meeron Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 (edytowane) myślałem, że się bardziej przyłożą do rozmiaru mapy Edytowane 12 Sierpnia 2010 przez meeron Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piet Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 (edytowane) Nowe stery do fizyki ze strony nvidii dają drastyczny wzrost wydajności, skok z 27 na 43 full hd max bez AA i apex ma medium ( wyniki z drugiego przebiegu, zazwyczaj kilka fps niższe, na pojedynczym gtx 460 900/1800/4400 ). Ciekawe czy nvidia okaże sie taka łaskawa w pełnej wersji . Edytowane 12 Sierpnia 2010 przez piet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Ludzkie oko widzi 24 klatki/sekunde. Oznacza to, że jeżeli obraz nie spadnie poniżej 25fps to nie można tego zauważyć, chociaż faktycznie 28fps jakoś dziwnie wolno działa, nie wiem czemu. To współczuje ci że na świat musisz patrzeć z takim framerate. Widoczna różnica w płynności obrazu znajduje się między 35 a 40 FPS. Powyżej tego płynność jest taka sama, co najwyżej inaczej może odpowiadać sterowanie w grach. Oczywiście spadek z 60 do 40 FPS też będzie chwilowo widoczny, bo animacja po prostu zwalnia. I to jest najgorsze w skaczącym framerate, każda wartość może być płynna, ale jak są ciągłe zmiany to ta płynność jest zakłócana. 60 i 120 FPS też będzie wyglądać identycznie, ale nagły spadek ze 120 do 60 i na odwrót bardzo może przeszkodzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 To współczuje ci że na świat musisz patrzeć z takim framerate.Widoczna różnica w płynności obrazu znajduje się między 35 a 40 FPS. Powyżej tego płynność jest taka sama, co najwyżej inaczej może odpowiadać sterowanie w grach. Oczywiście spadek z 60 do 40 FPS też będzie chwilowo widoczny, bo animacja po prostu zwalnia. I to jest najgorsze w skaczącym framerate, każda wartość może być płynna, ale jak są ciągłe zmiany to ta płynność jest zakłócana.60 i 120 FPS też będzie wyglądać identycznie, ale nagły spadek ze 120 do 60 i na odwrót bardzo może przeszkodzić. Az tak bardzo Ci to przeszkadza w mafii? :lol: Jeszcze w przypadku rasowych fps'ow rozumiem ale mafia? ;d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macias666 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 25 klatek to jest granica plynnosci (np kino), ale jest tez cos takiego jak dynamika i jej granica jesst 60 klatek (gdzies kiedys jakis artykul o tym czytalem). U mnie mafia chodzi roznie. W miescie mam 30-50 fps , a na misji 20-30 (moze czasem spadnie do 15 na ulamek sekundy), ale mi to nie przeszkadza. Sa jednak ludzie dla ktorych fps ponizej 60 jest niegrywalny, ale o gustach sie nie dyskutuje hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Mi nie przeszkadza to w kwestii sterowania, tylko w kwestii wyglądu. Stałe 30 FPS wygląda dla mnie sto razy lepiej niż ciągłe skoki między choćby 40 a 60. Pamiętam kiedyś grałem z F.E.A.R. na CRT-ku 100 Hz, i z cieniami na max były non stop skoki między 50 a 100 FPS (bo nie było wtedy triple buffering nawet). Nie dało się absoltnie na to patrzeć. Nie każdemu to musi przeszkadzać, tylko co z tymi którym przeszkadza? Czy takim problemem było by dodanie opcjonalnego limitera? Raczej nie. Niestety przez zmienny framerate w wiele gier przeważnie lepiej sie gra na konsolach, przynajmniej gdy nie ma tam ciągłych spadków poniżej 30 (jak choćby w GTA IV). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarecki Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zagrałem wczoraj w demko i muszę przyznać że gierka może dorównać jedynce jeśli chodzi o klimacik. Wydaje mi się że przynamniej w demie jazda samochodu jest inna niż w części pierwszej ale moge się mylić bo już wieki w jedynke nie grałem. Co mi nie pasuje to debilizm kierujących innymi pojazdami. Zero trąbienia i od razu czołówka :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Też macie tak, że po wyłączeniu dema na pulpicie jest tak jak by mocno skręcony brightness? Ja po każdym wyłączeniu gry muszę resetować komputer żebym cokolwiek mógł na ekranie zobaczyć. :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Też macie tak, że po wyłączeniu dema na pulpicie jest tak jak by mocno skręcony brightness? Ja po każdym wyłączeniu gry muszę resetować komputer żebym cokolwiek mógł na ekranie zobaczyć. :/ Tak, ale nie resetuje klikam ctrl-alt-del i wraca do normy jasność. Pewnikiem inne sposoby też działają jakieś odśwież czy coś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Ja znalazłem jeszcze jeden smaczek, zostawcie skręcone koła w aucie i wyjdźcie z niego, auto będzie ładnie zaparkowane z