ath Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2008 (edytowane) Hmm już tą reckę gdzieś widziałem... ;] http://gry.strefapc.pl/index.php?option=co...2&Itemid=40 Na StrefiePC nie obowiązuje taka zasada jak tutaj, że arty stają się własnością portalu i nie można ich kopiować itp. ? Od czasu premiery powstało mnóstwo modów, które diametralnie zmieniają grę nie tylko pod względem grafiki, ale również gameplay'a, myślę, że wypadało by o tym wspomnieć, co by dodać trochę świeżości tej recenzji. Btw mój zbiór modów wg. mnie wartych zainteresowania, ale do dopiero wierzchołek góry lodowej... ;] Poza tym - http://stalker.funday.pl/downloads.php Edytowane 21 Lipca 2008 przez ath Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2008 Na StrefiePC nie obowiązuje taka zasada jak tutaj, że arty stają się własnością portalu i nie można ich kopiować itp. ? Nie, prace sa tylko i wylacznie moja wlasnoscia intelektualna i mam do nich pelne prawa :) Od czasu premiery powstało mnóstwo modów, które diametralnie zmieniają grę nie tylko pod względem grafiki, ale również gameplay'a, myślę, że wypadało by o tym wspomnieć, co by dodać trochę świeżości tej recenzji. To juz bylby calkowicie inny artykul, o modach do STALKERA nie zas samej grze, obecnie na Asrock i GT2 moge sobie poogladac stalkera za szyba, wiec nawet nie moglem zakosztowac modow zeby cos o nich napisac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2008 Nie, prace sa tylko i wylacznie moja wlasnoscia intelektualna i mam do nich pelne prawa :) To juz bylby calkowicie inny artykul, o modach do STALKERA nie zas samej grze, obecnie na Asrock i GT2 moge sobie poogladac stalkera za szyba, wiec nawet nie moglem zakosztowac modow zeby cos o nich napisac. No w zasadzie tak, ale wtedy odgrzanie takiej recki miało by jakieś głębsze przesłanie i sens. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2008 No w zasadzie tak, ale wtedy odgrzanie takiej recki miało by jakieś głębsze przesłanie i sens. ;] Nie czytales łobuzie bo jest to czesciowo umotywowane w tekscie: Premiera STALKER: Cyste Niebo zaraz bedzie - mozna wiec sobie przypomniec co nieco o pierwszej czesci. Czym zachwycila, czym zawiodla etc. Nvm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2008 Jednego tylko programistom GSC nie mogę wybaczyć. Sprawa odnosi się do pospolicie spotykanych wszelkiej maści skrytek stalkerów, bandytów, wojskowych itp. Otóż żeby cokolwiek znaleźć w takim miejscu należy najpierw przeczytać o tym informację zdobytą najczęściej wprost ze zwłok poległego, która zaznaczy nam odpowiedni punkt na elektronicznej mapie. Jeżeli zajrzymy tam wcześniej nie znajdziemy absolutnie nic! Dopiero dobra wróżka podrzuci przedmioty, gdy odnajdziemy szczegółowe informacje! Kpina i bzdura, a przede wszystkim wstyd! Takie rozwiązanie jest po prostu żenujące i bez sensu. W moim mniemaniu to jedna z najgorszych wad gry i nie ma usprawiedliwienia dla takich „kwiatków”. Ocena leci w dół, bo głupoty i braku wyobraźni twórcom gier wybaczać nie można. Wybacz ale jeśli ktoś to ukrył to wykonał czynność w określonym czasie tak jakbym powiedział "Ide na wino jutro pod sklep" a Ty byś mnie szukał wczoraj pod tym sklepem ;) btw gierka kozaczy :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2008 (edytowane) Wybacz ale jeśli ktoś to ukrył to wykonał czynność w określonym czasie tak jakbym powiedział "Ide na wino jutro pod sklep" a Ty byś mnie szukał wczoraj pod tym sklepem ;) Twoj opis akurat nie pasuje do tego problemu :> Sek w tym ze skrytka zapelnia sie w momencie smierci jakiejs postaci, tak jakby ostatnia jego wola bylo wypelnienie jej zawartosci - wczesniej, nawet 1s przed zgonem nic tam nie ma. Synchronizacja zostala zle pomyslana, mogli np: zrobic tak skrypt, aby losowo generowal co jakis czas zawartosc skrytek. Takie moje zdanie :) Edytowane 22 Lipca 2008 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 22 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2008 (edytowane) zbiór modów wg. mnie wartych zainteresowania, ale do dopiero wierzchołek góry lodowej... ;] A jak załadowac te mody? Sorka za głupie pytanie ale nigdy nie bawiłem sie modami. EDIT Nie wiem czy dobrze kombinuje ale znalazłem Mod Menagera. Edytowane 22 Lipca 2008 przez artuditu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 22 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2008 developer bardzo dobrze obmyslil cala sprawe-bo zagladajac do skrytki i nic tam nie znajdujac myslisz sobie o nic nie ma!....dopiero pozniej znajdujac jakies info o ukrytych skarbach wracasz w dane miejsce i odkrywasz itemy, bo przeciez wczesniej byly tak dobrze schowane ze na pierwszy rzut oka niby nic tam nie ma,jednak na tym polega ukrywanie przedmiotow aby przez przypadek nikt ich nie znalazl,majac info wiesz ze nalezy "szukac" glebiej" ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 22 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2008 A jak załadowac te mody? Sorka za głupie pytanie ale nigdy nie bawiłem sie modami. EDIT Nie wiem czy dobrze kombinuje ale znalazłem Mod Menagera. W każdym jest readme. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 22 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2008 Mógłby ktoś wrzucić org. pliki, które podmieniał s.w.o? Bo już nie chce go mieć ^^ a reinstalla też nie chce mi się robić.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 22 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2008 Czołem. Jakie mają być najważniejsze zmiany/ulepszenia względem SoC, z uwzględnieniem ostatnich informacji? mam dylemacik - czy brać SoC teraz czy tez poczekać na CS? (Do SoC zraziłem sie nieco sporą ilością rozmaitych bugów, przy czym nie wiem jak to wygląda w świetle ostatnich patchy?). Z góry thx za wszelkie komentarze, wskazówki, rady i uwagi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d3sert Opublikowano 22 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2008 Nie przeglądałem całego tematu, ale może nie wiecie, w Stalkerze Czyste Niebo ma być nowy obiekt - Oko Moskwy tylko nie w oryginalnej wersji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 22 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2008 Czołem. Jakie mają być najważniejsze zmiany/ulepszenia względem SoC, z uwzględnieniem ostatnich informacji? mam dylemacik - czy brać SoC teraz czy tez poczekać na CS? (Do SoC zraziłem sie nieco sporą ilością rozmaitych bugów, przy czym nie wiem jak to wygląda w świetle ostatnich patchy?). Z góry thx za wszelkie komentarze, wskazówki, rady i uwagi. Patcze poprawiają dużo bugów plus jest muultum modów więc można jeszcze raz spróbować ;]. Niemniej Dużo terenów z SoC bedzie i w CS więc jak bedziesz dużo biegał w SoC to prawdopodobnie szybko Ci sie znudzi CS ;). Nie przeglądałem całego tematu, ale może nie wiecie, w Stalkerze Czyste Niebo ma być nowy obiekt - Oko Moskwy tylko nie w oryginalnej wersji.Wiemy ;). Niestety z tego co widziałem na skrinach i na jakimś filmiku to bedzie bardzo małe (znaczy dużo mniejsze niż realne oko moskwy. Zapowiedź wydania kolekcjonerskiego Czystego Nieba: http://www.gram.pl/news_8gvgH,C5_CDP_ujawn...yste_Niebo.html esencja: 1. płyta DVD z grą S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo, 2. ekskluzywne, rozkładane opakowanie na grę typu digipack, 3. T-shirt ze znakiem radioaktywności (z możliwością wybrania rozmiaru koszulki), 4. wyszywane insygnium jednej z frakcji stalkerów (do naszycia na ubraniu, plecaku itp.), 5. 4 naklejki z logotypami różnych frakcji stalkerów, 6. kolorowy, drukowany album z artami (artbook), 7. mapa Zony, czyli strefy Czarnobyla, w której toczy się akcja gry, 8. instrukcja do gry, 9. całość zapakowana w unikatowe opakowanie w postaci torby-apteczki (tzw. medkit). Szkoda ze nie zapodali skrina tej EK. Ciekawi mnie jak ten medkit wygląda ;d (mam nadzieje ze tak jak ten z ET ;]). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marminho Opublikowano 24 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2008 Witam, właśnie stałem się szczęśliwym nabywcą STALKER-a, jednak wcześniej nie interesowałem się tą grą. Dlatego moja prośba- czy mógłby ktoś podać mi najlepsze mody do tej gry. Przeszukałem trochę forum jednak nadal nie wiem jakie są dobre :rolleyes:, np. kilka postów wcześniej Ath dał screena ze swoimi modami, jednak te nazwy niczego mi nie mówią a jest ich sporo :blink: Tak więc proszę o pomoc w doborze Modów. Sam zainteresowałem się modem S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost 2.0. Czy on naprawdę tak dużo polepsza i dodaje jak jest napisane? Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi, pozdrawiam Marminho. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 24 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2008 Jeśli podoba ci sie klimat taki jak na moich screenach, to polecam S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled http://stalker.filefront.com/files/Stalker...shot_in=0#files z fixami itp Tak na marginesie, mody typu oblivion lost i tym podobne kompletne przeróbki to strata czasu. Mają one zbyt dużo błędów i niedoróbek. Warto jeszcze zainstalować moda który zmienia spostrzegawczość npc'ów w nocy i z dużej odległości (nazwy nie pamiętam) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 24 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2008 (edytowane) Ten mod "Weather Overhauled" jest troche, dziwny uruchomilem go u siebie jakis czas temu i stwierdzilem ze oswietlenie jest zwalone, wszystko wyglada jakby bylo oswietlone jakims gigantycznym reflektorem, wyglada nienaturalnie i jest bardzo przejaskrawione. Czasami wyglada jak przy jakims czesciowym zacmieniu slonca. Choc musze przyznac ze na miniaturkach screenow wyglada super heh, juz lece ;) Edytowane 24 Lipca 2008 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 24 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2008 Ten mod "Weather Overhauled" jest troche, dziwny uruchomilem go u siebie jakis czas temu i stwierdzilem (...)Kup leszy monitor :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marminho Opublikowano 24 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2008 Na screenach od Mazgi wygląda powalająco, już biorę się za sciąganie :rolleyes: Czyli takich packów nie będę sciągał, a jeszcze pytanie czy warto instalować S.W.O. (S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled) v2.2 FULL bo to chyba dość popularny Mod? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 24 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2008 Miazga co dokładnie ściągałeś ;) ? Mógłbyś zarzucić screena z nocy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 24 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2008 Problem polega na tym ze jak sam autor napisal: "- całkowicie "nowy" rodzaj oświetlenia sceny w Stalkerze - oparty na słońcu - w ciągu dnia to ono jest jedynym "prawdziwym" źródłem światła - oczywiście barwa tego światła, natężenie etc. - są zależne od pory dnia, zachmurzenia itp." przez co mamy cienie czarne jak smola. Kolor_nieba i w realu nie ma takich ostrych jak zyleta i czarnych jak smola cieni (jakie sa w tym modzie). No sorry ale jesli dla was wyglada to realistycznie to ja juz nic nie powiem ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marminho Opublikowano 24 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2008 (edytowane) Problem polega na tym ze jak sam autor napisal: "- całkowicie "nowy" rodzaj oświetlenia sceny w Stalkerze - oparty na słońcu - w ciągu dnia to ono jest jedynym "prawdziwym" źródłem światła - oczywiście barwa tego światła, natężenie etc. - są zależne od pory dnia, zachmurzenia itp." przez co mamy cienie czarne jak smola. Kolor_nieba i w realu nie ma takich ostrych jak zyleta i czarnych jak smola cieni (jakie sa w tym modzie). No sorry ale jesli dla was wyglada to realistycznie to ja juz nic nie powiem ;) Wcale nie mówiłem że jest to dla mnie realistyczne, czy nawet podoba mi się :rolleyes: Po prostu zapytałem się czy waszym zdaniem warto to instalować :unsure: Czyli CarsonPoland, cienie w tym Modzie nie są najwyższej jakości? I w ogóle jest niewart uwagi? Edytowane 25 Lipca 2008 przez marminho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 24 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2008 (edytowane) Wcale nie mówiłem że jest to dla mnie realistyczne, czy nawet podoba mi się :rolleyes: Po prostu zapytałem się czy waszym zdaniem warto to instalować :unsure: Czyli CarsonPoland, cienie w tym Modzie nie są najwyższej jakości? Zainstaluj to zobaczysz i sam ocenisz czy ci sie podoba ;) mnie od tego bolaly oczy...mowie powaznie. Mialem wrazenie ze biegam w jakims pudelku oswietlonym jedna zarowka. Jak to mialobyc realistyczne to autor mogl wziac pod uwage to ze na swiatlo dzienne jakie widzimy na zew sklada sie nie tylko slonce (swiatlo punktowe, a tylko takie jest w tym modzie) ale takze oswietlenie niebosklonu czyli taki "ambient" mowiac prosciej. Bez tego jest kupa... Mi sie to nie podoba, wyglada sztucznie. Ale tekstury nieba wygladaja naprawde super Edytowane 24 Lipca 2008 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 24 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2008 czy ten mod dziala na renderze dx9 (nie tym najslabszym) "dynamiczne oświetlenie obiektów"? czy tylko na "pełne oświetlenie dynamiczne"? bo na tym ostatnim mam 20fps ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marminho