Skocz do zawartości
S.Youth

komputronik a prawa konsumenta help !

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam nastepujacy problem

Kupilem w komputroniku karte graf msi gf4 ti4200 128mb w promocji za 369 zl (wiele osob z tego forum je wtedy kupilo) Niestety po jakims czasie odkrylem ze karta jest uszkodzona - ma poszarpany obraz w niektorych rozdzielczosciach. Wyslalem ja wiec do komputronika dnia 27 listopada.

Do dzisiaj tj 29 grudzien mily pan z servisu opowiadal mi bajki jak to ze karta jest w fazie testow ze jest w naprawie i powinna byc naprawiona w przeciagu 14 dni roboczych, po tym terminie ze spodziewa sie jej do piatku , potem ze bedzie w okresie miedzyswiatecznym itd itd a dzisiaj poinformowal mnie (dopiero po moim mailu) ze zostanie dokonana korekrta - czyli zwrot piniedzy - 369 zl ...

 

I tu jest problem - czy mam jakies prawo ktore pozwala mi odrzucic taki sposob zalatwienia sprawy - jest on dla mnie bardzo krzywdzacy gdyz karte kupilem w promocji i jej faktyczna wartosc jest duzo wieksza, a za 369 zl powiedzmy szczerze nie dostane zadnej karty gf4 ti 4200 zl z 2 letnia gwarancja i z 128mb ram na samsungach na pokladzie.

Zeby bylo bardziej dramatycznie karte kupilem tylko dlatego ze byla w promocji - inaczej nie wymienial bym mojej i nie stac mnie zeby teraz dokladac 200 zl do jakiejs innej o podonych osiagach :/

 

Dla mnie zadowalajacym wyjsiem z sytuacji byla by wymiana na jakis inny model z serii ti 4x00 - maja takie w sklepie tym bardziej ze przez nich juz miesiac uzywam pozyczonej rivy tnt2 m64

 

Czy mam jakies szanse ????

 

Powiem ze jest to pierwszy przypadek gdy zostalem tak potraktowany z reklamacja a naprawde duuuzo sprzetu kupuje i tym samym duzo tez oddaje na gwarancji (pracuje w szkole i dbam o rozbudowe pracowni komputrowych a wiec okolo 80 komputerkow) poza tym skladam komputery znajomym. Standardem zawsze bylo zalatwienie reklamacji w tydzien (nigdy nie czekalem dluzej) i jezeli nie mogli dostac takiego samego sprzetu to wymieniali na lepszy - ale tak robia DOBRE SKLEPY I HURTOWNIE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sory ze nie zedytowalem ale tak bedzie lepiej widac :) czy moze mi tez ktos podac numery telefonow do kogos milego z komputronika - najlepiej jakiegos milego kierownika czy waznej persony. - najlepiej jak ktos mial podobne przejscia i sprawe zalatwioo pozytywnie to niech poda mi numerek osoby z ktora rozmawial :) - moze jak zaczne dzialas bardziej od gory to cos ruszy bo narazie sie nie zapowiada .... stanelo na tym ze czekam dalej na naprawe :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozesz sie domagac karty lub podobnej o nie gorszych parametrach. Niestety jezeli to jest pierwsza naprawa to sprzedawca stawia warunki "zadoscuczynienia". I tak to sa barany wiec pewnie tego nie wiedza i kluc sie z nimi o karte. Jezeli nie maja takiej samej to powinni dac jakas inna ale nie gorsza.

Karte powinienes dostac juz 17 grudnia wiec sie dziwie dlaczego nie zbluzgales ich tam pozadnie za to ze jeszcze taka zwloka.

Powiedz im ze jak nie dostaniesz karty to pojdziesz do rzecznika praw konsumenta z paroma osobami ktorzy tez mieli podobne problemy. Powinno pomoc.

Jezeli nie to mozesz jeszcze powiedziec ze naslesz na nich inspektorat handlowy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy mam jakies szanse ????

Szanse, to masz na pewno na zwrot pieniędzy. Nie masz za to szans na wymianę karty. Żaden sklep nie będzie dokładał z własnej kieszeni do droższej, jeśli może zwrócić kasę. A zwrot gotówki jest przewidziany w praiw konsumenckim i na pewno z niego skorzystają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:arrow: ...a co powiecie na 47 dni ROBOCZYCH serwisu!?! dnia 17 pazdziernika 2003 wyslalem swoja karte graficzna (Radeon 9100 128MB) do serwisu jednego ze znanych sklepow internetowych, komputerowych (nazwy narazie nie bede ujawnial). dzisiaj mija dokladnie 47 dzien roboczy oczekiwania (co przeklada sie na przeszlo dwa miesiace). zasypalem serwis juz masa maili ode mnie, na czesc ktorych wogole nie dostalem odpowiedzi. dzisiaj sprawe ruszylem glebiej, zobaczymy co z tego wyniknie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zadzwon do zecznika konsumentow ale z tego co pamietam mozesz zadac nowej karty o takichsamych (lub jezeli takiej niemanp z produkcji wycofana lepszych) parametrach

pamietam moja matka (rzecznik konsumentow)miala sprawe z komputronem mieli blad w cenniku ze jakies dyski kosztuja 0zl jakis koles kupil z 20sztuk wystawili mu fakture na 0zl (lol) i goscu przyszedl do mojej matki z pytaniem czy moze isc do sadu zeby mu dali te 20 dyskow za 0 zl :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak to jest czasowo moze z tej strony moge ich jakos ruszyc ????

 

Mam maila w ktorym szef servisu mi napisal ze karte przyjeli 1 grudnia na servis wiec teoretycznie 2 tyg robocze od daty przyjecia minely 18 grudnia - do tej pory nikt mnie ine informowal co z karta - dopiero jak sie sam zapytalem poinformowano mnie ze sprawa zostanie zalatwiona do wlasnie 18 grudnia -a i tak mnie olali

Gdzie sie podzialy czasy klient nasz pan ???

 

Tak to jest kupowac sprzet z internetu :// jak bym kupil w sklepie to za takie olewanie zrobilbym im taki opr ze po karte polecieli by w podskokach a tak mailowo to sobie moge robic szum :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze to czas 14 dni liczony jest normalnie - kalendarzowo a nie dzniami roboczymi po drugie jeśli na początku reklamacji podałeś jakieś warunki typu : " chcę taką samą kartę w zamian" albo "procze ozwrot pieniędzy" i sklep nie odpowiedział w przewidzanym w ustawie konsumenckiej ze stycznia 2003 czasie 14 dni to zanczy ze zgadza się na twoje warunki powinieneś teraz zgłośić się do nich z takimi argumentami powołując się na ustawę konsumencką jeśli odpowiedzą negatywnie to naślij na nich jakiegoś rzecznika obrony praw konsumenta (czasami wystarczy jeden telefon od rzecznika i po sprawie)

 

powodzenia

piotr

 

ps. wiadomośdi z Prawa Gospodarczego (na polibudzie :) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki za odpowiedz powolam sie na to jak nic nie zalatwia :/ narazie nie chce mi sie z nimi walczyc sylwester i te sprawy a koles z komputronika napisal ze jest szansa na winfasta ti 4200 tez 128 mb ddr ale wyzsze taktowanie i dvi na dokladke wiec poczekam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...