ath Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 Skrzynki sie na mnie rzucily. :] Na poczatku myslalem, ze to jakis bug z grawitacja, ale potem zobaczylem taki latajacy piorun kulisty, ktory ciskal we mnie puszkami. :] A tutaj to sie niezle przestraszylem, az mi sie cieplo zrobilo. :lol2: Ogolnie poziomy na terenie zamknietym jak te z filmiko mi sie o wiele bardziej podobaja niz walka na otwartej przestrzeni, dla mnie cala gra by mogla sie toczyc wlasnie w takich lokacjach. :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 Ja mialem czasem tak, ze np szedlem sobie po radioaktywnej strefie (zycie spada pomalutku), wczytuje sie kolejny poziom i ja na jego poczatku jestem martwy. Jakby ta radioaktywnosc wplywala na moje zdrowie podczas ladowania sie dalszego terenu... zwykle quickload pomaga [;. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość f.e.a.r. Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 A kto mi powie ocb z wódką :> ? Napiłem się trochę i obraz się rozmazał a nie wspomne o tym, że hiroł mi się bujał na boki :P Jak w życiu :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 A kto mi powie ocb z wódką :> ? Napiłem się trochę i obraz się rozmazał a nie wspomne o tym, że hiroł mi się bujał na boki :P Jak w życiu :)Jak to o co? ... to antidotum na promieniowanie radioaktywne. Substytut tych strzykawek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 Wystarczy kilka chwil i podleczanie oby zyc oraz jak najdalej od napromieniowanej strefy :P Zmarnujesz kilka bandazy albo apteczek ale w koncu przejdzie. Ewentualnie tak jak bylo w grze napisane (podpowiedzi) vodka vodka vodka. Mi przy dluzszym przebywaniu (czerwony znak promieniotworczosci) pomogla dopiero 3 butelka, a tak po chwili to 0.7 wystarczy ;) A wlasnie...mam stalkera! :)) no musze powiedziec ze gra bardzo fajna :) chodzi w miare 25-40fps a najwazniejsze ze sie nieddczuwa mniejszych ilosci, jakos tak plynnie caly czas jest :) Klimat...coz chyba wszystko zostalo jzu powiedziane na ten temat nie bede sie wiec w ksero bawil ;) Ale headshoty...nei wiem jak mozna ich nie trafiac :P celujcie jakos dokladniej (czyt. celownik nie moze byc na glowie goscia) reality, jak strzelamy z pistoletu zawsze celujemy odrobine ponizej celu bo bron podczas odrzutu zmienia delikatnie trajektorie pocisku. W grze nawet taki drobiazg zdaje sie uwzglednili, ja nawalam Heady z odleglosci kilkunastu metrowi wiec nie mowcie ze to niemozliwe ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 (edytowane) Heh , wkoncu udało mi sie rozprawić z żołnierzami w misji "Find the stash" a tu sie okazalo ze musze zejść w podziemia :/ na dodatek niedaleko jest baza skąd musze wykrasc dokumenty a tam zolnierzy jest jeszcze wiecej :( dodam ze na poziomie Veteran żołnierze są bardzo sprytni. zauważyłem ze : - uciekają przed granatami wcale nie pod mój celownik :/ - świetnie sie bunkrują - prowadza ogień zaporowy osłaniając kolegów - wiele razy szli w kierunku miejsca gdzie sie przyczajałem cały czas strzelając tak ze nie moglem nawet nosa wystawić - znajdują różne wejścia do pomieszczeń często atakując mnie z kilku stron dzięki temu - przyjmują z metra na klatę dwa strzały z krótkiej dwururki , strzału na twarz cale szczęście już nie :) - słyszą skąd padają strzały, a czasami nawet jak nie zkminia skąd sie do nich strzela chowają sie - rzucają niezłymi tekstami jak nie mogą Cie wykurzyć albo jak widza ze ich kumple padają ( oczywiście po rosyjsku :) "wyjdź z rękoma podniesionymi do góry!!" , " poddaj sie to nic Ci sie nie stanie!! ", " ty suko, wyłaź natychmiast !!" jednak rosyjski z liceum sie przydaje :D żołnierze to