McLaren, a nie Enzo, Gallardo czy SLR;] Heh, popatrzeć też czasem fajnie.

No wlasnie Maclaren F1

Jak go zobaczylem i uslyszalem to wszystkie ferrari i lamborghini sie pochowac moga

 

Duze wrazenie tez zrobila na mnie rasowana TVR Cerbera

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może to było to Enzo :)

Dołączona grafika

 

Na żywca nie widziałem, ale kolega widział na Powsińskiej to Enzo. W rzeczywistości to maleństwo.

Miałem przyjemność dwa razy widzieć 360 Modena, raz 360 Spider, Testarossa.

Heheh to Enzo to ja widziałem jakis czas temu w Wawie ... tzn. jechałem sobie ul.Marszałkowsą i widze w lusterku ze cos niskiego i szerokiego sie do mnie zbliża, poznałem dopiero podziwiając jego tył jak juz mnie minął. Nawet nie zdążyłem sie mu porządnie przyjżeć :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No muszę powiedzieć, że jak na taki przebieg samochód wygląda świetnie - zadbany, nic nie zniszczone - za tą cenę to był dobry zakup. I na oko bezwypadkowy. Kolorek chyba najlepszy z możliwych :] W silniczku jak przystało na niemców porządek ja należy (w moim uno jest jak w moim pokoju)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomimo przesytu E36 i wszelkimi "stjuninkowanymi" E30, to bardzo mi się podoba. Na zewnątrz wyglada bardzo ładnie. Wewnątrz już trudniej stwierdzić, ale też raczej ołkej;] Brakuje mi tylko zdjęcia "kokpitu"- wskaźniki, itd. Wiem, czepiam się;]

Bardzo fajne felgi i tak jak pisał Varrol fajny kolorek. Krótko mówiąc- zazdroszczę;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fipa, jak sie osobno oglada kazda e36 to sa swietne. Ale juz jak jade samochodem badz ide chodnikiem to nawet tych samochodow nie zauwazam.

Twoj egzemplarz ze zdjec wyglada bardzo ladnie. Zrob jeszcze zdjecia kokpitu. Radio pod kolor jakies zamontuj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety to, co napisal Keares jest prawdą - tych samochodów sie nie zauwaza na ulicy, w rzeczywistosci one są pospolite..

 

Dołączona grafika

 

To tez zdjecie ze wczoraj. Wszystkie sa takie dziwne, bo robione w pelnym sloncu, a ja nie umiem cykac fotek.

 

Kierownica w rzeczywistosci jest mniejsza, niz na zdjeciu, tylko tak jakos to wyszlo..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

ehh moje mazenie ... Bugatti veyron - najszybszy samochod na swiecie ..

2,5s do 100km/h 1000kM predkosc maxymalna pod zdjeciu blokady (jak sie nie przeslyszalem) 640km/h :o :o :o i pali 100l na 12minut jazdy na pelnym gazie ;) jeah

 

a teraz moje bardziej realny mazenie

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

czyli mustang shelby z 1966/67/68 roku

 

a tu najrealniejsze:

Dołączona grafika

 

 

 

ehehe ale wam bezdie cielo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

349 sztuk (-1 - Ameykaniec jedno skasował na autostradzie) było Ferrari F50. Co do Enzo to chyba nawet nie zdążyliby tyle wyprodukować. Wiadomo, ręczna robota, od zera samochód składają w kilkanaście tygodni, testują itp.

 

Kiedyś jak jechałem do pracą zobaczyłem takie cuś przed maską:

 

http://img458.imageshack.us/my.php?image=m15bj.jpg

 

 

Reszta fotek tu:

 

Kolejna fotka Enzo:

 

http://img48.imageshack.us/my.php?image=enzo8fg.jpg

 

Laborgini Murcielago:

 

http://img404.imageshack.us/my.php?image=murcielago0fh.jpg

 

Ferrari 360:

 

http://img266.imageshack.us/my.php?image=21f14nk.jpg

 

 

Chyba zaraz obrabuję jakiś spory bank :wink:

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co moglby dac w moim przypadku chip-tuning (318tds)? Pytanie czysto teoretyczne ;)

 

Czy tylko zwiekszenie mocy/momentu? Jak zmienia sie spalanie? Jak zmienia sie trwalosc?