Opublikowano 24 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2008 Czyli faktycznie może to być nieciekawe, może sciągne i sam zobaczę :razz: , ale jeśli ktoś zna jakieś inne ciekawe Mody, jestem otwarty na propozycje :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymongaw Opublikowano 24 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2008 @CALEB @CALEB Bardo dobry ART - świetnie się go czyta. Zdziwiło mnie, mimo iż użyłeś na tytuł rozdziału swojego arta: "Piknik na skraju drogi", że nie napisałeś nic o pochodzeniu słowa STALKER i książce braci Strugackich. Wyobcowanie bohatera w zonie, nieznajomość zasad panujących w niej oraz stosunek wojska (sił zewnętrznych) jest w grze zaczerpnięta z książki. Nie użyłbyś tytułu książki jako tytułu rozdziału gdybyś jej nie czytał a odniesienia nie ma. Dziwne. Przyznam, że gra mnie rozczarował jeśli chodzi o artefakty i anomalie. Czytając wczesne zapowiedzi i odniesienia do prozy braci Strugackich spodziewałem się przedmiotów i anomali z „kosmicznego śmietnika” niż takich banalnych jak w ZONIIE Czarbylskiej. Cześć problemów z pobocznymi zadaniami likwidują pache. Po ponad roku od wydania gry i napisania arta myślę, że trzeba było zaznaczyć, że w obecnej wersji gry ...... Jeśli juz piszesz o swojej karcie, ilości ramu i ich wpływie na jakość gry to podawaj też procesor. Ma wpływ na ilość FPS. Duży plus za napisanie o tych „smaczkach” w grze, jej wadach i zaletach oraz atmosferze. Dużo napisałeś o swoich odczuciach. Jak mawiali Rzymianie o gustach się nie dyskutuje. Ponieważ mam takie same odczucia z gry jak Ty, tym bardziej nie mam z czym polemizować i drugi duży plus. Pozdrawiam i czekam na więcej. PS.: Czekam na Twoją recenzję Mass Effect. ”Środki masowego rażenia” wpychają ją Nam nachalnie. Tylko słychać: ach i och, jak w Teletubisiach. Ciekawi mnie jakie wrażenia będziesz miał z tej gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 24 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2008 (edytowane) Miazga co dokładnie ściągałeś ;) ? Mógłbyś zarzucić screena z nocy?W nocy bez noktowizora sie nie obejdzie, wiec sensu robienia screenów nie ma. To wg mnie akurat jest dość "realistyczne", gdyż na niebie na którym nie widać księżyca jest na prawde ciemno, a nie tak jak wcześniej było widać wszystko na kilometr. Tak to wygląda o 4 nad ranem Edytowane 24 Lipca 2008 przez Miazga82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 26 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2008 Wreszcie podali jak bedzie wyglądać EK CS: Szkoda ze medkit wygląda jak krap ale i tak bym sie skusił. Mam SoC i dla mnie EK Czystego Nieba by kosztowała "tylko" 129 zł a nie 160 ale akurat teraz nie mam kapuchy :|. Bede musiał sie zwykłą zadowolić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 27 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2008 No i CS dostał nagrodę za najlepszą grafikę na E3 http://ve3d.ign.com/articles/features/40372/2008-E3-Awards No i raczej nie podlega do dyskusji no może jedyną konkurencją był Warhead który w sumie nie pokazał nic nowego w stosunku do poprzedniczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 27 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2008 (edytowane) No i CS dostał nagrodę za najlepszą grafikę na E3 http://ve3d.ign.com/articles/features/40372/2008-E3-Awards No i raczej nie podlega do dyskusji no może jedyną konkurencją był Warhead który w sumie nie pokazał nic nowego w stosunku do poprzedniczki. Jestem tylko ciekaw jak to bedzie chodzić np na 8800gt... No i czy opcje z dx10 da sie odpalić pod dx9 bo krap visty nie bede tylko dla cs instalował ;]. Fallout 3 Game of the Show :lol: :lol2: [ciach!]a za free robią im reklame... Edytowane 27 Lipca 2008 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 28 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2008 (edytowane) No i CS dostał nagrodę za najlepszą grafikę na E3 na czym ?!?! na jakim E3 ?!?! :mur: przeciez to sa nagrody przyznawane przez serwis VE dla gier pokazanych na E3. Na dodatek sponsorowany przez ign. A to roznica czy jakas tam sobie strona daje wlasne nagrody, a oficjalne nagrody przyznawane przez organizatorow targow E3, tak ?! welcome to Voodoo Extreme's Best of E3 2008 awards. What is Voodoo Extreme? Voodoo Extreme is a news site that covers PC gaming and hardware. Edytowane 28 Lipca 2008 przez satou Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...