zupełnie inna liga niż Ci amatorzy bandyci :) w każdym razie pod tym względem jestem milo zaskoczony , aż mi sie F.E.A.R przypomniał :) idę ukraść te dokumenty , może przemknę niezauważony nocą ? ;) Edytowane 22 Marca 2007 przez WeqWeq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 Pioorek To ewidentny błąd wersji Vitality , te zgony zaraz po wczytaniu kolejnej mapy :) Naprawdę nie dawałem wiary gdy mi to kuzyn tłumaczył , ale wszystkie scrackowane wersje są poprostu uszkodzone i wnosza do gry dodatkowe błędy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 No i miałem dylemacik... do której frakcji się przyłączyć. Freedom czy duty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 [ Loading saved game "last2.sav"... * Loading spawn registry... * 8591 spawn points are successfully loaded * Loading objects... * 17709 objects are successfully loaded * Game last2 is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\last2.sav' (7.788s) * phase time: 7787 ms * phase cmem: 239019 K * [win32]: free[1175084 K], reserved[272384 K], committed[649620 K] * [ D3D ]: textures[118419 K] * [x-ray]: crt heap[239019 K], process heap[243023 K], game lua[21185 K], engine lua[196 K], render[2628 K] * [x-ray]: economy: strings[23547 K], smem[28212 K] SERVER: Connecting... * phase time: 271 ms * phase cmem: 239019 K * [win32]: free[1175084 K], reserved[272384 K], committed[649620 K] * [ D3D ]: textures[118419 K] * [x-ray]: crt heap[239019 K], process heap[243024 K], game lua[21185 K], engine lua[196 K], render[2628 K] * [x-ray]: economy: strings[23546 K], smem[28212 K] CLIENT: Synchronizing... * phase time: 245 ms * phase cmem: 239019 K * [win32]: free[1175084 K], reserved[272384 K], committed[649620 K] * [ D3D ]: textures[118419 K] * [x-ray]: crt heap[239019 K], process heap[243024 K], game lua[21185 K], engine lua[196 K], render[2628 K] * [x-ray]: economy: strings[23547 K], smem[28212 K] * MEMORY USAGE: 241009 K stack trace: 001B:0066F48A xrCore.dll, IReader::r() [error][ 1450] : Zasoby systemowe nie wystarczają do ukończenia żądanej usługi. taką treść pliku xray.log odczytałem po tym jak gra mi sie znowu zawiesiła ... :( :( a zawieszała mi się nawet kilkanaście razy pod rząd wcześniej zaraz na początku Load , a czasami wogóle przez 3h .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizardus Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 wrazenia moje z gry : -klimat niezly zwlaszcza misje wewnatrz budunkow/tuneli itp. -szybki save i load naprawde cieszy -doswiadczylem z bugow powaznych jedynie : zywa powstac wchodzi w scine i po chwili wychodzi oraz po zastrzeleniu nieraz cialo leci z predksocia swiatla w najblizsza sciane gdzie ciagle sie "porusza"(macha konczynami). -gra staje sie bardzoi nuzace z misjami pobocznymi, glowne watki niezle ale pobocznymi to ja juz rzygam, na maxa mnie denerwuje ze musze przechodzic pare leveli zeby sie dostac do jakies postaci i wymienic z nia pare slow:/// kurde te obeicane keidys pojazdy przez tworcow by sie naprawde przydaly, chociaz skuterek.. -to i szewskiej pasji mozna dostac jak sie znajduje przy wrogu pare naboi (doslownie pare!) -misje poboczne sie powtarzaja...czy to mzoe cos mi sie skopalo?? wykonalem jakis poboczny quest dla "Tradera" z pczoatku gry i kiedy do neigo wracam po dluzszym czasie znowu mam je wykonac... -intelegincja wrogow stoi na bardzo wysokim poziomie, sporo walk wymaga uzycia szarych komorek -no jak jestesmy przy AI to chyba wkurzaja rzecza jest czesty 100% aimbot...zal ze dostalem ze 20m headshota z shotguna...w ogole jak nawalasz sie z komandosami to kara jest... -no i powracajacy bandyci, to juz