Skocz do zawartości
pascual

neostrada i bład 650

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

 

Mam pytanie. Czy ktoś w trakcie rejestracji neostrady (nie wiem, czy dobrze to nazwałem, może bardziej pasowało by określenie - aktywacja) miał do czynienia z błędem 650 (?!) Wyświetla się to u mnie w trakcie łączenia z neo - połączenie nie zostaje nawiązane za to wyskakuje komunikat o tymże błędzie... W instrukcji niby pisze żeby skontaktować się z infolinią, ale to co tam gadają (dzwoniłem) to wygląda tak jakby chcieli a nie mogli...

 

Ktoś doświadczył tego problemu? Wiecie jak sobie z tym poradzić? Czy jednak będę zdany na łaskę i niełaskę naszego telekomicznego operatora??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

probuj, po to sa tego typu komunikaty zeby diagnozowac i ten blad na pewno cos oznacza, na razie moze oznaczac wszystko, to mnie wlasnie w tpsa rozbraja, nie przekierowywala Cie pani czasami na 5 innych numerow? :-) siedzi pan/pani ktora nic nie wie, jak nie bedzie wiedziec to spytaj jej sie kto powinien wiedziec...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

650 to jest brak podlaczenia lini do modemu

Mam to samo - czekam juz ponad 2 tygodnie na neo, oni upieraja sie ze mi skonfigurowali i scrossowali linie poprawnie a jednak niedziala.

Testowalem na 2ch komputerach, nawet modem juz wymienialem i nic.

Wiec zglosilem reklamacje i nadal czekam - teraz w dodatku niepotrafia mi jednoznacznie odpowiedziec ile bede czekal na rozpatrzenie reklamacji...

Raz zaproponowali zebym zamowil montera ale jak jego wezwanie nie bedzie uzasadnione to 700 zl idzie sie jeb..

noi czekam.............

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziś ponownie rozmawiałem z gościem z infolinii... tym razem jakiś bardziej kapujący mi się trafił... powiedział mi, że dwie diodki na stale świecące to znaczy że zmieniono STATUS sieci na ADSL, ale FIZYCZNIE jeszcze tego nie zrobiono - kazali poczekać jeszcze kilka dni :cry:

 

Oby nie było tak kiepsko jak w przypadku Mastaha :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I doczekalem sie :lol:

Badzcie cierpliwi i dzwoncie codziennie, pytajcie sie jak tam sprawy sie posowaja(btw najlepiej sie dodzwonic rano - zero kolejek do konsultantow). Jak powiedza ze wszystko ustawione a u was dalej niedziala to zlozcie reklamacje i dalej sie dopytujcie, kiedys nadejdzie i wasz dzien :D

Laczny czas oczekiwania zamknal sie w 14 dniach roboczych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...