S.Youth Opublikowano 29 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2003 Witam Mam nastepujacy problem Kupilem w komputroniku karte graf msi gf4 ti4200 128mb w promocji za 369 zl (wiele osob z tego forum je wtedy kupilo) Niestety po jakims czasie odkrylem ze karta jest uszkodzona - ma poszarpany obraz w niektorych rozdzielczosciach. Wyslalem ja wiec do komputronika dnia 27 listopada. Do dzisiaj tj 29 grudzien mily pan z servisu opowiadal mi bajki jak to ze karta jest w fazie testow ze jest w naprawie i powinna byc naprawiona w przeciagu 14 dni roboczych, po tym terminie ze spodziewa sie jej do piatku , potem ze bedzie w okresie miedzyswiatecznym itd itd a dzisiaj poinformowal mnie (dopiero po moim mailu) ze zostanie dokonana korekrta - czyli zwrot piniedzy - 369 zl ... I tu jest problem - czy mam jakies prawo ktore pozwala mi odrzucic taki sposob zalatwienia sprawy - jest on dla mnie bardzo krzywdzacy gdyz karte kupilem w promocji i jej faktyczna wartosc jest duzo wieksza, a za 369 zl powiedzmy szczerze nie dostane zadnej karty gf4 ti 4200 zl z 2 letnia gwarancja i z 128mb ram na samsungach na pokladzie. Zeby bylo bardziej dramatycznie karte kupilem tylko dlatego ze byla w promocji - inaczej nie wymienial bym mojej i nie stac mnie zeby teraz dokladac 200 zl do jakiejs innej o podonych osiagach :/ Dla mnie zadowalajacym wyjsiem z sytuacji byla by wymiana na jakis inny model z serii ti 4x00 - maja takie w sklepie tym bardziej ze przez nich juz miesiac uzywam pozyczonej rivy tnt2 m64 Czy mam jakies szanse ???? Powiem ze jest to pierwszy przypadek gdy zostalem tak potraktowany z reklamacja a naprawde duuuzo sprzetu kupuje i tym samym duzo tez oddaje na gwarancji (pracuje w szkole i dbam o rozbudowe pracowni komputrowych a wiec okolo 80 komputerkow) poza tym skladam komputery znajomym. Standardem zawsze bylo zalatwienie reklamacji w tydzien (nigdy nie czekalem dluzej) i jezeli nie mogli dostac takiego samego sprzetu to wymieniali na lepszy - ale tak robia DOBRE SKLEPY I HURTOWNIE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S.Youth Opublikowano 29 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2003 sory ze nie zedytowalem ale tak bedzie lepiej widac :) czy moze mi tez ktos podac numery telefonow do kogos milego z komputronika - najlepiej jakiegos milego kierownika czy waznej persony. - najlepiej jak ktos mial podobne przejscia i sprawe zalatwioo pozytywnie to niech poda mi numerek osoby z ktora rozmawial :) - moze jak zaczne dzialas bardziej od gory to cos ruszy bo narazie sie nie zapowiada .... stanelo na tym ze czekam dalej na naprawe :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 29 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2003 Człowieku, nie strasz mnie. bo za tydzień wysyłam do nich radosława :lol: Jak pomyśle, że mam tyle czekać to... 8O Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S.Youth Opublikowano 29 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2003 nie chce cie straszyc ale poszytaj topic o oszustach niepolecanych sklepach itd :/ pOwiem ze komputronik wystepuje tam dosc czesto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feluke Opublikowano 29 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2003 Mozesz sie domagac karty lub podobnej o nie gorszych parametrach. Niestety jezeli to jest pierwsza naprawa to sprzedawca stawia warunki "zadoscuczynienia". I tak to sa barany wiec pewnie tego nie wiedza i kluc sie z nimi o karte. Jezeli nie maja takiej samej to powinni dac jakas inna ale nie gorsza. Karte powinienes dostac juz 17 grudnia wiec sie dziwie dlaczego nie zbluzgales ich tam pozadnie za to ze jeszcze taka zwloka. Powiedz im ze jak nie dostaniesz karty to pojdziesz do rzecznika praw konsumenta z paroma osobami ktorzy tez mieli podobne problemy. Powinno pomoc. Jezeli nie to mozesz jeszcze powiedziec ze naslesz na nich inspektorat handlowy ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareczek Opublikowano 29 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2003 Czy mam jakies szanse ???? Szanse, to masz na pewno na zwrot pieniędzy. Nie masz za to szans na wymianę karty. Żaden sklep nie będzie dokładał z własnej kieszeni do droższej, jeśli może zwrócić kasę. A zwrot gotówki jest przewidziany w praiw konsumenckim i na pewno z niego skorzystają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
