Skocz do zawartości
LCC

S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl / Clear Sky / Call of Pripyat / Heart of Chornobyl - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

... pracujemy jeszcze nad GI i poprawą fpsu ...

Rozwiązanie podałem chyba kilka postów wyżej ;)

 

Edit:

Aha, no i jeżeli chodzi o ten idealny config to imho jest to sprawa dosyć względna, gdyż każdy ma inne upodobania ;)

Edytowane przez Miazga82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To miłe, że można sobie w taki łatwy sposób dostosować config odpowiednio do swego sprzętu wyduszając z gry to co najlepsze. Czekam z niecierpliwością na pełną wersję a becie już chyba podziękuję. No chyba, że wieczorem jeszcze spróbuje tego hamaczi czy jak mu tam(pierwszy raz to odpalę tak po prawdzie mówiąc), i będzie ktoś jeszcze chętny by w to pyknąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie podałem chyba kilka postów wyżej ;)

Miazga tak, ale wczoraj siedzielismy z tym do 3 w nocy i chodzi tylko o optymalizacje fpsu. Bo z włączonym wszystkim co sie dało, nastąpił drastyczny spadek ;/

 

A sprawdzałem także Twoje ustawienia, miedzy 6 a 7 na którymś jest spadek 5 fps, to wiesz, mnie to niezadowala.

 

Ile masz przy fps z tym cfg przy beczce z ogniem? :D

Edytowane przez FanEk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile masz przy fps z tym cfg przy beczce z ogniem? :D

Po wprowadzeniu zmian jakie wczsniej opisałem fps'y podniosły sie z 6 na 20, wiec warte zachodu. A przy 20 klatkach spokojnie mozna grac przy ognisku .... bez ogniska wszystko śmiga.

Oczywiście wszystko przy rozdziałce 1280x1024.

Dołączona grafika

 

Przy 1024x768:

Dołączona grafika

 

Edit:

Która opcja odpowiada za ilość trawy na ziemi?

 

Jeśli kogoś by interesowało to poniżej jest moj cfg (zmiana rozdzielczości w ostatniej linijce)

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
_preset Extreme

ai_ignore_actor off

ai_use_torch_dynamic_lights on

unbindall

bind left kLEFT

bind right kRIGHT

bind up kUP

bind down kDOWN

bind jump kSPACE

bind crouch kLCONTROL

bind accel kLSHIFT

bind sprint_toggle kX

bind forward kW

bind back kS

bind lstrafe kA

bind rstrafe kD

bind llookout kQ

bind rlookout kE

bind cam_zoom_in kADD

bind cam_zoom_out kSUBTRACT

bind torch kL

bind night_vision kN

bind wpn_1 k1

bind wpn_2 k2

bind wpn_3 k3

bind wpn_4 k4

bind wpn_5 k5

bind wpn_6 k6

bind artefact k7

bind wpn_next kY

bind wpn_fire mouse1

bind wpn_zoom mouse2

bind wpn_reload kR

bind wpn_func kV

bind wpn_firemode_prev k9

bind wpn_firemode_next k0

bind pause kPAUSE

bind drop kG

bind use kF

bind scores kTAB

bind chat kCOMMA

bind chat_team kPERIOD

bind screenshot kF12

bind quit kESCAPE

bind console kGRAVE

bind inventory kI

bind buy_menu kB

bind skin_menu kO

bind team_menu kU

bind active_jobs kP

bind map kM

bind contacts kH

bind vote_begin kF5

bind vote kF6

bind vote_yes kF7

bind vote_no kF8

bind speech_menu_0 kC

bind speech_menu_1 kZ

bind use_bandage kRBRACKET

bind use_medkit kLBRACKET

cam_inert 0.

