LCC Opublikowano 30 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2003 S.T.A.L.K.E.R. - Heart of Chorobyl Test wydajności kart graficznych w STALKER 2: Heart of Chornobyl Recenzja gry STALKER 2: Heart of Chornobyl S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl http://img134.imageshack.us/img134/3958/image1in7.jpg http://img201.imageshack.us/img201/3571/stalkershadowofchernobycq6.th.jpg http://img90.imageshack.us/img90/3924/stalkershadowofchernobydm7.th.jpg http://img245.imageshack.us/img245/8018/stalkershadowofchernobycm6.th.jpg http://img201.imageshack.us/img201/8288/stalkershadowofchernobyee1.th.jpg http://img296.imageshack.us/img296/7029/stalkershadowofchernobyia2.th.jpg http://img245.imageshack.us/img245/7144/stalkershadowofchernobyyc7.th.jpg http://img237.imageshack.us/img237/6715/stalkershadowofchernobywy7.th.jpg http://img177.imageshack.us/img177/403/stalkershadowofchernobyvy4.th.jpg Trójwymiarowa gra akcji z elementami RPG stworzona przez zespół GCS Game World, znany przede wszystkim z Codename: Outbreak i serii Cossacks. W roku 2006, straszliwa katastrofa spowodowała eksplozję sarkofagu stworzonego wokół uszkodzonego reaktora elektrowni atomowej w Chernobylu. Pył radioaktywny został rozniesiony na wielkie tereny i przyniósł śmierć ludziom, zwierzętom i roślinom. Obszar w promieniu trzydziestu kilometrów wokół elektrowni został otoczony przez armię, a specjalna komisja nie potrafiła ustalić przyczyn katastrofy. Radioaktywna Strefa wciąż się poszerzała, a w jej wnętrzu zauważano coraz więcej anomalii naturalnych. Tajemnicza siła dosłownie rozdzierała organizmy żywe na pół lub powodowała nie gojące się rany. Nieliczne ekspedycje do wnętrza Strefy napotykały na zwierzęta-mutanty, które nie wyglądały jak naturalne skutki skażenia. Katastrofa, mutanty, anomalie i skażenie - wszystko razem wyglądało jak dokładnie zaplanowana konspiracja... Długi czas upłynął, zanim pierwsze ekspedycje mogły wejść do Strefy na odległość większą niż kilka kilometrów bez narażania się na pewną śmierć. Pojawili się nieliczni śmiałkowie, zwani stalkerami, którzy wyruszali do Strefy, aby przynosić z niej pozostałe tam artefakty, dziwne rośliny i inne przedmioty. Liczne organizacje chętnie płacą za tego typu znaleziska. Gracz staje się jednym z owych stalkerów przeszukujących Strefę. Rozgrywka stanowi połączenie elementów przygodowych, taktycznych, cRPG oraz rzecz jasna akcji, co oznacza, że S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost nie należy traktować jako zwykłego shootera, w którym bezmyślnie przechodzimy poziom za poziomem. Tu w każdym zadaniu należy uważnie eksplorować dany teren, odnajdywać artefakty, eliminować przeciwników, którzy staną nam na drodze i zagrożą naszemu życiu oraz komunikować się i współdziałać z innymi stalkerami/NPC-tami. Cechy: - Świat gry składający się na obszar Strefy o łącznej powierzchni 20 kilometrów kwadratowych. - Emocjonujący scenariusz (fabuła nieliniowa) i mroczna atmosfera: zdegradowane środowisko, zagrożenia psychologiczne i fizyczne, anomalie pogodowe, przerażające zjawiska, zmutowane istoty. - W sumie około 30 rodzajów broni, unikalne rodzaje broni - broń grawitacyjna, psychotropowa, telekineza, telepatia. Możliwość dokonywania modyfikacji broni. Handel bronią, artefaktami i sprzętem. - Unikalne zdolności stworzeń: inteligencja grupowa, telepatia, telekineza itd. - Realistyczna AI - zachowanie postaci jest adekwatne do otoczenia i wydarzeń towarzyszących. - Losowa generacja wydarzeń, zadań do wykonania, artefaktów itd. - W pełni trójwymiarowa grafika (silnik graficzny własnej produkcji X-Ray), wielkie tereny zewnętrzne i dokładnie dopracowane wnętrza. Dynamiczne zmieniające się warunki i mutacje w Strefie. - Grę można ukończyć na siedem różnych sposobów - w przypadku każdego oznacza to do 60 -godzin gry, czyli łącznie ponad 400 godzin zabawy! Informacja o grze: Producent: GSC Game World Wydawca: THQ Inc. Dystrybutor PL: CD Projekt