skręconymi kołami :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adamuss1394 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Szkoda, że nie można zostawić włączonego silnika przy wyjściu z pojazdu, żeby szybko uciec po rabunku sklepu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Mysle ze sporo sie moze zmienic wzgledem demka jesli chodzi o takie drobne szczegoly. W koncu na poczatku widzimy komunikat ze level zostal przygotowany na potrzeby demka. Mogli go zrobic znacznie wczesniej i od tamego czasu cos zmienic w tej kwestii. No ale to tylko gdybanie. Zobaczymy co bedzie w pelnej wersji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astro Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Praca zawieszenia w autach jest naprawde boska, uginanie się kół na nierównościach czy zakrętach jest bajeczne. brakuje mi kilku bajerów z jedynki, np sprzęgło ,ogólnie mało przydatne ale mnie zawsze cieszą takie gadzety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 (edytowane) . . Minusy: - Sterowanie autem (zarówno na realistycznym jak i normalnym [przynajmniej na klawiaturze - trzeba zbierać na Xpada]) . - Mało animacji (brak animacji np: otwierania maski czy bagażnika, wyczołgiwania się z auta "dachowanego", kolizji z autem) . . Troszkę skróciłem posta, bo odniosłe się tylko do tych 2 linijek:) Ja uważam, że i jedno i drugie jest dobre na klawiaturze, tylko trzeba troszkę pojeździć. A co do animacji, to przecież można otwierać maske i bagażnik. Edytowane 12 Sierpnia 2010 przez demon92 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 (edytowane) Troszkę skróciłem posta, bo odniosłe się tylko do tych 2 linijek:)Ja uważam, że i jedno i drugie jest dobre na klawiaturze, tylko trzeba troszkę pojeździć.A co do animacji, to przecież można otwierać maske i bagażnik. No mozna ale Vito robi to sila umyslu ;) Tak na marginesie to jestem ciekaw po co mozna to robic? Zeby jeszcze dalo sie wrzucic do bagaznika cialo to bylo by przydatne a tak nie widze sensu. Czy komus z was udalo sie chwycic przechodnia za szyje od tylu? Edytowane 12 Sierpnia 2010 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 (edytowane) Czego najbardziej brakuje w M2: - wysiadanie z pojazdu w czasie jazdy - większe możliwości wspinania się - strzelanie z auta(!), zwłaszcza że policja to akurat potrafi - możliwość straszenia kierowców bronią, mierząc w nich - trudniejsza ucieczka przed policją (choć to lata 40/50 XX wieku, to nie wyobrażam sobie, że zwykła zmiana koszuli gubiła pościg, mając na karku gliniarzy z bronią automatyczną) - większa stabilność aut (żeby nie odbijały jak szalone z prawej do lewej strony jezdni [chociaż nie jeździłem nigdy samochodem z tamtej epoki]) - bardziej realistyczny garaż (na 2 auta, nie na 10...) - samochody złapane na ulicy mogłyby mieć jakiś przebieg - pływanie + to, co napisał @Adamuss1394 - policja, strzelając do nas z samochodu pędzącego ~60 mph ma niebywałego cela - podziurkowali mnie jak sito, przejeżdżając obok mnie (też w samochodzie) - Z PISTOLETU! Edytowane 12 Sierpnia 2010 przez zzizzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
userus Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 (edytowane) a mi sie dzis demo zaktualizowało przed uruchomieniem. wyłapałem nawet dwie zmiany.... 1. chyba dodano mozliwosc naprawy silnika jak auto po rozwałce przestaje chodzic. 2. zapomnialem co to bylo :/ Edytowane 12 Sierpnia 2010 przez userus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 1. jeszcze przed patchem A mimo to wciąż nie działa mi 1280x1024. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripsta Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 a mi sie dzis demo zaktualizowało przed uruchomieniem. wyłapałem nawet dwie zmiany.... 1. chyba dodano mozliwosc naprawy silnika jak auto po rozwałce przestaje chodzic. 2. zapomnialem co to bylo :/ 1. To bylo mozliwe od samego poczatku, bez zadnych aktualizacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortex Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Denerwuje mnie ten efekt rozmycia. Wygląda to tak, jakby Vito miał spore problemy ze wzrokiem. Jeszcze jedna sprawa. Gra śmiga w normie dopóki nie wejdę na I piętro magazynu w którym ukrywa się grubas. Wtedy zaczyna się slow motion i celowanie jest tak utrudnione, że granie dalej to istny koszmar. Co zabawne, wystarczy żeby Vito zginął, etap uruchomia się od nowa i jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki ilość FPS wraca do normy. PhysX w najnowszej wersji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zaobserwowałem u