cam_slide_inert 0.25

cdkey xxxx-xxxx-xxxx-xxxx

cl_calculateping 0

cl_cod_pickup_mode 1

cl_dynamiccrosshair on

cl_leave_tdemo 0

cl_show_hit_sectors 1

dbg_dump_physics_step 0

dbg_show_ani_info 1

g_always_run on

g_autopickup on

g_backrun on

g_corpsenum 10

g_eventdelay 0

g_game_difficulty gd_master

g_god on

g_unlimitedammo on

hud_crosshair on

hud_crosshair_dist off

hud_draw on

hud_fov 0.45

hud_info on

hud_weapon on

lua_gcstep 10

mm_mm_net_srv_dedicated off

mm_net_con_publicserver off

mm_net_con_spectator 20

mm_net_con_spectator_on off

mm_net_player_name miazga

mm_net_srv_gamemode Deathmatch

mm_net_srv_maxplayers 2

mm_net_srv_name stalkers_united

mm_net_srv_reinforcement_type 0

mm_net_weather_rateofchange 4.90019

mouse_invert off

mouse_sens 0.12

mt_ai_vision on

mt_alife on

mt_bullets on

mt_detail_path on

mt_level_path on

mt_level_sounds on

mt_object_handler on

mt_particles on

mt_script_gc on

mt_sound_player on

net_cl_icurvesize 0

net_cl_icurvetype 0

net_cl_interpolation 0.

net_cl_log_data off

net_cl_pending_lim 3

net_cl_update_rate 30

net_dedicated_sleep 5

net_dump_size off

net_sv_log_data off

net_sv_pending_lim 3

net_sv_update_rate 30

ph_break_common_factor 0.01

ph_frequency 100.00000

ph_gravity 19.62

ph_iterations 38

ph_rigid_break_weapon_factor 1.

ph_timefactor 1.

ph_tri_clear_disable_count 10

ph_tri_query_ex_aabb_rate 1.3

psp_cam_offset 0.000000,0.000000,0.000000

r1_dlights on

r1_dlights_clip 75.

r1_glows_per_frame 16

r1_lmodel_lerp 0.33

r1_pps_u 0.

r1_pps_v 0.

r1_ssa_lod_a 64.

r1_ssa_lod_b 48.

r1_tf_mipbias 0.

r2_aa on

r2_aa_break 0.800000,0.500000,0.000000

r2_aa_kernel 0.5

r2_aa_weight 0.250000,0.250000,0.000000

r2_allow_r1_lights on

r2_dhemi_count 5

r2_dhemi_scale 1.

r2_dhemi_smooth 1.

r2_exp_donttest_uns on

r2_exp_splitscene off

r2_gi on

r2_gi_clip 0.065

r2_gi_depth 1

r2_gi_photons 12

r2_gi_refl 0.7

r2_gloss_factor 10.

r2_ls_bloom_fast on

r2_ls_bloom_kernel_b 0.7

r2_ls_bloom_kernel_g 3.

r2_ls_bloom_kernel_scale 0.8

r2_ls_bloom_speed 100.

r2_ls_bloom_threshold 0.2

r2_ls_depth_bias -0.0003

r2_ls_depth_scale 1.00001

r2_ls_dsm_kernel 0.7

r2_ls_psm_kernel 0.7

r2_ls_squality 3.

r2_ls_ssm_kernel 0.7

r2_mblur 1.

r2_parallax_h 0.1

r2_slight_fade 0.3333

r2_ssa_lod_a 64.

r2_ssa_lod_b 48.

r2_sun on

r2_sun_depth_far_bias 0.

r2_sun_depth_far_scale 1.

r2_sun_depth_near_bias 0.00001

r2_sun_depth_near_scale 1.

r2_sun_details on

r2_sun_focus on

r2_sun_lumscale 3.

r2_sun_lumscale_amb 1.

r2_sun_lumscale_hemi 1.

r2_sun_near 20.

r2_sun_near_border 0.5

r2_sun_tsm on

r2_sun_tsm_bias -0.01

r2_sun_tsm_proj 0.3

r2_tf_mipbias 0.

r2_tonemap on

r2_tonemap_adaptation 1.

r2_tonemap_amount 0.9

r2_tonemap_lowlum 0.0001

r2_tonemap_middlegray 0.5

r2_wait_sleep 0

r2_zfill off

r2_zfill_depth 0.5

r2em 2.2

r__d_tree_w_amp 0.05

r__d_tree_w_rot 50.

r__d_tree_w_speed 1.

r__d_tree_wave 0.100000,0.010000,0.110000

r__detail_density 0.6

r__detail_l_ambient 0.9

r__detail_l_aniso 0.25

r__geometry_lod 1.2

r__lsleep_frames 10

r__ssa_glod_end 64.

r__ssa_glod_start 256.

r__supersample 4

r__tf_aniso 16

r__wallmark_shift_pp 0.0001

r__wallmark_shift_v 0.0001

r__wallmark_ttl 300.

rs_c_brightness 0.9

rs_c_contrast 1.1

rs_c_gamma 0.9

rs_cam_pos off

rs_fullscreen on

rs_occ_draw off

rs_occ_stats on

rs_refresh_60hz off

rs_skeleton_update 32

rs_stats off

rs_v_sync off

rs_vis_distance 2.