un_ix Opublikowano 29 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2003 :arrow: ...a co powiecie na 47 dni ROBOCZYCH serwisu!?! dnia 17 pazdziernika 2003 wyslalem swoja karte graficzna (Radeon 9100 128MB) do serwisu jednego ze znanych sklepow internetowych, komputerowych (nazwy narazie nie bede ujawnial). dzisiaj mija dokladnie 47 dzien roboczy oczekiwania (co przeklada sie na przeszlo dwa miesiace). zasypalem serwis juz masa maili ode mnie, na czesc ktorych wogole nie dostalem odpowiedzi. dzisiaj sprawe ruszylem glebiej, zobaczymy co z tego wyniknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2003 zadzwon do zecznika konsumentow ale z tego co pamietam mozesz zadac nowej karty o takichsamych (lub jezeli takiej niemanp z produkcji wycofana lepszych) parametrach pamietam moja matka (rzecznik konsumentow)miala sprawe z komputronem mieli blad w cenniku ze jakies dyski kosztuja 0zl jakis koles kupil z 20sztuk wystawili mu fakture na 0zl (lol) i goscu przyszedl do mojej matki z pytaniem czy moze isc do sadu zeby mu dali te 20 dyskow za 0 zl :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ishino Opublikowano 29 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2003 ciekawe co poczna wlasciciele kart 9500pro jak im sie taka sypnie powiecmy za rok albo lepiej , jak juz tych kart nie produkuja , moze dadza im 9600xt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S.Youth Opublikowano 30 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2003 a jak to jest czasowo moze z tej strony moge ich jakos ruszyc ???? Mam maila w ktorym szef servisu mi napisal ze karte przyjeli 1 grudnia na servis wiec teoretycznie 2 tyg robocze od daty przyjecia minely 18 grudnia - do tej pory nikt mnie ine informowal co z karta - dopiero jak sie sam zapytalem poinformowano mnie ze sprawa zostanie zalatwiona do wlasnie 18 grudnia -a i tak mnie olali Gdzie sie podzialy czasy klient nasz pan ??? Tak to jest kupowac sprzet z internetu :// jak bym kupil w sklepie to za takie olewanie zrobilbym im taki opr ze po karte polecieli by w podskokach a tak mailowo to sobie moge robic szum :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanaka Opublikowano 30 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2003 takich czasow nigdy nie bylo przy serwisie , moze poza dystrybutorem gainwarda na polske Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.y Opublikowano 30 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2003 po pierwsze to czas 14 dni liczony jest normalnie - kalendarzowo a nie dzniami roboczymi po drugie jeśli na początku reklamacji podałeś jakieś warunki typu : " chcę taką samą kartę w zamian" albo "procze ozwrot pieniędzy" i sklep nie odpowiedział w przewidzanym w ustawie konsumenckiej ze stycznia 2003 czasie 14 dni to zanczy ze zgadza się na twoje warunki powinieneś teraz zgłośić się do nich z takimi argumentami powołując się na ustawę konsumencką jeśli odpowiedzą negatywnie to naślij na nich jakiegoś rzecznika obrony praw konsumenta (czasami wystarczy jeden telefon od rzecznika i po sprawie) powodzenia piotr ps. wiadomośdi z Prawa Gospodarczego (na polibudzie :) ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S.Youth Opublikowano 31 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2003 ok dzieki za odpowiedz powolam sie na to jak nic nie zalatwia :/ narazie nie chce mi sie z nimi walczyc sylwester i te sprawy a koles z komputronika napisal ze jest szansa na winfasta ti 4200 tez 128 mb ddr ale wyzsze taktowanie i dvi na dokladke wiec poczekam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...