totalnie miadzy psychike jak 4x spotykam ich w tym samym mijscu... najwieksza wada gry IMHO to : czeste lazenie w tam i z powrotem to levelach, naprawde odpychajaca rzecz.... najwieksza zaleta : klimat i fabula PS. poiwedzcie mi czy te zielone wdzianko naukwocow/ekologow naparwde tak super jest ? bo jak porownywalem to jest lepsze od np czarnego wdzianka Dutyerow (fracja Duty) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 No i miałem dylemacik... do której frakcji się przyłączyć. Freedom czy duty?Tia to fajny moment gry » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Ja w tym miejscu olałem tych kolesi z Duty, poszedłem do Freedom i zdradziłem lokacje i zamiary ich przeciwnika. Tak imho jest ciekawiej. Przy okazji dowiedziałem sie gdzie jest ten granatnik, którego sobie przywłaszczyłem, chyba nie jestem jeszcze głupi aby lecieć do baru i oddać splówę za marne grosze ;) Ta miejscówka gdzie leży granatnik mnie zmiażdżyła. Przy okazji wykonywania questa wyeliminowania bloodsuckerów myślałem, że sie zesram w gacie. Cała atmosfera panująca w tym miejscu to na mocne nerwy, gdy zaczął padać deszcz, waliły pioruny a na mnie z za rogów wyskakiwały "pijawy" napięcie sięgało zenitu. Teraz jestem w Prypeci, Ta miejscówka to nie lada wyzwanie, czający sie na dachach i balkonach snajperzy nie dają mi żyć. Czy była jakaś możliwość podczas gry aby ta frakcja Monolith zajmująca Prypeć stała sie nam przyjazna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 (edytowane) PS. poiwedzcie mi czy te zielone wdzianko naukwocow/ekologow naparwde tak super jest ? bo jak porownywalem to jest lepsze od np czarnego wdzianka Dutyerow (fracja Duty)Jest lepszy, a jest jeszcze czarny skafander naukowy, z takim skończyłem gre, co dziwne nie widziałem rzadnych metalowych, a miało być ponad 30 różnych pancerzy WTF ? Prosilem - daj MP3, albo chociaz jakos dzwiek nagrany z gry ;)Costi sory ;) myślałem że Ty zrozumiałes że znam tą piosenke i żeby Tobie podał :lol2: Zgrałem filmik frapsem, ale zajmuje mi 180mb cos z kodekami pomieliłem, jutro go obrobie, na nim jest te audio. U mnie totalnie skaszanił dźwięk :mur:A jaka masz dzwiekówke, zintegrowana z płyta, jaka to ? u mnie na X-FI poprawiło sie. 1. W grze brakuje mase rzeczy, które były na screenach wcześniejszych, sklepów, amunicji w sklepach, granatów do zasobnika pod broń, tłumików do broni, pancerzy, miała być latarka doczepiana do hełmu, noktowizor,brakuje jednego shootgana - takiego z dwoma lufami tylko że pionowymi http://stalker.funday.pl/images/articles/p5.gif może ktoś go znalazł ? 2. http://stalker.funday.pl/images/articles/g6.jpg <--- czy http://stalker.funday.pl/images/photoalbum...01074216740.jpg ci co doszli do sarkofagu, byli w tym miejscu na zdjeciu, ja dziś załadowałem starego save i za ch... nie moge dojśc do tego miejsa, poprostu sie nie da. ?? da sie tylko z drugiej strony, prubowałem obejśc wszystkie budynki dookoła le nic, nie ma przejśćia ;/ 3. czy http://stalker.funday.pl/images/articles/p12.gif GRANATNIK da sie zdobyć gdześ indziej niż wykonujac questa o ktorym pisał GIB. ?? 4. http://stalker.funday.pl/images/articles/q6.gif <---ta postać, miała być jako sklep i questy, ktoś ją spotkał ?? pamietam była chyba na jakims video 5. http://stalker.funday.pl/images/articles/karzel.gif <---- gdzie można spotkać tego gościa? :) 6. na jednym video była taka lokacja ze szczurami/myszami, całe chamry tych skurczybykow ktore cie atakują, są gdzieś ? ja nie widziałem 7. czy da sie jakoś dojść do sarkofagu, nie wywołując blowout ? w PDA pisze niby żeby sie zakraść do wejścia do sarkofau, ale to raczej jest niewyknalne :lol: 8. czy udało sie komus przejść przez barykade w mieście gdzie jest BAR, tam gdzie stoii wojsko tak by puścili na legalu, bez skakania po dachach ? co tam jest ? 