ojejku Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2010 Ja nie widzę, aby ktoś tutaj pisał, że jest coś tam takiego kapitalnego ? Może inne forum czytamy ? Nawet w filmiku sam senior producer tak się nie wyraża (że ich gra popchnęła fizykę do przodu), więc może coś sobie dopowiadasz ?. A nvidia pewnie skorzystała z okazji i dodatkowej promocji nowych chip-ów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 Te same efekty, a nawet lepsze były już dostępne 10lat temu bez potrzeby kupna dedykowanej karty. A co do "zasobożerności" Physxa, to albo karty graficzne są tak słabe, że nie potrafią obliczyć kilku równań, albo kod Physxa jest tak skopany, że nawet najmocniejsze karty nie dają rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 Samym chwaleniem się jest wypuszczenie tego filmu, omawianie go i jeszcze wplecenie w to wszystko nowego układu nvidii. Wychodzę z założenia że jeżeli gra ma coś do pokazania to trzeba to pokazać. Crysis ma kapitalną fizykę to i filmy były opisujące wszystko po kolei. A tutaj? Fizyka jak fizyka. Wstydziłbym się na miejscu twórców wspominać o możliwości przebijania opon lub rozwalania skrzyń. Przecież to już standard. To tak jakby ktoś przy nowym fps napisał że ich gra posiada nowy ficzer którym są wybuchające beczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 Ludzie trochę przesadzacie. Wszystkie efekty typu APEX Clothing i odłamki nie zabijają wydajności. Przyjrzyjcie się dokładnie co zabija GPU! W momencie gdy na ekranie pojawia się mgła reagująca z otoczeniem - przykład Batman czy Metro 2033 - wówczas spada znacząco wydajność. Podobnie jest też z fluidami - woda itp. W mafi 2 nie wiem czy będzie wogóle wsparcie dla fluidów i mgły - dymu. Także o wydajność na jednym GPU pokroju GTS 250 czy GTX 260 z włączonym PhysX raczej bym się nie obawiał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 (edytowane) To dlaczego taki Crysis bez mocarnych kart dedykowanych daje rade z efektami, czasami nawet lepszymi niz na Physxie? Physx to po prostu wyłudzacz kasy od graczy, który nic dobrego i efektywnego nie daje. Ciekawe jakie efekty wytną z gry bez Physxa? Ja stawiam na to, że opon nie będzie się dało przebić ;p Edytowane 28 Marca 2010 przez konkurs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 Bo zarzyna procka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 Dziwne, bo mi Batman ledwo co chodził na Physxie na 8800gt i x3, a z Crysisem na V.High nie miałem problemu. Więc Physx to programistyczne gó... bagno, które nic nie daje, bo równie dobre efekty, a nawet lepsze można mieć bez Physxa i to bez potrzeby kupna dedykowanej karty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trymek Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 (edytowane) I o to właśnie chodzi, a nie skrajnie ograniczone efekty PhysX, bo z bardziej zaawansowanymi nie poradziłby sobie nawet karty wyższej klasy Nvidii. Obecnie 4 rdzenie w CPU to żaden luksus, niedługo 6 rdzeni nie będzie niczym nadzwyczajnym, także czas najwyższy aby producenci gier zaczęli to wykorzystywać. Zresztą Crysis, FEAR to doskonałe przykłady na to co, że jak się chce to można... Edytowane 28 Marca 2010 przez trymek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 Te efekty w istocie nie sa nadzwyczajne, ale różnica jest taka że wszystkie odłamki zostają na ziemi, nic nie znika tak jak w praktycznie wszystkich grach, to dodaje fajnego smaczku. W GTA IV się fajnie rozbija szyby, w Crysise też destrukcja jest mocna, ale na mapie zostają tylko duże obiekty. Inna sprawa że wszystkie te efekty można by uzyskać poprzez OpenCL, niestety ktoś zapłaci za to żeby użyć PhysX no i jest jak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 Te efekty w istocie nie sa nadzwyczajne, ale różnica jest taka że wszystkie odłamki zostają na ziemi, nic nie znika tak jak