szpara25 Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 (edytowane) Pokazał bym ci jakbym wiedział gdzie się zapisują screeny... Nigdzie znaleźć nie mogę... Zainstaluje frapsa to zaraz wrzucę ss... I co ty na to? Trzeba było stąd zabrać skrytkę i zabrać do takiego dziadka pod ziemią... ( bodajże w cieniu czarnobyla startowało się u niego grę ) Zrobiłem to i misji mi nie zaktulizowało ;/ Edytowane 7 Września 2008 przez szpara25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 (edytowane) Pokazał bym ci jakbym wiedział gdzie się zapisują screeny... Nigdzie znaleźć nie mogę... Zainstaluje frapsa to zaraz wrzucę ss... I co ty na to? Trzeba było stąd zabrać skrytkę i zabrać do takiego dziadka pod ziemią... ( bodajże w cieniu czarnobyla startowało się u niego grę ) Zrobiłem to i misji mi nie zaktulizowało ;/ na xp screeny sa w C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\STALKER-STCS\screenshots (dokladnie to folder nazywa sie dokumenty udostepnione) ja swoj problem rozwiazalem z save'ami ciekawe na jak dlugo mam nadzieje ze zanim wyjdzie kolejny patch to ukoncze gre bez wiekszych problemow bo nie chcialoby mi sie zaczynac od poczatku a juz troche przeszedlem Edytowane 7 Września 2008 przez nuO3-Lzuruha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 (edytowane) Ta gra to jak na razie 1 wielki bug. Mam 1.5.03 PL i co chwile mam komunikaty o rozpoczęciu bądź niepowodzeniu jakiejś misji. Bandyci przy wieży też popełnili zbiorowe samobójstwo na mój widok. ;/ Edytowane 7 Września 2008 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGhost Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 (edytowane) Ja nie miałem problemu z oddaniem tej broni (chodzi ci o początek i klamkę PMm?) tak o ta klamke chodzi, laze za kolesiem, ale nie ma w rozmowie nic o tym, zeby zakonczyc tego questa. nuO3-Lzuruha jaki miales problem z sejvami? Mi wlasnie gra wyszla do pulpitu kiedy mnie "zawoznik" zaprowadzil na plac maszynowy i na tym zakonczylem rozgrywke, bo sie zaden save nie wczytuje. Jak to napisal Szawel jeden wielki bug Edytowane 7 Września 2008 przez Bogos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpara25 Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 Jeżeli ktoś ma save'a blisko tej misji, ale wyłącznie po niej... To ja bardzo proszę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 Niestety po raz kolejny widać, że rosyjska ekipa nie jest w stanie zrobić gry do końca i są rzeczy, które ich przerastają np. wiecznie kulejące al... w zasadzie nawet po tych kilku patchach gra jest ciągle średnio grywalna, jest czymś karygodnym, żeby wypuszczać tak niedopracowany produkt i chcieć za niego pieniądze... żałosne. Po prostu odcinanie kuponów od sławnego stalkera, czyli gry legendy, zanim jeszcze powstała. Zaraz ktoś napisze, że wcale nie muszę w to grać... ale czy w tym co napisałem nie ma racji ? :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manhunt Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 Bogos ja miałem w rozmowie że zrobiłem to co mówił i oddałem mu tą klamkę :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mane Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 Panowie :) a jak zarzadzacie ekwipunkiem, sprzedajecie amunicje (jesli jest jej duzo - ponad 1000, albo do jakiej broni, ktore moze kiedys gdzies sie dostanie - snajperka), zywnosc itd. juz nie mam tego gdzie nosic ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 (edytowane) osobiscie nie biore tego czego nie uzywam i nie bede no nie tacham ze soba shotgunow ani amunicjii do nich bo jest w cholere ciezka za to amunicja do kalacha + kalach, tsr301 + ammo i jakas zmieszna snajperka taka mala z wbudowanym tlumikiem. do tego kilkanascie apteczek + bandaze + lekki popromienne that's all. wole nie probowac chowac w jakis skrytkach itp bo zawsze jakis inny stalker moze znalezc :D(a raczej gra wywalic). a jesli juz naprawde brakuje mi miejsca a raczej za ciezkie to wszystko jest to zasuwam na polowanie na bandytow itp amunicji ubywa=mniejszy ciezar + kilka bandazy/apteczek wiecej btw znalazl ktos juz dragunova bo szukam i szukam i cholera nie moge znalezc:( kolejne screeny z dalszych lokacji to mi przypozmina moj rodzinny bytom:D Edytowane 7 Września 2008 przez nuO3-Lzuruha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 witam spotkał się ktoś z was z błędem odświeżania ekranu ? w czasie gry po przyciśnięciu alt+tab i wejściu do pulpitu i ponownym wejściu do gry. wyskakuje mi błąd z odświeżaniem. da się włączyć wszystkie detale na max w dx10 ? bo niektóre suwaki i przyciski mam zablokowane. próbował ktoś z was wgrać rus patcha na polską ver gry ? bo czekać 3 tygodnie na patcha to trochę przegięcie :D w wersjii 1004 działają wszystkie suwaki , ten z odległością oświetlenia też. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krata1987 Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 Witam wszystkich mam takie male pytanko odnosnie Clear Sky: a wiec moja konfiguracja sprzetowa: E6750 3.4 Ghz 9800 GTX SC OC 4 GB ram cl4 850 MHz - reszty chyba nie musze wymieniac... a teraz w czym problem: Po zmianie oswietlenia na PELNE OSWIETLENIE DYNAMICZNE DX10 gra jest wogole nie grywalna 5 FPS gora 10... a co najlepsze nie zaleznie od tego w jakich detalach gram czy z anizo czy bez czy z AA czy bez i wogole czy jest ktos w stanie wyjasnic mi o co tu chodzi ...??? Z gory dziekuje i POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 kolejne screeny z dalszych lokacjico to za miejsca? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysyn Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 (edytowane) U mnie po użyciu opcji PELNE OSWIETLENIE DYNAMICZNE DX10 na gtt280; 8500@4100, AA na 2 chyba (1 przesunieciu suwaka), reszta na full jest ponad 30 klatek na 1920x1200.Wersja PL 1.5.0.1. Edytowane 7 Września 2008 przez Lysyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortex Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 Niestety po raz kolejny widać, że rosyjska ekipa nie jest w stanie zrobić gry do końca i są rzeczy, które ich przerastają np. wiecznie kulejące al... w zasadzie nawet po tych kilku patchach gra jest ciągle średnio grywalna, jest czymś karygodnym, żeby wypuszczać tak niedopracowany produkt i chcieć za niego pieniądze... żałosne. Po prostu odcinanie kuponów od sławnego stalkera, czyli gry legendy, zanim jeszcze powstała. Zaraz ktoś napisze, że wcale nie muszę w to grać... ale czy w tym co napisałem nie ma racji ? :rolleyes: No to masz we mnie sojusznika w podobnym rozumowaniu. B-) Ja sobie spokojnie poczekam z miesiąc, dwa i wtedy dokonam wyboru czy kupię. ("pirackich" wersji nie "testuję") Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 Po zmianie oswietlenia na PELNE OSWIETLENIE DYNAMICZNE DX10 gra jest wogole nie grywalna 5 FPS gora 10... a co najlepsze nie zaleznie od tego w jakich detalach gram czy z anizo czy bez czy z AA czy bez i wogole czy jest ktos w stanie wyjasnic mi o co tu chodzi ...??? Z gory dziekuje i POZDRAWIAM no właśnie w tym jest problem....... światełka zabijąją grywalność.........ale najlepiej jak poczytasz ten wątek bo od kilku stron to jest wałkowane.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 (edytowane) .rwa!! Nie dość, że ten DX10 się włącza w oknie jak chce i przełącza na pulpit po dotknięciu podgłaszania na klawie, to teraz nie chciał się przełączyć na pełny ekran po crash'u i restarcie gry. Na dodatek rozwalił mi ikony na pulpicie! Do tej pory gra chodziła ok, ale właśnie odkryłem dobry sposób na jej wykrzaczenie. Wystarczy szybko wyrzucać ("G") itemki z plecaka i mi się elegancko wywala za każdym razem. Wracam na dx9. Edytowane 7 Września 2008 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysyn Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 Tez tak mam ze gra od czasu do czasu na DX10 nie chce sie przelaczac sie na full screen tylko uruchamia sie w oknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kredek Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 w nocy gra wyglada nawet chyba lepiej,tylko wkurzaja mnie te zadania ktore trzeba robic szybkobojak minie jakis czas to same sie anulują, mialem cicha nadzieje ze zlikwiduja to co bylo w shadow of chernobyl no ale sie zawiodlem, zazwyczaj lubie sobie nazbierac questow i potem wykonywac je w kolejnosci dla mnie wygodnej a tu sie nie zawsze tak da.. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manhunt Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 IMO też te "czasówki" sux :P Ale gra jest godna, fajnie wygląda noc + pioruny ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 Coś mi się wydaje, że 512Mb na karcie to za mało dla tej gry :(. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marvin Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 (edytowane) Gierka daje radę, moim zdaniem lepsza od SoC. Klimacik ma, AI "troszkę" głupie, ale da się na to przymknąć oko. No i te zagrzebiaste cienie :) Edytowane 7 Września 2008 przez Marvin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 co to za miejsca?to sa czerwony las oraz military warhouses Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kredek Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 przeszedlem na dx9 bo gra zaczela mi wariowac i klatkowac jak tylko slonce wyszlo....i w sumie nie widze roznicy miedzy dx9 a dx 10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 Powiem tak, z jednej strony clear sky to ZAL.RU, z drugiej strony gdyby pozbyli sie tych wszystkich bugow (a jest ich chyba wiecej niz bandytow w pierwszej lokacji) to gra moglaby byc godnym nastepca soc. To jest po prostu masakra co oni dopuscili do sprzedazy :lol2: No jeden wielki lol. Bug na bug. Pierwsza lokacja to byl chaos totalny, dzwieki sygnalizujace nowe i anulowane zadania pikaly jak licznik geigera w srodku anomalii :lol2: Nie wiem czy to bylo zamierzone ze strony gsc czy nie ale srednio mi sie to podobalo. Biegalem jak glupi z dwururka po calej mapie pomagajac swoim, ktorzy czesto prawie nic nie robili. Najwiekszy lol byl kiedy przejalem ostatnia lokacje i wyskoczyl monit o tym zebym utrzymal pozycje az do pojawienia sie posilkow. No to CZEKAM, i czekam...i czekam i NIC... :lol2: Patrze na mape i nie widze nikogo kto by szedl w moim kierunku. No to coz, trza sie ruszyc, ide do nich do ostaniej bazy jaka zajelismy (wspolnie), to byl stary kosciol. Kiedy dotarlem na miejsce moim oczom ukazal sie niesamowity widok :lol2: to wygladala jak pomeczowa ustawki kiboli z dwoch druzyn. Ekipa czystego nieba stala na przeciw bandytom, i nic nie robili dopoki sie nie zblizylem, wtedy jednym ogniem pozabijali bandytow. WTF?! Troche sie usmialem. No nic, idziemy dalej. Po tym grzecznie za mna szli do bazy ktora wyczyscilem i zajalem dla NICH. Po drodze zostalismy ostrzelani przez gosci oddalonych o dobre 100m ze snajperska precyzja, dodam ze byl srodek nocy i mimo latarki nie bylem w stanie zobaczyc co jest kilka metrow przede mna. Ku mojemu zdziwieniu, po dotarciu do bazy ktora kilka minut temu oczyscilem z kilkunastu gosci, znow byla wypelniona po brzegi bandytami. Ta gra jest po prostu nienormalna! Dla NPCow nie ma najmniejszego znaczenia czy jest dzien czy noc, widza cie tak samo dobrze i celuja nawet lepiej. Po przedostatniu sie do mapy gdzie jest Kordon na dzien dobry zostalem ostrzelany z dzialka z kilkuset metrow, nadal byla noc i ledwo co kolowiek widzialem. Nie mialem wlaczonej latarki wiec nie bylo szans zeby mnie ktokolwiek zauwazyl z takiej odleglosci w srodku nocy. No te bugi po prostu oslabiaja i odpychaja od dalszego grania. Nadal nie moge sobie poradzic z tym kwadratowym cieniem ktory za mna podaza, z tego co tu widze to nie tylko ja mam z tym problem. Co do plusow to podoba mi sie to ze mapy sa wreszcie jakis normalnych rozmiarow bo to co bylo w soc to kpina, stojac przy jednym plocie widzialem koniec mapy po przeciwnej stronie. Tu jest duzo lepiej. Grafika naprawde tworzy niesamowity klimat. Walki noca w budynku wroga z latarka w lapie wygladaja niesamowicie. Ale npc zachowuja sie jak boty z cs z przed kilku lat. Maja celnosc ktorej nie powstydzilby sie terminator... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 Odłożyłem zakup na najbliższy rok. Nawet nie wiecie jak wam zazdroszczę tej gry. Sam muszę poczekać aż uzbieram pieniądze na nowy komputer, bo ten co mam teraz wystarcza tylko na medium dx8. Może to i lepiej, poczekam na patche, mody itp. :( No chyba, że wyjdzie wersja na X360. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 Chyba nawet patchami tego nie naprawią oj chyba trzeba czekać na kolejne mody w stylu Oblivion Lost. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 Powiem tak, z jednej strony clear sky to ZAL.RU, z drugiej strony gdyby pozbyli sie tych wszystkich bugow (a jest ich chyba wiecej niz bandytow w pierwszej lokacji) to gra moglaby byc godnym nastepca soc. To jest po prostu masakra co oni dopuscili do sprzedazy :lol2: No jeden wielki lol. Bug na bug. Pierwsza lokacja to byl chaos totalny, dzwieki sygnalizujace nowe i anulowane zadania pikaly jak licznik geigera w srodku anomalii :lol2: Nie wiem czy to bylo zamierzone ze strony gsc czy nie ale srednio mi sie to podobalo. Biegalem jak glupi z dwururka po calej mapie pomagajac swoim, ktorzy czesto prawie nic nie robili. Najwiekszy lol byl kiedy przejalem ostatnia lokacje i wyskoczyl monit o tym zebym utrzymal pozycje az do pojawienia sie posilkow. No to CZEKAM, i czekam...i czekam i NIC... :lol2: Patrze na mape i nie widze nikogo kto by szedl w moim kierunku. No to coz, trza sie ruszyc, ide do nich do ostaniej bazy jaka zajelismy (wspolnie), to byl stary kosciol. Kiedy dotarlem na miejsce moim oczom ukazal sie niesamowity widok :lol2: to wygladala jak pomeczowa ustawki kiboli z dwoch druzyn. Ekipa czystego nieba stala na przeciw bandytom, i nic nie robili dopoki sie nie zblizylem, wtedy jednym ogniem pozabijali bandytow. WTF?! Troche sie usmialem. No nic, idziemy dalej. Po tym grzecznie za mna szli do bazy ktora wyczyscilem i zajalem dla NICH. Po drodze zostalismy ostrzelani przez gosci oddalonych o dobre 100m ze snajperska precyzja, dodam ze byl srodek nocy i mimo latarki nie bylem w stanie zobaczyc co jest kilka metrow przede mna. Ku mojemu zdziwieniu, po dotarciu do bazy ktora kilka minut temu oczyscilem z kilkunastu gosci, znow byla wypelniona po brzegi bandytami. Ta gra jest po prostu nienormalna! Dla NPCow nie ma najmniejszego znaczenia czy jest dzien czy noc, widza cie tak samo dobrze i celuja nawet lepiej. Po przedostatniu sie do mapy gdzie jest Kordon na dzien dobry zostalem ostrzelany z dzialka z kilkuset metrow, nadal byla noc i ledwo co kolowiek widzialem. Nie mialem wlaczonej latarki wiec nie bylo szans zeby mnie ktokolwiek zauwazyl z takiej odleglosci w srodku nocy. No te bugi po prostu oslabiaja i odpychaja od dalszego grania. Nadal nie moge sobie poradzic z tym kwadratowym cieniem ktory za mna podaza, z tego co tu widze to nie tylko ja mam z tym problem. Co do plusow to podoba mi sie to ze mapy sa wreszcie jakis normalnych rozmiarow bo to co bylo w soc to kpina, stojac przy jednym plocie widzialem koniec mapy po przeciwnej stronie. Tu jest duzo lepiej. Grafika naprawde tworzy niesamowity klimat. Walki noca w budynku wroga z latarka w lapie wygladaja niesamowicie. Ale npc zachowuja sie jak boty z cs z przed kilku lat. Maja celnosc ktorej nie powstydzilby sie terminator...Czekam jednak na patcha/tweak guides i odpowiednie mody i CN nawet nie instaluje. Nie chce miec takich akcji... Najlepsze jest to: Rozbudowana sztuczna inteligencja przeciwnikówna opakowaniu tego nie ma (to cytat ze strony) wiec chyba rzeczywiście AI w CN nie istnieje :lol:. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 To co widac w clear sky idealnie obrazuje przyczyne zmiany calego konceptu gry soc. Programisci po prostu nie utrzymaliby w ryzach calej gry, przy takim ogromnym obszarze jaki mialbyc w soc i ilosci npcow, to wszystko by sie po prostu zawalilo. Juz widac co tutaj sie dzieje (a widac ze programisci pozwolili sobie na duzo wiecej niz w soc), duzo wiekszy teren niz w soc, npc maja wieksza swobode i widac jaki burdel sie robi na mapie. AI glupieje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kredek Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 juz wiem czym rozni sie dx9 od dx 10...wlasiewie tylko dwoma funkcjami ktore rzadko kiedy widac czyli dym wolumetryczny i deszcz ktory widac na ziemi i na ubraniach NPC, pozatym jest tak samo tyle ze na dx9 gra chodzi stabilniej i nie ma takich wahan FPS.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGhost Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2008 (edytowane) Carson zapomniales dodac jszcze to, ze stojac w miejscu jakis debil potrafi cie przepchac pol mapy, ale cie nie obiegnie... sory juz poprawilem ;) tak jeszcze w temacie to znalazlo by sie sporo tych "smaczkow" ehh Edytowane 7 Września 2008 przez Bogos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...