9. czy ktoś walczył dłużej na ARENIE, ile jest walk i czy da sie wogle to skończyć, czy cały czas jest walka i walka ? ja wygrałem chyba z 5, zabili mnie i wiecej nie prubowałem dłużej. 10. Czy ktoś wykonał główny quest czyli zabicie "STELKOFA" czy jak mu tam ? :) 11. odrazu jak wchodzi sie do baru stoii jeden wojskowy i nie chce cie przepuścić, mowi że nie masz wstepu na zaplecze, czy komus udało sie tam wejść ? Miazga możesz opisać w spojlerze dokładniej jak zdobyć ten granatnik ? C do frakcji to dziwna sprawa ja byłem we FREEDOM i w DUTY, byłem ziomem jendych i drugich, nikt do mnie nie strzelał, nie wiem jak to zrobiłem :lol: na końcu jednak wyszło w sarkofagu już, że Freedom byli moimi ENEMY w PDA. Miazga zapodaj swoje staty z PDA obecne ;) bo jestes w prypeci rozumiem, dużo masz questów FILED ? Monolith staną sie Twoimi ziomami, gdy pomożesz im wyczyścić teren z bandytow, ja im pomogłem i zrobili sie zieloni u mnie na mapce. Edytowane 23 Marca 2007 przez FanEk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 !!! Weight Limit Fix !!! Ok the low weight limit was driving me nuts and i see that some other people have some dislike of it as well ... so i fired up my debugger and made fix Smile Use any hex editor to modify the: xrGame.dll File in the \bin directory of stalker's installation directory. Change the the following 3 Bytes at: Code: Position: 0x001e2380 from 0xd8 to 0x90 Position: 0x001e2381 from 0x45 to 0x90 Position: 0x001e2382 from 0xfc to 0x90 this is just nop'ing the opcode that add's the weight of an item to the weight of the inventory. For those of you that don't want to use a hex editor i made a par2 set that will 'fix' the above mentioned dll. Simply download the following par2 file: http://raven.is-a-geek.net/post/xrGame.dll.vol0+1.PAR2 place it into the stalker \bin directory and open it with QuickPar and select repair. I would of course also suggest that you make a backup of the original file. Po południu sprawdzę czy działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 (edytowane) Costi sory ;) myślałem że Ty zrozumiałes że znam tą piosenke i żeby Tobie podał :lol2: Zgrałem filmik frapsem, ale zajmuje mi 180mb cos z kodekami pomieliłem, jutro go obrobie, na nim jest te audio. heheh widać nie tylko ja miałem problem ze zrozumieniem o co chodzi Costiemu :)A jaka masz dzwiekówke, zintegrowana z płyta, jaka to ? u mnie na X-FI poprawiło sie.U mienia też. Dzwiek jest o wiele lepszy i bardziej przestrzenny.1. W grze brakuje mase rzeczy, które były na screenach wcześniejszych, sklepów, amunicji w sklepach, granatów do zasobnika pod broń, tłumików do broni, pancerzy, miała być latarka doczepiana do hełmu, noktowizor,brakuje jednego shootgana - takiego z dwoma lufami tylko że pionowymiOwszem brakuje mase rzeczy, ale ... latarke przecież mamy od początku, noktowizor także. Tłumików faktycznie nie da sie kupić, pancerze to zazwyczaj tylko jakieś lipne. Shotgun'a tak na prawde tylko jednego miałem, nie licząc tej dubeltówki (a la obrzyn) 5. http://stalker.funday.pl/images/articles/karzel.gif <---- gdzie można spotkać tego gościa? :) Ja go nie widziałem, ciekawe dlaczego go wyeliminowali z gry. W ogole jakos mało potworów jest, nie sądzicie? Na palcach jednej ręki można wymienić wszystkie.6. na jednym video była taka lokacja ze szczurami/myszami, całe chamry tych skurczybykow ktore cie atakują, są gdzieś ? ja nie widziałemA jakiego kolwiek szczura widziałeś? Bo ja widziałem tylko te szczury "duchy", ktore