Skocz do zawartości
Gość

GF2 MX400 64 MB = problem

Rekomendowane odpowiedzi

witajcie

 

sluchajcie mam taki problem - niedawno otrzymalem taka karte i mam problemy z odpalaniem roznych gierek itd... wszystko mi sie przycina, na rivie tnt2 m64 - wszystko o wiele lepiej mi chodzilo

 

karta to jest : klik tu !

 

podkrecilem jej pamiatki na 166 mhz (poczatkowo 143)

proca zostawilem bez zmian 200 Mhz (ze wzgledu na brak coolera)

 

w 3dmarku 2000 (:/) przy 800x600 wynik sie wacha od 830 - 850 pkt....

 

sterowniki - Detonatory 30.82

 

sprzet : - jak w podpisie

 

macie jakies pomysly co zrobic zeby ja rozbujac.... bo ja juz wymiekam... nawet w NFS Porsche nie moge sobie posmigac (na rivie to chodzilo pieknie) filmy mi sie krzacza :/ wogule kicha na maxa :/

 

Pozdrawiam - zyczac przy okazji miłego wskoku do nowego roku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam problem po przesiadce z rivy na gf 2 mx 400 tez mialem ten problem ale bool jest w plycie gl. i w naszym agpx2 :)

riva byla referencyjnie stworozna do agpx2 (gdzies to czytalem) a gf4 mx 400 typowo do agpx4 tak wiec go to strasznie obcina ... i tutaj sa schody bo gry rozponaja twoja karte i ustawiaja sszczegoly itd wedle twojej karty (ht2 , diablo II i wiele innych gierek) a karta nie wyrabia bo ma szyne 2x66 a nie 4x66 mhz ... i nie wyrabia i sa lagi .... ta dam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam problem po przesiadce z rivy na gf 2 mx 400 tez mialem ten problem ale bool jest w plycie gl. i w naszym agpx2 :)

riva byla referencyjnie stworozna do agpx2 (gdzies to czytalem) a gf4 mx 400 typowo do agpx4 tak wiec go to strasznie obcina ... i tutaj sa schody bo gry rozponaja twoja karte i ustawiaja sszczegoly itd wedle twojej karty (ht2 , diablo II i wiele innych gierek) a karta nie wyrabia bo ma szyne 2x66 a nie 4x66 mhz ... i nie wyrabia i sa lagi .... ta dam :)

Absolutnie nie zgadzam się z taką teorią. Sam miałem GF2 MX 400. I testowałem ta kartę na AGPx4 i x2. Różnice były tak niewielkie że w praktyce nieodczuwalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam problem po przesiadce z rivy na gf 2 mx 400 tez mialem ten problem ale bool jest w plycie gl. i w naszym agpx2 :)

riva byla referencyjnie stworozna do agpx2 (gdzies to czytalem) a gf4 mx 400 typowo do agpx4 tak wiec go to strasznie obcina ... i tutaj sa schody bo gry rozponaja twoja karte i ustawiaja sszczegoly itd wedle twojej karty (ht2 , diablo II i wiele innych gierek) a karta nie wyrabia bo ma szyne 2x66 a nie 4x66 mhz ... i nie wyrabia i sa lagi .... ta dam :)

Absolutnie nie zgadzam się z taką teorią. Sam miałem GF2 MX 400. I testowałem ta kartę na AGPx4 i x2. Różnice były tak niewielkie że w praktyce nieodczuwalne.

tez sie nie zgadzam poza tym miałem rivke m64 agpx4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również się z tą teoria z kosmosu niezgadzam ponieważ jak koledzy posiadałem kiedys gef2mx 400 na AGPx2i karta hulała super a różnice na tej grafoie pomiedyz AGPx2 a AGPx4 były w postaci 50pkt na 3DMARKU 2000. Zobacz jakie masz napiecia na zasiłce moze zasilacz nie wyrabia , a może niepotrzebnie kreciles karte mialem kiedys taka wredna kartte ktora sie "cieła" po zwiekszeniu MHZ na pamieciach o 1 !! instalniej starsze stery ! , przeinstaluj system, wyłacz lub włacz synchronizacje w sterowniku,kombinuj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz jakie masz napiecia na zasiłce moze zasilacz nie wyrabia

tego nie sprawdzalem

a może niepotrzebnie kreciles karte mialem kiedys taka wredna kartte ktora sie "cieła" po zwiekszeniu MHZ na pamieciach o 1 !!

to raczej nie od tego....

instalniej starsze stery !

jeszcze starsze ??? ,

przeinstaluj system

to juz wykonalem ,

wyłacz lub włacz synchronizacje w sterowniku

zawsze to robie :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kombinowałeś ze sterami od producenta grafy ??? Spróbuj jescze tego, intsalnij tez jescze starsze stery cos kolo 12.xx czy 15.xx moja HERCULESA chodziła full stable bez zaciec tylko na sterach producnta i właśnie na starych referencyjnych sterach nvidi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kombinowałeś ze sterami od producenta grafy ??? Spróbuj jescze tego, intsalnij tez jescze starsze stery cos  kolo 12.xx czy 15.xx moja HERCULESA chodziła full stable bez zaciec tylko na sterach producnta i właśnie na starych referencyjnych sterach nvidi

hmmm no mam tu jakies 12.90 :-)

 

work in progress....................

