pascual Opublikowano 13 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2003 Cześć. Mam pytanie. Czy ktoś w trakcie rejestracji neostrady (nie wiem, czy dobrze to nazwałem, może bardziej pasowało by określenie - aktywacja) miał do czynienia z błędem 650 (?!) Wyświetla się to u mnie w trakcie łączenia z neo - połączenie nie zostaje nawiązane za to wyskakuje komunikat o tymże błędzie... W instrukcji niby pisze żeby skontaktować się z infolinią, ale to co tam gadają (dzwoniłem) to wygląda tak jakby chcieli a nie mogli... Ktoś doświadczył tego problemu? Wiecie jak sobie z tym poradzić? Czy jednak będę zdany na łaskę i niełaskę naszego telekomicznego operatora?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrtnt Opublikowano 13 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2003 No dobra, ale powinienes wiedziec co ten blad 650 oznacza, jak nie wiesz co oznacza to jak mamy Ci pomóc? Tej informacji powinna Ci właśnie udzielić osoba z infolinii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pascual Opublikowano 13 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2003 Jak dziś rozmawiałem z jakąś (chyba) blondynką :( to nie umiała mi odpowiedzieć co to takiego jest błąd650.... Moze sie dodzwonie w najbliższym czasie i ktos normalniejszy udzieli mi odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrtnt Opublikowano 13 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2003 probuj, po to sa tego typu komunikaty zeby diagnozowac i ten blad na pewno cos oznacza, na razie moze oznaczac wszystko, to mnie wlasnie w tpsa rozbraja, nie przekierowywala Cie pani czasami na 5 innych numerow? :-) siedzi pan/pani ktora nic nie wie, jak nie bedzie wiedziec to spytaj jej sie kto powinien wiedziec... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ParanoiK Opublikowano 13 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2003 W którym momencie występuje ten błąd? Podaj więcej szczegółów technicznych to spróbujemy coś wykobminować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finalcell Opublikowano 14 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2003 to jest chyba ż elinia nie skrosownaa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaSTaH Opublikowano 14 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2003 650 to jest brak podlaczenia lini do modemu Mam to samo - czekam juz ponad 2 tygodnie na neo, oni upieraja sie ze mi skonfigurowali i scrossowali linie poprawnie a jednak niedziala. Testowalem na 2ch komputerach, nawet modem juz wymienialem i nic. Wiec zglosilem reklamacje i nadal czekam - teraz w dodatku niepotrafia mi jednoznacznie odpowiedziec ile bede czekal na rozpatrzenie reklamacji... Raz zaproponowali zebym zamowil montera ale jak jego wezwanie nie bedzie uzasadnione to 700 zl idzie sie jeb.. noi czekam............. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pascual Opublikowano 14 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2003 dziś ponownie rozmawiałem z gościem z infolinii... tym razem jakiś bardziej kapujący mi się trafił... powiedział mi, że dwie diodki na stale świecące to znaczy że zmieniono STATUS sieci na ADSL, ale FIZYCZNIE jeszcze tego nie zrobiono - kazali poczekać jeszcze kilka dni :cry: Oby nie było tak kiepsko jak w przypadku Mastaha :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaSTaH Opublikowano 14 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2003 I doczekalem sie :lol: Badzcie cierpliwi i dzwoncie codziennie, pytajcie sie jak tam sprawy sie posowaja(btw najlepiej sie dodzwonic rano - zero kolejek do konsultantow). Jak powiedza ze wszystko ustawione a u was dalej niedziala to zlozcie reklamacje i dalej sie dopytujcie, kiedys nadejdzie i wasz dzien :D Laczny czas oczekiwania zamknal sie w 14 dniach roboczych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...