secoh Opublikowano 21 Lipca 2002 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2002 Kiedyś czytałem , że niektóre stare tv nie wytrzymują współpracy z wyjściami tv na kartach. Sam mam w pokoju takiego 12-latka marki PROFEX :D . Na poprzednim gf2mx-ie wszystko działało spoko aż po 2 tygodniach telewizor siadł :? Gość w serwisie mówił coś o suchym lodzie i zaklinał się , że to nie ma nic wspólnego z kartą graf. Co ciekawe gdy używałem wyjścia tv na tym mx-ie krawędzie pionowe obrazu były lekko powyginane przez pierwsze pare minut- później wszystko wracało do normy. Po naprawie - mam to samo przy oglądaniu zwykłej tv! Więc mam pytanie : czy mogę bez stresu używać tv-out na obecnej karcie, czy się wstrzymać? Dzięki z góry za pomoc , bo w tym temacie jestem zielony :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakur_45 Opublikowano 21 Lipca 2002 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2002 wiesz jakos nie szadze, zeby karta miala zwiazek z usterka tv, moze on poprostu ma juz za duzo latek i czas rozejrzec sie za czyms nowym ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
secoh Opublikowano 21 Lipca 2002 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2002 wiesz jakos nie szadze, zeby karta miala zwiazek z usterka tv, moze on poprostu ma juz za duzo latek i czas rozejrzec sie za czyms nowym ? Fakt - nowy to on nie jest. Mam tylko nadzieję , że używanie tv-out nie przyśpieszy jego zejścia :D . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...