Gość chronicsmoke Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2008 +1 ; - ) angielskie odgłosy były do niczego prócz wbijającego się w głowę "Get out of here STALKER!" Swoją drogą EK wygląda cudownie... a ja akurat mam inne wydatki ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2008 yuucOm, ja popieram Twoje poparcie i to na piątkę z plusem. :D Ja to siedzę jak na szpilkach. Nie no bo pogaduchy jakieś się teges... wcinają. :idea: Pewnie będę musiał kupić sobie mniejszy monitor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2008 (edytowane) qqrydza Też mi sie tak zdawało tylko na wszelki wypadek tak napisałem :P +1 ; - ) angielskie odgłosy były do niczego prócz wbijającego się w głowę "Get out of here STALKER!" Swoją drogą EK wygląda cudownie... a ja akurat mam inne wydatki ;/ Kończąc OT to "get out of here Stalker" mnie rozwalało :lol2: To było przed wejściem do BARu (ale nie do samego baru - tam też było koleś który sie zacinał - "i said "cum" in, dont stand there" :lol: ;).) A i mam jeszcze nadzije ze w dniu 29 sierpnia bedzie można nabyć CN już na teranie Polski i ze nie bedzie żadnych opóźnień. Edytowane 14 Sierpnia 2008 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2008 raczej 29 nie kupisz, premiera na 90% przełożona jest na 5 września żeby nie było dla całego świata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michel.B Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Tak czy siak, już w pierwszej części ruski dubbing z polskim lektorem to było coś genialnego, teraz usłyszałem próbki głosów z gram i już poczułem się w klimacie ;] Ale jak oglądałem filmiki z angielskiej wersji to tam też postarali się o zachowanie rodzimego klimatu i słychać w każdym słowie że ten angielski jest z mocnym wschodnioeuropejskim akcentem. Więc jeżeli CDProjekt załatwi obie wersje w polskim wydaniu, na pewno przetestuje wszystkie opcje, jak przy wiedźminie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2008 http://www.pcgameshardware.com/aid,655884/..._vs_DirectX_10/ - DirectX_9_vs_DirectX_10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2008 (edytowane) Jakby bloom_lumscale czy coś tam było większe na tych skrinach z dx10 ;). Ja poczekam na porównanie na tweak guides. Po za tym interesuje mnie jak to w ruchu bedzie wyglądać i czy na dx9 będziemy mieli takie sun shafty (np padające przez drzewa czy okna domku). Tak jak na którymś demie. No czy w dx9 uświadczymy takie technologie jak dynamic water surface (czy coś takiego :P). Oby sie dało to w cfg przerobić tak jak w przypadku crysisa ;p. Jak narazie na dx10 wszystko wygląda bardziej miękko (szczególnie cienie i oświetlenie - czyli lepiej niż na dx9). I tak krap Visty nie zainstaluje ;p. Ten skrin jest dobry: http://www.pcgameshardware.com/aid,655884/...p;show=original Bardziej atmosferyczne to oświetlenie jest na dx10... Dx9 i tak mi styka. KLIM ja chce w to już grać :|. Chyba nie czytałem poradnika "Ze stylistyką na ty" :lol: Edytowane 15 Sierpnia 2008 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2008 No rzeczywście na tych trzech screenach widac różnice na plus dla dx10. A juz miałem wygłosic przemówienie na temat bezsensu dx 10 visty i tak dalej a tu prosze. Mnie też wystarczy na pierwsze dwa przejścia Czystego Nieba dx 9 ale chętnie zobacze to jeszcze w dx 10 :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron72 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2008 (edytowane) Ten skrin jest dobry: http://www.pcgameshardware.com/aid,655884/...p;show=original Bardziej atmosferyczne to oświetlenie jest na dx10... Dx9 i tak mi styka. KLIM ja chce w to już grać :|. Tak -niezły ale już na tym: link wygląda jakby cienie były mocniejsze(tyle to sobie monitorem zrobię hehe) ale w mniejszej ilości -patrz podłoga i smuga światła.Zagram w obie wersje ale chyba będą to różnice dla koneserów głównie :wink: No właśnie -zagram :mad: Kiedy do kata?Przesunęli -jeszcze raz to zrobią i rzucam moją ulubioną klątwę: biegunkowa trzydniówka(nie mylić z rajdową sześciodniówką choć równie obie dają w kość :razz: ). Też poczekam TweakGuiders -wiedzą co robią.... Mam taką