Martinii Opublikowano 22 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2008 (edytowane) A mnie się mocno wydaje, że był Fix do Reduxa na 1.0004 Szukam... http://z4.invisionfree.com/STALKERRE/index.php?showtopic=527 Super! No to gramy! ;) EDIT Nie działa :( Edytowane 22 Marca 2008 przez Martinii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deek Opublikowano 22 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2008 a ja mam pytanie istnieje jakiś modzik który zmiejsza ilość ołowiu jaką trzeba użyć aby powalić typa.. <_< .Teraz nawet idzie cały magazynek a koleś sobie biega beztrosko.Wersja gry najnowsza 1.0000.6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinii Opublikowano 22 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2008 A przeczytales co jest napisane w niektorych postach chocby na tej stronie tematu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deek Opublikowano 22 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2008 ja tutaj niewidze moda zmniejszającego wytrzymałość wrogów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 22 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2008 (edytowane) Martini, coś musiałeś zamieszać, bo ja miałem Reduxa na 1.0004 i działał. Edytowane 22 Marca 2008 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deek Opublikowano 23 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2008 to zna ktoś takiego moda ?? można prosić o nazwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 23 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2008 to zna ktoś takiego moda ?? można prosić o nazwe. Ten mod nazywa się "strzelaj celnie i zapomnij o seriach z karabinu bo w tej grze jest coś takiego jak trajektoria lotu, rozrzut, celność broni i pancerze." :wink: Wiele razy już było o tym pisane. Jeden celny strzał w głowę załatwia sprawę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 23 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2008 Znów sobie zainstalowałem SWO i z moim cfg nie jest takie złe :). Jedyny problem to bardzo ciemne (praktycznie czarny ekran) noce. Też tak macie ? Ja niezależnie od ustawien, cfg (moje,high end od swo), brighet nights mam tak ciemno ze sie chodzić nie da ;]. Jest jakiś sposób na rozjaśnienie nocy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 23 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2008 Znów sobie zainstalowałem SWO i z moim cfg nie jest takie złe :). Jedyny problem to bardzo ciemne (praktycznie czarny ekran) noce. Też tak macie ? Ja niezależnie od ustawien, cfg (moje,high end od swo), brighet nights mam tak ciemno ze sie chodzić nie da ;]. Jest jakiś sposób na rozjaśnienie nocy ? Update wkrótce, ale jak nie chce ci się czekać to tu masz sposób :) Przetłumacze na polski później (w razie potrzeby), bo teraz postuje w pośpiechu. If you do not want to wait however here is the simplest thing to do in order to bright the nights up properly: 1. open the sky_24_cube_ss#small.dds in photoshop nvidia dds plugin (or any other dds editor) 2. click on the image > adjustements > brightness contrast 3. rise the brighness for about 60-90 'points' (or more) 4. save the file as the 'sky cube' DXT5 (I think that it does not really matter what compression you use in this case) This will do the trick Pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 23 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2008 btw trojanuch- czy szykuje się coś w stylu poprawki dla panoramic moda? Bo teraz to raczej nie da się razem jego i swo wrzucić do jednego wora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 23 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2008 A propos modów... http://pl.youtube.com/watch?v=ssrQzQvCe0U&...feature=related hehe... najlepsze są kulki. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 23 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2008 Przepraszam za noobish questions, ale temat jest dłuuuugi.. W jakiej kolejności instalować patche? 1.0000->1.0003 potem 1.0005 i potem 1.0006? I proszę o listę najlepszych modów jakie używacie ;) Preferuję mody poprawiające grafikę. Wiem na razie, że wgram mod Weather Overhaul 2 (czy jakoś tak), bo czytałem że zacny (jak przeglądałem kiedyś ten temat :) ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 23 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2008 Przepraszam za noobish questions, ale temat jest dłuuuugi.. W jakiej kolejności instalować patche? 1.0000->1.0003 potem 1.0005 i potem 1.0006? I proszę o listę najlepszych modów jakie używacie ;) Preferuję mody poprawiające grafikę. Wiem na razie, że wgram mod Weather Overhaul 2 (czy jakoś tak), bo czytałem że zacny (jak przeglądałem kiedyś ten temat :) ) Przejrzyj chociaz ostatnie kilka stron... 