Reksio Opublikowano 22 Lipca 2002 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2002 W elektronice jestem całkowicie zielony i chciałbym ten fakt zmienić raz na zawsze. Dlatego chciałem zapytać się Was o jakieś dobre stronki o elektronice. Jakaś stronka gdzie będą opisane krok po kroku wszystkie elementy elektroniczne. Za wszelkie adresy bardzo dziękuję. A może ktoś z elektroników-forumowiczów chciał by mnie nauczyć czegoś?? Bardzo chętnie bym z kimś na ten temat porozmawiał. Ale zaznaczam że jestem zielony (i nie jestem kosmitą :D ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikol Opublikowano 22 Lipca 2002 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2002 Zobacz na www.elektroda.pl, mieli jakies problmy ale strona ma znów działać za kilka dni... :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter Opublikowano 22 Lipca 2002 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2002 Ta obiecuja ciagle ze zaraz wlacza a to juz dlugo trwa jak nic sie nie dzieje Pozdro Dexter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fudoshin Opublikowano 22 Lipca 2002 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2002 Tylk nie kupuj sobie zadnych akademickich ksiazek o zwodniczych tytulach "podstawy elektroniki" - wlasnie sie dostalem na elektronike i nie kumam z nich nic poza wstepem :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Lipca 2002 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2002 DLa początkujących polecam czasopismo Elektronika dla wszystkich. Jast tam bardzo fajny dział ośla łaczka w sam raz dla początkujących w tej dziedzinie. Polecam. Chyba można też nabyć numery archiwalne bo nauke najlepiej rozpocząć od pierwszego numeru łaczki ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...