Kategoria: gry akcji / FPP Wymagania sprzętowe DX8: System Operacyjny : Windows 2000/XP/Vista Procesor: Intel P4 2.8 Ghz lub AMD Athlon XP 2500+ Pamięć: 1 GB RAM Karta graficzna: GeForce FX5900 lub ATI Radeon 9800 Wymagania sprzętowe DX9: System Operacyjny : Windows 2000/XP/Vista Procesor: Intel Core 2 Duo lub AMD Athlon 64x2 4800+ Pamięć: 1,5 GB RAM Karta graficzna: GeForce 7800 lub lepsza, 256MB pamięci i w 100% zgodna z DirectX 9.0c. Data premiery zagranicznej: 22 marca 2007 Data premiery polskiej: kwiecień 2007 Nośnik: 1 DVD Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: LAN / Internet Wymagania wiekowe: 16+ Wersja językowa: polska Najlepsze strony poświęcone Stalkerowi www.stalker.pl www.stalker.funday.pl www.stalker.gry-online.pl Mapy gry w trybie singleplayer i multiplayer Ogólna mapa gry w trybie SP: http://img201.imageshack.us/img201/6418/stalkerdddef5.th.jpg Szczegółowe mapy obiektów w trybie MP: Agroprom: http://forum.purepc.pl/index.php?act=Attac...st&id=13000 Atp: http://forum.purepc.pl/index.php?act=Attac...st&id=13001 Factory "Jantar": http://forum.purepc.pl/index.php?act=Attac...st&id=13002 Fog Net: http://forum.purepc.pl/index.php?act=Attac...st&id=13003 Lost Village: http://forum.purepc.pl/index.php?act=Attac...st&id=13004 Military Base: http://forum.purepc.pl/index.php?act=Attac...st&id=13005 Railroad: http://forum.purepc.pl/index.php?act=Attac...st&id=13006 Factory "Rostok": http://forum.purepc.pl/index.php?act=Attac...st&id=13007 Workshop: http://forum.purepc.pl/index.php?act=Attac...st&id=13008 Multimedia związane z grą Mapy z obiektami z realnego świata: http://img226.imageshack.us/img226/4815/image2ad2.th.jpg http://img225.imageshack.us/img225/2092/prypiecslawutyczje7.th.jpg http://img220.imageshack.us/img220/1020/image3ku2.th.jpg Oficjalna strona miasta Prypeć (bardzo dużo info o strefie) www.pripyat.com Mapa regionu Czarnobyla (prawdziwa mapa) www.pripyat.com//sm/site/photogallery/uploads/313/573_3.jpg Panorama miasta Prypeć, widać też elektrownię i system anten www.pripyat.com//sm/site/photogallery/uploads/313/2080_3.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtr Opublikowano 30 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2003 ja bende mial zaniedlugo to zobacze ale z tego co piszesz to musi byc calkiem niezle jusz sie nie moge doczekac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
||Falcon|| Opublikowano 30 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2003 Info Do ALPHY Hmm, Milo napisal w zamknietym topicu rzecz nastepujaca : w alphie nie ma: - shaderow (czyli m.in. dynamicznych cieni, charakterystycznej powierzchni wody) - fizyki (czyli enginu Havoc 2.0) - efektow DX9 alpha pochodzi z 19 maja 2002, wiec nie dziwne ze tego wszystkiego nie ma. Pewnie dlatego tak super zasowa :D Musze ja zassac i sprawdzic u siebie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 30 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2003 Jezeli w niej nie ma tych rzeczy to ja nie przezyje tego co zobacze w finalnej wersji. Dla mnie silnik juz jest genialny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 30 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2003 No panowie zaciagnalem i powiem... bomba!!! U mnie na tym co w podpisie chodzi wysmienicie. Zmienilem pare rzeczy w pliku user.ltx czy cos takiego i z AA chyba x2 i Aniso w 1024/32 mam od 50(nawet w deszczu) do 150fps(nie liczac dojscia do sciany bo wtedy jest ok 200). Mam tylko nadzieje ,ze fabula i radosc z gry bedzie rownie niesamowita co grafika w tej grze ,a przeciez wiemy ,ze nie wszystkie rzeczy zostaly w niej zaimplementowane. No coz czekam z niecierpliwoscia!!! Aha i moja szczena jeszcze sie gdzies walesa pod biurkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 30 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2003 Moja karta jedynie nie daje rady z 64MB na pokladnie jak wlacze rozdz. 