mlun Opublikowano 20 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2003 zna ktos moze tego dostawce internetowego albo ma jego usługe?Czy nadal panuje opinia ze transfery na łączach radiowych sa o wiele wolniejsze niz podaje dostawca?Jak można sprawdzic czy ten net to nie bedzie jakis syf?Macie ich stronke jakby co www.klon.com.pl Prosiłbym was o pomox bo w tych sprawach jestem kompletnie zielony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlun Opublikowano 22 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2003 co to oznacza?-Transfer 256 kbps w obie strony z gwarancją 64 kbps w obrębie sieci operatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaKaR Opublikowano 22 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2003 oznacza to że masz 32 kilobajty tranferu w dwie storny czyli synchronicznie z gwarancją że predkośc nie spadnie poniżej 8 kilobajtów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrOOve Opublikowano 22 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2003 Ale tylko do jego serwera!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlun Opublikowano 22 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2003 Czyli z innych serwerów nie kobiecznie transfer musi wynosic np.20 KB? a jak sadzicie opłaca sie brać to to za 100 miesięcznie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ParanoiK Opublikowano 22 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2003 Z gwarancją 64kbps w obrębie sieci operatora - czyli nie wygląda na nic specjalnego ;] Zależy jaki operator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...