w praktycznie wszystkich grach, to dodaje fajnego smaczku. W GTA IV się fajnie rozbija szyby, w Crysise też destrukcja jest mocna, ale na mapie zostają tylko duże obiekty. Inna sprawa że wszystkie te efekty można by uzyskać poprzez OpenCL, niestety ktoś zapłaci za to żeby użyć PhysX no i jest jak jest. Kwestia odlamkow pozostajacych na ziemi powinna dac sie zrealizowac na zasadzie detekcji kolizji czy cos w tym stylu. Nie znam implementacji fizyki w grach od kuchni ale myslac logicznie skoro zabita postac upada na ziemie i spoczywa na powierzchni to czemu nie mozna w momencie strzalu w sciane wygenerowac parenascie obiektow "lowpoly" ktore opadna zgodnie z grawitacja na ziemi (tak jak robia to modele postaci) Czy do tego naprawde potrzebny jest "zawansowany physx"? :lol: Nie sadze. Faktycznie jesli chodzi o symulacje zachowania plynow i mgly juz nie jest taka prosta sprawa ale tak naprawde w ilu grach widzielismy popis physx'a w kwestii plynow? Ja nie kojarze zadnej. Jesli chodzi o dym, odkad powstaja gry na pc to zawsze dym kojarzyl mi sie ze spadkiem klatek, chyba ze byl generowany w prymitywny sposob. A dym z physx'em pod jakim wzgledem jest zawansowany? Widac zawirowania ktore wytworzyl szybko przemieszczajacy sie obiekt? Pytam powaznie bo praktycznie w ogole nie gram z wlaczonym physx'em. Moze physx zre tyle zasobow bo programisci troche przesadzaja z poziomem odwzorowania realiow. Stopien odwzorowania fizyki powinien byc w jakis sposob skalowany jak opcja "fizyki" w niektorych grach (np crysis). A tutaj albo mamy pelnego physx'a albo nie mamy go w ogole (chociaz wydaje mi sie ze physx w jakims stopniu dostosowuje sie do gpu jakie posiadamy, no ale to za malo). Z reszta to nie temat do takich rozmow, przydalby sie jakis topic o sprawach technicznych odnosnie gier. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 (edytowane) "dynamiczny dym" czy jak to nazwać nie jest sam w sobie skomplikowanym efektem. W Stalkerze czyste Nebo zaimplementowano go bez żadnego psyproultraX'a i nie dość, że wyglądało to bardzo fajnie to nie powodowało najmniejszego spadku fps na moim kompie co oznacza, że jak się chce to można :) Ale światem rządzi pieniądz i dopóki ludzie będą reagować na zagrywki producentów sprzętu dopóty ci będą rzucać kłody pod nogi. Szkoda, że cierpią na tym wszyscy. Ale to jest gdybanie wyjdzie mafia to zobaczymy czy te kilka talerzy więcej w powietrzu zrobi różnicę w fpsie ;) Edytowane 28 Marca 2010 przez LPKorn3324 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 Tak to jest jak się na ostatnią chwile wkracza do developera żeby mu fizykę zrobić. Nie podoba mi się do końca w to jaki sposób NV PHysxa wykorzystuje :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2010 (edytowane) Większe wrażenie zrobiło na mnie przebicie opony w samochodzie, grafika twarzy oraz dym papierosowy w Mafii 1 już 9 lat temu niż teraz cała ta rozwałka na siłę promowana przez NV. Tak to jest jak się ma monopol - gó.wno w pazłotko i sprzedajemy biżuterię. Badziewia graficzne są fajne podczas pierwszego kontaktu z grą. Dlaczego do dzisiaj gram w Mafię 1 ? Dlatego, że fajne twarze są czy ew. dym z papieroska ? Do dzisiaj jeszcze nie wymyślili lepszej gry i dlatego wolę pograć w Mafię 1 niż na ten przykład w świetnego bądź co bądź Gears of War 2 na Xboxa360 Edytowane 29 Marca 2010 przez Kaeres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2010 Z ciekawostek - w najnowszym CDA jest pełniawka Black Site (przeciętny FPS), gdzie żadnego PhysX'a nie trzeba, by dało się odłupywać strzałem z broni betonowe czy drewniane osłony, a nawet całe wnętrza budynków. Niemniej jednak na grę warto będzie, myślę, poczekać i wysupłać parędziesiąt złociszy. Gameplay'e fajnie się prezentują. W jedynkę grałem krótko - trudna jest :oops: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2010 Jedynka to z całą pewnością najlepsza gra w jaką kiedykolwiek grałem. Ta gra jest jak dobry film. Chyba przejdę po raz trzeci. ;-) 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 20 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2010 (edytowane) Fotki z udziałem PhysX. Edytowane 20 Maja 2010 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 20 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2010 Mam gdzieś całego psyhxa, ale gra wygląda jak trzeba. nie mogę się doczekać! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 20 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2010 Teraz fotki , a jak odpala SLI GF 480 to bedzie filmik 30fps 1280x720 ;) Oj beda wymagania sprzetowe ,beda z najwyzszej polki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 21 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2010 PhysX obrázky z Mafia 2 Kolejne screen'y. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 21 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2010 Galaxy zapowiedziało jednoslotowe GTX-y 470, więc będzie w sam raz na Quad SLI + PhysX. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 22 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2010 W tej grze raczej będą zbędne te wynalazki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 22 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2010 jakbym te screeny 5 lat temu zobaczył to by było wow! dziś coś takiego powinno być w każdej grze ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 26 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2010 (edytowane) Nie wiem jak tu wyglądają proporcje, ale patrząc po ilości dróg to tak badzo skromnie ta mapa wygląda. EDIT. Wyczytałem, że obszar gry to jakaś 1/3 tego co w GTA IV, czyli raczej straszna lipa jak na współczesny open world. Pod spodem pełna mapa. Edytowane 26 Maja 2010 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2010 Nie zgodził bym się z tym, że lipa, np w GTAIV mnie czasami wkurzało, że trzeba było przejechać całą mapę zastrzelić jednego gościa i wrócić, imho w GTAIV mogła być troszkę mniejsza mapa, wiec może w Mafii będzie w sam raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2010 W GTA IV można brać taksówki, które znacznie zmniejszają czas podróży. Nie widzę nic złego w ogromnym świecie gry. Sądząc po rozmiarze mapy, to szykuje się coś podobnego rozmiarami bądź nieco mniejszego GTA: VC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2010 (edytowane) Ale ja broń boże nie mówię, że duży świat w GTA IV to minus, bo ma też swoje plusy nie ma takiej monotonii, jak dla mnie nie było to ani plus, ani minus, raczej neutralny punkt gry. Moim zdaniem duży świat jak w GTA IV jest fajniejszy jak jest coś oprócz miasta(patrz GTA SA) a przy samym mieście, to bym wolał raczej teren trochę mniejszy niż ten z GTA IV. Co do Mafii myślę, że jak już podają co będzie w kolekcjonerce to już nie będzie kolejnych terminów wydania, tylko ten będzie ostateczny. Edytowane 27 Maja 2010 przez demon92 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2010 Nie mówcie, że wymagania będą mega duże. Toż to Dx9c. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2010 Uuuu. No z mapą to moim zdaniem zbyt chłopaki przesadzili. Może i takie GTA IV jest wielkie, ale to właśnie dzięki temu nie ma w nim monotonii. Chociaż i tak po jakimś czasie znamy miasto na pamięć. Tutaj to wygląda jak 1 wyspa / dzielnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2010 Ale samochody jeżdżą wolniej ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 4 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2010 (edytowane) Haha słuszna uwaga. Nie ma to jak Bolt Ace i vmax 70km/h. W takiej furze żadna mapa nie jest za mała. ;-) Edytowane 4 Czerwca 2010 przez Sysak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...