są w jednymi miejscu ... lecz nie pamietam jak sie nazywa. Jestem juz w Prypeci a szczura ani innego myszopodobnego stworzenia nie widziałem ... a chmary tych gryzoni robiły na mnie wrażenie na filmikach. A jak sobie dobrze przypominam, to szczury były juz nawet w alphie stalkera dwa lata temu. Miazga możesz opisać w spojlerze dokładniej jak zdobyć ten granatnik ? » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « quest jest prosty, wystarczy pójsc do kucharza (chief'a) i pociągnąć go za jęzor. Do tego przydaje sie wódeczka (trzy flaszki), którą widać bardzo lubi. (to oczywiście w badzie Freedom!) On wreszcie zdradza tajemnice i zaznacza na mapie miejscówke ... to taka mała wioska, pare domków na krzyż. Przy okazji w tym samym miejscu do wykonania jest inny quest, o ktorym wcześniej wspomniałem ... trzeba wyeliminować bloodsuckery. Co do frakcji to dziwna sprawa ja byłem we FREEDOM i w DUTY, byłem ziomem jendych i drugich, nikt do mnie nie strzelał, nie wiem jak to zrobiłem :lol: na końcu jednak wyszło w sarkofagu już, że Freedom byli moimi ENEMY w PDA. » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Hahah to ciekawe, choć z drugiej strony, Duty po akcji w tej mieścinie nie musiało przejsc na enemy, gdyż ludzie ktorych wtyłukłeś nie posłuchali rozkazu. Pamietasz, szef frakcji mówił abyś ich olał Miazga zapodaj swoje staty z PDA obecne ;) bo jestes w prypeci rozumiem, dużo masz questów FILED ? Questów failed mam 7 a completed chyba 33 Edytowane 23 Marca 2007 przez Miazga82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eragonek Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 [1] czy macie może tłumik? A do czego ? ;] Wiem że od pistoletu jest na samym początku gry, ale coś kiepsko mi się nim strzela :unsure: . Co do bogów to ja miałem taki (no chyba że to nie był bug :razz: ) że podczas jakiejś misji musiałem zabić grupkę Stalkerów. Gdy ich znalazłem (było ich ~15) to szybko się schowałem za ścianę a oni zaczęli strzelać i po kilku sekundach wszyscy powystrzelali się na wzajem bez żadnej mojej interwencji :lol2: . BTW wiecie może czemu jak klikam na to żeby mnie przeniosło do ostatnich nieprzeczytanych postów to zawsze przerzuca na ostatni napisany post :huh: i to się dzieje tylko w tym temacie :blink: . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 A właśnie! Powiedzcie mi coś... QUICK LOAD/SAVE .... tego nawet w kalwiszologii nie mam! Jak włączyć znaleźć? Bez tego to tragedia ale widze ze używacie a myślałem że po prostu nie ma takiej opcji :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość f.e.a.r. Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 Pistolet z tłumnikiem jest na samym poczatku ale tak lipnie sie z niego strzela, że szok. Jak wlączyć PDA :| ? Kurcze jakos tak przechodze tą gre bez zastanowienia po prostu wykonując misje i nie patrzac co sie dookoła mnie dzieje xD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 W związku z tymi brakującymi rzeczami i postaciami... może je wyeliminowali z ostatecznej wersji gry a może znajdzie się coś w odblokowanych misjach po pozytywnym zakończeniu gry? Taka sytuacja ma mieć miejsce czyli dalsze quest'y związane z dobrym jej zakończeniem. Może, może... choć wydaje się to mało prawdopodobne. A co do tego, że dodatkowe błędy ujawniają się po użyciu innego exe'ca jest prawdopodobne, też coś o tym czytałem. Poza tym u mnie tak jak pisałem wcześniej nie mam takich głupich błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atom3k Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 Co jak co, ale qqrydza screenshoty robić potrafi :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 (edytowane) Ehm, po wgraniu tego pliku do EAX coś mi się porobiło. A dokładniej to: Po pierwszym odpaleniu z tym plikiem było wszystko elo, o wiele lepszy dźwięk niż był. Wrażenie przestrzenności sporo lepsze. Ale... za drugim czy trzecim odpaleniem gry dźwięk zaczął się wieszać, czasem słyszę odgłosy NPC z całkiem sporej odległości. Daje kawałek dialogu i urywa, tak samo odgłosy otoczenia, haczą się. Pojawiają w miejscach gdzie nic nie ma. Co prawda mam zaledwie ALC 658 (EAX 2.0) i nie oczekuję od niej jakości SB, no ale EAX to te integry już od dawna obsługują i nie wiem od czego te zaciny. TYM BARDZIEJ, że na początku było elo. Edytowane 23 Marca 2007 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
THE_CD Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 Potwierdzam że po podmianie biblioteki OpenAL32.dll zaczyna działać EAX. Jednak uprzedzam przed zbytnim optymizmem szczególnie posiadaczy kart Audigy i nowszych. To jest najprostszy EAX z możliwych, nie ma żadnych dodatkowych efektów (reverb, pogłos) już nie mówiąc o dobrodziejstwach OpenAL 1.1 jak modelowanie dźwięku przy przechodzeniu przez różne obiekty jak np. ściana. Szczerze powiem że jakiś czas temu wróciłem do gry System Shock 2 i po zainstalowaniu łatki można w niej odpalić EAX 1.0 i efekty było niebo lepsze niż to co usłyszałem w STALKER'ze :wink: . Zaznaczam iż nie jestem żadnym znawcą a wszystko opieram na doświadczeniach z korzystania kart Sound Blaster i zestawów wielokanałowych. Obecny test robiłem na SB X-Fi Xtreme Music i zestawie 7.1 Creative Inspire T7900. Musze powiedzieć że choć gra mi się bardzo podoba to zaciskam pasa i czekam z dokończeniem gry do pierwszej łatki. :-P PS. zrobiłem również test z biblioteką z pakietu OpenAL 1.1 wydaną przez Creative'a jednak dalej było zwykłe stereo :sad: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 Ja bym się nie obraził gdyby ktoś dał link do jakiejś "działającej" poprawnie biblioteki ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atom3k Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 Czyli jak mam 5.1 to czekać spokojnie na patcha, gry nie przechodzić, conajwyżej popatrzeć, zaznajomić się :) ps, tak na marginesie dla mnie to jest mega wpadka w Viscie, te problemy z dźwiękiem innym niż stereo :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
THE_CD Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 Ehm, po wgraniu tego pliku do EAX coś mi się porobiło. A dokładniej to: Po pierwszym odpaleniu z tym plikiem było wszystko elo, o wiele lepszy dźwięk niż był. Wrażenie przestrzenności sporo lepsze. Ale... za drugim czy trzecim odpaleniem gry dźwięk zaczął się wieszać, czasem słyszę odgłosy NPC z całkiem sporej odległości. Daje kawałek dialogu i urywa, tak samo odgłosy otoczenia, haczą się. Pojawiają w miejscach gdzie nic nie ma. Co prawda mam zaledwie ALC 658 (EAX 2.0) i nie oczekuję od niej jakości SB, no ale EAX to te integry już od dawna obsługują i nie wiem od czego te zaciny. TYM BARDZIEJ, że na początku było elo. Ja bym się nie obraził gdyby ktoś dał link do jakiejś "działającej" poprawnie biblioteki ;] Znając naturę biblioteki podejrzewam że będzie działać poprawie na kartach z natywną obsługą OpenAL więc może być problem na kartach zintegrowanych :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 (edytowane) Ta biblioteka OpenAL32 zapodana pare postów wcześniej była od Creatiiva na zintegrowanych kartach Realteka nie działa poprawnie :/ Miazga82 Nic w tym dziwnego ze u ciebie działa , przecież masz karte od Creative a ta biblioteka właśnie od creative pochodzi . :) Tyle że prawdziwego Eax'a to nikt nie będzie