1024x768 Domyslnie bylo 800x600 i chulalo tak jak pisalem. Gdy wlaczylem 1024x768 spadek fps o jakies 70% :/ Ale Ci co maja 128MB nie odczuja za bardzo zwiekszenia rozdz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIULIK Opublikowano 30 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2003 Bomba giera !!! Jak zobaczyłem ją to moja sztuczna szczęka wpadła gdzieś pod biurko :) Co do fps to ( 1024*768 ) to ok. 110 :), w niektórych przypadkach spada do ok. 30 ( ale żadko, np. w deszczu ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fetorman Opublikowano 30 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2003 A ja nie moge znalezc :( wszedzie trailery movie skriny. Niech ktos zarzuci linkiem plizz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIULIK Opublikowano 30 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2003 A ja nie moge znalezc :( wszedzie trailery movie skriny. Niech ktos zarzuci linkiem plizz Ja bym na twoim miejscu przeczytał to: http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=12906. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fetorman Opublikowano 30 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2003 No zara, zara przeca mowimy o wersji demo prawda??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIULIK Opublikowano 30 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2003 No zara, zara przeca mowimy o wersji demo prawda???No mam nadzieje, że o wersji demo :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 30 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2003 No zara, zara przeca mowimy o wersji demo prawda??? A od kiedy wersja alpha=wersja demo????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi_k Opublikowano 30 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2003 szooooooooook!! aż strach pomysleć co bedzie jak w wersji finalnej zobaczymy wszystkie bajery. Wiedziałem,że ta giera da nieżle popalić halfowi i doomowi i bardzo dobrze. Nie ma to jak mocna konkurencja. Juz sie nie moge doczekać.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
||Falcon|| Opublikowano 30 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2003 Hmm, jak dla mnie nic specjalnego ... ale... jak wszystko bedzie na miejscu (czyt. fizyka, shadery itp) to czapki z glow panowie. Graficzka bardzo ladna juz w tej fazie (znalazlem z 2 texturki beznadziejne tylko), ale bez fizy ciezko ocenic, bo jesli tych wszystkich beczek lezacych i skrzyn, nie mozna bedzie przesunac, rozwalic or sth. to sie zawiode ciezko (HL2 pod tym wzgledem mnie rozbestwil). Mam rowniez nadzieje, ze dorobia ja na tyle, ze nie mozliwe bedzie wychodzenie poza teren gry po murze rozwalonym ;) Ogolnie, czekam na niego (nia ?) z niecierpliwoscia i mam nadzieje, ze skopie tylki HL i Doomowi - oby tylko przez te alphy, bety, source itp. nie podzielila losu Half Life`a (mam na mysli, przesuniecia premiery i tym podobne). To tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiven Opublikowano 31 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2003 karamba :!: suuuper gierka bedzie no chyba ze cos skopią....oby nie, odpukac w niemalowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 31 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2003 Dźwięk do tej alfy na bank wzieli z CS. Dałbym sobie ręke uciąć :] Ale grafa niczego sobie, poprostu kopara w dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 31 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2003 Dźwięk do tej alfy na bank wzieli z CS. Dałbym sobie ręke uciąć :] Ale grafa niczego sobie, poprostu kopara w dół. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burro Opublikowano 31 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2003 Którym plikiem odpalacie gierke ?? Jest tam jakies menu.. bo narazie to grafa u mnie taka sobie, a nie wiem gdzie polepszyć.... Jak odpalam XR_3DA.exe to wchodzi do konsoli, a jak dosowskimi "bat'ami" to dorazu gra... jak plepszyc grafike (w konsoli znalazlem kilka komend, ale cos nie dzialaja) Nazazie (z tego co widze) texture lod mam na 1 (4 max) i texture_show_mips ma na 0, i tez jakos nie mage zmienic.