klin Opublikowano 23 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2003 oddawałem nagrywarke LG na gwarancji do serwisu, była karta gwarancyjna i wszystko poszło ok, natomiast tego samego dnia po południu dzwonili do mnie i powiedzieli że niezbędny będzie dowód zakupu. trochę mi to nie na ręke bo faktura leży w biurze rachunkowym i trochę to zajmie zanim ją dostanę, ale zastanawiam sie nad tym - po co serwisowi dowód zakupu jak jest dobra karta gwarancyjna ? moze ktos sie orientuje bardziej i moze mi powiedziec, bo ten caly ich serwis juz mi sie nie podoba. ewentualnie jakich argumentów użyć w rozmowie z panami z serwisu ? z góry dzięki klin Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hawk Opublikowano 23 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2003 oddawałem nagrywarke LG na gwarancji do serwisu, była karta gwarancyjna i wszystko poszło ok, natomiast tego samego dnia po południu dzwonili do mnie i powiedzieli że niezbędny będzie dowód zakupu. trochę mi to nie na ręke bo faktura leży w biurze rachunkowym i trochę to zajmie zanim ją dostanę, ale zastanawiam sie nad tym - po co serwisowi dowód zakupu jak jest dobra karta gwarancyjna ? moze ktos sie orientuje bardziej i moze mi powiedziec, bo ten caly ich serwis juz mi sie nie podoba. ewentualnie jakich argumentów użyć w rozmowie z panami z serwisu ? z góry dzięki klin Zawsze tak robili jeżeli była to już końcówka gwarancji, wtedy trzeba było dostarczyć fakturke. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japa Opublikowano 23 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2003 Z tego co pamiętam to taki wymóg - dowód zakupu - znajduje się w karcie gwarancyjnej. Byc może dostaniesz nową nagrywarkę i potrzebne im to jest do swojej dokumentacji. Ja tak miałem ze swoim CDR jak oddałem na reklamację. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyny Opublikowano 24 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2003 Niestety dowod zakupu jest potrzebny przy reklamacji aczkolwiek nie zawsze sie o niego upominaja.Ja oddwalem cdroma LG na gwarancje i pogadalem z gosciem, ze dowod zakupu gdzies wlozylem i bym musial dlugo szukac, uwzglednil mi gwarancje bez dowodu i nie robil zadnych problemow. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...