miał , bo to musi być zaimplementowane w grze i nie wystarczy podmiana jednej biblioteki . Ja podmieniłem plik na ten z najnowszych sterów Realteka850CL i różnica w jakosci dźwięku znikoma . Edytowane 23 Marca 2007 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 Ta biblioteka OpenAL32 zapodana pare postów wcześniej była od Creatiiva na zintegrowanych kartach Realteka nie działa poprawnie :/ To że u Ciebie nie działa to nie znaczy że u innych też. U mnie działa pięknie. B) Tak wiec nie gadaj glupot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elendir Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 A ja mam pytanko jak wychodze z bunkra mam taki pokaz slajdow ze masakra wogole nie da sie grac probowalem juz innych sterownikow ciagle to samo :/ jak patrze w kierunku wioski mi sie tak robi bo jak patrze w inna strone jest oki i chyba 50 fps :/ nie wiem czy to karta czy windows pada i trzeba reinstal zrobic :/ zmienialem prawie wszystke detale na min tez to samo.. Moj sprzecik to Athlon podkrecony do 3500 1 GB RAM i 7900GT .. oczywiscie windows XP :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pisarz Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 Jak wlączyć PDA :| ?wciskasz "P" :D ja mam mały problemik, jestem teraz w tym czerwonym lesie, tam wybijam wszystkich co trzeba i chce juz przejsc do nastepnego levelu, czyli docelowo mam juz w Prypciu się pojawić. Jednak kilka metrow od bramy, do ktorej mam dojść nagle pojawia mi się Game Over i tyle, NAWET, jesli do mnie NIKT nie strzela. Zdziwiłem się troche, wiec odpaliłem patcha ktory ktoś podał wcześniej i właczyłem nieśmiertelnośc no i jade od poczatku, dochodze do tego samego miejsca i to samo, Game Over, mimo ze nieśmiertelność miałem włączoną :mur: Czy ktoś mi podpowie w jaki sposob przeszedł to? Bo nie moge sobie z tym dać rady... Aha, zawsze jak dochodze do tej bramy to pojawiają mi się "duchy"(?) szczurów i Snorków :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 A ja mam pytanko jak wychodze z bunkra mam taki pokaz slajdow ze masakra wogole nie da sie grac probowalem juz innych sterownikow ciagle to samo :/ jak patrze w kierunku wioski mi sie tak robi bo jak patrze w inna strone jest oki i chyba 50 fps :/ nie wiem czy to karta czy windows pada i trzeba reinstal zrobic :/ zmienialem prawie wszystke detale na min tez to samo.. Moj sprzecik to Athlon podkrecony do 3500 1 GB RAM i 7900GT .. oczywiscie windows XP :) mnie sie wydaje ze ta gra ma niesamowite zapotrzebowanie na dużą ilość szybkiej pamięci RAM i wydajny procesor bardziej niż na kartę graficzną. u mnie jak gra łapie zwieche moge przeczytać w xray.log CLIENT: Synchronizing... * phase time: 247 ms * phase cmem: 240410 K * [win32]: free[1306068 K], reserved[172444 K], committed[618576 K] * [ D3D ]: textures[78073 K] * [x-ray]: crt heap[240410 K], process heap[201234 K], game lua[21259 K], engine lua[149 K], render[1998 K] * [x-ray]: economy: strings[11948 K], smem[28212 K] * MEMORY USAGE: 243111 K stack trace: - zawsze w logu wystepuje tylko jedna taka instrukcja i wtedy zwiecha 001B:0066F48A xrCore.dll, IReader::r() [error][ 1450] : Zasoby systemowe nie wystarczają do ukończenia żądanej usługi. czy ktoś może zerknąć do swojego xray.log w documents and settings\all users\dokumenty\stalker\ i powiedzieć czy ma coś takiego ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 A właśnie! Powiedzcie mi coś... QUICK LOAD/SAVE .... tego nawet w kalwiszologii nie mam! Jak włączyć znaleźć? Bez tego to tragedia ale widze ze używacie a myślałem że po prostu nie ma takiej opcji :( F6/F7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...