Aquarium Opublikowano 10 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2007 Konwertera save'wów dalej niet? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 10 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2007 Konwertera save'wów dalej niet?sejwy pasują jest ok ....fajna lorneta jest teraz :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekzi Opublikowano 10 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2007 @LPKorn3324; - nie rozumiem co masz na myśli mówiąc o bonusie? Raczej jest to "anty-bonus" dla Polaków i Czechów, gdyż na tych wersjach językowych musimy instalować tylko patch 1.000 to 1.0003. Inni mają wybór i moga dopasować wersję patcha (1.0000 to 1.0003 albo 1.0001 to 1.0003) do zainstalowanej wersji. A co do konwertera save'ów to sądze, że był potrzebny w momencie wydania patcha 1.0001 a teraz to już psu na budę..... I pewnie GSC tez do tego wniosku doszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 10 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2007 sejwy pasują jest ok ....fajna lorneta jest teraz :) :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 10 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2007 @LPKorn3324; - nie rozumiem co masz na myśli mówiąc o bonusie? Raczej jest to "anty-bonus" dla Polaków i Czechów, gdyż na tych wersjach językowych musimy instalować tylko patch 1.000 to 1.0003. Inni mają wybór i moga dopasować wersję patcha (1.0000 to 1.0003 albo 1.0001 to 1.0003) do zainstalowanej wersji. A co do konwertera save'ów to sądze, że był potrzebny w momencie wydania patcha 1.0001 a teraz to już psu na budę..... I pewnie GSC tez do tego wniosku doszło. nie wyczułeś ironii ? :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 11 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2007 (edytowane) Ważne, że trochę poprawili grę, co prawda ja nie narzekam na nie dopracowania bo trochę ich jest ale mi w ogóle podczas gry nie przeszkadzają. Rozumiem, że tak wielkie tereny i cała interakcja stalkerów z otoczeniem jest bardzo skomplikowana i takie [ciach!]ły zawsze będą wychodzić, ale idzie spokojnie i przyjemnie pograć :) Mam tylko malutkie pretensje, że nie wykorzystali takiego potencjału lokacji, jedno główne zadanie i małe kłesty w tym szukanie skrytek to za mało... wpada się w taką rutynę. Coś pięknego: Edytowane 11 Maja 2007 przez LCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 11 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2007 (edytowane) Czy ta polonizacja działa pod 1.0003 ? Bo właśnie instaluje od nowa 1.0000 i wgrywam 1.0003. Tudzież chciałbym wiedzieć, czy mogę bez obaw wgrać to PL z 1.0001 :wink: Ciekawe też czy mod reality 4.5 będzie pod nim chodził :rolleyes: Tak sobie biegam po 1 lokacji na 1.0003 i po raz pierwszy wyskoczyły mi błędy tekstur w 1 misji od Wilka. o.O Troszkę się zawiodłem na 1.0003, zwłaszcza, że zmiany są znikome. Edytowane 11 Maja 2007 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v1ru5 Opublikowano 11 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2007 eee nie popisali sie z pachem, tyle czekania i tak male zmiany. Jakies przeslanki dotyczace kolejnych patchow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroSuper Opublikowano 11 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2007 Mam pewien dziwny problem. Jestem w Dolinie Mroku. Po zabiciu gościa i uzyskaniu drugiego klucza do X18, po 5-10 minutach grania od tego momentu gra wyskakuje do pulpitu. Nie pomaga mieszanie w ustawieniach gry. Jak zrobię save tuż przed craschem, to potem wwczytuję i po sekundzie crash. I tak w kółko. Zaczynałem ten poziom już z sześć razy, zawsze to samo. Miał tak ktoś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 11 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2007 (edytowane) modów sie narobiło jak mrówków: @alcen, ten jest mój http://stalker.filefront.com/file/;78200 ale na swoim sprzecie pewnie nie pograsz na tym cfg poczytaj tutaj http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=56473&st=4500 od Post #4506 w tej chwili jest zdaje sie jakaś nowsza ver tego moda. 0)tak 1,2) jak kto ma czas ;) 3)lipa 4) swap ustaw na sztywno 2gb na partycji gdzie bedziesz miał zainstalowaną gre zostaw ze 2gb wolnego miejsca Hej, FanEk mam do ciebie pytanie zwiazane ztwoim modem. Chocbym nie wiem co ustawil nie jestem w stanie uzyskac efektow swietlnych i grafiki ze screenow :mur: - np screen numer 1 http://stalker.filefront.com/screenshots/File/78200/1%5b i efekt silnego blooma na murach wokol plonacej beczki, u mnie pojawia sie on miejscowo w miejscu gdzie zaswiece na ten mur latarka - jak sadze pochodzi on z pod mostku w Cordonie (obok miejsca gdzie zdycha i nie moze zdobyc apteczki :lol2: kolezka z pierwszego questa). Po wrzuceniu twojego moda zauwazylem poprawe jakosci nieba (fajne przejaskrawienia), lekki bloom (troche bardziej jaskrawe na jasnych powierzchniach na