bkroy Opublikowano 23 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2003 Witam, przy odpalaniu instalatowa z poziomu MS Dos wyskakuje: Nie można utworzyć katalogu tymczasowego. Jeżeli na dysku twardym jest zainstalowany system HPFS lub NTFS, to w celu zainstalowania systemy Windows musisz utworzyć partycję rozruchową MS-DOS. Na tym dysku prawdopodobnie był zainstalowany Linux! Odpalając FDISK z poziomu Dosa, program ten się nie odpala, to wyborze obsługi dużych dysków, pokazuje się czarny ekran z migającym kursorem! HELP, bo jestem jakby teraz troche zielony!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 23 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2003 Sciągnij sobie ranish partition manager lub skorzystaj z dosowej wersji partition magic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 23 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2003 :roll: sgj uprzedziles mnie z Ranish'em :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bkroy Opublikowano 23 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2003 Powiedzmy, że znajde te programy. Dajcie mi jakieś instrukcje - jak i co mam mieszać?? W sprawie usuwania partycji Linux, to raczej zielony jestem, ale coś tam rozumiem ;) HELP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 23 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2003 Sciągnij sobie ranish'a. Program jest prosty w obsłudze i nie powinieneś miec problemu z usunięciem partycji. Dodatkowo do programu dołączony jest emulator na którym można przecwiczyć prace z programem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...