show_wnd_rect 1

show_wnd_rect_all 1

snd_acceleration on

snd_cache_size 16

snd_efx on

snd_freq 44khz

snd_model High

snd_stats off

snd_stats_ai_dist off

snd_stats_info_name off

snd_stats_info_object off

snd_stats_max_dist off

snd_stats_min_dist off

snd_targets 24

snd_volume_eff 1.

snd_volume_music 0.25

start_time_single 1.4.24 7:29:16.900

sv_anomalies_enabled 0

sv_anomalies_length 3

sv_artefact_respawn_delta 30

sv_artefact_stay_time 3

sv_artefacts_count 10

sv_auto_team_balance 0

sv_auto_team_swap 0

sv_bearercantsprint 1

sv_client_reconnect_time 60

sv_console_update_rate 1

sv_dedicated_server_update_rate 100

sv_dmgblockindicator 0

sv_dmgblocktime 0

sv_forcerespawn 0

sv_fraglimit 0

sv_friendly_indicators 0

sv_friendly_names 0

sv_friendlyfire 1.

sv_hail_to_winner_time 7000

sv_ignore_money_on_buy 0

sv_pda_hunt 1

sv_pending_wait_time 10000

sv_reinforcement_time 0

sv_remove_corpse 1

sv_remove_weapon 1

sv_returnplayers 1

sv_rpoint_freeze_time 0

sv_shieldedbases 1

sv_spectr_firsteye 1

sv_spectr_freefly 0

sv_spectr_freelook 1

sv_spectr_lookat 1

sv_spectr_teamcamera 1

sv_statistic_collect 1

sv_statistic_save_auto 0

sv_timelimit 0

sv_vote_enabled 1

sv_vote_participants 0

sv_vote_quota 0.51

sv_vote_time 1.

sv_warm_up 0

texture_lod 0

time_factor_single 1.

use_scripts_in_goap 1

vid_bpp 32

vid_mode 1280x1024

Edytowane przez Miazga82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiitam,

no i udało mi się odpalić gierkę. Generalnie zrobilem także konfig pod swojego kompa

z podpisu.

 

Konfig zoptymalizowany dla starszych kompów gdzie na obu mapach miałem min. 25fps-70fps,

średnio 34 fps dla 1024@768 wszyatkie opcje na MAX - 8xAA i 16xAF i powiem tak silniczek X-RAY

jest nieżle zoptymalizowany jak na takich staruszkach sobie ładnie śmiga.

 

user_v1_OK_Payti.txt

 

Plik należy skopiować jako user.ltx do katalogu _appdata_ w ścieżce z zainstalowaną grą.

 

Ponizej stronka z 201 screenami z gry z powyższego konfiga.

 

http://www.payti.cyberdusk.pl/Stalker/scre...creenshots.html

 

Screeny były robione dla różnej pogody w tych samych miejscach, na obu mapach, z wyładowaniami burzy i oświetleniam

piorunami, anomaliami oraz latarką.

 

Powiem tak - zapowiada się całkiem fajna produkcja!

 

pozdrawiam,

Edytowane przez Payti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@LCC no bo on jest optymalizowany pod kątem mojego kompa. Powiem tak - te przedziwne modyfikacje parametrów powodują bardzo nienaturalną kolorystykę i rozmycie, która mi nie odpowiada i wygląda bardzo nienaturalnie. Zależało mi na FPS oraz max. ustawieniach grafy co udało się osiągnąć.

Edytowane przez Payti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Miazga, wszystko ok, tylko za mocno się świeci ta ściana od tego ognia. Wygląda to bardzo nie naturalnie.

Właśnie te ściany przy płonących beczkach, są tak oczojebne, że aż psuje to cały klimat jaki tworzy grafika, przecież one są prawie ... białe :lol: Nie da się tego jakoś stopniowo kontrolować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale zescie sie nakrecili z tym ustawianiem configu :lol:

 

FanEk idealny konfig to mozesz zrobic do Swojego kompa i gustu, nic wiecej. nie ma czegos takiego jak idealny konfig dla wszystkich.