odkrywczą myśl -gra będzie dobra :razz: Edytowane 15 Sierpnia 2008 przez miron72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marminho Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Nawet jeśli na DX9 grafa jest gorsza to i tak jest ładna, i mi się podoba :razz:. No i mam nadzieję że wydadzą to szybko (chociaż przez ile czasu wydawali podstawke Stalkera? :mad: ), liczę że będzie to przed GTA IV na Pc :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron72 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2008 No i mam nadzieję że wydadzą to szybko (chociaż przez ile czasu wydawali podstawke Stalkera? :mad: ),Eeeee -bez takich mi tu "wilków z lasu" :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2008 (edytowane) pierwsza drukowana recka / pczone 88/100 jako minusy: ponowie słaby scenariusz i prowadzenie historii, poboczne misje na zasadzie "idź tam, przynieś to" reszta miód malina ;) http://stalker.filefront.com/news/FIRST_Cl...iew_is_in;39530 Edytowane 16 Sierpnia 2008 przez LPKorn3324 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2008 pierwsza drukowana recka / pczone 88/100 jako minusy: ponowie słaby scenariusz i prowadzenie historii, poboczne misje na zasadzie "idź tam, przynieś to" reszta miód malina ;) http://stalker.filefront.com/news/FIRST_Cl...iew_is_in;39530 Aj szkoda ze mini questy znów są takie :P. Ale to sie przeboleje i tyle ;). Poza tym SoC miał bardzo fajną historie a CN ma podobną to nie wiem czemu to ma być minus. Dialogi jak dialogi - przecież to normalni ludzie a nie aktorzy czy coś. Ogólnie CN jest tym czym powienień być SoC na początku czyli super :). DAWAĆ mi CN kuffa :o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2008 (edytowane) Ja to chyba powinienem zostać wrednym, zgorzkniałym krytykiem. Jak dla mnie to CS spełnia jakieś 60% założeń pierwotnych SoC. Chociażby kilka kilka przykładów pierwotnej wersji: - otwarta przestrzeń gry - zestrzeliwanie śmigłowców - strzelanie do ptaków i żywienie się nimi - większa ilość mutantów - po demie śmiem twierdzić, że optymalizacja silnika lepsza niż w SoC to mit. Przypomnę sobie resztę i postaram się dopisać. Edytowane 16 Sierpnia 2008 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Ja to chyba powinienem zostać wrednym, zgorzkniałym krytykiem. Jak dla mnie to CS spełnia jakieś 60% założeń pierwotnych SoC. Chociażby kilka kilka przykładów pierwotnej wersji: - zestrzeliwanie śmigłowców Jak najbardziej można zestrzelić. - strzelanie do ptaków i żywienie się nimiStrzelać można jeść już nie. - po demie śmiem twierdzić, że optymalizacja silnika lepsza niż w SoC to mit. Przypomnę sobie resztę i postaram się dopisać. Jakim demie ?? Przecież nie ma dema coś przespałem (i nie chodzi mi o tą wczesną wersję alpha z tamtego roku bo to nawet nie oddaje w 10% możliwości silnika w zwykłym Stalkerze). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Masterlab W czerwcu chyba byl kontrolowany wyciek Dema z targow E3 mozna bylo posmigac po bagnach , o dziwo u mnie lepiej chodzi toto pod Vista niz w XP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron72 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2008 (edytowane) W czerwcu chyba byl kontrolowany wyciek Dema z targow E3No właśnie chodzi o to z których targów :wink: .Bo to "demo" ma już ponad rok...Ale i tak miło było posmakować tematu.U mnie też lepiej ostatecznie na V chodziło no i dzięki za przypomnienie.Mam je jeszcze i jutro zarzucę na V64 z ciekawości. Edytowane 16 Sierpnia 2008 przez miron72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2008 U mnie pod XP SP3 to demo E3 chodzi sporo gorzej od SoC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Szawel Bo to Demo ciagnie cos w kierunku DX10 :/ Tak jak pisalem u mnie lepiej smiga na Viscie niz na XPeku widac sunrays przeprogramowali tak zeby z DX10 potrafily skozystac i tym samym przyspieszyc ogolnie wiadomo przeciez ze niektore efekty pod DX10 jak narazie teoretycznie powinny byc liczone szybciej ;) a moze Microshrot cos posmarowal ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Szawel Bo to Demo ciagnie cos w kierunku DX10 :/ Tak jak pisalem u mnie lepiej smiga na Viscie niz na XPeku widac sunrays przeprogramowali tak zeby z DX10 potrafily skozystac i tym samym przyspieszyc ogolnie wiadomo przeciez ze niektore efekty pod DX10 jak narazie teoretycznie powinny byc liczone szybciej ;) a moze Microshrot cos posmarowal ? Chyba kanapkę masłem orzechowym ;). Obawiam sie ze możesz mieć racje ze niektóre efekty bedą lepiej działały pod dx10 bo przecież takie też było założenie na początku :|. To mnie trochę martwi bo szkoda mi miejsca na krapviste... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2008 (edytowane) Czy ktoś potrafi odpalić demo E3 na statycznym? Czy może się nie da? EDIT: no nie da się... w gamedata nie ma static ;/ Edytowane 17 Sierpnia 2008 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2008 (edytowane) Szawel Bo to Demo ciagnie cos w kierunku DX10 :/ Tak jak pisalem u mnie lepiej smiga na Viscie niz na XPeku widac sunrays przeprogramowali tak zeby z DX10 potrafily skozystac i tym samym przyspieszyc ogolnie wiadomo przeciez ze niektore efekty pod DX10 jak narazie teoretycznie powinny byc liczone szybciej ;) a moze Microshrot cos posmarowal ? Ale podstawka też lepiej działa po Vistą :wink: Edit: Niestety gra jest zabezpieczona starforcem i pojawił się już patch do rosyjskiej wersji. Edytowane 22 Sierpnia 2008 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Zacząłem dziś grać w tą gierke, i mimo iż jest 60 FPS to gierka dość mocno przycina, nawet jak się obraca kamerą w miejscu. Czy możliwe jest żeby gierce brakowało RAM-u? Max detale, Vista x64. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vENiZE Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2008 U mnie zero problemów na podobnych bebechach. Kostkę RAM-u dorzuć, bo i tak kosztuje grosze to się przekonasz. Poza tym Vista to Vista ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2008 (edytowane) Spróbuj uruchomić z parametrem -noprefetch A poza tym dorzucił byś 2GB. Masz 64 bity, a Stalker po którymś patchu potrafi to wykorzystać Edytowane 17 Sierpnia 2008 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2008 W sumie obecnie jakoś już tak nie tnie, raz na czas się większa przycinka zdarzy. Natomiast inna sprawa to że mnie troche rozczarowała ta gra. Myslałem że to coś więcej niż zwykły shooter, a tak nie jest. Na początku jeszcze coś różnego jest, ale po przejściu przez tory kolejowe (tam gdzie sie płaci kolesiom) już nic tylko masowe strzelanie do ogromnej ilości wrogów. Nie ma nawet czego gdzie sprzedać. Obecnie jestem na terenie bazy gdzie trzeba ukraść jakieś dokumenty, dostałem się do niej podziemiami, to był fajny level, obecnie utknąłem w środku budynku i nie wiem czy już z niego wyjdę bo dookoła cała armia. Lokacje bardzo mi się podobają, ale chyba wolał bym żeby nie było ludzi w tej grze, przynajmniej nie wrogich. Fajna by była exploracja opustoszałych terenów, gdzie napotykali byśmy zwierzątka i różne inne mutanty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2008 (edytowane) W bazie wojskowej skradalem się, zabiłem tylko kilku nożem i po cichu uciekłem więc nie trzeba tylko strzelać do wszystkiego. Z resztą dopiero gra się rozkręca. Ja jestem rozczarowany Prypeciem. Wygląda on jakby twórcy nie mieli czasu na dokończenie tej lokacji. Edytowane 17 Sierpnia 2008 przez chronicsmoke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2008 A dziwisz sie? Jak w ostatniej chwili przebudowali caly koncept gry i wcisneli na sile fabule ktora pewnie tez pisali na biegu ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikaelis Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Witam, Czy moze mnie ktos nakierowac na mod znaczaco redukujacy respawn? Idealny bylby taki ktory nie modyfikuje nic poza tym. Wiem ze niektore wieksze mody to robia, ale oprocz tego zmieniaja jeszcze mase innych rzeczy i podejrzewam ze gra staje sie trudniejsza a ja orlem w FPSach nie jestem... :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekzi Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Żal ściska. Rosjanie już grają w pełną wersję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...