'noobish' user. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 23 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2008 No dobra dobra ;) To oczekuję chociaż odpowiedzi na pierwsze pytanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 23 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2008 1.0000 -->1.0003-->5-->6 ; było sporo o tym w ostatnim czasie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 23 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2008 (edytowane) btw trojanuch- czy szykuje się coś w stylu poprawki dla panoramic moda? Bo teraz to raczej nie da się razem jego i swo wrzucić do jednego wora. Sprawa wygląda tak, że w Panoramic Modzie 'teren' tudzież 'krajobraz' który widać na horyzoncie jest bezpośrednio 'narysowany' na teksturze nieba, nie jest to zatem 'prawdziwy' teren a jedynie udatnie udający go obrazek. Do tego dochodzi kilka zmian w ustawieniach mgły w pliku z pogadą - i dzięki temu teren ten ładnie przebija się prez rzeczywiste elementy (teren i obiekty) lewelu i towrzy otaczający go 'krajobraz' (mgła w Stalkerze, w trybie FDL, jest właśnie w ten sposób zrobiona - czyni obiekty w zadanej odległości w mniejszym lub większym stopniu przezroczystymi wobec tekstury, a właściwie cube-mapy nieba, cube-mapy nieba zaś mają w dolnej częsci każdej z wertykalnych ścianek szaro-bury pasek, który tworzy mgłę prześwitując przez obiekty - w Panoramic Modzie pasek ten zastąpiony jest właśnie 'wzgórzami na horyzoncie'). W związku z tym, że w SWO użyte są zupełnie inne (w większości) tektury nieba (z pakietu StalkerSkies np.), żeby połączyć go z Panoramic modem należałoby analogicznie nanieść obrazek 'wzgórz na horyzoncie' do wszystkich używanych w SWO tesktur nieba. Dodatkowo należałoby zrobić to w taki sposób żeby 'teren na horyzoncie' był odpowiednio 'oświetlony' (czyli obrazek miał odpowiednią barwę / jasność) w zależności od pory dnia i nocy w jakiej dana tekstura jest użyta. Ponadto należałoby wprowadzić odpowiednie ustawienia mgły - ale to już zupełna formalność :) Ja nie jestem na tyle biegły w Photoshopie żeby zrobić cześć pierwszą właściwie. Ale jeśli ktoś czuje się na siłach - coż zachęcam i kibicuję :D Edytowane 24 Marca 2008 przez trojanuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 23 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2008 A propos modów... http://pl.youtube.com/watch?v=ssrQzQvCe0U&...feature=related hehe... najlepsze są kulki. :D Fajnie to wygląda. A co do kulek to szybo je lepi - tzn instant kulka ;]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 24 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2008 Update wkrótce, ale jak nie chce ci się czekać to tu masz sposób :) Przetłumacze na polski później (w razie potrzeby), bo teraz postuje w pośpiechu. Pozdro! Dzieki ale mi to nie działa :). Zrobiłem dokładnie tak jak podałeś (mam tego plugina w photo ;]) i nadal niebo ciemne. Jak masz na zbyciu ten pliczek to prześlij jak możesz :) (tylko 12KB waży). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 24 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2008 (edytowane) Dzieki ale mi to nie działa :). Zrobiłem dokładnie tak jak podałeś (mam tego plugina w photo ;]) i nadal niebo ciemne. Jak masz na zbyciu ten pliczek to prześlij jak możesz :) (tylko 12KB waży). Edycja tekstur #small nie powoduje zmiany koloru nieba (nazwa jest myląca). Tekstury #small odpowiedzialne są za jasność i barwę światła które mozan określić jako 'sky ambient'. W skrócie - im jaśniejsza tekstura #small tym jaśniej 'rozświetlona' scena. Pliczek wyślę - no prob. Pozdr! Edytowane 24 Marca 2008 przez trojanuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 24 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2008 kupilem se SPASa. w opisie bylo ze moze uzywac 3 rodzaji ammo. natomiast w praktyce nie moge zmienic na cos innego poza srutem. wtf? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 24 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2008 kupilem se SPASa. w opisie bylo ze moze uzywac 3 rodzaji ammo. natomiast w praktyce nie moge zmienic na cos innego poza srutem. wtf?naciśnij klawisz inventory i potem na bron daj reload. Później w "grze" naciśnij klawisz odpowiedzialny za zmianę rodzaju amunicji - to wszystko :). trojanuch Daj na jakiś serwer jak możesz (sendspace albo coś) a jak nie to dam Ci maila na PW. No i dzieki za dotychczasową pomoc :). SWO ma KLIMATYCZNE niebo ale tylko na "początku" nocy bo potem ciemno :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 24 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2008 naciśnij klawisz inventory i potem na bron daj reload. Później w "grze" naciśnij klawisz odpowiedzialny za zmianę rodzaju amunicji - to wszystko .miales na mysli unload? :) przy strzelbie dwulufowej bylo to latwiejsze. mysle, ze wiaze sie to z tym, ze w grze nie mozna rozladowac powtarzalnej broni. wyjmujac z niej ammo. nie sadze jednak zeby w realu nie bylo to mozliwe :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djcasey Opublikowano 25 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2008 skąd można zassać panoramic moda ?nigdzie go nie znalazłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 27 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2008 (edytowane) hej, Dla zainteresowanych: S.W.O.v2.1 w sieci! Witam, Wlasnie wrzucilem do sieci nową wersję S.W.O. - v2.1. Trochę się zmieniło, trochę IMO poprawiło (zapraszam do zapoznania się z changelogiem w readme), ale najważniejsze, że S.W.O. ponownie wspiera shadery float32 - wersja 2.0 owych znajduje się w paczce. Ponadto dołączyłem również pakiet kompatybilności dla moda Oblivion Lost w najnowszej wersji 1.33. Życzę szybkiego pobierania i pozytywnych wrażeń! Zachęcam oczywiście również do komentowania :) Pozdrawiam! LINK: S.W.O.v2.1 LITE S.W.O.v2.1 FULL (zawiera tesktury s.h.a.r.p.e.r.v95) Pozdrawiam! Edytowane 27 Marca 2008 przez trojanuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 27 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2008 very well :) paczkę ściągam choć w moim akurat wypadku wsparcie dla floata jest niekonieczne - mam tą paczkę z shaderami dla parallaxu stąd F32 nie używam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 27 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2008 very well :) paczkę ściągam choć w moim akurat wypadku wsparcie dla floata jest niekonieczne - mam tą paczkę z shaderami dla parallaxu stąd F32 nie używam. ok, w takim razie poprosze o opinie :) troche pracy wlozylem w update - szczegolnie w deszcze\burze :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 27 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2008 Może ktoś zrobić takiego paka i wsadzić do jakiegoś katalogu wszystko co najlepiej wygląda tak aby można było już tylko podmienić pliki? Nie mam do tego wszystkiego głowy co i jak :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 27 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2008 Hehe też się nie mogłem na początku z tą nową wersją połapać za dużo katalogów ;) Wrażeniami sie za bardzo podzielić nie mogę bo siedzę w sarkofagu ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 27 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2008 Póki co to fajny trailer z klimatyczną polską muzą :). Co do oceny to jutro ją zapodam. Znaczy dzisiaj tylko później. Oby nocki były jaśniejsze bo ich początek (ten z gwiazdami) jest miodny :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 28 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2008 Może ktoś zrobić takiego paka i wsadzić do jakiegoś katalogu wszystko co najlepiej wygląda tak aby można było już tylko podmienić pliki? Nie mam do tego wszystkiego głowy co i jak Ekhem, INSTALACJA: 1. skopiuj folder [gamedata] z folderu [#1_-_S.W.O.v2.1] > [#shared] do głównego folderu gry 2. wybierz wersję SWO z której chcesz skorzystać ([FDL], [FDL - FLOAT32] lub [sL]) a następnie skopiuj [gamedata] a folderu [base] do głównego folderu gry (da to wersję z 'normalnymi' nocami - #normal_nights) 3. OPCJONALNE: skopiuj folder [gamedata] (nadpisz pliki) z folderu [#night presets] > [#twój wybór] - by zmienić wygląd nocy 4. skopiuj wybrany przez siebie plik [user.ltx] z folderu [user.ltx_presets] do folderu: [documents and settings\all users\stalker-shoc]. UWAGA: będziesz musiał po tym przedefiniować ponownie klawisze (albo wkleić poprzednie bindy) i przywrócić ręcznie inne osobiste ustawienia w grze. 5. OPCJONALNE (tylko wercja FULL): skopiuj folder [gamedata] z folderu [#2_-_S.H.A.R.P.E.R-Textures_v.0.95_RECUT] do głównego folderu gry UWAGA: Jeśli nie instalowałeś i nie uruchamiałeś wcześniej żadnych modów, to zmień pierwszą linijkę w pliku fsgame.ltx, by wyglądała tak: $game_data$ = true| true| $fs_root$| Jaki jest problem w realizowaniu kolejnych kroków od 1 do 5? Za każdym rzem kopiujesz tylko w całości [gamedata] z danego folderu i ewentualnie nadpisujesz pliki. Do tego wybierasz sobie jeden z configów w zależności od wydajności sprzętu (w twoim przypadku spkojnie bierz #full dla kompa stacjonarnego). Dodam iż OPCJONALNIE - oznacza, iż dany punkt można pominąć ;) A jeżeli chodzi o opcje to są one po to, żeby każdy mógł sobie stestować i wybrać tą która najbardziej mu pasuje - testowanie opcji trwa niepomiernie krócej niż tworzenie opcji ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...