 

a tak apropo tych konfigow, ciekawe jak to bedzie wygladac w MP (kwestia integralnosci ustawien), skoro mozna podlubac i ustawic grafe tak ze w nocy mamy widno jak w dzien. druga sprawa to ze dx9 i dx8 prezentuja troche rozniacy sie od siebie poziom oswietlenia. Jeden np z grafa wlaczona na maksa (dx9) ladnie sie probuje ukryc w cieniu widocznym u niego na monitorku tym czasem jego kolega ktory gra na niskich ustawieniach w dx8 ma wszystkie ciemnie miejsca (ciemne przynajmniej w dx9) wylozone jak na tacy.

 

ps. wylaczcie r2_allow_r1_lights to nie bedziecie miec bialych scian przy ognisku. ta opcja wlacza swiatla z dx8.1, oczywiscie jak ustawicie dx9 to macie swiatla z dx9 a wy jeszcze wlaczacie r2_allow_r1_lights co dodaje "ambientowe" swiatlo z rendera 8.1 i wychodzi kupa a nie fajny efekt

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki mały apel, aby ktoś zrobił konfig pod starsze grafy. Chodzi mi o NAPRAWDĘ stare, typu mojej 9500pro z podpisu oraz klasy 7300 i jej podobnych. Chodzi o wyciągnięcie grywalnego framerate, ponieważ ja się w tych wszystkich opcjach gubię.

 

Bo jak widze jakie wy macie framerate na 7900 i 8800 to robi mi się słabo :D

 

Będę wdzięczny za ten konfig.

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Payti zobacz jak wyglądają Twoje screeny i moje, z gry da sie wycisnąć więcej ;)

Carson chodzi mi o idealny cfg, na mocnego kompa, tak aby gra wyglądała realistycznie, ładnie i chodziła płynnie z wszyskimi efektami, czego dokonaliśmy, razem sumując przez jakichś 5 nocy.

Wiecej tutaj http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?t=578&highlight=

 

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

 

#.Features

- 1280x1024 - 32bit

- High Dynamic Range Lightening Rendering,

- Soft Shadows,

- Bloom,

- Motion Blur,

- Depth of Field,

- Emulowany Temporal Supersampling po różnych zabiegach / Emulated Temporal Supersampling,

- Bump-Mapping,

- Radiocity,

- Refractions,

- Dynamic Sky,

- R1 Lights,

- "Gamma, Contrast, Brightness" dla najlepszego wyglądu / "Gamma, Contrast, Brightness" for best visuals,

- GI bez drastycznego spadku FPS / GI without FPS loss,

- Parallax-Mapping.

Edytowane przez FanEk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to wszystko sie tu swieci jak psu jajca. szczegolnie te dwa screeny z ogniem w beczce na schodach, sciana cala biala. bez urazy ;)

A wiesz czemu ściana jest biała ? bo włączone jest GI, którego efekt i tak zmniejszyliśmy, to światło odbite od ognia, latarki, i światła księżyca wpadającego przez okna, tak działa poprostu HDR, można to wyłaczyć ale wszsytko jest wtedy smutne i słabiej wygląda. bez urazy ;) Edytowane przez FanEk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiesz czemu ściana jest biała ? bo włączone jest GI, którego efekt i tak zmniejszyliśmy, to światło odbite od ognia, latarki, i światła księżyca wpadającego przez okna, tak działa poprostu HDR, można to wyłaczyć ale wszsytko jest wtedy smutne i słabiej wygląda. bez urazy ;)

Dokładnie .... wyłączając ten efekt (uboczny lub nie) tracimy wiecej innych, których wcale nie chcemy usuwać; ściany walące przy ogniskach po oczach, niestety muszą zostać.

 

Mam nadzieje, że te nasze konfigi znajdą zastosowanie w finalnej wersji gry. Jakby co to od razu ruszamy z wyżyłowanymi konfigami i cieszymy się grą ;)

Edytowane przez Miazga82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

#.Features

- 1280x1024 - 32bit

- High Dynamic Range Lightening Rendering,

- Soft Shadows,

- Bloom,

- Motion Blur,

- Depth of Field,

- Emulowany Temporal Supersampling po różnych zabiegach / Emulated Temporal Supersampling,

- Bump-Mapping,

- Radiocity,

- Refractions,

- Dynamic Sky,

- R1 Lights,

- "Gamma, Contrast, Brightness" dla najlepszego wyglądu / "Gamma, Contrast, Brightness" for best visuals,

- GI bez drastycznego spadku FPS / GI without FPS loss,

- Parallax-Mapping.