ktore swiece latarka) oraz poprawe tekstur - bumpa mianowicie, ale nic co przyblizyloby mnie do efektow ze screenow - np do efektu "rozmycia" pistoletu na tle jaskrawo oswietlonej sciany - screen 2 http://stalker.filefront.com/screenshots/File/78200/2. Wszystkie ustawienia w grze - max, przed wrzuceniem moda ustawilem rowniez preset - maximum, rozdzialka 1280, najnowszy float32 + ostatnio wrzucilem jakis ruski texture mod (89 megsow, link ze strony forum gsc - http://www.gsc-game.com/index.php?t=community&s=forums ; co tekstury rzeczywiscie poprawilo ale nie zmienilo nic w kwestii oswietlenia). Do nowego user.ltx z twojego moda przekleilem jedynie swoje bindy. Pytanie: robie cos nie tak? cos jeszcze nalezy przestawic? a moze moj monitor jest juz zbyt duzym shitem (CRT Samsung - dosc wiekowy) B-) ? Sorry za brak wlasnych screenow ale nie postuje z domu :unsure: . Pozdrawiam! PS Zapomnialem dodac ze mod oczywiscie poprawil tez BARDZO znacznie jakosc (rozdzielczosc) cieni przy srednich/duzych dystansach i ogolnie daje rade wiec gratulacje i oby tak dalej :D Edytowane 11 Maja 2007 przez trojanuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 11 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2007 (edytowane) @ trojanuch dzieki za słowa uznania ;) A co robisz nie tak, nie mam pojęcia, wystarczy tylko podmienić pliki user, hym sprawdz możę czy napewno po zmianie masz Full dnamic lighting, czy nie zmienia Ci sie samo na coś innego, nie siadałem już dawno do Stalkera wiec trudno mi wiecej powiedzieć. Może ten shader mod niepotrzebnie wrzucałeś z plikiem float [?] kilka starszych screenów jak to u mnie wyglądało: Edytowane 11 Maja 2007 przez FanEk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekzi Opublikowano 11 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2007 Czy ta polonizacja działa pod 1.0003 ? Bo właśnie instaluje od nowa 1.0000 i wgrywam 1.0003. Tudzież chciałbym wiedzieć, czy mogę bez obaw wgrać to PL z 1.0001 :wink: Ciekawe też czy mod reality 4.5 będzie pod nim chodził :rolleyes: Tak sobie biegam po 1 lokacji na 1.0003 i po raz pierwszy wyskoczyły mi błędy tekstur w 1 misji od Wilka. o.O Troszkę się zawiodłem na 1.0003, zwłaszcza, że zmiany są znikome. Działa - właśnie gram sobie na wersji 1.0003, PL, używając save'ów z wersji 1.0001. Jest OK. Pierwsze wrażenie - gra z save'a wczytuje się szybciej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 12 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2007 o czyli nie zwariowałem :), też odniosłem takie wrażenie, że ładuje się troszkę szybciej i bezpośrednio po wejściu do gry skrócił się czas ładowania (tylko 128MB na karcie a 380Mb samych textur ładuje :D) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 12 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2007 A ja odniosłem wrażenie, że gra wolniej mi zaczeła chodzić po instalacji patcha i teraz częściej muszę wychodzić do windy aby odświeżyć ramki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 12 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2007 na forum gsc właśnie przeczytałem nowy sposób na znalezienie Rodentów: - Dark valley na terefnie fabryki wyczyścić wszystkich i znieść zwłoki w 1 miejsce, szczury powinny pojawić sie po jakichś 30minutach, podobno całe stada :D - Prypeć w tunelu pod pomnikiem Lenina http://img70.imageshack.us/img70/7320/meanratfinklm7.jpg http://img107.imageshack.us/img107/4345/pr...doorsratnl1.jpg http://img223.imageshack.us/img223/4299/ra...ewarpathgp8.jpg http://img474.imageshack.us/img474/5818/pripyatpartypo6.jpg http://i178.photobucket.com/albums/w260/js...7_19-08-06_.jpg Tutaj okolice x18 lab http://img405.imageshack.us/img405/5412/ro...rkvalleyeb1.jpg http://img408.imageshack.us/img408/935/gam...rkvalleyaf8.jpg http://i7.photobucket.com/albums/y282/idsg...tar-Control.jpg 4-kontroler Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 12 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2007 FanEk - heh, kontrolerów w grze jest b. dużo ;) Wystarczy opuścić raz mapkę gdzie jest "Wolności" siła, tam w opuszczonym miasteczku gdzie było dużo bloodsucker'ów jest kontroler za każdym razem gdy sie tamtędy przechodzi (oczywiście wychodząc poza mapkę i spowrotem, a nie że przelecimy dookoła i się zrespawnuje) ;) pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 12 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2007 a ja ze tak sie zapytam - od kiedy suwadlo w AK-47 jest po LEWEJ stronie ? na jednym ze screenow widac to.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K.A.B Opublikowano 12 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2007 A od kiedy wyrzutnik łusek w kbk LR300 jest po lewej? A w USP? A Glocku? Wszystkie modele broni w Stalkerze są "na odwrót". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 13 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2007 A od kiedy wyrzutnik łusek w kbk LR300 jest po lewej? A w USP? A Glocku? Wszystkie modele broni w Stalkerze są "na odwrót".jestem troche pijany ale to pewnie mod jakis :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 13 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2007 tak samo jak w Counter Strike'u jest - wszystkie modele są odwrócone i walą łuskami po oczach... pewnie tylko dla "efektu wylatującej łuski..." bezsens [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardas Opublikowano 13 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2007 Mam takie male pytanie, czy jest gdzies dostepny savegame converter, ktory pozwala na przeniesienie seva game z 1.0000 do 1.0003? Mial byc dostepny w patchu podobno, ale jakos go nie wiedze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alienth Opublikowano 13 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2007 (edytowane) Witam, mam takie pytanko, gral ktos z was z modem "realism mod" albo "realityenhancementbeta1" :?: Mozecie sie wypowiedziec ktory jest bardziej wart uwagi :?: Interesuje mnie bardziej realna i trudniejsza rozgrywka. Podobno w tym drugim modzie co podalem zostal usuniety problem ragdoll - sprawdzal to ktos :?: Edytowane 13 Maja 2007 przez alienth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 13 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2007 (edytowane) obecnie jest już realityenhancement 4.5 + 2 hotfixy 3.0 i 4.0 http://www.gsc-game.com/main.php?t=communi...6&sec_id=16 Spoko wszystko działa pod 1.0003 Śledzę moda od wersji 1 i muszę powiedzieć, że jest dość ciekawy. No i co ważne gra jest naprawdę bardziej realistyczna. Już na samym początku 1 strzał w głowę dzika i po sprawie. Jednocześnie my odnosimy spore obrażenia. ragdoll jest poprawiony. Wrogowie padają tam gdzie zostali zabici. to już chyba zrobili w 2 albo 3 wersji moda. No i taki bajer - nie widać anomalii, trzeba wreszcie zacząć używać tej śrubki do rzucania na poważnie, bo można się nieźle wpakować. NO PIĘKNIE!!!! Wgrałem właśnie łatę PL i [gluteus maximus]. Stalker się nie odpala. @marekzi, na pewno masz 1.0003 i PL??? Edytowane 13 Maja 2007 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alienth Opublikowano 13 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2007 @Szawel, a miales moze do czynienia z "realism mod" :?: ktory z nich bedzie ciekawszy :?: Najbardziej mi zalezy na realizmie otrzymywania obrazen, cos ala Operation Flashpoint. Jedna czy dwie kule i gleba. Jak rowniez kulka w leb i gleba. I jeszcze jedno, jak wyglada sprawa dostepnosci broni u handlarzy? Podobno maja miec prawie wszystko do sprzedania a my bardzo malo kasy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 13 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2007 Dokładnie tak to wygląda. Handlarze mają coraz lepszą broń w miarę wykonywania Q. Tyle, że dostajemy są nie takie grosze, że musisz klepać 3 dni w 1 lokacji żeby coś sobie kupić ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caehl Opublikowano 13 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2007 @Szawel, a miales moze do czynienia z "realism mod" :?: ktory z nich bedzie ciekawszy :?: Najbardziej mi zalezy na realizmie otrzymywania obrazen, cos ala Operation Flashpoint. Jedna czy dwie kule i gleba. Jak rowniez kulka w leb i gleba. I jeszcze jedno, jak wyglada sprawa dostepnosci broni u handlarzy? Podobno maja miec prawie wszystko do sprzedania a my bardzo malo kasy... Zdaje mi sie ze bez zadnych modów nasza postac moze dostac heda, juz sie nie raz tak zdazyło ze padłem po jednym strzale. Tak btw. jak juz sie gra z lepszymi bronmi to imho headshoty zbyt łatwo wchodzą, momentami to przypomina kurkę wodną :wink: Nie wiem jak sie to ma do wyższych levelów, bo gram na stalkerze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aran Opublikowano 13 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2007 (edytowane) Tak samo, dopiero na samym końcu przeciwnicy (na masterze przynajmniej) aimbota dostają i trochę trudniej nacelować... W sumie, czym się różnią poszczególne poziomy trudności? Edytowane 13 Maja 2007 przez Aran Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 14 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2007 (edytowane) Ehh jestem teraz przy wyborze frakcji ale już kasy mi nie brakuje :) Wszystko zarobione na sprzedaży artefaktów i ogołacaniu truposzy. Praktycznie cały czas na maksa obładowany :) Ponad 300 tys. Gra super, tylko doskwiera brak kobitek do towarzystwa :) Edytowane 14 Maja 2007 przez LCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeksz Opublikowano 14 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2007 Nie ma co sie do frakcji przylaczac . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 14 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2007 z frakcjami uważaj bo jak polubisz jednym to inny cie znielubią ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...