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy zainstalowaniu orginalnych sterow b.czesto sie system wiesza.... usuwalem detonatory jakims usuwaczem do tego celu ... no to jestesmy w punkcie 0

 

jakies pomysly ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jasne! Pamieci to: Memory Interface: 64-bit SDR. Nie dosyc ze SDR a nie DDR to jeszcze 64bit. Zalosc. Jeden moj kumpel ma wersje 128bit i ma ok4000 3dmark01se, a drugi wersje 64bit ma tylko 1800pkt i to po podkreceniu. Czyli wez sobie rivke ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no a teraz pytanie z innej beczki... jak myslicie ile bezpiecznie moge podkrecic pamieci (standart 143 Mhz) (aktualnie 170 Mhz)

 

zamontowalem coolera 80 mm nad karta (standart 200 aktualnie 215 Mhz) :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja z  

 

core 200@230

mem 334@380

 

bez zmiany chłodzenia, teraz mam inny wihajstrek, ale chwilowo niebawie siek w o/c bo mam małe problemy z zasiłką(codegen300w) hehe

jakiej firmy masz ta karte graficzna ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oto wyniki podkrecania - uzyskalem 30 pkt wiecej (3dm2000)

 

TEMPLATE

Display:

Type: Internal

Width: 800

Height: 600

Depth: 16-Bit

Buffering: Triple

Z-Buffering: 16-Bit

Refresh Rate: VSync Off

Texture Format: 16-Bit

 

CPU Optimization: D3D Hardware T&L

 

RESULTS

Platform: Internal

3DMark Result: 871 3D marks

CPU Speed: 57 CPU 3D marks

Game 1 - Helicopter - Low Detail: 17,2 FPS

Game 1 - Helicopter - Medium Detail: 11,9 FPS

Game 1 - Helicopter - High Detail: 6,5 FPS

Game 2 - Adventure - Low Detail: 21,4 FPS

Game 2 - Adventure - Medium Detail: 9,7 FPS

Game 2 - Adventure - High Detail: 5,8 FPS

Fill Rate (Single-Texturing): 187,7 MTexels/s

Fill Rate (Multi-Texturing): 357,0 MTexels/s

High Polygon Count (1 Light): 1063 KTriangles/s

High Polygon Count (4 Lights): 1045 KTriangles/s

High Polygon Count (8 Lights): 1037 KTriangles/s

8MB Texture Rendering Speed: 84,9 FPS

16MB Texture Rendering Speed: 46,3 FPS

32MB Texture Rendering Speed: 24,5 FPS

64MB Texture Rendering Speed: 10,7 FPS

Bump Mapping (Emboss, 3-pass): 47,7 FPS

Bump Mapping (Emboss, 2-pass): 69,4 FPS

Bump Mapping (Emboss, 1-pass): 119,5 FPS

Bump Mapping (Environment): Not supported FPS

 

PROCESSOR

CPU Information:

Processor Type AMD-K6 3D processor

Processor Speed 400MHz

Processor Caps 3DNow!, MMX

 

Name NVIDIA GeForce2 MX/MX 400

Driver Date 07-16-2002

 

INTERNAL 3D CARD

Information:

Name NVIDIA GeForce2 MX/MX 400

Driver Name NVDD32.DLL

Driver Version 4.13.01.3082 (Certified)

Total Video Memory 65344KB

Total Texture Memory 96576KB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie żebym się czepiał, ale styknie dawny wynik i aktualny, noi ewe. FPS :wink: oraz napisanie jakie aktualnie masz zegary, ewentualnie bmp z wynikiem :D

Ja testowałem 3dmarkiem 2000 tylko w jednej rozdziałce 640x480x16(czy posypią się artefakty)!