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 31 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2003 No panowie - sciagnalem i jestem pod wrazeniem prosze now Was, dawno mi tak nie wymiatala gra - chyba ze 100 fpsow :) a jaka grafa, moze dlatego ze tam nie ma shaderow?? Bynajmniej to nie przeszkadza, tylko powiedzcie mi jaka komenda wylacza sie te napisy z boczku ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 31 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2003 A tak z innej beczki to mam reweleacyjna wiadomosc dla posiadaczy sprzetu mniej doskonalego: S.T.A.L.K.E.R Oblivion Lost (pelna wersja i alpha) ma sie odpalac nawet na TNT, no panowie tylko czekac az to wyjdzie bo zapowiada sie fantastycznie, szkoda tylko ze w tej alphie praktycznie nie ma potworkow i moze dlatego jest tyle fpsow choc zadna alpha nigdy tak dobrze nie chodzila (Nawet HL) a zawsze jest tak ze pelne wersje chodza o niebo lepiej wiec wierze w to co napisali o TNT - pozdrawiam wszystkich ktorzy wlasnie robia test :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 31 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2003 rs_stats off - wylacza te napisy na pol ekranu vid_mode 800x600, 1024x768 - lub jaka chcecie to se dajcie rozdz. vid_bpp 16 lub 32 - kolor mouse_invert on lub off Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaT Opublikowano 31 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2003 dla zainteresowanych screeny w rozdzialce 1600x1200 AAx4 AFx16: http://members.lycos.co.uk/inflames666/stalker/ narazie moze byc ich malo bo dopiero uploaduje. Fotki sa spore, od 300 do 700 KB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fetorman Opublikowano 31 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2003 No zara, zara przeca mowimy o wersji demo prawda??? A od kiedy wersja alpha=wersja demo????? A od nowego roku nie moze byc ;) :?: Na powaznie to sobie sam poszukam bo jeszcze bananka dostane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 31 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2003 No coz calkiem ladnie, ale bez rewelacji na miare hl2 czy d3. : ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jester Opublikowano 31 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2003 No coz calkiem ladnie, ale bez rewelacji na miare hl2 czy d3. : ) imo to juz jest lepsze niz hl2 :D a od d3 to nic nie bedzie lepsze bo za bardzo lubie id :mrgreen: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 31 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2003 Jak bedzie pokazany w dzialaniu HAVOC to zmienisz zdanie :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 31 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2003 ... imo to juz jest lepsze niz hl2 :D... :D :D :D :D :D :D :!: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :wink: :wink: :wink: :roll: :D :D 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :) :) :) :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jester Opublikowano 31 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2003 widzisz tam takie 3 literki - I M O ? wiesz co to znaczy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 31 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2003 ... imo to juz jest lepsze niz hl2 :D... :D :D :D :D :D :D :!: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :wink: :wink: :wink: :roll: :D :D 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :) :) :) :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :twisted: Sa gusta i gusciki i znich nie nalezy sie smiac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 31 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2003 Hmmm sprawdzilem gierke w AAx4 Aniso16 na 1024 i w najgesciejszych zaroslach spada do 38FPS!! Mam nadzieje ,ze wyjdzie w q1 2004 :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...