To zależy co ten chip tak naprawdę robi, jeśli to tylko rezystor który markuje temp przez co komputer daje więcej paliwa do mieszanki żeby polepszyć osiągi to nie wiem czy warto.

 

Jeśli chcesz polepszyć odrobinę osiągi niewielkim kosztem to polecam sportowe świece NGK (Niemcy/Japonia) i filtr stożkowy (sensownie zamontowany). Zawsze zyskasz kilka KM.

 

A to mój samochód, skończył 6 lat, przebieg 30500km:

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co moglby dac w moim przypadku chip-tuning (318tds)? Pytanie czysto teoretyczne ;)

 

Czy tylko zwiekszenie mocy/momentu? Jak zmienia sie spalanie? Jak zmienia sie trwalosc?

Chip-tunning - rozumiem przeprogramowanie starego - to zależy od silnika - niektóre diesle - chyba te z grupy Volkswagena mają spory potencjał i można nawet kilkadziesiąt koni dodać.

 

Można też zmniejszyć spalanie - kosztem osiągów, lub nie - zależy do jakiego stopnia - różnych ustawień jest masa zależnie od preferencji.

 

A trwałość - zależy ja jeździsz - jak wgrasz oprogramowanie na max mocy, a będziesz jeździł delikatnie, to silnik więcej wytrzyma niż na serii i piłowaniu - najgorzej na silnik działają wysokie obroty i przeciążanie go. Tu nie ma znaczenia ile go stunningujesz - najważniejsze jest to jak bedziesz jeździł.

 

 

A na E36 niestety zwracam uwagę i jak widzę ją na każdym parkingu, przed każdym skrzyżowaniem to tylko denerwuje, że jeszcze nie mam takiego. Ostatnio widziałem dwóch kolesi w czarnych E36 niestety wiejski tunning i kiepskie umiejętności w prowadzeniu - ale ciągnęli ile się dało...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwiekszenie mocy to raczej mnie nie interesuje, chyba, ze to uboczny skutek. Ciekawsze wydaje sie zmniejszenie spalania, moment przy nizszych obrotach etc.

 

Czy swiece zarowe powinny sie grzac za kazdym razem? U mnie tylko po dluzszym postoju kontrolka sie swieci, a tak w ciagu dnia to raczej nie.. Wydaje mi sie, ze przez to troszke dluzej zapala..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwiekszenie mocy to raczej mnie nie interesuje, chyba, ze to uboczny skutek. Ciekawsze wydaje sie zmniejszenie spalania, moment przy nizszych obrotach etc.

Przy dobrym chiptuningu nie wzrasta zapotrzebowanie na paliwo.

Niemieckie turbo diesle sa ustawiane z wieeelkim zapasem swoich mozliwosci.

Skad niby TDi z roznymi mocami o tych samych pojemnosciach ?

Bebechy sa niemal te same wiec nie widze problemu chipowac takiego TD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z 1,9 TDI robią i 150KM i więcej:P Te silniki mają potencjał.A w tym BMW to można by pewnie do 100 kucyków dociągnąć choć musze przyznać że nie wiem jak to jest w tych silnikach,najlepiej poczytaj na forum BMW tam napeno coś znajdziesz na ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trza trochę wysiłku i googli :] http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=78 113 kucy i zmniejszone zużycie paliwa...

 

Ale te są najlepsze:

E36 2.5D http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=90 +32 konie +120 niutonometrów

E46 2.0D http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=83 +32 konie +68 niutonometrów

 

Znając przegrzewające się 2.5D trzeba uważać...

 

 

Zainteresowało mnie to:

http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=375 - golfik trójka - diesel 1.9 110koni - po upgrate 143 konie, 290Nm, 5.6l po mieście... Ale i tak wolę bmw...

 

No i golfik IV na najpopularniejszym dieslu jaki do tej pory powstał - 1.9 oczywiście - 183 konie i 7 litrów po mieście (chyba z 80 letnim kierowcą) http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=450

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...