FanEk troche sie usmialem, przypomina to mniej-wiecej "kynkowe" opisy bloczkow :lol: Polowe z tych rzeczy w ogole nie ma w stalkerze, a jesli nawet cos sie obilo o uszy to nie ma co do tego pewnosci. Prosze bardzo: hdr (hdr w stalkerze jest nie potwierdzony, poki co to jest tylko imitacja hdr'u, cos jak w nfs mw), Soft Shadows (nie zauwazylem takowych), Depth of Field (to juz w ogole nie wiem skad wziales :) ), radiocity i refrakcje - wiesz w ogole o czym napisales? :D sceny przy pomocy algorytmu radiocity sa renderowane ~kilka godzin na dobrym sprzecie (no moze troche przesadzilem, kto siedzi w grafice 3d to wie o co biega) o tworzeniu refrakcji fal juz nawet nie wspomne :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Payti zobacz jak wyglądają Twoje screeny i moje, z gry da sie wycisnąć więcej ;)

Zapodaj Twój config to zobaczę u siebie jak to wygląda. Generalnie z tego co patrzę na screeny to jak dla mnie kolorystyka

i swiatła jest zabardzo bajkowa i odbiega to od wizerunku realnego świata.

 

Pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Carson w NFS MW był Bloom nie HDR. co do HDR udowodniliśmy już, że takowy wystepuje na forum stalker.pl.

SS są jak najbardziej, jeśli i nie zauważasz to nie wiem ;)

DoF jest jak najbardziej, przedmioty w oddali, które w rzeczywistości byłyby nieostre z powodu odległości, tutaj są także, i nie mówie o zniekształceniach przez blur.

Nie chce mi sie pisać, może niech ktoś z tutaj obecnych sie wypowi wiecej ;)

 

Payti czytaj ze zrozumieniem , post 1963 .

Aha STALKER to nie CRYSIS , PAMIETAJCIE, to nie ma być super-realistyczna grafika. Ok poprawie sie, dla realistycznej, ale nie mylcie tego z Crysis przez pryzmat grafiki.

Dorzuce jeszcze artykuł Touchdowna http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?t=215&start=0

Edytowane przez FanEk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zaraz Panowie, gdzie są cienie? Chodzi mi o moje cienie jak stoje przy beczkach z ogniem... powinienem rzucać cień... gdzie on jest... nie ma i to wszystko na ten temat :)

 

@FANek Stalker powstał dla realistycznej grafiki i bardzo dobrego odwzorowania Strefy. A zabijanie grafiki bloomem, blurem i innymi [ciach!]łami tylko niszczy ten zamiar.

To jest realizm Stalkera i tak niech pozostanie :)

 

Dołączona grafika

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Miazga zapodaj mi swój config. Zobaczymy co wypociłeś :)

Oto moj config 2512655[/snapback]

Zaraz zaraz Panowie, gdzie są cienie? Chodzi mi o moje cienie jak stoje przy beczkach z ogniem... powinienem rzucać cień... gdzie on jest... nie ma i to wszystko na ten temat :)

Mamy do czynienia z betą i to starą, to chyba wystarczająca odpowiedz na tego posta :P

 

Może skończmy już pogawędki na temat grafiki a zajmijmy się czymś co dotyczy samej gry ;)

Zeby nie było, że komuś psuje radoche z gry to zamieszczam następujący materiał w spoilerze. Są to tips'y, które gracz będzie prawdopodobnie dostawał, dotyczące zachowania w strefie itp.

Tak wiec czytacie na swoją odpowiedzialność:

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
  • Some stalkers won't want to talk if you stick your weapon in their faces. To hide your weapon you only need to select a bolt.

  • You're not a mule, so there's a limit to how much you can carry. When the weight of your gear exceeds your limits, you will start losing energy very quickly. You can monitor the current weight of your equipment and the maximum weight you can carry in your inventory.

  • When the character wears a radioactive artifact on his belt or enters an area with a high level of background radiation, he starts losing health and exhibits signs of radiation poisoning. Effect of radiation can be countered by using antiradiation drugs and vodka

  • By helping other characters you improve their attitude towards you, as well as your general reputation. Better attitude and higher reputation help you when interacting with the people you meet. They will be prone to give you additional information and sell you their items cheaper if you're in their good books. On the other hand, if you open fire at someone, their attitude towards you will quickly turn negative, as will that of their friends, and they will attack you

  • This is a good place to hit the sack. Here you can get a good night's sleep, wait out the night, or simply kill some time. To go to sleep, open the Inventory, set the amount of time you want to kip down and press the Rest button. Your character will wake up at the designated time. Sometimes, he will have dreams