Wynik to 7647pnkt:

CPU speed 509

Game 1 low - 141,3 fps

Game 1 medium - 107,2 fps

Game 1 high - 68,9 fps

Game 2 low - 182,3 fps

Game 2 medium - 85,7 fps

Game 2 high - 51,8 fps

Fill rate(single) - 389,9 MT/s

Fill rate(multi) - 719,1 MT/s

High polygon(1 light) - 13946 KT/s

High polygon(4 light) - 11857 KT/s

High polygon(8 light) - 6390 KT/s

8MB rendering - 555,5 fps

16MB rendering - 344,6 fps

32MB rendering - 190,9 fps

64MB rendering - 100,3 fps

Bump (3-pass) - 310,4 fps

Bump (2-pass) - 366,2 fps

Bump (1-pass) - 538,7 fps

 

W porównaniu do Ciebie to gonie taki wynik procem :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Qrcze coś nietrybie oco biega? :?

350mhz memory standard clock! Ciekawe :?

Kolega myśłi, że ma 350 na pamięciach :lol: bo zobaczył pewnie to opcjach sterów. Zainstaluj se power stripa i zobacz jakie na prawde masz pamięci.

 

Mnie sie wydaje, że wynik 800pkt i to jeszcze w 3dmarku 2k to jest za mało nawet na karte z 64bit szyną. Moim zdanie powinna ona i tak wyciągnąć przynajmniej z półtora tysiąca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

deejay:

widzę że masz niestandartowe FSB=95MHz, nie pamiętam czy w tym wypadku pci jest zaniożone, czy zawyżone(ponad 40MHz).

Próbowałeś może ustawić proca 4x100 i przetestować, może przez to się chrzani.

 

Te 350Mhz u kol. Malarza to przez to ze stery pokazują tzw efektywną częstotliwość pamięci, a większość MX2 400 miała już DDR, czyli żeczywista to 175MHz.

Niestety MX-400 jakie dotąd spotkałem(i chyba innych nie ma) miały albo pamięci DDR-64bit, albo SDR-128bit, co teoretycznie powinno dawać takie same osiągi

 

Ale ta deejay'a to jakaś chimera MX400 i 64bit SDR, to wygląda jak fabrycznie podkręcona dwusetka(no i ten radiator bez wiatraka)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

deejay:  

widzę że masz niestandartowe FSB=95MHz, nie pamiętam czy w tym wypadku pci jest zaniożone, czy zawyżone(ponad 40MHz).

Próbowałeś może ustawić proca 4x100 i przetestować, może przez to się chrzani.

hmm juz mam 4 x 100 ale wyzej nie pojdzie ten procek choc niby jest z najlepszej serii (AFR) wg danych przedstawionych przez AMD powinien chodzic do 70 stopni C na 95 to byly tylko testy (bylo potrzebne do 428 Mhz) ale nie dzialalo to odpowiednio i zrezygnowalem z tego

 

 

Ale ta deejay'a to jakaś chimera MX400 i 64bit SDR, to wygląda jak fabrycznie podkręcona dwusetka(no i ten radiator bez wiatraka)

hmm darowanemu koniowi nie patrzy sie w zeby... ta karte otrzymalem od kumpla bo kupil sobie radka... rzeczywiscie nie jest to zadna rewelacja... a nawet rzeklbym ze wielka qpa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witajcie

 

sluchajcie mam taki problem - niedawno otrzymalem taka karte i mam problemy z odpalaniem roznych gierek itd... wszystko mi sie przycina, na rivie tnt2 m64 - wszystko o wiele lepiej mi chodzilo

 

karta to jest : klik tu !

 

podkrecilem jej pamiatki na 166 mhz (poczatkowo 143)

proca zostawilem bez zmian 200 Mhz (ze wzgledu na brak coolera)

 

w 3dmarku 2000 (:/) przy 800x600 wynik sie wacha od 830 - 850 pkt....  

 

sterowniki - Detonatory 30.82  

 

sprzet : - jak w podpisie

 

macie jakies pomysly co zrobic zeby ja rozbujac.... bo ja juz wymiekam... nawet w NFS Porsche nie moge sobie posmigac (na rivie to chodzilo pieknie) filmy mi sie krzacza :/ wogule kicha na maxa :/  

 

Pozdrawiam - zyczac przy okazji miłego wskoku do nowego roku

Wspłuczuje ja na swoim geforce 2 podkręconym oczywiście :D dochodzę w 3dMarku 2001 do 3600 punktów i to jeszcze nie max i wycisne z niej jeszcze więcej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezobaczem screena, to nieówierze w to 350 standard clock memory  malarz84, wiec czekam :)

 

Włodi, ta aluzja to niedomnie chyba .. :? ;)

Nie nie do Ciebie MARIOSKARPO, do Malarza.

 

WIem bo też kiedyś myślałem (daaawno)że mam pamiątki 350 :lol: I rozkminiałem jak to możliwe hehe to były czasy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...