Miazga82 Opublikowano 7 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2008 A cóż to za radioaktywny "klocek"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 7 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2008 Przepraszam ale to nie wygląda jak najnowszy mod tylko jak alpha stalkera z 2003 roku. Chociaż słyszałem, że jest powrót do oldskula więc może w tym jest haczyk. :wink: Niestety bez wygładzania bo jak wspominałem wcześniej- sypie się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 8 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2008 Ta, to miał być powrót to klimatu alphy. Ja bym poczekał na łatkę 3.0 z dodatkiem. Miejmy nadzieję, że połatają bugi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 8 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2008 (edytowane) czołem, Zauważyłem, że jakiś czas temu była tu mała dyskusja o moim modzie (wersji 2.0). Dlatego pozwolę sobie wkleić tutaj 2, dość istotne niusy: 1. Konieczne okazało się wypuszczenie quick-fixa, bo oczywiście zlamiłem i pierwszy release miał niedorobione presety user.ltx. Jeden z forumowiczów publikował tu screeny - które były mocno za ciemne - było tak właśnie przez tą pomyłkę. Oto info na ten temat: BARDZO WAŻNE - QUICK-FIX Właśnie odkryłem, że do paczki z 2.0 wkradł się bardzo istotny błąd. Chodzi o kilka parametrów w presetach user.ltx, które decydowały o realizmie oświetlenia. Tutaj znajduje się quick-fix, który zawiera wszystkie presety naprawione: S.W.O.v2.0_QUICK_FIX Jeżeli nie chce ci się ściągać to po prostu zmień następujące linijki w user.ltx na: r2_sun_lumscale 0.85 r2_sun_lumscale_amb 1.15 r2_sun_lumscale_hemi 1.25 Przepraszam za zamieszanie! :) 2. Stworzyłem, właściwie od "zera" edycję STATIC LIGHTING. Mam nadzieję, że spdoba się osobom korzystającym na co dzień z tego trybu. A ponieważ wyszło nienajgorzej - to także użytkownicy FDL mogą rozważyć pogranie w tym trybie - 150FPS uprzyjemnia rozgrywkę :P S,W,O.v2.0 STATIC LIGHTING DEDICATED - w sieci! Hej, Właśnie zakończyłem upload wersji 2.0 STATIC mojego moda. Jak sama nazwa wskazuje jest to edycja przeznaczona do wciąż popularnego trybu - Static Lighting. Zapraszam do poebierania. LINK: S.W.O.v2.0 STATIC LIGHTING - filefront.com lub S.W.O.v2.0 STATIC LIGHTING LITE Miłych wrażeń - i zapraszam do komentowania! :) Pozdro! PS - mocno zalecam zastosowanie tekstur s.h.a.r.p.e.r. - w trybie SL dają dużo więcej niż w FDL! A tu mała galeryjka: Na koniec, @qqrydza Mógłbyś szczegółowo oipsać metode odpalenia tego AA w FDL? Wiem o metodzie przez AA w trybie SuperSampling - z niej skorzystałeś? (u mnie nie dała rezultatu). Pozdrawiam! Edytowane 8 Lutego 2008 przez trojanuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 8 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2008 No i o to chodzilo ;) Teraz wyglada super, a wtedy nie moglem patrzec na przejaskrawione miejsca. Nic tylko instalowac i grac. A co do Priboi story mod'a to narazie sobie daruje granie. Za duzo jest bugow. Co drugi przedmiot lewitowal w powietrzu, po zetknieciu albo wskoczeniu na niego nagle spada na ziemie a nam zbiera pkt zycia. Takich kwiatkow jest sporo wiec wole poczekac az to polataja. Aaa i mogliby zmienic dzwieki broni, nie wiem czemu ale te domyslne zaczely mi dzialac na nerwy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 8 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2008 Te trzy drobne poprawki dawno są wprowadzone więc oglądasz screen'y już z "fiksem" ale te mocniejsze oświetlenie jest efektem r2_sun_lumscale 2. Co do AA to w user.ltx wyłączyłem r2_aa, ta metoda raczej rozmywa obraz by zatuszować schodki a włączyłem wygładzanie w panelu sterownika "zastępując ustawienia aplikacji". Pisałem o tym wcześniej ale kłopot w tym, że AA z blurem i tym modem są niegrywalne ze względu na stabilność. Dodam jeszcze, że AAx4 nawet się nie odpala ale AAx2 wygląda na znacznie wyższe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 8 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2008 Wg. mnie osobiście mod Priboi ma w sobie potencjał. Sam pomysł jest niezły. Niestety muszą go jeszcze dopracować. Może już w 2.0 będzie lepiej, a 3.0 to już będzie "to". Oby chłopaki nie pokpili sprawy i naprawdę się do tego przyłożyli. Tym czasem pobawię się S,W,O.v2.0 STATIC LIGHTING DEDICATED. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djcasey Opublikowano 8 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2008 qqrydza: czy koniecznie ,musi być mblur włączony?, raz ze efekt jest do chrzanu to i tak bynajmniej u mnie nie uruchamia sia AAx2, ustawiłem w sterownikach domyślnych (bo w profilu stalkera nie mogę nic zmienić z AA) ale różnic nie widzę, zapodaj kilka fotek z aa i bez ale bez mblura Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 8 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2008 (edytowane) Najglupsza rzecza w tym motion blurze jest to, ze rozmazuje tez przedmioty ktore trzymamy w dloniach (ktore obracaja sie razem z nami) Miazga to nie jest normalny blur Edytowane 8 Lutego 2008 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 8 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2008 Bo to jest normalny blur :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 8 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2008 pamiętacie obiecywany patch 1.1 'Freeplay' ? pod linkiem znajdziecie BETE http://www.smart-mod-manager.org/other/shoc_patchv1_1.7z Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djcasey Opublikowano 8 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2008 póki co ten patch nie wniósł żadnych nowości wszystko jest niedopracowane, u mnie na 1.0004 nie mam tekstur nieba i wszystko takie zamglone, ale nie miałem czasu posiedzieć nad tym, poczekam na wersję finalną, może teraz jak już "wyciekła" ta beta, chłopaki się wezmą i wypuszczą... no ale jeżeli twórcom modyfikacji coś się z tego uda zaczerpnąć to chociaż tyle z tego będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 8 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2008 u mnie na 1.0005 wywala błąd przy uruchamianiu gry / chłopaki się nie wezmą za 1.1 do póki nie skończą Clear Sky czyli nie ma co oczekiwać w ciągu najbliższych 3-4 miesięcy tego patcha w wersji finalnej/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 9 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2008 (edytowane) Wg. mnie wersja optymistyczna to 6 miesięcy. Jak już wyjdzie CS, to będą zajęci sklejaniem patchy do zalepienia dziur w CS i wątpię, żeby myśleli wtedy o patchu dla SoC. P.S. a tak z innej beczki to coś mi strzeliło do głowy (headshot), że fajnie by było zobaczyć kolejną odsłonę Stalker'a jako MMO ;] ale jest bardzo wcześnie i dopiero wstałem, więc nie brał bym siebie na poważnie ;] Edytowane 9 Lutego 2008 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 9 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2008 Jakby za projekt wzięła się EA, która ma dostatecznie duże zaplecze finansowe. Myślę, że da się zrobić. Jednak nie dziś, może za 5-7lat :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 9 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2008 EA mówisz hmmm obawiam się, że gra byłą by tak banalnie prosta i do bólu masowa, że z 'stalker' pozostałby tylko tytuł ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 9 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2008 Jakby za projekt wzięła się EA, która ma dostatecznie duże zaplecze finansowe. Myślę, że da się zrobić. Jednak nie dziś, może za 5-7lat :)Gorszej sytuacji dla Stalkera to sobie nie wyobrażam ;]. Wiekszość gier z tej "stajni" to masowe scierwo albo najwyżej gry dla niedzielnych graczy. No i ta optymalizacja :lol:. No chyba zeby tylko dali kase i znaczek EA przed "intrem" bez mieszania sie do gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 9 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2008 Tak, ale jakby za projekt wzięła się EA, mielibyśmy pewność, że produkt w ogóle wyjdzie. Inna sprawa, że EA nierobi gier z pasją, tylko dla czystej kasy. Po ostatnich NFS, Fifach, Simsach zniszczyli sobie doszczętnie reputację, ale trzeba pamiętać także o tych dobrych tytułach. Command & Conquer, Battlefield, Burnout, Stranglehold, Crysis, to chyba dobre gry i pochodzą spod skrzydła EA. W grę wchodzi także Ubisoft... No, ale to takie pier****, nie ma szans na grę MMO w realiach Stalkera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 9 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2008 A szkoda ;). Wyobrażacie sobie działania w grupach w lokacjach gdzie nie da się wyżyć samemu, albo spotykanie się w BAR z realnymi ludźmi ;] No ale to takie marzenie tylko. Gra MMO w tych realiach raczej nie ma szans. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2008 Widzieliście kiedyś taką grafikę w tej grze? ;-) Sprawdzałem na viśta jak stalker działa, czy stabilny jest z tymi wszystkimi dooperelami... i o dziwo jest. Mała pamięć wirtualna więc strasznie skakał... już zmieniłem ale zapuszczę grę na "tamtym" ^^ systemie raczej jutro... znaczy dzisiaj, trochę później sprawdzę. :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2008 To ja się też dorzucę z fotką :) Pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2008 (edytowane) Super fota. :-D Pod względem jakości tworzonych obrazów uważam, że x-ray jest jednym z najlepszych. Trojanuch... na tym screen'ie widoczny jest standardowy conf. z moda czy z dodatkiem bloom'a? Edytowane 10 Lutego 2008 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2008 Super fota. :-D Pod względem jakości tworzonych obrazów uważam, że x-ray jest jednym z najlepszych. Trojanuch... na tym screen'ie widoczny jest standardowy conf. z moda czy z dodatkiem bloom'a? No właśnie to próbuję ustalić bo nie ja robilem screena tylko admin z ol.de - ale standardowy config to nie jest. Prawdopodobnie zmieniony jest parametr: r2_bloom_fast on Ale podobny efekt można osiągnąć z powyższym parametrem na off - ale zmieniając inne ustawienia blooma. W każdym razie efekt jest b.dobry na screeny - w grze bloom dobrze przyciąć. Do nowej wersji moda - dorobię 2 presety 'extreme' z włączonymi tego rodzaju bajerkami i nie tylko :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2008 dopiero zaczalem moja zabawe ze Stalkerem- i o ile graficznie jest calkiem przyjemnie to system zadan mnie poprostu wku.wia,wykonuje jakas misie,lece za wskaznikiem a tu sie okazuje ze nagle konczy mi sie czas w innej misji,po cholere takie misje jak odebranie nagrody sa na czas?? no i te cholerne bugi,wale do gosci z 2 metrow a oni dopiero po calym albo i 2 magazynkach padaja,najglupsze jest to ze pierwsze trafienie ich troche pochylai wtedy jak poprawisz seria zanim ta animacja sie skonczy sa poprostu nietykalni-po tak dlugim czasie od wyjscia gry i zagraniu z ostatnim pathem niespodziewalem sie takiego gowna.Chyba porostu odstawie tego zabugowanego shita na polkie bo niemam nerwow,a ze lubie miec misje zaliczane na maxa to chyba bym sie nerwicy nabawil gdyby sie okazalo ze przez jakies go..wno musze wczytywac save'a sprzed kilku godzin . macie jakies sposoby na misje czy tez nieprzejmujecie sie nimi???w razie failed? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2008 Są specjalne mody naprawiające gameplay w stalkerze. Wgraj sobie jakiś z poprzednich stron. Między innymi poprawi ci system obrażeń i recoil broni. No i czas na wykonanie misji będzie nieograniczony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2008 Mi tam się podoba bez modów. Zależy jaką masz broń i jaki przeciwnik ma pancerz. Walić w makówkę i się kładą. Szczególnie to się przydaje później w walce z żołnierzami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djcasey Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2008 (edytowane) trojanuch: czy w nowej wersji Twojego moda możemy się spodziewać może ładnego animowanego słoneczka na niebie, które się będzie ładnie zmieniało zależnie od godziny, no i tych rozbłysków od słońca o których już pisałeś, jak się zapatrujesz co moda OL 1.3, chodzi mi o te efekty słońca itd, nie bardzo wiem jak te pliki pogodowe poprzerabiać aby te mody ze sobą chodziły pytanie z innej beczki jak do angielskiego stalkera (bardziej kompatybilny z modami) wgrać polskie napisy i lektora (całkiem fajny), mam obie wersje oryginalne ale dwóch stalkerów nie będę trzymał na dysku. Z góry dzięki za odpowiedz Edytowane 10 Lutego 2008 przez djcasey Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RazorBMW Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2008 @djcasey z zainstalowanej polskiej wersji kopiujesz plik gamedata.db9 do angielskiej i już ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djcasey Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2008 rozumiem że zgodność wersji wymagana ? Nic muszę sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2008 Są specjalne mody naprawiające gameplay w stalkerze. Wgraj sobie jakiś z poprzednich stron. Między innymi poprawi ci system obrażeń i recoil broni. No i czas na wykonanie misji będzie nieograniczony. ta...tylko 180 stron do poszukania modow :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...