  • If the character does not eat for a while he becomes hungry. Unless he finds something to eat, he will start losing health. To prevent this, the character must eat regularly. A loaf of bread, tinned food or a piece of sausage will solve the problem easily enough, at least for a while

  • Running for a prolonged period of time causes fatigue. When a character becomes exhausted, he will not be able to run and will move at walking pace. The more the character is carrying, the faster he tires. Standing still for a few seconds is enough to recuperate

  • All weapons have a durability parameter. The lower a weapon's durability, the more often it jams. To unjam, reload the weapon by pressing .... . The weapon's durability decreases with use. A weapon may become completely useless if struck by bullets

  • When the character is hit, he may start to bleed. Bleeding causes the character to constantly lose health. The more serious the bleeding (a green icon means slight bleeding, a red icon indicates a serious hemorrhage), the faster the rate at which he loses health. Bleeding will eventually stop with time, but even serious hemorrhages can be stopped immediately using bandages

  • In PDA of the deceased stalker, you found his observations after anomalies in tunnels. It turns out to be that he discovered the regularity of their work. You can read this information in your PDA in "Diary" section
Edytowane przez Miazga82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O lol. Właśnie wgrałem config Fan'a i Raff'a i gra śmiga 10x szybciej niż na "fabrycznym" :D

Ale ale... powodem jest to, że moja grafa nie obsługuje 70% możliwości gry co powoduje, że po prostu tego nie renderuje ;] a jej moc w zupełności wystarcza na render tego co obsługuje :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@FanEk pograłem trochę na Twoim konfigu i jak dla mnie wizualizacja swiata jest znacznie zniekształcona, kontrasty dobrane tak,

że wyglądają jak w Doom'ie, wszystko nadmiernie świeci. Oczywiście nie potępiam tego i jeżeli Ci się to podoba to OK. Na mój gust

nie sprawia to wrażenia realnego świata i Strefy pozostałej po wybuchu. Na screnie poniżej widać znaczne zniekształcenia drzew poprzez

HDR co powoduje jak dla mnie, tak jak już pisałem, za bardzo bajkową wizję.

 

Dołączona grafika

 

Pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Miazga ale ja tu widze u Ciebie bloom. Panowie co Wy z tym bloomem przecież od kilku miesięcy wszyscy psioczyli na tez screeny z THQ i GSC z bloomem jakie to one są do bani... a teraz wszyscy poustawiali sobie blooma w cfg... jezzzzuuu prosze :)

 

Ja też się nie czepiam configów ale chyba jedni czekają na Stalkera i będą chodzić po terenach po wybuchu w Krainie Ozz a inni po prawdziwym Czarnobylu :)

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Miazga ale ja tu widze u Ciebie bloom. Panowie co Wy z tym bloomem przecież od kilku miesięcy wszyscy psioczyli na tez screeny z THQ i GSC z bloomem jakie to one są do bani... a teraz wszyscy poustawiali sobie blooma w cfg... jezzzzuuu prosze :)

Tylko, że ja ustawiłem tego blooma dosyc delikatnie, zmniejszyłem jego intensywność. Każdy sobie może zmieniac wszystko do woli ... przymusu nie ma :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szawel fajnie że mogliśmy pomóc ;)

Payti o lol, może RaFF coś poprzestawiał jeszcze przed upem na ftpa :lol: ja tego nie sprawdzałem, mam tylko swoj na kompie, a wydawało mi sie że kontrast i gamme dobrałem OK ,a te drzewa coś u mnie inaczej wyglądały. Jutro rano wrzuce tego ze swojego kompa.

Ale co racja to racja, może zakończymy temat grafiki, chyba już każdy widział możliwości x-raya.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiec tak, mam pytan pare, ile wazy wasza instalka bety? Czy do wlaczenia gry wymagany jest CD-key? Moglby mi ktos uzyczyc linka do niej? Chetnie bym przetestowal, ale nie wiem od czego zaczac.

Plik wazy niecałe 500mb ;).

 

Ja tez sobie zagrałem i narazie bez ingerenci w cfg z all na full chodzi płynnie przy 1024x768 (wiecej niz 40 fps :P). Dla mnie juz to bez tych cieni wygladą bardzo dobrze. Klimat bedzie miażdżył (anomalie rox ale anomaly detector juz nie - fajniej sie bez niego gra ;)).

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...