siebie dokładnie takie samo zachowanie mortex. Na 1 piętrze zwalnia (nie jest slow motion, ale ewidentnie zwalnia) a jak zgine i zaczyna znowu w windzie to płynność wraca magicznie. Zatem nie jesteś sam. Pewnie jakiś bug w demie a może i samym silniku (oby nie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BariLDZ Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Ja nie zauważyłem nic takiego. Co do tego patch'a to poprawia coś sensownego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Nie mam frapsa, więc nie powiem, czy zwiększyła się wydajność, ale żadnych zmian nie zauważyłem... Mimo to, preorder zamówiony :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Ja nie zauważyłem nic takiego. Co do tego patch'a to poprawia coś sensownego? Przeciez nie ma zadnego patcha :) ta aktualizacja ze steama to zajmujaca 25mb nowa wersja physX'a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teza Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 dla mnie kicha - postrzelisz goscia w samochodzie a nastepny patrzy sie jakby nic sie nie stalo (nie ze wystraszony tylko grzecznie czeka w kolejce) - syfiks, czyli miałoby być super cool a tutaj zaskryptowane wszystko, krzesło rozwalisz ale biurka z drewna już nie. Nie rozwalisz drzwi w garazu samochodem, nie rozwalisz okien na uboczu (są z tytanu) ogólnie żal a wymagania okropne - nie można skakać i gość nie potrafi wejść po drabinie z basenu jedynie co to fabuła ratuje tą grę bo grafika miała być ekstra z syfiksem a jest kilka bajerów oskryptowanych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapituta Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Denerwuje mnie ten efekt rozmycia. Wygląda to tak, jakby Vito miał spore problemy ze wzrokiem. Jeszcze jedna sprawa. Gra śmiga w normie dopóki nie wejdę na I piętro magazynu w którym ukrywa się grubas. Wtedy zaczyna się slow motion i celowanie jest tak utrudnione, że granie dalej to istny koszmar. Co zabawne, wystarczy żeby Vito zginął, etap uruchomia się od nowa i jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki ilość FPS wraca do normy. PhysX w najnowszej wersji. To przez "super hiper" physx. W miarę jak przemieszczasz sie po budynku zostawiasz za sobą pełno gruzu, rozwalonego drewna, szkła itd. Jak zginiesz level sie resetuje (wszystkie smieci znikają) i fps idze w górę, zaczniesz strzelać do wszystkiego i narobisz bałaganu fps spada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 dla mnie kicha- postrzelisz goscia w samochodzie a nastepny patrzy sie jakby nic sie nie stalo (nie ze wystraszony tylko grzecznie czeka w kolejce)- syfiks, czyli miałoby być super cool a tutaj zaskryptowane wszystko, krzesło rozwalisz ale biurka z drewna już nie.Nie rozwalisz drzwi w garazu samochodem, nie rozwalisz okien na uboczu (są z tytanu)ogólnie żal a wymagania okropne- nie można skakać i gość nie potrafi wejść po drabinie z basenujedynie co to fabuła ratuje tą grę bo grafika miała być ekstra z syfiksem a jest kilka bajerów oskryptowanych. WTF? jaki syfiks? a co do reszty uwag to faktycznie zal.pl, takie akrobacje i wyczyny to w realu, i framerate dobry, i wszystkie kawalki szyby na pewno zobaczymy na podlodze (nic nie wyparuje jak sie obrocimy) :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 (edytowane) WTF? jaki syfiks? a co do reszty uwag to faktycznie zal.pl, takie akrobacje i wyczyny to w realu, i framerate dobry, i wszystkie kawalki szyby na pewno zobaczymy na podlodze (nic nie wyparuje jak sie obrocimy) :wink: Szkoda tylko że ciała znikają. Może w pełnej wersji będzie opcja by wł/wył znikanie ciał, bo trochę to kiczowato wygląda jak kogoś się zabije i zaraz ciało znika. W ogóle jestem zdania że te demko to jakaś beta, i wersja finalna będzie dużo lepsza. Twórcy dali nam tylko przedsmak tego co nas czeka w fullu. :-P. A jeśli miało by się nic nie zmienić, bugi pozostać to i tak gra dla mnie będzie świetna, nadrobi to pewnie fabułą. Edytowane 12 Sierpnia 2010 przez MaRuH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 No na forum 2k Games ludzie masowo wytykają bugi, bo okazuje się, że cyrki czasem dzieją się nieziemskie. Zablokuj gliniarza w aucie, jak ma ci wypisać mandat, to stanie na dachu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Nie ma tragedii, aczkolwiek myślałem że wciągnie mnie od pierwszych minut jak niektórych z Was, a tu wcale jakiegoś parcia nie mam na nią :( Ot tyle że Mafia Szału nie zrobiła niestety. Fajnie, klimacik jest oczywiście. Ale autom to by się rzeczywiście rozpórka kielichów przydała :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...