przeciwnik Opublikowano 10 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2003 Witam serdecznie. zakupilem dzisiaj takową płyte w wersji rev 2.2 i jestem bardzo z niej zadowolony. odpaliłem ją na magistrali 230 i o dziwo chodzi stabilnie ( dalej nie prubowałem bo się boje :) nie wiem czy na wszystkich EpoXach pisze limited edytion Mini overclocking guide INSIDE! :?: czy moja jest jakaś wyjątkowa ? mam jeszcze pytanie z angielskiego jestem zielony i nie wiem w jakie sloty musze wsadzić pamięć aby działała w dualu? teraz mam włożoną w DIM 2 i DIM 3. W instrukcji pisze DIMM#2 i #3 shared same memory bus and DIMM#1 is dedicated for 2 chanel memory bus. For one DIMM memory configuration, the DIMM can be located on either of DIMM#1 to DIMM#3 in 64 bit mode in two DIMMs memory configuration, the DIMMs can be located on DIMM#2#3 and DIMM#1 in 128 bit mode. AND keeping these two DIMMs in same type and same size are preferred. in three DIMMs memory configuration, the DIMMs can be located on all DIMM sockets in 128 bit mode Using non-compliant memory with higher bus speeds may severly compromise the integry of the system. Prosze o pomoc? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon Opublikowano 10 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2003 chyba edition i JEST NAPISANE , bo tam nic nie pisze ;-) to tyle. Natomiast pamieci wsadz do tego osobnego slota dimm#1 i do 2 albo 3 pozosatly , wedle uznania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QBUS00 Opublikowano 10 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2003 i JEST NAPISANE , bo tam nic nie pisze ;-) to tyle. Te Madrala chyba sie cos nie udalo dzisiaj zablysnac :lol: - http://slowniki.pwn.pl/poradnia/lista.php?...ane+pisze&kat=4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...